Arkadaşlar Angrypower'dan aldığım gazla cc yükseltmeye karar verdim. Öyle çok uçuk kaçık hedeflerim yok, 2014-2015 eski kasa Cb500F ya da 2012-2013 Nc700s bana yeter diye düşünüyorum. O nedenle motorumu satılığa çıkardım. Malum sitede 744760490 ilan koduyla yayına girdi. İlan resimlerini ve açıklamasını da aşağıya paylaşıyorum. Belki yeni başlayan ya da şehir içi az tüketen,kıvrak bir motora ihtiyacı olan dar bütçeli bir kardeşimin işine yarar.
https://i.hizliresim.com/r0vv2V.jpg
https://i.hizliresim.com/QPGG7v.jpg
https://i.hizliresim.com/dLEEG7.jpg
https://i.hizliresim.com/yG9939.jpg
https://i.hizliresim.com/NLJJ1Q.jpg
https://i.hizliresim.com/mXZZkY.jpg
https://i.hizliresim.com/Z5RROg.jpg
https://i.hizliresim.com/1p00GY.jpg
Motor 2015 model olup 2017 sonu trafiğe çıkmıştır. Ben motoru Nisan.2018'de 367 km.de Güngören Motopunto'dan satın aldım. 1,5 senede bakımlarını aksatmadan 46.000 km.ye getirdim. Satma amacım Cb500 F, Nc 700 S gibi çift silindir,daha kuvvetli motora geçmek istememdir. Bu nedenle üstünü vermek şartıyla Cb500F,Nc700S gibi motorlarla takas önerisine açığım. Motorda Gp Kompozit spor cam, gidon yükseltme (3,5 cm) ve koruma demirleri mevcuttur. Motora 1,5 senede yapılan bakım işlemlerini aşağıda sıralıyorum.
1000 km - Yağ, yağ filtresi değişti.
2780 km - Yağ, yağ filtresi değişti. Soğutma sıvısı değişimi, ön ve arka fren hidrolik değişimi yapıldı. (Mayıs.2018)
5630 km - Yağ, hava filtresi değişti, soğutma sıvısı ilave edildi.
8500 km - Yağ,yağ filtresi değişti.
9700 km - Benzin filtresi değişti.
11.250 km - Yağ,buji değişti.Hava filtresi temizlendi.
14.850 km - Yağ, yağ filtresi değişti. Balatalar temizlendi.
16.150 km - Depodan park halindeyken benzin sızıyordu. Nereden kaynaklandığını bulamadık, o nedenle depo garanti kapsamında değişti.
17.850 km - Yağ,yağ filtresi, hava filtresi, buji değişti.
21.010 km - Yağ, zincir dişli seti, ön fren balatası, arka tekerlek rulmanları değişti. Hava filtresi temizlendi.
23.335 km - Ön tekerlek rulmanları değişti.
24.190 km - Yağ,Yağ filtresi, Yağ filtresi oringi değişti.
26.980 km - Yağ, buji değişti. Hava filtresi temizlendi.
29.600 km - Yağ,yağ filtresi,hava filtresi,benzin filtresi değişti.
31.300 km - Ön fren balatası değişti.
32.860 km - Yağ değişti, ön takımdaki boşluk alındı.
35.550 km - Arka amortisör tamir edildi.
35.700 km - Yağ,yağ filtresi değişti.
38.132 km - Arka göbek rulmanı değişti.
38.760 km - Yağ değişti.
40.700 km - Yağ, yağ filtresi,buji,ön balata, motor yağ tapası ve oringi, hava filtresi,furş takımı,zincir dişli seti değişti.
44.600 km - Yağ değişti.
Aldığımdan beri haftaiçi her gün işe gitmek amaçlı günlük 30-40 km ve haftasonları da 500-600 km uzun yolda kullanılmıştır. Motor sağlığından şüpheniz olmasın, seramik silindirli ve uzun ömürlü bir bloğa sahiptir. Performansı ilk alındığı günkü gibidir. Yakıt tüketimi kullanıma bağlı olarak 2,8 lt - 3,4 lt/100 km arasındadır. Subap ayarı ve debriyaj balatası değişimi için servise gittim, gerek görmediler. Aküsü sağlamdır, tek marşta alır. Üzerindeki Anlaş Tournée Sport lastikler, 34.900 km.de takmıştım. Kışın kullanmak üzere 6025 km.de Anlaş Winter Grip lastik takımını, motorun orijinal mavi rüzgar siperliğini de alıcıya hediye edeceğim. Zincir dişli seti henüz 5300 km.dedir. Motorda tramere işlemiş kaza,hasar kaydı yoktur. Ancak motor 3 kere sola yatmıştır. Her ne kadar koruma demirleri görevini yapmış olsa da ön çamurluk, sol yan panel, sol kuyruk, kuyruk üstü tutamaç, sol gidon denge topuzu, debriyaj maneti, sol elcik orijinal parçalarla değişmiştir. Kendi cebimden karşıladığım bu değişimler yetkili servis kayıtlarına ve tramere işlenmemiştir. Motordaki kozmetik kusurlar aşağıda sıralanmıştır.
*Kuyruk üstü tutamaçta küçük bir çizik vardır.
*Sağ yan panelde küçük bir çizik vardır.
*Sağ alt sakalda çizik vardır.
*Sol alt sakalda benzin lekesi vardır. (10000 - 16000 km.ler arası depodan benzin sızıyordu aşağı, depo garanti kapsamında değişti, sorun çözüldü ama lekeler sol alt sakalda kaldı.)
*Ön farın sol üst kısmında çizik vardır.
*Vites pedalında kaynak vardır.
*Sağ arka kuyrukta yazan "Sb 250 Ni" yazısındaki "5" harfi düşmüştür.
*Sol arka sinyal kırılmıştır. Japon yapıştırıcısı ve karbonat kullanılarak yapıştırılmıştır. Kötü gözükmesin diye de üzeri siyah elektrik bandıyla sarılmıştır. Sağ sinyal kolu da sağlam olmasına rağmen görüntüdeki uyumu bozmamak adına elektrik bandıyla sarılmıştır.
İsteyene resimleri atarım. Motor hakkında Göztepe Yakup Moto ve FB.daki SYM Wolf Sb250Ni Türkiye grubundan da bilgi alınabilir. Motor haftaiçi gündüz saatlerinde Mecidiyeköy'de, haftaiçi akşam ya da haftasonları Acıbadem ya da yakın yerlerde görebilirsiniz.