YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
Arkadaşlar bir sayfadaki 20 yorumun tamamıda bana ait olsa ben bilgi paylaşmaktan utanmam sıkılmam o yüzden de devam....
Bugün çok değerli bir bilgi öğrendim. Üstelik bu bilgi sayesinde aynadaki titremede neredeyse yarı yarıya gitti onu yarın tekrar test edeçeğim.
Evet özellikle naket tipi motorlarda gidonun belli bir açıda durması gerekiyormuş. bunu ayarlarken de ön süspansiyon maşalarının (kırmızı)açısı ile gidonun yüksekliğini sağlayan(sarı) bölümün aynı açıda olması gerekiyormuş. Faydası ise virajlara daha rahat girmeyi sağlıyor motor çok rahat yatıyor. Ben bunu test ettim(olumlu). şuan maşalar ile gidonum aynı açıda ellerim depo deymeden hemen önce duruyor. yani orjinal haliyle çok fazla öne yatıkdı gidon, şuan tam olması gereken seviyede ve aynalarda titreme azaldı. Ancak depoya çok yakın kalmaya başladı ellerim o yüzden gidon yükseltme aparatı ihtiyaçı duyuyorum
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
aynadakı titreşimi aldığını duymadım ama gidon hem oturuş pozisyonunu rahatlıyor rahat bir oturus pozisyonu rahat bir kullanım demektir. bu arada motorun yatma kabiliyeti racing kadar cok ben sol ayagımı yere sürttüm bi kac sefer..
aynalardan tam emin değilim tekrar deniycem bugün lastiker bana bayağı güzel geldi belki motorun 173 kg olması buna bi etkendir yere iyi tutunuyor benim yzf r125 de ön lastik çok kayardı şimdi aynı yolllarda aynı freni sym ile kaymadan yapıyorum ilginç.... yzf r125 de michelin vardı. ama gidonu yükseltme aparı alıcam ilk fırsatta daha da keyif alacağıma eminim
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
bugün engin le deneme yaptık hangisi daha seri hızlanıyor diye duke 200 geciyor sym 250 yi ama gidiş geliş tünelde test ettik dönüşde sym ben kullandım ikisi arasında kıyaslama yapınca duke 200 daha hafif ve seri , sym için şunu diye bilirim viraj girince yatır beni diyor korkma ağırlığı dan ve daha alçak oluşundan dolayı zanedersem daha bir güven veriyor virajda.
hangisi derseniz tabiki duke 200 uzun mesafe ve viraj derseniz sym 250 benim fikrim.
fatih abi bugun geldi saolsun dolmabahçe tunelinde deneme yaptık duke 200 ilk kalkışta 1.5 motor boyu farkla önde kalıyor bu mesafe ilerleyen hızlarda ufak ufak duşmeye başlıyor ama duke 200 aşırı hafif o yüzden seri ama güvensiz geldi bana viraj kabiliyeti hiç yok sym den sonra frenler bana zayıf geldi symnin frenleri özellikle ön fren motorun arkasını kaldırtıyor fatih abide şahittir :D velasıl kelam ilk kalkıslarda 100 km lık hıza cıkana kadar duke 200 hafifliğin vermiş oldugu avantajla önde oluyor 100 den sonrada sonuc sym nın son hızının dukeden fazla olması sebebi ile symye ait oluyor hoş sohbetin için teşekkürler abi bu arada demek istiyorumki duke 200 bisiklet gibi :D
senin motor ağırlından dolayı daha bir güven veriyor inkar etmiyorum ama ben lastiklere kuru havada güvenmiyorum iyi değil senin motorda hantal ya
Herkes kendi motorunu övmüş tabi görünen o ki virajlardada ybr 125 çok iyi heleki frenler sorma gitsin..bas bana bas bana diye bağiriyor..0-100 desen allaha emanet 2 dk sürer heralde 0-100
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
birazda emanettin canı kıçında olur derler ya insan kendi motoru olmayınca rahat olamıyor sen sym ye alışmışsın ben duke ye ..
bugün bi arkadaşım kullandı motoru çok hoşuna gitti gidonu yükseltmene gerek yok dedi ama benim şüphelerim var brezilyada satılan dafra next in gidonu wolf den daha yüksek görebildiğim tek fark bu
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
YASİN CİM; tekarardan hayırlı olsun,Allah nazardan,kazadan belada korusun.
Akşam yasin kardeşimle motorunu test etmek için virajların bol olduğu yollara vurduk kendimizi.
Makineleriniz gercekten çok güzel...
safkan naked yapmış adamlar
ybr 250,cbf 250 diğer aklınıza gelen naked adıyla anılan 250 likler sym nin yanında commuterliğe razı olsunlar.
Sym satışa ilk sunulduğu zaman 2-3 defa farklı zamanlarda motoru denemiştim,ama bayii test motoru olduğu için ve uzun yol yapamadığım için pek bişey anlamamıştım...
Bu gün yasinin motoru 20-30 km kadar test etme fırsatı buldum.
Frenleri çok güzel,viraj kabiliyeti,yol tutuşu,dengesi,torku tatmin edici,otoban faresi diyebilirsiniz motorlarınıza,trafikte makaslar,kaçışlar,ara hızlanmalar çok başarılı,motor sesinin tokluğu motorun ne kadar torklu olduğu hissini veriyor...
138 km hızla seyrederken aniden frenlere asıldım kazık gibi saplandı olduğu yere,aynalar çok zayıf geldi bana,birde yasin ;ayak fren pedinin biraz ayarını aşağıya çekilmesi gerekiyor...
Boyuma uygun olsa alabilceğim ve uzun yıllar keyifle kullanacağım bir makina...
Sym den inip kendi motoruma bindiğimde frenlerimin hiç tutmadığını anladım
Kazasız sürüşler hepinize.
Adam adamdır, olmasa da pulu; Eşek eşektir,olsada hint kumaşından çulu.[COLOR="#B22222"][/COLOR]
http://www.musicrang.com/video/All/v...ificada-1.html
nasıl olmuş arkadaşlar
arka camurluk arka sele başka fark göremedim.
tamam işte bi onlar var bide jant şeridi var beyaz renk arka camurluk düşüncesi bende vardı acaba neyinkini takmışlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------
arkadaşlar arka dişliyi bi numara küçük taksak size artı eksi ne olur hani belli başlı bilindikler vardır ama sizce neler olur hızda artıs olur şu şekilde düşük devir yüksek hız serilikte torkta kayıp ne kadar olur ne kadar olmaz
bir de o hızı hangi devirde yaptığını gösterse on numara olucak ama megelli 125 de o özellik var işde
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
kusura bakma ama bence gereksiz bir hız denemesi kaza yapmış olsaydı şimdi rahmetle anıyor olacaktık.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)