Naked motorun bütün havası gidiyor, cama para vermek yerine kaliteli sessiz bir kask alsanız . Neyse kazasız, belasız kullanın. SYM Wolf'un görüntüsü her türlü güzel.
Cam güzel olmamış ama ben de SM motoruma tokcase takan bir insanım. Yani "ihtiyaç" nedir anlıyorum
#sürenadam
teşekür ederim ,henüz ıslak olda kullnmadım ama kullanan arkadaşlar bilgi verecektir..
---------- Post added at 10:26 ---------- Previous post was at 10:22 ----------
Arkadaşlar yasinin motoruna camı birlikte taktık. inanın fotolarda bende yadırgadım ama, dünya gözüyle hiçte öyle durmuyor.. onu tamamlayacak olay topcase.
motor yavru er6 gibi oldu.. bu camı herkese tavsiye ediyorum. çok şık duruyor. zaten bende sipariş verdim
yağ kapağında 1,5 lt yazıyor.. acaba filitre ile birlikte değişince mi 1,5 lt koyuyoruz yoksa , filtre değişmeyince ör. 1,2 lt mi koyuyoruz.. bilen var mı?
Koray abi sen de benim gibi ybr'den geçtin buna, değerlendirmeni yazarsan sevinirim.
titreşim ve sele konforu nasıl?
ybr ile kıyaslarsan malzeme kalitesi ve aydınlatma nasıl?
şehir dışı ve uzun yolculuklar nasıl?
yükte ve iki kişide çekiş falan nasıl?
yakıtı nasıl?
Ha bir de yağı nasıl çıktı içinden, ybr gibi temiz mi çıkıyor çinli gibi çamur olmuş şekilde mi çıkıyor?
biraz çok sordum ama kusura bakmazsınız umarım.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
özgür ben o kadar motor sürdüm ki..
titreşim tüm tek silindirli motorlarda olduğu kadar var. Ybr 125 te peglerde ve belli devirlerde aynalarda
hissedilirdi. Bunda öyle değil.. yada gs650 sürdün mü BMW. tek silindir ondan az titreşim.
malzeme kalitesi ybr 125 , sym nin yanına gelemez. Sanki yıllar sonra bile parlaklığını koruyacakmış gibi bir işçiliği var.
motordan inmeden 150 km yaptım. beni yormadı veya uyuşturmadı. Yani uzun yola uygun ama cam takmak şart. Yasin olayı çözdü aynı camdan bende sipariş verdim.
İki kişi binmedim ama binen arkadaşlar çekişte herhangi bir kayıp yaşanmadığını söylüyor.. sonuçta çok bişey bekleme altı üstü 26 hp. Senin ybr 9 hp. aradaki farkı sen düşün.Sonuç çekiş falan muazzam. Sıkınıt yaşamazsın.Yakıt 1 depo ile 440 km den bahsedenler var. 100 km ye 3 lt civarı. Yağını 300 km de değişeceğim. Seramik oluşundan dolayı yakıtı tam yakan bir sistemi var. Silindirden kopan mikron parçaları normal motorların 49,5 mikron, seramik silindire sahip motorların 2 mikron. Yağında yakma ,pislenme veya başka problm yaşamayacağın tek motor. Zaten 1000 km de rodajı bitecek ve ayrıntılı test yazısı hazırlayacağım. Orada her şeyi iyisiyle kötüsüyle yazacağım. Genel anlamda güzel motor. İyi olmasa ben para bağlamazdım. Ammmaaaaa alayım satayım dersen türkiyede hakkettiği yerde değil.. millet bi honda tutturmuş gidiyor.. ayrıca geniş çapta servisleri mevcut..
kısa bi zaman sonra ayrıntılı testini ve fotoları yayımlayacağım.sevgilerle
Bildiğim kadarı ile yağın temiz cıkması iyi değildir. Yagın amacı girdiği gibi cıkmak değil, simsiyah cıksınki işe yaradiğı belli olsun. Temiz cıkan yağdan korkun.
Titreşimi diğer motorlarla kıyaslama şansım yok malesef ama rahatsız edici bir titreşim yok ortada.
YBR ile kıyaslayamam ama malzeme kalitesi 1. sınıf diyebilirim, ucuz duran hiç bir yeri yok. Aydınlatmada daha önceki motorumda xenon kullandığım için sanırım eskiyi arıyorum bazen. Işıksız yollarda sıkıntı olabiliyor.
Tek seferde en fazla 100 km yol yaptım bir şikayetim yoktu. Özellikle soğuk havalarda ve yüksek süratlerde rüzgar problem. Yasin'in taktığı camı beğenmesem de aklımı karıştırıyor.
Artçı olarak genelde 95 kg olan abim biniyor. Düz yolda iyide dik yokuşlarda çekiş biraz düşüyor haliyle.
Yakıt için 400 450 km menzil bana biraz iyimser rakamlar gibi geliyor. Kullanımımın yarısı yoğun trafikte geçiyor ama 300 330 km de yakıt bitiyor (yani hiç bitmedi de benzinciye gidince 12 lt banko alıyor depo).
1000 km de aldım motoru şimdi 2500 e gelmek üzereyim henüz yağ değiştirmedim.
Motorun tek sevmediğim yeri depo şamandırası. Bi tek çizgi gösteriyor, ertesi gün uyarı ışığı yanıyor sonra bi bakmışsın 2 çizgi gösteriyor ayar ediyor insanı .
"Koray abi sen de benim gibi ybr'den geçtin buna, değerlendirmeni yazarsan sevinirim."
Atlamış bulundum fark etmemişim bu kısmı . O kadar yazdım ama silmeyeyim
zaten arkadaşlar yağların içindeki bir katkı maddesinden dolayı ,yağlar pislenmiyor.. içinde yağ beyazlatıcı var... maksat kandırmaca..
bayisi haricinde yağ almayın.. çok sahte ,taklit var piyasada...
yakışmayan cam bu
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
Yakışıklı motorun yakışıklı delikanlıları;
Koray ,Yasin e hadi çayı demledim bekliyorum
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
serdar abi aklımızdasın bu ara geleceğiz. belki cuma olabilir...
len olum yasin benim motoru neden deşifre ettin
300 km de olan motorumun rodaj yağını değiştim..
içinden çıkan yağ tam 1,5 LT.. Herhangi çapak falan çıkmadı.. Bu arada yağ filtresinide değiştim. 15 dolar fiyatı var..
Ayrıca vites geçişleri rodaj yağı varken biraz kemikliydi.. şimdi pamuk gibi oldu.. tüm motorlarımda kullndığım yağ castrol power1 motosiklet yağı..
tavsiye ederim.. farkı hemen anlayacasınız
Facebook Türkiye grubumuzu kurduk.
https://www.facebook.com/groups/symwolfsb250turkiye/
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)