teşekkür ederim..
Bizde oradaydık, distribütör müdürümüz Bülent Bora Bey ile güzelce konuştuk.
Manet, Orta sehpa ve egzoz şuan gelmiş . Ön karbon çamurluk, yan karbon paneller vs gibi aksesuarlar ise yolda geliyormuş.
Fuar indirimi var motor da, ayrıca bu sene mat mavi renk getirmişler. Hoşta olmuş. Zaten fuardaki ilgi hep mavi üzerineydi. Cumartesi dahil
60 adet kadar satmışlar.
Daha hızlı iletişim için wolf 250 motorumuzun facebook adresinde konuşuyoruz ...
https://www.facebook.com/groups/symwolfsb250turkiye/
eyvallah kardeşim. aslan benim teşekkür ederim.
motoru alayım irfana uğrayıp orta sehpa ve koruma demiri takmayı düşünüyorum. irfan kim derseniz, karamürsel eşrafından namı diyar piyanist irfan
Arkadaşlar birde motoru kullananlara bir sorum var.Elimde kaliteli yumuşak hamurlu ön 120 arka içinde 150 ve 160 arka lastik var takılması mümkün müdür bu motora ?
One 120 arkaya 150 uyar...160 arka masaya girmez...elinde uygun fiyatli fazladan lastik varsa satinalabilirim.
Jantı değiştirmeyeceksen geniş lastiğin görüntü hariç hiçbir faydasını göremezsin. Bilakis viraj kabiliyeti azalır yol tutuşu azalır.orj.janta orj.ebat lastik herzaman daha fazla verim verim. Bütün araçlar için geçerlidir..
Ya dostlar, çok hevesle gittik fuara. Mavisini gördük vurulduk eşimle! Ama üzerine bir bindik, bütün büyü bozuldu. İkimizde uzun boylu insanlarız. (1.93 ve 1.78) Ciddi sıkıntı oldu bacaklarda ve belde. Maalesef "bu da gol değil" diyerek ayrıldık. HD2'nin bile üzerinde daha rahat ettik, öyle söyleyeyim.
Bazen uzun boy dezavantaj oluyor işte böyle.. :(
Abi selam durum şu bende almayı düşünüyorum açıkcası hiç kafamda yoktu,hyosung x5 rezalet birşey çıkınca malzeme kalitesi olarak ve bu mavi rengini görünce aşık oldum :D.Lastik konusunda da Sava sportforce geçicek elime bir takım en düşük 150 var malum öndede 120 sıkıntı olur mu olmaz mı endişesinde kaldım.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
bak ben sana, senin yerinde ben olsam ne yapardım onu söyliyim.. sava maxis aşağı yukarı aynı standartlarda lastikler olduğundan ben böyle bi maceraya girmezdim peki ya neyapardım. gelecek lastikleri satardım üzerine para ekleyip motorumun orj ebadında pirelli diablo serisi lastiklerden alır takardım. hem lastik kalitesi açısından değiştirdiğime değerdi hemde orj ebat kullandığımdan yol tutuşu viraj kabiliyeti yakıt vs. olması gerektiği gibi maxsimum seviyede iyi olurdu. evet ben olsam böyle yapardım. bu arada yukarıda verilen facebok adresinde daha detaylı ve canlı bilgi paylaşımı var.
Green arrow celikatli hakli.. hatta maxxis lerle 1.5 yildir ben sikinti yasamadim,gayet iyi ..isindiginda virajlarrda korkmadan yatiriyorum....sat 2 takimi al michelin yada pirelli...
Tahsins, hd2 ;sym 200 hd joyride oluyor..
8 ay olmuş girmeyeli,2 sayfa zor ilerlemiş topik..
Uyuyor bizim wolfcüler herhalde.
Alooo uyanın beeee ))
Guncel....
Burayi ihmal etmemek gerekir bence,burasi faceboktan daha genel daha kapsamli bir platform.
Merhaba, SYM Wolf Sb250Ni ile ilgileniyorsanız doğru yerdesiniz... İlk aşamada şu linkten 1000 km incelemesine bir göz atmanızı tavsiye ederim.
http://www.motosiklet.net/.../112543-sym-wolf-sb-250ni ...
Wolf250, bir depoyla (14Lt) en az 550km gider, fabrika verisi 1Lt/41km'dir. Bu değere yaklaşabilen başka bir 250'lik motor yoktur. Motorda, spor arabalarda kullanılan seramik silindirli özel bir teknoloji (STCS) kullanılır. Motorun kalbindeki bu teknolojiyle ilgili animasyonu şu linkten izleyebilirsiniz:
http://www.youtube.com/watch?v=bmhnS0lRT_I ...
Adı bilinen diğer tüm markaların kıskandığı bir modeldir. Çünkü hepsinin yanından geçer ve gider. Diamond spor şase sayesinde spor bir kullanımı vardır. Sağlam ve dayanıklıdır. İşçiliği ve parça kalitesi gayet iyidir. Parçaları bulunur. Parça fiyatlarını aşağıda verdiğim Motopit şirketinin sitesinden online olarak görebilirsiniz. Gurup üyelerimizin önemli bir çoğunluğu, parça ihtiyaçlarını buradan kolaylıkla karşılamaktadırlar:
http://www.motopitshop.com/motop.../...a/sym/wolf_250
200 Milyonluk Brezilya'da 2012 yılında en çok satılan 250'lik ödülleri vardır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------
Teknik Özellikler
UZUNLUK (MM) : 2005
GENİŞLİK (MM) : 790
GENEL YÜKSEKLİK (MM) : 1050
SELE YÜKSEKLİĞİ (MM) : 790
DİNGİL MESAFESİ (MM) : 1320
YERDEN YÜKSEKLİK (MM) : 150
AĞIRLIK ÖN (KG) : 82
AĞIRLIK ARKA (KG) : 91
TÜM AĞIRLIK (KG) : 173
VİTES : 6 İLERİ DEĞİŞİM
İLK TAHRİK ORANI : 2,8266 (65/23T)
DİŞLİ ORANI 1 : 2,71 (38/14T)
DİŞLİ ORANI 2 : 1,89 (34/18T)
DİŞLİ ORANI 3 : 1,48 (31/21T)
DİŞLİ ORANI 4 : 1,26 (29/23T)
DİŞLİ ORANI 5 : 1,08 (27/25T)
DİŞLİ ORANI 6 : 0,93 (25/27T)
SON TAHRİK ORANI : 2,69 (35/13T)
VİTES DEĞİŞTİRME : 1-N-2-3-4-5-6
MOTOR TİPİ : SU SOĞUTMALI, 4 ZAMANLI
SİLİNDİR : SERAMİK TEK SİLİNDİR
MOTOR HACMİ : 249,4 CC
YAKIT SİSTEMİ : EFI (C.L)
YAKIT KONTROL : S.O.H.C
MAKSİMUM GÜÇ : 24,7 HP / 7,500 RPM
MAKSİMUM TORK : 23,1NM / 6,000 RPM
YAKIT TİPİ : KURŞUNSUZ BENZİN
EGZOZ EMİSYON CO : < 2,0
EGZOZ EMİSYON HC : < 3,0
EGZOZ EMİSYON HC NOx : < 0,15
GÜRÜLTÜ SEVİYESİ : < 77 DB
ALTERNATÖR : 114 W / 5,000 RPM
AKÜ VOLTAJI : 12 V / 10 AH
FAR LAMBASI : 12 V 60W / 55W X 1
ÖN PARK LAMBASI : 12 V / 10 W X 2
ARKA STOP LAMBASI : 12 V LED
ÖN SİNYAL : 12 V / 10 W X 2
ARKA SİNYAL : 12 V / 10 W X 2
PLAKA LAMBASI : 12 V / 5 W X 1
ŞASE TİPİ : DİAMOND (ELMAS)
ÖN SÜSPANSİYON : TELESKOPİK ÇATAL
ARKA SÜSPANSİYON : SALINCAK
ÖN JANT : ALÜMİNYUM
ARKA JANT : ALÜMİNYUM
LASTİK TİPİ : TÜBLES ( İÇ LASTİKSİZ )
ÖN LASTİK VE JANT : 110 / 70 / 17
ARKA LASTİK VE JANT : 140 / 70 / 17
ÖN FREN : DİSK ( 288MM )
ARKA FREN : DİSK ( 220MM )
BENZİN KAPASİTESİ : 14 LT
MAKSİMUM SÜRAT : 140 KM
YAKIT TÜKETİMİ : 1 LT / 41 KM
TIRMANMA KAPASİTESİ (DEG) : <28
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------
Rakip bilinen İnazuma
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)