slm sym 250 wolf u olan arkadaşlar bu motorun nette videolarının bir kaçın da 9 bin devirden sonra boşta iken gaz verince boğuk boğuk çalışıyor bu sizin motorlarda da varmı
slm sym 250 wolf u olan arkadaşlar bu motorun nette videolarının bir kaçın da 9 bin devirden sonra boşta iken gaz verince boğuk boğuk çalışıyor bu sizin motorlarda da varmı
Ben de 250 cc lik hem şehir içi hem şehir dışı yol yapabileceğim ekonomik bir naked arıyorum.yaşım 41 boyum 1.70 motora %90 tek biniyorum.Cbr 250r ilk baktığım modeldi ama oturuş pozisyonu beni rahatsız etti,cbf 250 temiz bulmak zor,ybr250 lere maşallah 2007 de aldıkları sıfır parasını istiyorlar(hiç mi eskimedi,değer kaybetmedi bu motorlar anlamadım) sym wolf 250 topiğini baştan sona okudum ve oturuş pozisyonun cbr kadar olmasa bile öne doğru eğimli olduğunu,topcase ,siperlik gibi aksesuarlara kapalı olduğunu,titreşimin biraz da olsa mevcut olduğunu(daha önce xs125k kullanmıştım hız 80 oldumu aynalardan arkayı göremiyordum. sanırım sym bu işi beceremiyor),selesinin sert olduğunu, benzin şamandırasında kronik bir arıza olduğunu yazmışsınız.Fiyatının zaten maşallahı var...Hepinize buradan dürüst yorumlarınız için teşekkür etmek istiyorum,xs125k dan sonra ikinci bir sym darbesinden beni kurtardınız.Artık geriye bir tek inazuma kaldı mecbur onu takip edicem.
titreşim hissedilir bi titreşim değil ancak çantalı resimlerini görmüşsünüzdür ki siperlikli olanları görmeyin bence comuter kadar dik değil pozisyon olarak... muhtemelen uygun değildir size çünkü beklentileriniz farklı... cadde motoru olarak kullanılacak bi naked kesinlikle... şehir içi tavsiye ederim tabiyki ana ruzgarla aranız yoksa şehir dışında yorabilir...
Benim aradığım motora siperlik ve çanta takılabilmeli,bu yüzden bu güne kadar xs125k ve cbf 150 dışında hep scooter kullandım şu anda da pcx kullanıyorum.Ancak scooter deki varyatör sesi,küçük teker dezavantajı ve virajlardaki denge sıkıntısı beni vitesli motora yönlendiriyor.Aslında beni enduro tarzı motorlar paklar ama boyum bu tip motorlar için kısa,dağ tepe gezerken parmak uçlarıyla büyük motoru zaptetmek kolay değil.o yüzden inazumayı beklemeyi düşünüyorum.
Siz naked aramayın bence. Çünkü gerçek naked'ın mantığı/manası size uymaz. Birkere "hem şehir içi hem şehir dışı" demişsiniz. Bunun anlamı endurodur diyeceğim ama öncesinde Naked'ın şehir dışına uygun olmadığını söylemeliyim. Ha enduro alırsınız almazsınız orası ayrı. Zaten Naked mantığı spor modellerin grenajlarının çıkartılması sonucu oluşmuştur. Oturuş pozisyonunda hafif değişiklik yapılmıştır ama asıl amaç o spor ruhun kaybedilmemesidir. Zaten bu yüzden de Top-kase'ye ve rüzgarlığa çok elverişli tasarımları yoktur. Bunların bir diğer türevi de "streetfighter" olarak geçen (genelde büyük hacimli) motorlardır. O yüzden bir naked'ı oturuş pozisyonu açısından eleştirmek yersizdir, sadece Spor modellerden biraz! daha rahat olmasını bekleyebiliriz. Ve bu bağlamda SYM gayet de başarılı bir tasarıma sahiptir.
Ben sürmedim ancak titreşim olarak hissedilir birşey olduğunu düşünmüyorum.
Selesinin neden sert olduğunu da ilk kısımda açıkladım zaten. Kaldı ki ben üstüne bindiğimde "selesi de sertmiş!" demedim. İlk olarak öyle bir izlenim uyandırmadı. Uzun yolda rahatsız etmesi modelin ilgi alanına girmiyor.
Buradaki yorumlar ile yönlenmekten ise gidip bir yerde görmenizi, denemenizi tavsiye ederim. Ve doğru yönlendirilmiş olsanız, bu motorun size uygun olmadığını anlamış olsanız bile "bir SYM darbesinden daha" şeklinde tarif etmeniz hoş olmamış.
Benim size tavsiyem Enduro almanız. Selesi alçak olan endurolar var. Küçük hacimli olanlar bu tarz naked ve spor modellere göre de ciddi manada daha hafif olabiliyorlar. İstediğiniz aksesuarı da takabilirsiniz. Oturuş pozisyonu da "Taht!" gibidir Ve benim önceki motorumu (Hyo-RT125) 1,63 lük kız arkadaşım kullanabiliyordu. O şekilde size de uygun mutlaka ve mutlaka bir enduro vardır. Ve bence biraz yüksek de olsa ~130 kg lık bir motora hakim olmak ~170 kg lık bir motora hakim olmaktan daha kolay olacaktır.
#sürenadam
tarz olarak size uygun bir motor değil istekleriniz gözönüne alındığında... titreşim var ama hissetmiyorsunuz kullanırken bunu tekrar belirteyim... xs 125 yada cbf kullanmadım yorum yapmam doğru olmaz... ama syanur unda dediği gibi size uygun bir enduro mutlaka bulunur... eğer bulamazsanızda cbf çok daha uygundur size wolf e oranla...
Merhaba Arkadaşlar;
43 yaş, 1,80 boy ve 85 kilodayım. Yaklaşık bir yıllık Yamaha YBR 125 esd tecrübemden sonra haziran ayı sonunda wolf 250 aldım. Motorun gaza verdiği tepki çok hoşuma gitti. Az çok hıza yatkın birisi olduğum için bu olay pek iyi değil benim için. Bu yüzden pür dikkat seyir halindeyim... Gelelim motor hakkındaki izlenimlerime öncelikle YBR ye oranla süspansiyon çok sert, arka fren biraz nazlı çalışıyor hafif dokunuşlara tepki vermiyor. Ön fren çok çok iyi, sert frenlemede arka hemen atıyor pek güven vermedi, gerçi YBR den de bu konuda mutlu değildim. Sonuç olarak arabadaki fren performansını beklemek mantıklı bişey değil dikkatli olmam gerektiğini anladım...
Ayak fren ve vites pedalları YBR ye oranla biraz geri ve yukarı konumlandırılmış, dizler daha bükülü oluyor. Frenlemede ve vites değişimde ayak uçlarımı çok fazla kendime çekmem gerekiyor, bazan da vites küçültmek için ve frenleme yapmak için ayağımı peglerden kaldırmak zorunda kalıyorum. Bu pek hoşuma gitmedi. Kaldı ki serviste fren pedalını en alt konumuna getirtmiştim..
Bodrum'da ikamet etmekteyim, burada servis konusunda sıkıntılarım var. Bu motorla ilgili yeterli bilgi ve tecrübeye sahip olmadıklarını düşünüyorum. Alternatif servis alma şansım da yok, tekler çünkü.
Motorun günlük km sıfırlamasını bilen arkadaşlardan yardım alabilirsem çok mutlu olacağım..
Şamandra sorunu benim motorda da var maalesef..
Motor kullanmaya çok fazla zaman bulamadığım için hala rodaj dönemindeyim ve performansı hakkında pek bir şey söyleyemeceğim. Ama ışıklarda dururken ve kalabalık yerlerde ağır ağır ilerlerken gözlerin motorumun üzerinde olması çok hoşuma gidiyor doğrusu...
İş çıkışı marketten ufak tefek bişeyler almak bana düştüğü için arkaya bir çanta ihtiyacı duyuyorum ama motorumun görüntüsünü bozacağı için de nasıl bir çözüm bulacağımı bilemiyorum...
En başta ihtiyaçlarımı daha pratik bir şekilde karşılayabilmek için motor almak istiyordum..(bakkala, markete gitmek, park ve trafik derdi olmadan şehir içinde dolaşmak vs.) YBR bu ihtiyaçlarımı rahatlıkla karşılıyordu. Tek sıkıntım mopet görüntüsü idi, biraz daha motora benzesin istiyordum.. Bu motor benziyor ama üzerinde YBR kadar rahat değilim, neredeyse iki büklüm olmuşum gibi hissediyorum, kaldı ki uzun boylu da değilim...
Sonuç olarak güzel motor, keşke biraz daha genç olsaydım dedirtiyor.Gençlere kesinlikle tavsiye ederim...
motorun günlük km sıfırlama işi üstteki düğmeye basınca değiyor km sayacı değiştiğinde biri sıfırlanan sıfırlamak için alttaki tuşa basılı tutunca sıfırlıyor 2 tuşa aynı anda basılı tutunca mil oluyor bir kere daha basılı tutunca km oluyor onun hariçinde saatı ayarlamak içinde ekran saatte iken tuslardan birine basılı tutuyorsun yanıp sönmeye başlıyor böylelikle ayarlayabiliyorsun
arkadaşlar kaç litre benzin ile kaç km gideceği konusunda fabrikadan kesin net cvp alabildim malesef yok dedi fabrikadaki teknisyen arkadaş bu işi biz kendimiz yurtdısı sitelerini iyice arastırıp bulmamız lazım ingilizcesi kuvvetli olan arkadaşlar bi araştırırsalar güzel olur hepimiz için
bende motor hakkında düşüncelerimi yazayım diyecemde benim düşüncelerim hep olumlu yönde sadece arka frenden sıkıntılıyım oda km yükseldikce iyilesmeye baslıyor lastık eskidikce biraz daha sağlam tutmaya başlıyor benim için konforu oturus pozisyonu güzel 1.76 boyundayım 90 kiloyum gazlama tepkileri süper 4. vites 124 km hız yaptım 5 te 143 yaptım daha 6 ya atıp son hızını göremedim bazen asfaltı kaymaya musait olan yerlerde yeni hareket etmişken daha 5-10 km hızda iken debriyaja basıyorum öne yükümü veriyorum hafif asılıyorum arkası racing makina gibi sallıyo kendini :D motorun yolda gördüğü ilgi alaka anlatılmaz yaşanır tarzda :D
Teşekkür ederim,, hoşbulduk... Aslında çok kalabalığız ama genelde çoğunluğumuz izleyici konumunda... Kendimden bilirim. YBR yi aldığım zaman bu siteye üye olmuştum ve ilk mesajım dünkü idi)..
Aslında çok şey anlatmak istiyorum ama pc başına geçince her şey uçuşuyor.. Beni en çok rahatsız eden konulardan biri de insanların bu motor üzerinde fiyat belirleme çabaları.. Şunu bilmeliler kalite ayrıntılarda gizlidir ve bu motor da ayrıntı konusunda çok çok başarılı ve parasını fazlasıyla hak ediyor.. En basiti radyatör koruması, bir çok büyük motorda yoktur ekstra bedel ödemek durumundasınız...
Bu arada engin arkadaşıma çok teşekkür ediyorum km sıfırladım...
Hoşgeldiniz utku bey,
Aynı yaştayız aynı kafadayız, hayırlı olsun yeni motorunuz, olumlu ve olumsuz görüşlerinizi kullanıcı olarak paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Üçüncü motorum ve ikinci SYM'mi bugün satın aldım, haydi bakalım hayırlısı yeni fiddle 125'i yazlıkta ve kışın şehir içinde kullanmak için satın aldım...
Çok iyi geri dönüşü olan bir motor bakalım bize uygun mu??
Saygılar
Teşekkür ederim Ziya Bey hoşbulduk...
Bu arada sizin de 3. motorunuz hayırlı olsun..
Şu anda eşim üçüncü bebeğimize hamile, ekim sonu gibi bekliyoruz.. Sonrasında yaza onun için bir scooter düşünüyorum artık o zaman deneyimlerinizinden faydalanırız diye düşünüyorum.
Saygılar...
http://www.facebook.com/media/set/?s...5906763&type=1 resimleri yukleyemedim onu yerine link verdim isteyen arkadaşlar buradan bakabilir ))
aykut hocam benim motoru almıssın sen ya :D
aykut abi bide 0 aldım dedin bize engin abinin motoru almışsın hehe ) saka bi yana Allah kaza bela vermesin abi nazarlardan korusun
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı.O 2 tekerin üzerinde gitmezdim !!!!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)