Sym Wolf SB 250Ni Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Kasım 2019, 07:40
#2041
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, zevkle kullanın.
Renk meselesi zevk konusu, lakin Kawasaki' nin yeşili markanın simgesi gibi... pek yakışırdı.
Yağ eksiltme konusuna gelince, eğer eksiltiyorsa erken değiştirmektense seviyeyi tamamlayarak devam etmek çok daha doğru olur. Hem ekonomik yönden ciddi avantaj sağlar, hem de gereksiz yere çok erken yağ değişiminden kurtulmuş olursunuz. Zaten genellikle motor yağını kullanım ömrünü bitmeden değiştiriyoruz, daha da erkene çekmek çok gereksiz bir masraf olur. Değişim ile ekleme arasında reelde 20 TL' lik dahi yağ masrafı farketse bu size 20 TL' lik fazladan benzin, gazlama ve yol olarak dönebilir unutmayın
Çok teşekkür ederim üstadım, geçenlerde kulağınızı çınlattık Angrypower ile. Yeşili ben de çok seviyorum ama bir yandan da kırmızı olsa nasıl olurdu diye de merak etmiyor değilim.
Reklamlar
-
24 Kasım 2019, 16:41
#2042
tommygun adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederim üstadım, geçenlerde kulağınızı çınlattık Angrypower ile. Yeşili ben de çok seviyorum ama bir yandan da kırmızı olsa nasıl olurdu diye de merak etmiyor değilim.
Şöyle birşey olur
-
24 Kasım 2019, 17:14
#2043
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Şasi ve jantlar gri bende, o nedenle yakışmaz ama yeşil daha tatlıymış.
-
29 Kasım 2019, 01:34
#2044
Bugün bende bir sym wolf alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Kısmetse yarın sabah satışını alacağım. Açıkçası çok tereddüt ederek yaklaştığım bir motosikletti. Fakat, aşk laftan anlamıyor ne yazık ki. Kendisi ilk motosikletim olacak ve daha görür görmez, "aradığım motor bu" dedirtti. Umarım pişmanlık yaşatmaz. Sonuçta minareyi çalan kılıfını uydurur derler. Verdiğim para çok bir para değil ama ilk motosikletim de soğumak istemiyorum. Pulsar ve wolf arasında kalmıştım. Fakat pulsar ve sym'yi yan yana koyduğumda, sym açık ara önde bir motosiklet. Bu sayfa pek canlı değil göründüğü kadarıyla ama en azından sorunlarla dolu bir sayfa da değil.
-
29 Kasım 2019, 02:11
#2045
Hayirli olsun,pişman etmez wolf.
Memnun kalirsiniz..
-
29 Kasım 2019, 06:09
#2046
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürmen dileğiyle..
-
29 Kasım 2019, 14:09
#2047
Çok teşekkürler. Motosikletimi 1 ay kadar kapalı binamın girişinde muhafaza edeceğim. Aküsünü söktüm. Ekstra bir öneride bulunabileceğiniz bir konu var mıdır?
-
29 Kasım 2019, 18:32
#2048
Eren374 adlı üyeden alıntı
Çok teşekkürler. Motosikletimi 1 ay kadar kapalı binamın girişinde muhafaza edeceğim. Aküsünü söktüm. Ekstra bir öneride bulunabileceğiniz bir konu var mıdır?
Kapalı yer bile olsa yine de motoru sabit bir yere kilitlemen faydalı olur, sabit bir yer yoksa da bir zincir kilidi arka tekerden yukarı doğru geçirip sele hizasında kilitlemen faydalı olur. Üzerinde branda da olursa daha az dikkat çeker, çocuklar falan üstüne oturmaya kalkmaz.
-
30 Kasım 2019, 01:16
#2049
Eren374 adlı üyeden alıntı
Bugün bende bir sym wolf alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Kısmetse yarın sabah satışını alacağım. Açıkçası çok tereddüt ederek yaklaştığım bir motosikletti. Fakat, aşk laftan anlamıyor ne yazık ki. Kendisi ilk motosikletim olacak ve daha görür görmez, "aradığım motor bu" dedirtti. Umarım pişmanlık yaşatmaz. Sonuçta minareyi çalan kılıfını uydurur derler. Verdiğim para çok bir para değil ama ilk motosikletim de soğumak istemiyorum. Pulsar ve wolf arasında kalmıştım. Fakat pulsar ve sym'yi yan yana koyduğumda, sym açık ara önde bir motosiklet. Bu sayfa pek canlı değil göründüğü kadarıyla ama en azından sorunlarla dolu bir sayfa da değil.
Hayırlı olsun, gülerek kullanın. Motorunuz temizve bakımlıysa hiç korkmanıza gerek yok kaliteli, sağlam, ekonomik ve taş gibi makinalar. Güzel insanların olduğu ilkeli, seviyeli bir Facebook kullanıcı grubu var orası daha aktif.
-
01 Aralık 2019, 14:41
#2050
Haftaya ufak bir uğursuzluk ile başladım. Motosikletimin durduğu yerde aküsü bitti. İlk önce şarj etmeyi deneyeceğim, olmazsa bir akü ayarlamam şart gibi görünüyor. Ortalama bütçeli Akü tavsiyelerine açığım.
-
01 Aralık 2019, 15:49
#2051
Eren374 adlı üyeden alıntı
Haftaya ufak bir uğursuzluk ile başladım. Motosikletimin durduğu yerde aküsü bitti. İlk önce şarj etmeyi deneyeceğim, olmazsa bir akü ayarlamam şart gibi görünüyor. Ortalama bütçeli Akü tavsiyelerine açığım.
Motor üzerinde alarm, gps takip gibi durduğu yerde aküden yiyen bir aparat mi var? Şarj ettireceksen de 8-10 saat şarj ettirmeni tavsiye ederim. Akü alacaksan da 12 volt 10 amper bir akü işini görür. Daha düşük amperli akü almamanı tavsiye ederim, benzin pompasında ileride problem çıkartabilir.
-
01 Aralık 2019, 17:22
#2052
ben de 8-10 gündür kullanmıyorum motosikleti dün marşa bastım almadı aküdür deyip şarj ettim ama yine almadı. Aküyle alakalı değilmiş demekki 3-4 kez basınca aldı ve şimdi stop ettikten sonra yada soğukken rahat çalışıyor. Neden böyle birşey yapar araştırıyorum 😊
-
01 Aralık 2019, 20:49
#2053
Boldpilot adlı üyeden alıntı
ben de 8-10 gündür kullanmıyorum motosikleti dün marşa bastım almadı aküdür deyip şarj ettim ama yine almadı. Aküyle alakalı değilmiş demekki 3-4 kez basınca aldı ve şimdi stop ettikten sonra yada soğukken rahat çalışıyor. Neden böyle birşey yapar araştırıyorum 😊
Bujiyi ne zaman değiştirmiştiniz ve de orjinal
mi? (NGK CR8E) Bir de benzin fitreniz yakında değişti mi? Benim kapalı garajım yok branda altında duruyor 5-6 günden fazla kullanmazsam kontağı açıp enjeksiyon sesi kesilene kadar bekliyorum.
-
01 Aralık 2019, 23:10
#2054
Evet, üzerinde alarm var. Ancak ben motosikletin aküsünün + kutbunu sökerek bıraktım. Ancak 2 gün kullanmadım hiç ve bir kaç kere kontrol amaçlı marş bastım. Sanırım akünün bitmesinin sebebi bu. Şuan motosikletin voltaj göstergesinde 9.7 volt yazıyor.
-
02 Aralık 2019, 00:22
#2055
Memcoş48 adlı üyeden alıntı
Bujiyi ne zaman değiştirmiştiniz ve de orjinal
mi? (NGK CR8E) Bir de benzin fitreniz yakında değişti mi? Benim kapalı garajım yok branda altında duruyor 5-6 günden fazla kullanmazsam kontağı açıp enjeksiyon sesi kesilene kadar bekliyorum.
Benim motosiklet wr250r hocam, buji yeni değişti benzin filtresi yok diye biliyorum. Aküyü söktüm şarja taktığımda zaten olması gereken değerdeydi, tekrar taktım aküyü yine çalışmadı.
Biraz kafa yorduktan sonra arazide de motosikleti yatırıp tekrar kaldırdığımda zor çalıştığı aklıma geldi.
Ben de motosikletin zincirini sökmüştüm 10 gün önce, n11 de kurnaz bi satıcı 520 zincirin içine 428 bağlantı baklası koyup göndermiş iade süreci yeni zincir alma vs derken motosiklet üzerinde zincirsiz 10 gün yattı.. Tek başıma enduro sehbasına ancak vitesteyken alabiliyorum motosikleti, zinciride sökmüş bulundum sehpaya alamadım tek başıma.
Ulan nasılsa arazide her gün 10 kere yatırıyoruz diyip şu şekil zincir taktım 😀
Depoda da benzin azdı büyük ihtimal bundan sebeptir diyorum.
-
02 Aralık 2019, 21:50
#2056
Merhaba, motosikletimde yağ değişimi yapmayı düşünüyorum. Fakat hangi yağı kullanacağımı bilmiyorum. 10w 30 yağ öneriliyor. Bir tavsiyeniz var mı?
-
02 Aralık 2019, 22:13
#2057
10-30 hiç kullanmadım ama Liqui Moly Street (Basic olan değil) 10-40 işini görür, memnun eder.
-
14 Aralık 2019, 00:17
#2058
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Benim motosiklet wr250r hocam, buji yeni değişti benzin filtresi yok diye biliyorum. Aküyü söktüm şarja taktığımda zaten olması gereken değerdeydi, tekrar taktım aküyü yine çalışmadı.
Biraz kafa yorduktan sonra arazide de motosikleti yatırıp tekrar kaldırdığımda zor çalıştığı aklıma geldi.
Ben de motosikletin zincirini sökmüştüm 10 gün önce, n11 de kurnaz bi satıcı 520 zincirin içine 428 bağlantı baklası koyup göndermiş iade süreci yeni zincir alma vs derken motosiklet üzerinde zincirsiz 10 gün yattı.. Tek başıma enduro sehbasına ancak vitesteyken alabiliyorum motosikleti, zinciride sökmüş bulundum sehpaya alamadım tek başıma.
Ulan nasılsa arazide her gün 10 kere yatırıyoruz diyip şu şekil zincir taktım 😀
https://resmim.net/f/02UPWZ.jpg
Depoda da benzin azdı büyük ihtimal bundan sebeptir diyorum.
Biraz geç cevap oldu ama kusura bakmayın. Ben de wolf sandım😀Nasıl oldu çalıştırabildiniz mi canavarı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------
Eren374 adlı üyeden alıntı
Merhaba, motosikletimde yağ değişimi yapmayı düşünüyorum. Fakat hangi yağı kullanacağımı bilmiyorum. 10w 30 yağ öneriliyor. Bir tavsiyeniz var mı?
Genelde wolfçü arkadaşlar 10w40 viskozitede yağ kullanıyor.Liqui-moly street , Motul 5100 ya da 5000, iponers4000, castrol power release gibi alternatiflerden 10w40 olanını kullanabilirsiniz. Ben 3 kez Liqui-molly street kullandım, sonra castrol power release denkgeldi onu kullandım ama motor daha fazla ısındı vitesler de daha sert geçmeye başlayınca 1500 km de castrolü boşalttım.Şimdi bir arkadaşımın önerisiyle yine alman menşeili Lubratech Motorrad synth 10w40 diye bir yağ deniyorum. Daha çok yeni 300 km oldu koyalı ilk izlenimlerim gayet iyi bakalım zaman ne gösterecek
-
24 Şubat 2020, 00:51
#2059
Arkadaşlar selam. Yan çanta demiri ne takabiliriz wolf e. IRF demeyin ama bana.
-
24 Şubat 2020, 15:41
#2060
Memcoş48 adlı üyeden alıntı
Biraz geç cevap oldu ama kusura bakmayın. Ben de wolf sandım��Nasıl oldu çalıştırabildiniz mi canavarı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------
Genelde wolfçü arkadaşlar 10w40 viskozitede yağ kullanıyor.Liqui-moly street , Motul 5100 ya da 5000, iponers4000, castrol power release gibi alternatiflerden 10w40 olanını kullanabilirsiniz. Ben 3 kez Liqui-molly street kullandım, sonra castrol power release denkgeldi onu kullandım ama motor daha fazla ısındı vitesler de daha sert geçmeye başlayınca 1500 km de castrolü boşalttım.Şimdi bir arkadaşımın önerisiyle yine alman menşeili Lubratech Motorrad synth 10w40 diye bir yağ deniyorum. Daha çok yeni 300 km oldu koyalı ilk izlenimlerim gayet iyi bakalım zaman ne gösterecek
lubratech seriside bir müddet sonra vites geçişleri sertleşiyor.5100 ve 7100'deki ester katkısı bu amaçla mevcut 5000 km kullanımda dahi vites geçişleri değişmiyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler