Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #221
    superzzt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    BWS 135 + GT650 Comet
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    özür deiştim 4300 kmde 5250 ytl imiş..

    valla benim kullandığım alet globalin test aleti bir iki kerede devrilmiş olmasına rağmen 134 kg lik biri ile zorlanmadan 140 görüyodu .. ateşlemede hiç bir sorun yoktu..zaten varsa beyinle ilgili bir sorun bunu aldığınızxda görürsünüz..saklanabilecek bişi değil çünki
    Ben aldığımda servise herşeyini kontrol ettirdim ayrıca aldığım kişide kuzenim.Ama bir hafta sonra CDI sorunu çıktı bence bu kadar emin olmayın,belli olur diye.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla yavuzk2004'ün motoru alırken açılmış bir GV-250 vardı. motor türkiyede daha yeni olduğundan dolayı güven sağlamak için bize test etmemizi önerdiler. biz de test ettik tabiki. motoru biraz zorladım, tık demedi. 11500 veya 12000 devir çeviriyor. bir cruiser makina için bu devir değerleri bana tuhaf geldi çünkü cruiser dediğin makina düşük devirli olur.
    bu arada motorun 29 beygir olması performans açısından yeni başlayanlar için yeter de artar bile. çünkü motor 8000 devirden sonra kendisinden hiç umulmadık bir performans sergiliyor.
    frenlemleri ne çok iyi ne çok kötü sadece iyi demek en uygun kelime bence.
    ayrıca motoru açıp kullanan yetkili motorla 145 civarı yaptığını söyledi. yanılmıyorsam motor o zaman 3000 km'de falandı ve ayrıca 160 kadran var.
    rahatlık bakımından ise pek fazla bir şey söyleyemicem çünkü benim dragstardan inip ona bindiğimde taş gibi geldi ama diğer 250'lik japonlarla kıyasladığımda japonlardan daha rahattı.
    ve biz yavuzk2004'e motoru alırken japonlar tek silindir 19-21 beygir bir şeydi. GV250 ise çift silindir, V-Twin, 29 beygir gibi özellikleriyle japonlardan epey ucuzdu.
    şu anda 250'lik japonların motor özellikleri nasıl bilmiyorum ama fiat olarak daha pahalı oldukları kesindir.
    ha bu arada kullanılan malzeme bakımından da kaliteli bir motor. kaliteden anlayan baktığı zaman anlar ayrıca yavuzk motoru alalı nerdeyse bir sene oluyor ve daha motorunun herhangi bir noktasında paslanma vs. gibi şeyler olmadı.
    bu arada yavuzk2004 seneye motorunu satıp 600f veya fazer almayı düşünüyordu. kelepir 600f veya fazer düşerse bu sene de satabilir motoru.

    bu arada bir şey daha ekleyeyim. motor gerçekten çok az yakıyor.


    YA PARDON YENİ ÜYEYİM YBR 125 TOPİĞİ VARMIŞ NERDEN GİRECEM

  3. #223
    balayyusuf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    Kocamustafapaşa-istanbul
    Motosikleti
    HD Superlow 883 xl ve Kymco xciting 250 ri
    Arkadaşlar bu GV 250 cilerin takıldığı başka bir topikmi var yada kimse birşey yazmıyormu benim superlight var şu anda 362.sayfayı bile geçtik yazsanıza GV 250 sahipleri tanıyalım motorunuzu.
    AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.

  4. #224
    UMITU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2008
    Hysong GV 250 ile ilgili bir arkadaşım tam iki yıl araştırdı.Motorun montaj resimlerine kadar var.Onun bilgilerine ek olarak ben de çok uzun süre karşılaştırmalar yaptım. Elde ettiklerimden şu sonucu söyleyebilirim. Bir kere 250 lik bir motordan bekleyebileceklerinizden çok fazlasını veren bir motor. Uzun yol performansı ve yakıt ekonomisi gerçekten mükemmel.Tam depo ile 330 km çok rahat gidiyor.(Rezervi hiç açmadan-Ben fazla sağlamcıyım ve riskleri sevmem.)
    Öte yandan ara hızlanmaları,7000-8000 devirlerdeki gaz açmaya gösterdiği ataklar sizin yolda kendinizi çok esnek ve güvende hissetmenizi sağlıyor. Yokuş çıkarken 80-90 km hızda kamyon sollamaya başladığınızı düşünürseniz bu esnekliğin nasıl bir güvenlik duygusu olduğunu tahmin edebilirsiniz. Otobanda 135 km'yi gördükten sonra gaz vermeyi kestim,muhtemelen 140-145'i görebilirdi. Ancak kendim otomobil kullanırken bile 110-120'den fazlasını sevmeyen biri olarak 100-120 arasında uzun yolda uzun süre çok rahat kullanabileceğiniz,inanılmaz oturaklı (lütfen 250 cc bir motor olduğunu unutmadan okuyun) bir motor. Elbette 250 cc'den çok fazlasını verdiği için de diğer bunları veremeyen markalara göre fiyatı elbette daha yüksek. Servisteki arkadaşların çaylarını çok beğeniyorum. Şu an 2000 km'de. Rodaj ve 1000 bakımı haricinde sıkça çaylarını içmeye gidiyorum. Kullanımdan kaynaklı olduğunu düşündüğüm (İlk defa motor kullanmaya başladığımı söyleyebilirim.15 sene önce 1 saat kullanmışlığımı elbette saymamak lazım.) boş vitese geçmeme ve gaz kesme sorunlarını ilk başta yaşamıştım.Ama şu anda bunlardan şikayetimin olmadığını söyleyebilirim.Ne parça sorunu ne de servis sıkıntısı yaşamadım. Garanti kağıdını/belgesini bulamadığımı söyledim,(Global motora) kargo ile hemen ertesi gün elime ulaştırdılar. Bu soğuklarda bir de fırsatım olmayınca bir aydır hiç binememiştim. Kapalı garajda olmasına rağmen arabam zaman zaman çalışmada sorun çıkarır.Daha ilk bastığımda motor şarkıya başlayınca artık daha ne diyeceğimi bilmiyorum. Benim araştırmalarım döneminde bir motor daha vardı fiyatı çok benzeyen ve motor performans değerleri buna yakın ama inanın şu anda adını hatırlamıyorum.Ancak Hysong kesinlikle cisminin üstünde bir kalite ve konfor sunuyor. Güle güle kullanın.
    mac555 bunu beğendi.

  5. #225
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    benim 2005 model gv250 m 15000kmreyi devirdi.13000 de yıpranmadan ötürü dişli zincir değişti,buji,filtreler falan değişti.hiç bi problem yaşatmadı. hala fabrika aküsü var ve ilk günkü gibi soğuk havalarda marş alıyor.ben çok çok memnunum açıkçası,kalitesi her geçen gün daha belli oluyor

  6. #226

    Üyelik
    19 Haziran 2006

    Lastik

    Merhaba arkadaşlar.
    GV250 için piyasada lastik bulunabiliyor mu?

  7. #227

    Üyelik
    04 Şubat 2008
    gv250 ile gt250r arasında hangi motor daha az yakıt yakar hangisi ekonomiktir

  8. #228
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Alıntı mengu07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gv250 ile gt250r arasında hangi motor daha az yakıt yakar hangisi ekonomiktir
    gv250 diye biliyorum ama...

  9. #229
    edoxk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    tekirdağ çerkez
    Motosikleti
    xl 1000 varadero bmw 650 gs vtsrm 650 xt660
    gv ve gt arasnda kaldım bbrr gv hakkında iyişeyler diyo neyapsam acaba
    DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin

  10. #230
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    gt ve gv aynı kalite aynı güçte bi motor,vites aralıkları biraz değişyo sadece ,önemli olan hangi tarzda motor istediğin.

  11. #231
    Carlitoturco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Acıbadem
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250 (sattı)
    Uzun süredir aranızda değildim, ilk motorum superlight 150cc keewaydi o zamanlar her akşam burada yazıyor, dert anlatıyordum. 1 sene önce motorumu değiştirdim, gv250 aldım, motorumu aldığımdan beri çok nadir yazı yazdım, çünkü bir senedir sürekli motorumun üstündeyim. Motorum 19000 KM e dayandı. Ben 7000 KM yaptım. Bu motor mükemmel ötesi bence, ufak tefek gaz kesme, vitesi boşa alamama problemleri var tabiki ama ben hepsine alıştım, devede kulak kalıyor. Herşeyden önce çok atak bi motor, 250 cc den fazlası gibi, herhangi orjinal parçasından en ufak bir sorun yaşamadım. 2005 model. Uzun yol da yaptım, hiçbir sorun yaşamadım. Motorumu yaz-kış yağmur hatta karda bile kullandım, 1 gün bile kalmadım. Asfalt-taşlı-toprak her yola gittim. Arkamda sürekli artçımda vardı. 2 kişi 155 KM hız gördüm, yol eğimsizdi belki bilenleriniz olur diye yazıyorum, Bursa Osmangazi girişinde. Ayrıca görüntüsü de dikkat çekici, takacağınız bikaç aksesuar motoru mükemmel gösteriyor.
    [FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]

  12. #232

    Üyelik
    01 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul-gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    GV 250
    Arkdaşlar selam,

    bende uzun zamandır hyo gv 250 üzerinde sınırsız video,ses vs. vs. araştırmalardaydım.2 hafta önce Kızıltoprak taki İstanbul motor ile görüştüm ve fiyat olarak anlaştık(Kanuni manuni olaylarına hiç takılmıyorum,çünkü motoru aktif kullanan ark var,hiç sorun yok).c.tesi teslim aldım,kar girdi araya vs. kullanamadım.dün adam gibi kullanma fırsatım oldu isterseniz bi acemi olarak nasıl bi 100 km geçirdim anlatıyım:

    -Arkadaşlar en başta motorun üzerine bindiğinizde(önceden as125 t kullanıordum)gerçekten güven veriyor,kilosuyla,kasıyla,gücüyle,ataklığıyla.
    -Kromların ve gümüş renk alaşımların parlaklığıyla yanınızdan geçenleri hakkaten büyülüyorsunuz,aman diyim nazar a dikkat
    -Patronumda 1100 yamaha dragstar var inanın bana arkadaşlar gv 250 nin sesi daha hoş ve tok geliyor.(saçmalıyor diyebilirsiniz imkanınız olursa karşılaştırın).
    -Araçlardan kaçma,sollama anındaki tehlikelerden kesinlikle çok rahat sıyırıyorsunuz.
    -100 km boyunca 100 km/sn hızı geçmedim rodaj dolayısıyla,ama bu hızla bile akan trafikte bmw z3 ü sollamak çok keyifli oluyor.
    -Şu gv 250 lerdeki gaz kesme muhabbeti bana vurmadı galiba,bakalım biraz daha kullanalaım görecez,şunu da ekliyim arkadaşlar her viteste hayvan gibi gaz yiyor valla,asıl ivmeyi de 4500 ile 6000 devir arasında sağlıyor ve yanınızdaki arabayı aynadan görüyorsunuz bi daha...
    -motoru aldığımda 25 ytl lik benzin attırdım içinde de en fazla 1 lt benzin vardı,100 km oldu full ile orta arasında(Ki depo 40 ytl ye falan doluyo)
    -Vites geçişlerine de değineyim,bi acemi olduğum halde ahım şahım zorlamadı beni,1000 km den sonra hiçbir sorun yaşayacağımı sanmıyorum.
    -Özellikle frenlere değinicem çünkü b.k yoluna gidyodum.cennet-avcılar arasında 80-90 civarı gidiyorum,önüme uzun araç bi kırdı nasıl yavaşladım bende anlamadım,arka tekerden çok tok bi kayma sesi geldi onu duydum sadece...Frenlerini de çok beğendim açıkçası.
    -Diyeceksiniz ki herşeyi süper mi bunun tabi ki hayır,beni tek rahatsız eden,birazcık bileğimi ağrıtan debriyaj ve fren ayaklıkları.bunun içinde sağ ve sol ayak peglerini alıcam.
    -Rüzgarda, her motor da varmı bilmioyrum ama 90 km civarında giderken hafif bi sallama oluo,bunun içinde ön cam taktıracağım,bir de arkaya seleyi de taktım mı bu motor beni 10 sene götürür akadaşlar....

    Verdiğim her kuruş para helal olsun,gerçekten motora bindiğimi yeni anlıyorum neymiş o çin malları ya,lanet olsun...Muhtemelen bu motorun alıcısı çok fakat kanuni ayağına çoğu alıcı geri adım attı,bende alırken global müdürü Cengiz beyle birebir yazıştım,ve bana güven verdiği için aldım.ARKADAŞLAR FİYAT+pERFORMANS+ERGONOMİ+GÜÇ satın alıyorsunuz, sorusu olan varsa alabilirim.

    Saygılarımla...
    emre52 ve mac555 bunu beğendiler.

  13. #233
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    memnunuz demekki hadi bakalım nice km'ler

  14. #234

    Üyelik
    01 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul-gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    GV 250
    eyvallah mrock sana da nice km ler

  15. #235
    Carlitoturco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Acıbadem
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250 (sattı)
    Hayırlı olsun arkadaşım, çok güzel bi motor sahibi oldun, inşallah gereken aksesuarları da ayarlar,takarsın şöyle güzel bi aquila daha trafikte görürüz.
    [FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]

  16. #236

    Üyelik
    01 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul-gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    GV 250
    teşekkür ederim dostum,

    şu aksesurlarla ilgili bi öneriniz var mı? fiyat,marka,yetkili servis

    şimdiden teşekkürler

  17. #237

    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Alıntı karaoglan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim dostum,

    şu aksesurlarla ilgili bi öneriniz var mı? fiyat,marka,yetkili servis

    şimdiden teşekkürler
    şimdi.. aksesuarlar onlıne sısıtemde yayınlanacak. bızde o zaman detaylı fıyat gorecez. cunku bu olusum 2007 basladı halıyle bır alt yapı calısması devam eder. bayılıkler,bu kapasıteye yetecek servıslıler,yedek parca bayılerı. bunlar yenıden yapılanıyor. oyle her kosede bayı olamyacagı gıbı servıste olamayacak st kanunıye yeterlı kısıler hızmet verecek.

    hyo kullanıcılarına mujde baslıgını okursanız bır cok cevap var. (( tabı hararetlı bır tartısmada var ))

    ama sonuc su oalacak bız emınız

    kazanan hyo kullanıcıları olacak.

  18. #238

    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    G.O.P
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    bendede gv 250 var 3 binde 5 milyara almıştım şimdi 8 binde motor çok güçlü ön camsız haliyle 140 buldum,yamaha dragstar ve suzuki intruder 250'den daha güçlü,motor cüsseli




    Arkadaşlar benim gv 250 son üç dört aydır gaz kesmeye başladı önceden böyle bir şey yoktu ,motor 3 viteste yedi bin devire filan gelince aşırı derece tekliyor yani istediğim hızı alamıyorum,istanbul motorda depoya karburatör temizleyici atmıştık o günden beri gaz kesiyor, benzini türk petrolden alıyordum ordan almayın dediler shellden başladım depoyu full bitirdim gittim yine benzin aldım değişen bişey olmadı bujiyi hava filtresini her şeyi yeniledik yine bişey olmadı yaw bunedir böyle sonrada her viteste olmaya başladı bu olay

  19. #239
    Carlitoturco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Acıbadem
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250 (sattı)
    Alıntı The massacre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bendede gv 250 var 3 binde 5 milyara almıştım şimdi 8 binde motor çok güçlü ön.....
    ..................................
    türk petrolden alıyordum ordan almayın dediler shellden başladım depoyu full bitirdim gittim yine benzin aldım değişen bişey olmadı bujiyi hava filtresini her şeyi yeniledik yine bişey olmadı yaw bunedir böyle sonrada her viteste olmaya başladı bu olay
    Dostum o sorun hepimizde mevcut, kayanağı ise CDI ünitesiymiş, beyin deniyormuş. Ben bu duruma alıştım motoru ona göre kullanıyorum. Ama değiştiren arkadaşlar sorunu çözmüşler maliyeti 400 ytl civarıymış.

    Ben artçımla birlikte düz yolda 154 KM gördüm. Siz nasıl 140 ta kalıyosunuz.

    Bide benim elektrikte bi problem var, tablolar direksiyon düz konumdayken çalışmıyor, sola çeviriyorum çalışmaya başlıyor, buna benzer problemi olan arkadaş var mı?
    [FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]

  20. #240
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Uzun süredir bu motoru takip ediyorum oldukça tatminkar ve performanslı olduğuna yorumları okuyarak kanaat getirdim

    Almaya karar verdim

    Ama bu abuk sabuk arızalardan dolayı oldukça endişeliyim

    Ha bide birileri performans konusunda yamaha dragstar 650 ayarında demişti ama hiç deneyeniniz oldumu ( eğer öyleyse süper yane )
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler