hayırlı olsun hacı kazasız belasız kullan inşallah.. bakalım bu motorla kaç bin km yapabilceksin..ben deyim 20 sende 30 fazla dayanamazsın
hayırlı olsun hacı kazasız belasız kullan inşallah.. bakalım bu motorla kaç bin km yapabilceksin..ben deyim 20 sende 30 fazla dayanamazsın
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
hayırlı olsun koray.............
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Şimdilik 50 km yaptım.. bugün plaka bitti... amortisörleri sert... virajlara iyi giriyor.. titreşim yok.. vites geçişleri mükemmel.. fan açtıramadım.. araştırdım seramik oluşundan dolayı kolay kolay ısınmıyormuş.. ayrıca seramik silindir hakkında harika yabancı kaynaklarda bilgiler var.. 1000 km ye kadar kullanıp test hakkında iyi kötü konu açacağım.. şimdilik bunlar..
55w germany philips marka farı üst düzey aydınlatma sağlıyor
Hayırlı olsun Koray !
Sağ gösterdin sol kroşe gönderdin. Motorun ne olursa olsun sağlıklı ve mutlu mesut binesin.
Beni de bugün aradılar Motor geldi sandıktan çıkarıyoruz diye.Malum bu aralar hergün İstanbul-Yalova-Bursa mekik dokuyorum yarım gün vaktim olsa da gidip alabilsem.
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
8000 olsada bizde alsak
paramla rezil olduktan sonra ,bu denli hareket etmem belki yanlış belki doğru ... ama doğru karar verdiğime inanıyorum...
tamam suzuki ,kawa, yamaha, honda tartışılmaz ama sym nin de kalır yanı olmadığına inanıyorum.. şöyle ki, bu 4 büyük japon firmasına motor yapan ve geçmişte suzuki ile
ortaklığı olan bir markaya bende şans vermek istedim.. pişman değilim.. güzel bi naked motor havası var... biraz km yaptıktan sonra test yazısı hazırlamayı düşünüyorum..
seramik silindir oluşu beni kendisine çeken en önemli özelliği oldu.. hayırlara vesile olsun.. senin motor gelince kapışırık artık
---------- Post added at 08:53 ---------- Previous post was at 08:50 ----------
inazumadan sonra fiyatının düşeceği gibi söylemlere aldırmamak lazım.. Motor kendi kalitesine göre fiyat bu...
eğer düşüş yapacaklarsa emin ol 2011-12 modellere nazaran kalitesini düşürüp dediğin fiyattan satarlar.. zaten inazuma 11,000 TL
yaptı, böylelikle 10,250 TL iyi bir alternatif olarak devam edecektir
koray hocam hayırlı olsun tekrardan bence cok dogru karar verdin az yakar cok kacar servise bakım haricinde ugramazsın saglam dayanıklı makinadir..
fan acma olayına gelince bu havalarda kolay kolay fan acmaz yazın anca actırırsın
Sağolasın ramazan ,yüksek cc geçmişte kaldı artık 250 cc ile fıtı fıtı devam
[QUOTE=K o r @ y;2914894]paramla rezil olduktan sonra ,bu denli hareket etmem belki yanlış belki doğru ... ama doğru karar verdiğime inanıyorum...
tamam suzuki ,kawa, yamaha, honda tartışılmaz ama sym nin de kalır yanı olmadığına inanıyorum.. şöyle ki, bu 4 büyük japon firmasına motor yapan ve geçmişte suzuki ile
ortaklığı olan bir markaya bende şans vermek istedim.. pişman değilim.. güzel bi naked motor havası var... biraz km yaptıktan sonra test yazısı hazırlamayı düşünüyorum..
seramik silindir oluşu beni kendisine çeken en önemli özelliği oldu.. hayırlara vesile olsun.. senin motor gelince kapışırık artık
---------- Post added at 08:53 ---------- Previous post was at 08:50 ----------
SYM kötü bir tercih değil ,sen titiz adamsın uzun yıllar birlikte mutlu mesut yaşarsınız
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
Hayırlı uğurlu olsun
Arkadaşlar dün 60km kadar cbr 250 kullandım, kendi motosikletimden sonra kullandığım ilk motosiklet. Sürüş pozisyonu ve motor sesinden dolayı iyiki cbr almamışım dedim ancak biraz kullandıkça cbr'ın alt devirlerdeki çekişi hoşuma gitti. Vitesi 2'den 1'e atma ihtiyacı pek hissetmedim gazı verince gidiyor alet, wolfta 15 16 kmlere düşünce hız 2 kurtarmıyor sanki 1 istiyor motor. Daha hala acemi olduğum için kendi çıkarımlarımada çok güvenemiyorum sizce de alt devirlerde biraz torksuz mu bizim motorlar?
eyvallah engin abi.. seninde wolf hakkındaki yorumların almamda etkili oldu.. taakii yasin in motoru geçen akşam deneyene kadar aklımda sadece vardı... denedikten sonra garajıma geldi... evet yabancı kaynaklardan motorun ömürlük olduğunu yazıyor.. seramik silindir olayını iyi yaptığını falan bilgilendirmelr var..
---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:44 ----------
[QUOTE=motoseyyah;2914967]Sağolasın ramazan ,yüksek cc geçmişte kaldı artık 250 cc ile fıtı fıtı devam
motoru sen alınca havaların güzel olduğu bir gün yanına çay içmeye geleceğim.. artık belki fuara da gitmeyebilirm...
---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:46 ----------
teşekkürler...
sym alt devirlerde fena değil... şuan rodaj yapıyorum ve motoru sürekli kompresöre bırakıyorum... 6. viteste 3,000 rpm de çok çabuk toparlayıp gidiyor... torku bana göre haddinden fazla.. ama en sevdiğim yanı 5,000 rpm de 90 km hızla sessiz sakin gidişi...
[QUOTE=K o r @ y;2915455]eyvallah engin abi.. seninde wolf hakkındaki yorumların almamda etkili oldu.. taakii yasin in motoru geçen akşam deneyene kadar aklımda sadece vardı... denedikten sonra garajıma geldi... evet yabancı kaynaklardan motorun ömürlük olduğunu yazıyor.. seramik silindir olayını iyi yaptığını falan bilgilendirmelr var..
---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:44 ----------
hocam rodaj hakkında nasıl yapacagın ile ilgili bilgi lazım olursa tavsiyelerim olabilir
Arkadaşlar 1600 km'yi devirdim hatta gezmekten bakımını bile yaptıramadım izlenimlerim çok iyi ilk başta çok şüpheliydim iyimi olur kötümü olur diye ama seçimin doğru olmuş
ayrıca motor sesini biraz daha tok bir şekilde tutmak için ne yapmalıyım(ekzos dışında), bide ekzos öneriniz ne olur ucuz yollu çok ses çıkarıp milleti rahatsız etmeyen ama tok ses verip kulağa hoş gelen cinsten
RE150(2000km),CBF150(2400km),WOLF250(8000km) V-STROM DL650
bende komple headers ve egsozu var motoruma takmıstım ama çok gaza geldiğimden söktüm el yapımı komple motordan arkaya kadar düz boru ve egsozu 600 tl ye yaptırdım 400 e vermeyi düşünüyorum istersen görüşelim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------
[QUOTE=K o r @ y;2916569]
rodaj döneminde motoru fazla sıkıştırma ani gazlamalar ani hızlanmalar yapma yavaşca gaz yedikce gazını aç devirde 6-7 bini fazla gecmesin yani olabildiğince sakın kullan motoru rodajın bittiğinde de de yanı 1000 bakımından sonra yağı değiştikten sonra gönül rahatlıgıyla gazını acıp gazlaya bilirsin ;)
[QUOTE=enginogurlu;2916928]bende komple headers ve egsozu var motoruma takmıstım ama çok gaza geldiğimden söktüm el yapımı komple motordan arkaya kadar düz boru ve egsozu 600 tl ye yaptırdım 400 e vermeyi düşünüyorum istersen görüşelim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------
eyvallah abi.. 300 km ye kadar 5000 rpm i geçmiyorum.. dediğin gibi çok sakin ivmeleniyorum.. ani gaz açmak yok.. 300 km den sonra 6000-7000 rpm arasında dolaşacağım.. tekrar ani gaz açmak yok ,yedire yedire ivmelencek..
---------- Post added at 09:29 ---------- Previous post was at 09:26 ----------
Teşekkür ederim ilyas abi...
bırak nazı al bitane de sen..
yasin sen ben tam törtıl oluruz.. gel donatellonu dinle sen
4250 ye en kötü senin motoru satsan, üstüne maksimum 5,500 lira çıkaracaksın
çok büyük araba alınmayacak bi para değil.. bi kaç ayda o ekiği tamamlarsın.. gel al şu motordan
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)