bu dedıgınız motor sısmandakı deneme motoru degıl degıl mı ?
bu dedıgınız motor sısmandakı deneme motoru degıl degıl mı ?
merhaba herkeze. 0-100 hızlanmada sym wolf mu honda cbr mı daha iyidir. denemesini yapan varmı acaba. youtube da aradım bulamadım.
Youtube da aratıp nasıl bulamıyorsunuz? SYM nin hızlanma videosu yok mu youtube da?? Yoksa da bu kadar dert etmeyin şunları, buradaki insanlar nereden bilsin...
---------- Post added at 19:22 ---------- Previous post was at 19:04 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=xGhCMnJgLiA
http://www.youtube.com/watch?v=H99qAApkuO8
#sürenadam
merhaba agresif kullanımda sorun sıkıntı cıkartmıyor makina ben her türlü koşulda şartta kullanıyorum ve makina sanki agresif yapım için yapılmış gibi hani devir saati sona geldiğinde yeter artık demiyor devir bitmesede gitsem diyor sesi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------
ikinci video daha net ve acıklayıcı şekilde anlatıyor ilk videodaki kalkışta kalkamıyor cbr250 r la yolda denk geldiğimde oyun oynar gibi arkamda kalıyor aynamda anca gözüküyor..
dert etmedim. sahipleri belki denemişlerdir biliyorlardır diye düşündüm. burayada yazmazsak nereden öğreneceğiz.
benim aradığım kalkış vidyosu. mesela cbr ninja ve huyosung beraber kalkıyor... 1-cbr 2-ninja 3-huyosung geliyor...sym kullanıcıları sizce wolf bu sıralamanın neresinde...
Ben Duke200'ü sürmüştüm. Test amaçlı. Sonra inip yanında duran arkadaşımın CBR250'sine bindim, onu da sürdüm. CBR biraz burun farkıyla daha performanslı geldi bana. Devirlenmesi daha kesintisiz devam ediyor. Duke belli bir devirin üstüne daha nazlanarak çıkıyor. 2 motor da yine alt devirlerde zayıf gibiler. Bunun sebebi benim motorumun tarzına ve çekişine alışmış olmam sanırım. Onun dışında üst devirlerde 2si de benim motorumdan çok daha etkililer, ancak CBR daha kolay redline'a vuruyor kendini. Duke nedense biraz kesiliyordu. 2sinin de performası birbirine yakındı. Dukü daha çekingen kullanmıştım o sırada. CBR'ın +110 kmh gibi hızlarda bariz artısı olacağını düşünüyorum, zaten duke son sürate yönelik tasarlanmamış. Hızlanmaya yönelik dişli oranları var sanırım. Ancak aynı gücü vermelerine rağmen sanki honda +50cc avantajını torkta biraz daha belli ediyor gibi. Geçen gün de Calibreyi sürdüm. Forumda yazan bir arkadaş var, SonPoL diye, ön dişlinin fazla büyük olduğunu söylemişti. Dediği gibi, eğer ön dişliyi 1 tık küçültebilrsen CBR ile neredeyse 1e1 aynı performansı verdiğini söyleyebilirim.
Şimdi bukadar yazdım niye... Hani bu motorlar aynı güce sahip, aynı sınıfta sayılırlar... SYM nin de bunlardan geri kalacağını düşünmüyorum. Bence bir CBR kadar performans puanı alamayabilir bile. Ama birine 10 üzerinde 7 versen diğerine en kötü 6,5 verirsin. Burada da pilotajın nekadar önemli olduğu ortaya çıkıyor. Eğer bu motorlardan birisi diğerini sürekli geride bırakıyorsa sorunu pilotta aramak lazım
Bir de bu motorlarda 0-100 bakılmaması gerektiğini düşünüyorum. Hatta genel olarak motosikletlerin tutuş sorunu olduğu için 0-*** km hızlanması çok iyi bir kriter değil hızlanma için. 250cc hacim için 0-60 yada 0-80 bakılması daha doğru olur. Daha üzeri hızlarda etkilerini yitirmeye başlıyorlar. Bir de 2 viteste, sallıyorum 25 le giderken gaza tepkisi önemli olan. Yani 0 dan kalkış çok net pilotaj gerektiriyor ve bir motorun tam hızlanma verisini vermiyor bence.
Videoda görünüyor, SYM ~9sn de çıkıyor 100e. Hadi iyi bir deneme ile 8.2 sn olsun... ortalama 8.5 sn.dir. Ninja bunu yaklaşık 7-7.5 arası yapıyor. Ninja bile arada çok ciddi bir fark yokken CBR ile, Duke ile nekadar fark olabilir ki... Bilgi için yazıyorum, ER6-n nin ~3sn civarında 100e çıktığı bir video izlemiştim geçenlerde, öylesine yazayım dedim
#sürenadam
hay çok yaşa emi.
250 cc sınıfna insanlar çok fazla anlam yüklüyorlar bence.
0 - 100 ü ölçülecek makineler bence en aşağı 600 lük lerden itibaren yukarı doğru olan makinelerdir.
200-250 cc sınfı surat motoru değildir !
geçenlerde de bunu yazacaktım ama çok sinrlendiğim bi durum vardı bi yerde, atar oğlan yapmış olmayım diye yazmadım
geçen ilk defa Bülo nun ER sine binmiştim. Hızlanış çok güzeldi yani artık aklımda kesilikle bi 600 lük var. eski püskü de olsa bi tane 600+ motor almak istiyorum.
kış mış dinlemem şimdi olsa sürerim modundayım ( sebebi ise, geçenki gittiğimiz gezi. en küçük motur benimk idi :( millet verdi gazı uçtu gitti. çoh bozuldum. bi daha büyük moturlarla gezmiicem abi )
çok güzel yazmıssın bende yolda denk geldiklerimden bahsettim hani durup hiç kalkıs yapmadık hareket halinde iken slmlasıp asılmalar oldu o kadar ordada pilotaj önemli dediğin gibi ktm duke ye gelince motor 125 kilo 25.6 hp 19 tork var hafifliği için güzel kalkısı ve hızlanısı var bizim motorlar 25.4 hp 24 tork ta cekişinden hiç bişey kaybetmeden devamlı depar halinde kalabiliyor videoda 9 sn gözüküyo buda 250 cc naked bir motor için gayet iyidir ruzgar oldugu gibi motoru tutuyor tunel gibi yerlere girdiğimde motor fazlası ile rahat devir ceviriyor buda bir bilgi..
ktm ve sym deneyenler titresimle ilgili neler diyebilir ?
Yasinin symyi yeterince denedim titresimden haberim var fakat duke deneyemedim malesef
olurda askere gitmezsem bir aya bir motor alabilirim duruma gore
duke aklimi cok kurcaliyir
CBR da titreşim var diyor bazı arkadaşlar. Ben Duke'de de, CBR'da da titreşim olmadığını düşünüyorum. Bu durum oturuş pozisyonu ile çok alakalı. Benim inip de "ulan hani hiç titreşim yok!" dediğim motora(CBR) başkası titreşimli diye tavsiye etmiyor... SYM yi sürmedim ama benimkinden daha titreşimli olduğunu sanmam. Ki ben kendi motorumdan bile şikayetçi değilim(şehirler arası +1000 km yol yaptım, titreşimden yinede şikayetçi değilim...)
#sürenadam
cbf 250 imi satıp yada takas edip üste vererek almak istediğim bir model fakat forumu okuyorum ama bu motor hakkında hali hazırda bir fikir edinebilmiş değilim, veri açısından fakir kalmış...yok mu daha kapsamlı bilgi verebilecek bir arkadaş?
cbr sahibiydim
titresim uzun yolda sag elimi uyusturuyordu ki tek sikintisi elciklerdeki titresimdi kalanda sikinti yoKtu
Cbrdeki titresimin eli uyusturmasinin nedeni de one dogru kaykilik oturma pozisyonudur
Symde ise titresim cbr kadar war hatta peglerde daha fazla ama rahatsiz edici degil
Ktm duke icin ne diyebilirsiniz her ikisini de kullananlar merak ettim.
ktm yı kullandım ama titresimine dikkat edicek kadar cok kullanamadım şuanda o konuda bişey diyemiyeceğim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------
nasıl bir bilgi istediğini söylersen herkes bilgi verir ve forumu en basından itibaren okursan herseye bir cevap verildiğini göreceksin..
soğuktan kimse motora binmiyor galiba..forum donmuş üç gündür.
binip binmemekle alakalı bi durum değilde motor artık kendini gösterdi herhangibi bir sorun yada baska bişey yaptıgı yok karda kışta da binilebilecek bi motor ben yagmur camur demeden biniyorum
lastikleri değiştiren oldumu arka fren kullanırken cabuk kitliyor lastiktenmi yoksa arkamı cok hafif onu merak ediyorum
slm arkadaşlar ben de bu motordan almayı düşünüyorum ama 10.500 motorun maliyeti millet 7 bin küsürlere satıyor oda satanların çoğu 2. sahibi 1000 ,2000 km de 10.500 verip de 7 bine niye satılır diye aklıma sorular takılıyor ne dersiniz
CBR ları +8000 üzerine zor satıyorlar, satıyorlar ama peynir ekmek gibi kapışılmıyor hani. Bu motoru bilen biliyor, diğer herkes "CBR varken niye bunu alayım aynı fiyat" diyor. Sonuç olarak bayiler fiyat düşürmese de 2.el deki vatandaş(satıcı) illa ki fiyatı emsallerine göre düşük satıyor. Aynı şey Daelim 250 için de geçerli. O motorun piyasası daha da ölü hatta....
#sürenadam
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)