Sym Wolf SB 250Ni Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Nisan 2013, 00:54
#921
buraya daha fazla yazmıyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/114677-sym-wolf-250-facebook-grubundaki-yasakci-zihniyet-ve-yaptiklari-hakkinda.html#post2989865
buradan bakarsınız son duruma. ayrıca helal olsun size @düzgünbaba
geçmişte yazıştığımız konuları hatırlamıyorum ama şahsi bir düşüncem olmadı. o kadar yazdıklarımın arasında sadece yaşlı kelimesini gördünüz.
madem hakkaniyetli olacaksınız cereyan eden olay hakkında da yorum yapın. ama buraya değil açtığım konuya. konu bu başlıkta kapanmıştır...
Reklamlar
-
10 Nisan 2013, 21:28
#922
-
11 Nisan 2013, 14:56
#923
Abbas Cumartesi Konya yolcusu
parayı da verdik, hadi hayırlısı.
110 - 70 / 17 olan ön tekere 110 - 80 / 17 taksak olur mu ?
yani taksak sıkıntı çıkarır mı ?
-
11 Nisan 2013, 16:09
#924
makseli adlı üyeden alıntı
Abbas Cumartesi Konya yolcusu
parayı da verdik, hadi hayırlısı.
110 - 70 / 17 olan ön tekere
110 - 80 / 17 taksak olur mu ?
yani taksak sıkıntı çıkarır mı ?
Çok büyük ihtimalle hissetmeyebilirsin. Belli de olmaz gerçi. Ama asıl soru, neden ??
-
11 Nisan 2013, 16:18
#925
Syanur adlı üyeden alıntı
Çok büyük ihtimalle hissetmeyebilirsin. Belli de olmaz gerçi. Ama asıl soru, neden ??
eldekini değerlendirmek
bi bilene sormak lazım,
arka teker diye üretilen ön tekere olur mu, olmaz mı, farkeder mi ?
-
11 Nisan 2013, 19:57
#926
Su tahliyesinin en etkili yapılabilmesi için önde ve arkada aynı marka aynı model lastik lazım. Üzerindeki desenleri ona göre yapıyorlar. Hiç değiştirme bence.
-
11 Nisan 2013, 23:06
#927
seigen adlı üyeden alıntı
Su tahliyesinin en etkili yapılabilmesi için önde ve arkada aynı marka aynı model lastik lazım. Üzerindeki desenleri ona göre yapıyorlar. Hiç değiştirme bence.
Dediğin doğru ama bu tam bir kural değil. Daha doğrusu desenler yanıltıcı olabilir. Çünkü ıslak zeminde en iyi olan lastiklerden birisi Metzeller Lasertec ve şu ön-arka desenlere bir bakıyorum garip gerçekten;
-
11 Nisan 2013, 23:27
#928
Benim dediğime en güzel örneği vermişsin.
Önde düz çizgi suyu etkili tahliye ediyor, arka tekerlekte tekrar düz çizgiye gerek yok böylece. Zaten ön tekerinde düz çizgi olan hiçbir lastikte arka lastikte tekrarlanmaz. Öne zig zag veya dalga koyarlarsa arka lastiğe de gerekir, çünkü suyu iyi tahliye edemez. Düz çizgi en iyi tahliye eden ama beton yüzeylere takıldığı için pek tercih edilmiyor. (ABD'de falan yollar çoğunlukla beton) Metzeler arkaya da yine zig zag desen koyarak yağmur performansını arttırmış. Yanaklardaki çizgiler de yine aynı mantıkla yapılıyor, öndekinin tahliye edemediğini arkadaki yapıyor vs.
Bir de arkadaşın sorduğu arka öne olur mu şeklinde, görüldüğü üzere olmuyor, desen farkı çok fazla. Ha bazı scooter lastikleri aynı lastiği kullanır. Arka lastik ön lastiğin ters çevrilmiş halidir. Yani iki ön alıp, birini ters çevirip takmak mümkün.
CBR'a lastik bakarken bu klasmandaki tüm lastikleri incelemiştim, o yüzden biraz bilgim var .
-
12 Nisan 2013, 01:44
#929
-
12 Nisan 2013, 21:00
#930
ARKA 140 / 70 / 17
ÖN 110 / 70 / 17
SYM WOLF' E GİDECEK EN GÜZEL YOL ,ASFALT LASTİĞİ BUDUR..
---------- Post added at 20:00 ---------- Previous post was at 19:35 ----------
ha bu arada mişlen bunlar
-
13 Nisan 2013, 15:56
#931
Makseli sen motorunnun yağını filan değiştirdin değilmi honda bayisinde karşılaşmıştık memnunmusun deye sormuştum yeni aldığını söylemiştin tekrar hayırlı olsun motor hakkında görüşlerini alayım çünkü gerçekten güzel görünüyor ben çok beğendim
Alan O Veren O, Nedir Senden Gidecek, Görende Can Senin Zannedecek...
-
13 Nisan 2013, 19:00
#932
Arkadaşlar Sym wolf 250 de yakıt bilgilendirmesine nokta koyuyorum. ortalama 95 km hız 15 litre benzinle resimdeki değer elde edilmiştir. 100 km de 2,5 litre koklamıştır. bugünün hesabı ile 11.5 kuruş yakmıştır
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
13 Nisan 2013, 22:32
#933
K o r @ y adlı üyeden alıntı
abi bu ara bende yakıt bilgisi vereceğim.. uzun yol, şehir içi, yüksek hız, düşük hız karma şekilde 400 km yapıp oranları belirteceğim. şuan 310 falan olması lazım.. yarın öbür gün söylerim.. benim için karma kullanımda yaktığım yakıt önemli.. çünkü hepimiz karma kullanıyoruz, ve mantıklı olan da bu.. saatte 80 km hızla 100 km de 2,5 litre yaktığımı kimseye söylemiyorum
Aylar önce Koray kardeş bunun böyle olduğunu söylemişti
100 km/2,5 lt
Haklıymış.
Alıyorum.
Bazıları çok yalama adam
Allah için ÇALıyoruz hamdolsun..Keriz feneri derneği.
-
13 Nisan 2013, 23:36
#934
aonal adlı üyeden alıntı
Makseli sen motorunnun yağını filan değiştirdin değilmi honda bayisinde karşılaşmıştık memnunmusun deye sormuştum yeni aldığını söylemiştin tekrar hayırlı olsun motor hakkında görüşlerini alayım çünkü gerçekten güzel görünüyor ben çok beğendim
merhaba.
evet hatırladım motoru oradan çıkarmadan yağını değiştirddim. öyle çıktım yola ;)
görüşlerimi bloga yazıyorum, şuan fotoları upload ediyorum, bitince buraya da yazayım ;)
genel olarak harika bir motor, ne titreşim var ne de fazla yakıt :D
lastikler güzel. mola verdiğim yerde 4 - 5 motorun yanında foto çekindi :D
400 km yol geldim 70 TL yakıt la. 100 km de 3.6 litre yapıyor. ki 120 - 140 arası değiştirdim sürati, neyse birazdan atarım blog linkini ;)
-
13 Nisan 2013, 23:45
#935
yasin_942 adlı üyeden alıntı
250 lik motosiklete göre harika bir tüketim, bravo sym wolf..
-
13 Nisan 2013, 23:54
#936
-
14 Nisan 2013, 02:59
#937
İşte buyurulan linkteki motosikleti bu gece itibari ile Ankarada, ş.içinde ~20 km kadar test etmiş bulunmaktayım.
Zaten görsel olarak çok beğendiğim motorun birçok yönünü kullanınca ayrıca beğendim.
Oturuş pozisyonu rahat ve spor, öne abanma yok. Sele rahat ve yeterince kaliteli. Artçı olarak bir süre bindim. Artçı selesi çok daha sert, küçük ve pegler yüksek ama ş.içi tahamül edilemeyecek değil. 181cm 75kg olarak artçı pozisyonunda idare ettim. Asıl sürüşe geçtiğimde ise "tam bana göre boyutları var" dedim Oturmasını bileni yormayacak şekilde tasarlanmış.
Tasarım zaten bana göre sınıfının en afillisi Naked bir makine olsa da granejlar ile çok agresif bir hava katmayı başarmışlar Sadece egzoz sırıtıyor, o konuya da değineceğim. Malzeme kalitesi gayet olması gerektiği gibi, segmentinin standartlarının altında değil.
Titreşim sadece ellerde hissediliyor. Rahatsız edecek seviyede değil, daha çok devir yükseldikçe farkına varıyor sürücü. Size garip gelebilir ama böyle küçük hacimli motorlarda böyle ufak titreşimler bana biraz eğlenceli geliyor O meşhur 250cc karşılaştırmasında bu motora rolantide titrediği için küfredenlere sadece gülümsüyorsunuz binince O videoyu hazırlayanların "Tecrübe" ve "özenle" bir iş ortaya koyduklarını anlıyorsunuz Aynalarda titreşim gibi bir sorun görmedim.
Gösterge takdiri hak ediyor. Tasarımı güze bikere, motorun genel tasarımına uyum sağlıyor. Fonksiyonel; Devir sayacı hoş, depo ve vites göstergesi mevcut. Demekki okadar da zor değilmiş böyle bir gösterge yapmak diye düşünüyor insan. Birçok büyük firma bunları inatla kullanıcılarından esirgiyor. Sadece Duke de olan yakıt tüketimi değerleri yok ama onu da extra olarak kabul etmek gerek, eleştirilcek birşey değil.
Aydınlatma sistemi bana yeterli geldi, malum gece 11 den sonra test ettim. Yanlız far ayarı yok, yukarı gösteriyorlar Mustafacım haberin olsun.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sürüşten basedersek, motorun performansı gayet iyi. Övülecek yönü fazla. Ben sadece rölanti ve hemen sonrasındaki devirler ve kalkış için, "bu motor kapasitesi daha iyisini sunabilirdi" dedim. Çok düzenli gelmedi bana en alt devirler, sanırım enjeksiyon biraz aksıyor gibi. Ama büyütülecek bişey değil. Sadece +100 kmh hızlardaki akıcılığı! görünce bu durum ufaktan sırıttı.
Motor 2.viteste 60, 3te-90, 4te-110, 5-te 125 gibi hızlara kırmızıya ulaşmadan yani performanslı bir kalkış ile çıkabiliyor. Bana göre çok iyi. Ayrıca 6.viteste; 5000d/d = 90 kmh, 6000 d/d=110 kmh yapıyor. 9000 de kırmızıya giriyor. Araç sollamak için 6 dan 5 e çekmenize pek gerek yok gibi, 100 le giderken 6. viteste kalarak makul bir şekilde sollama yapabiliyorsunuz. 3500~4000 devir üzerinde motorun akıcı bir karakteri var.
Ön tekerin basıncı 17 olmasına rağmen virajlarda bana yeterince stabil geldi. Sevgili mustafa ölçmeden ~400 km yol yapmış, ah mustafa ah Ben yeterli seviyeye getirdim hemen. Süspansiyonlar şöyle iyi; CBR kadar zıplatmıyor ama virajda da hiç sırıtmıyor. Olağan dışı bir zorlama yapmadım, o yüzden çok fazla övemedim ama bana göre sınıfının standartlarının yine altında kalmamayı başarmış gibi. Bu önemli.
Ön fren "o ney la!" dedirtti bana . Ve sonraki düşüncem "bu maxislere 2 gömlek fazla bu frenler" oldu. Dunlop felan takılır ise bu motora... Üzerindeki lastikler yeterli sayılır ama, bitmeden değiştirmek gereksiz masraf olur bence. Arka freni yeterli buldum ama benim motorumun sürüş tarzına alışık olduğum için dojanı ayarlayamadım. Ancak ön fren için buradan tayvana tekrar selam olsun diyorum
Yakıt tüketimini Mustafa zaten belirtmiş, günümüz şartlarında olması gerektiği gibi, tam kıvamında. Enjeksiyonun nimetini sonuna kullanıyor anlaşılan, taktir ettim
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gelelim motorun beğenmediğim yanlarına. Motor ve egzoz sesi yok. Ne gür, ne yüksek, ne kendine has, ne garip, ne değişik, ne ben burdayım diyen, ne ben gidiyorum diyen, ne ben üst devirlerdeyim diyen... hiç birşey yok. Bunda egzozun payı büyük, motoru kompresyona sokunca hoş bir ses geliyor gibi, birtek onu sevdim
Ee peki niye eleştiriyorum; Şimdi bu motor İnazuma gibi kaliteli-commuter olarak yapılmamış. Bildiğin Naked. Duruş sportif, tasarım gayet keskin ve sportif... Belli zaten, topcase bile düşünülmemiş, istenmemiş daha doğrusu. 1cm ön cam bile yok, göstergeler, far vs, herşey sportif... Eee peki kafam kadar ve KROMAJLI bu egzoz niye ?? Olmamış Emisyon şartlarını sağlamak namına çok çuvallamışlar bana göre bu konuda.
Motor bukadar tatmin ettikten sonra ve kullanıcı kitlesini de düşününce, insanın hemen egzozu değiştiresi geliyor. Hatta direk aklıma Yoshimura'nın egzozu geldi. Ve hatta o egzoz takıldıktan sonra gerekli yazılım ile güncelleme yapılırsa çok da hoş bir performans artışı kazanılabilir. Belki alt devirlerdeki cansızlık bile toparlanabilir. Demek istediğim şey bu motor bunu hak ediyor, zaten en büyük eksiği bu.
Ön cam olayı göreceli. Lakin bu motorda 130 la giderken yediğim rüzgar, benim motorumda 110 la giderken yediğim rüzgardan daha az. Agresif tasarımını bozmamak kaydıyla(keskin hatlı mesela) bir kısa ön cam çok işlevsel ve tatlı olabilir. Tercih meselesi tabi.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sonuç olarak bu motorun sadece TR değil dünya piyasasına yeni girdiği için ilk başta makul bir fiyattan satılmasını istememiz, beklememiz çok doğal ve mantıklı. Ancak kalitesizdi, belli belirsiz bir markaydı, SYM ne yahu, diye eleştirerek şunaki Daelim'in fiyatına inmesini istemek de biraz haksızlık olur. Bana göre CBR250 ye çok yakın bir makine ve benim gibi yarım SS görüntüsünden ziyade Naked taraftarı olanlar için mükemmel bir alternatif.
Yarın da sürücem sanırım, belki bişeyler daha yazarım
-
14 Nisan 2013, 11:20
#938
-
14 Nisan 2013, 12:39
#939
Motorda far ayarı var dostum..
3000 rpm in altına düşürmeden istediğin viteste torkunu verir..
-
14 Nisan 2013, 12:50
#940
Syanur adlı üyeden alıntı
Motor 2.viteste 60, 3te-90, 4te-110, 5-te 125 gibi hızlara kırmızıya ulaşmadan yani performanslı bir kalkış ile çıkabiliyor. Bana göre çok iyi. Ayrıca 6.viteste; 5000d/d = 90 kmh, 6000 d/d=110 kmh yapıyor. 9000 de kırmızıya giriyor. Araç sollamak için 6 dan 5 e çekmenize pek gerek yok gibi, 100 le giderken 6. viteste kalarak makul bir şekilde sollama yapabiliyorsunuz. 3500~4000 devir üzerinde motorun akıcı bir karakteri var.
istenmemiş daha doğrusu. 1cm ön cam bile yok, göstergeler, far vs, herşey sportif
araç daha yeni kardeşim. aldığım adam en fazla 107 km yapmış 840 km içerisinde. bence 3000 km ye gelince tork vs hepsi yerli yerine oturacak ;)
ön cam aksesuar olarak gelecekmiş sanırım, gelmezse ya da uzun sürerse yurtdışından temin edeceğim.
ilk işim bu olacak ;)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler