ben daima sıfırdan yanayım
adamın nasıl kullandıgını bilmiyorsun cunku
tanıdık olursa ancak 2. el alırım
sıfır ıcın zorlayın derım
ben daima sıfırdan yanayım
adamın nasıl kullandıgını bilmiyorsun cunku
tanıdık olursa ancak 2. el alırım
sıfır ıcın zorlayın derım
bu fiyatlar ve özellikle taksit imkanı sebebiyle sıfırı daha cazip gözüküyor. takasta verdiğiniz motor pek değerini bulmuyor. satmak daha mantıklı. zaten acelem yok. tok satıcı ve alıcıyım. çelikatlı bilir apacheyi kaçparaya aldığımı. ehliyeti aldım cepte 600 e maloldu. asıl kazık ehlitet almak. çelikatlı aşadaki yorumlarıma sen ne dersin tesbitlerim nasıl.
sym yi seçmemin benim için geçerli sebepleri var.kıyas ninja ile yapılmıştır.
1- zevk meselesi. tip olarak bence daha güzel.özellikle gösterge tablosu.
2-fiyatı ortalama 2000 lira daha uygun.
3- yedek parça fiyatı daha uygun
4- yakıt olarak daha ekonamik.
5-tek silindir olması sebebiyle daha düşük servis ve bakım maliyeti.
6-oturuş pozisyonları aynı gibi gözüküyor fakat daha rahat sele ve amortisör. sym durmadan ortalama 3 saat kullanılır. ninjayı bilmiyorum.
7-dikkatli incelerseniz sym nin gidonu tek parça ortadaki bağlantı aparatının altına istenilen yükseklikte 7000 serisi alüminyumdan aparat yapılarak gidon yükseltilebilir
8- mesleğim. elektrik makina otomasyon panoları yapıyorum.elektrik elektronik hidrolik pnomatik mekanikle uğraşıyorum bence SYM
inazumayıda bekliyorum. geldiğinde inceleyeceğim. kendi tecrübelerim dahilinde elimden geldiğince yorumlarım. görürüz. bakalım nasıl bişey bende çok merak ediyorum.
bu arada ne sym nede ninja kullandım. bu sebeple yol ve sürüş performansları hakkında yorum yapamam.
abi sen sonunda R olan motorlarla wolf ü kıyaslama. genel olarak kıyaslaman doğru wolf iyi bi motor.buaralar benide bi 250cc alsammı şeyleri sardı. sen sym al derim ben.inzumaya falan bulaşma bu sana yeter fazla para bağlamaya değecek bişey yok ortada sadece marka..bizdede stickere verecek para yok.
inazumanın sayfasında bi arkadaş oturuş pozisyonlarını resinli olarak eklemiş. ninja ve sym wolf. emek vermiş. geyette güzel olmuş. belki birilerine faydası olur. bende kendimce sym yi benim için daha cazip kılan özelliklerini yazdım. hepsi bu. genel bi kıyastı benim amacım. nasıl ama biraz örenmişmiyim üstat.tesbitlerim hakkında senin düşüncen nedir.
benim aklımı çelen asıl konu yakıtı 14lt 400km yol yapıyormuş 3 3.5lt yakıt 250cc için süper yani. senle berabermi alsak napsak
çift silindirin yakıt konusu daha abartı olacaktır
bende çok gezen biri olarak tek silindirden yanayım
biz 3,5 yakarken çift silindir 4gibi bir oran yakar ki çok gezen biri olarak arada bastğımı düşünürsek çift silindir bu oranı katlayacaktır
hayırlısıyla işe girsem cekeceğim altıma aleti
3 sene ve 20.000km lik dylan maceramı sonlandırıp 1 ay içerisinde vitesli motosiklete geçeceğim, bütçem kısıtlı olduğundan cbf 150 ile başlangıç yapmayı uygun gördüm, ancak gelecek yaz dönemine kadar 250 lik bi motosiklete binmeyi istiyorum, inazuma ve wolf arasında git-gel deyim. şuan 2. elleri 8.000 tl olan wolf kışın 7.000 e kadar düşebilir ancak piyasaya yeni girişi yapacak inazuma herşey dahil 10.500 e gelecek talep gelirsede suzukinin kesin zam yapacağını ve hemen 2.el piyasının oluşmayacağını düşünüyorum, en basitinden aralarında oluşacak 3.000-3.500tl lik fark sizce inazumayı tercih etmeye değer mi?
3000 lira ile türkiyeyi bırak avrupayı dolasırsın dostum benzin parası olarak düşünürsen
iyi bir eldiven kask mont alırsın kral gibi dolanırsın BENCE
kaliteleri benzer olur bence
zammı gelmiş inazumaya motor gelmeden ?
http://b1208.hizliresim.com/10/u/c8prj.jpg
---------- Post added at 10:36 ---------- Previous post was at 10:32 ----------
kısmet olur da alırsam bir farı ikinci olarak ta ayak koyma yerlerini biraz öne doğru çekmeyi düşünüyorum
motorun biraz artıları eksileri ortaya çıksın iyice
arkadaşlar çok şey yazmak istiyorum özellikle eksisi yönünde ama eksisi yönünde birşey bulamıyorum şuanda 2600 km oldu 3000 bakımına az kaldı hala sorunsuz sıkıntısız biniyorum hatta spor egsoz taktim seside ne çok kötü ne çok iyi egsoz el yapımı bi egsoz resim cekemedim daha sadece arka lastık değişimi ister oda bu lastık biraz bitsin ondan sonra değişeceğim tek kötü yanı bu arka lastıgın frenlemedeki kötülüğü virajlarda şimdilik iyi sol ayağım vites kolunun altında iken viraj aldıgımda ayakkabı yere değiyor nerde ise zaten 1 kere sürttüm fazla yatmışım..
bu suzukinin gidişi 150 cc motor gibi gitmiyor zorlanıyor
http://www.youtube.com/watch?v=uNISY...eature=related
buda sym
http://www.youtube.com/watch?v=xGhCM...eature=related
iki motorun ardaki motorun ardaki hızlanma ve gaza tepkisine iyii bakalım suzuki biraz tıraşa benziyor
aaaaaaa olurmu dostum yaaaaa etiketlerini değiştirmişlerdir kesin suzuki 10 basar
Motor hakkında kararsızlığım devam ediyor.
Bende suzuki inazuma yı bekleyenlerdenim.
Türkiye ye gelsin görelim bilgi alalım sonra kararımızı verelim diye düşünenlerdenim.
Yalnız linkteki motorun gidonu dikkatimi çekti.
http://www.youtube.com/watch?v=ONl__...feature=fvwrel
Sanki Türkiye deki motorların gidonundan yüksek gibi.CBF 150 gidonu gibi.
Türkiye deki SYM 250 ye bu gidon takılabilir mi görüşleriniz ve düşünceleriniz nelerdir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)