Arkadaşlar bu GV 250 cilerin takıldığı başka bir topikmi var yada kimse birşey yazmıyormu benim superlight var şu anda 362.sayfayı bile geçtik yazsanıza GV 250 sahipleri tanıyalım motorunuzu.
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
Hysong GV 250 ile ilgili bir arkadaşım tam iki yıl araştırdı.Motorun montaj resimlerine kadar var.Onun bilgilerine ek olarak ben de çok uzun süre karşılaştırmalar yaptım. Elde ettiklerimden şu sonucu söyleyebilirim. Bir kere 250 lik bir motordan bekleyebileceklerinizden çok fazlasını veren bir motor. Uzun yol performansı ve yakıt ekonomisi gerçekten mükemmel.Tam depo ile 330 km çok rahat gidiyor.(Rezervi hiç açmadan-Ben fazla sağlamcıyım ve riskleri sevmem.)
Öte yandan ara hızlanmaları,7000-8000 devirlerdeki gaz açmaya gösterdiği ataklar sizin yolda kendinizi çok esnek ve güvende hissetmenizi sağlıyor. Yokuş çıkarken 80-90 km hızda kamyon sollamaya başladığınızı düşünürseniz bu esnekliğin nasıl bir güvenlik duygusu olduğunu tahmin edebilirsiniz. Otobanda 135 km'yi gördükten sonra gaz vermeyi kestim,muhtemelen 140-145'i görebilirdi. Ancak kendim otomobil kullanırken bile 110-120'den fazlasını sevmeyen biri olarak 100-120 arasında uzun yolda uzun süre çok rahat kullanabileceğiniz,inanılmaz oturaklı (lütfen 250 cc bir motor olduğunu unutmadan okuyun) bir motor. Elbette 250 cc'den çok fazlasını verdiği için de diğer bunları veremeyen markalara göre fiyatı elbette daha yüksek. Servisteki arkadaşların çaylarını çok beğeniyorum. Şu an 2000 km'de. Rodaj ve 1000 bakımı haricinde sıkça çaylarını içmeye gidiyorum. Kullanımdan kaynaklı olduğunu düşündüğüm (İlk defa motor kullanmaya başladığımı söyleyebilirim.15 sene önce 1 saat kullanmışlığımı elbette saymamak lazım.) boş vitese geçmeme ve gaz kesme sorunlarını ilk başta yaşamıştım.Ama şu anda bunlardan şikayetimin olmadığını söyleyebilirim.Ne parça sorunu ne de servis sıkıntısı yaşamadım. Garanti kağıdını/belgesini bulamadığımı söyledim,(Global motora) kargo ile hemen ertesi gün elime ulaştırdılar. Bu soğuklarda bir de fırsatım olmayınca bir aydır hiç binememiştim. Kapalı garajda olmasına rağmen arabam zaman zaman çalışmada sorun çıkarır.Daha ilk bastığımda motor şarkıya başlayınca artık daha ne diyeceğimi bilmiyorum. Benim araştırmalarım döneminde bir motor daha vardı fiyatı çok benzeyen ve motor performans değerleri buna yakın ama inanın şu anda adını hatırlamıyorum.Ancak Hysong kesinlikle cisminin üstünde bir kalite ve konfor sunuyor. Güle güle kullanın.
benim 2005 model gv250 m 15000kmreyi devirdi.13000 de yıpranmadan ötürü dişli zincir değişti,buji,filtreler falan değişti.hiç bi problem yaşatmadı. hala fabrika aküsü var ve ilk günkü gibi soğuk havalarda marş alıyor.ben çok çok memnunum açıkçası,kalitesi her geçen gün daha belli oluyor
Merhaba arkadaşlar.
GV250 için piyasada lastik bulunabiliyor mu?
gv250 ile gt250r arasında hangi motor daha az yakıt yakar hangisi ekonomiktir
gv ve gt arasnda kaldım bbrr gv hakkında iyişeyler diyo neyapsam acaba
DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin
gt ve gv aynı kalite aynı güçte bi motor,vites aralıkları biraz değişyo sadece ,önemli olan hangi tarzda motor istediğin.
Uzun süredir aranızda değildim, ilk motorum superlight 150cc keewaydi o zamanlar her akşam burada yazıyor, dert anlatıyordum. 1 sene önce motorumu değiştirdim, gv250 aldım, motorumu aldığımdan beri çok nadir yazı yazdım, çünkü bir senedir sürekli motorumun üstündeyim. Motorum 19000 KM e dayandı. Ben 7000 KM yaptım. Bu motor mükemmel ötesi bence, ufak tefek gaz kesme, vitesi boşa alamama problemleri var tabiki ama ben hepsine alıştım, devede kulak kalıyor. Herşeyden önce çok atak bi motor, 250 cc den fazlası gibi, herhangi orjinal parçasından en ufak bir sorun yaşamadım. 2005 model. Uzun yol da yaptım, hiçbir sorun yaşamadım. Motorumu yaz-kış yağmur hatta karda bile kullandım, 1 gün bile kalmadım. Asfalt-taşlı-toprak her yola gittim. Arkamda sürekli artçımda vardı. 2 kişi 155 KM hız gördüm, yol eğimsizdi belki bilenleriniz olur diye yazıyorum, Bursa Osmangazi girişinde. Ayrıca görüntüsü de dikkat çekici, takacağınız bikaç aksesuar motoru mükemmel gösteriyor.
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
Arkdaşlar selam,
bende uzun zamandır hyo gv 250 üzerinde sınırsız video,ses vs. vs. araştırmalardaydım.2 hafta önce Kızıltoprak taki İstanbul motor ile görüştüm ve fiyat olarak anlaştık(Kanuni manuni olaylarına hiç takılmıyorum,çünkü motoru aktif kullanan ark var,hiç sorun yok).c.tesi teslim aldım,kar girdi araya vs. kullanamadım.dün adam gibi kullanma fırsatım oldu isterseniz bi acemi olarak nasıl bi 100 km geçirdim anlatıyım:
-Arkadaşlar en başta motorun üzerine bindiğinizde(önceden as125 t kullanıordum)gerçekten güven veriyor,kilosuyla,kasıyla,gücüyle,ataklığıyla.
-Kromların ve gümüş renk alaşımların parlaklığıyla yanınızdan geçenleri hakkaten büyülüyorsunuz,aman diyim nazar a dikkat
-Patronumda 1100 yamaha dragstar var inanın bana arkadaşlar gv 250 nin sesi daha hoş ve tok geliyor.(saçmalıyor diyebilirsiniz imkanınız olursa karşılaştırın).
-Araçlardan kaçma,sollama anındaki tehlikelerden kesinlikle çok rahat sıyırıyorsunuz.
-100 km boyunca 100 km/sn hızı geçmedim rodaj dolayısıyla,ama bu hızla bile akan trafikte bmw z3 ü sollamak çok keyifli oluyor.
-Şu gv 250 lerdeki gaz kesme muhabbeti bana vurmadı galiba,bakalım biraz daha kullanalaım görecez,şunu da ekliyim arkadaşlar her viteste hayvan gibi gaz yiyor valla,asıl ivmeyi de 4500 ile 6000 devir arasında sağlıyor ve yanınızdaki arabayı aynadan görüyorsunuz bi daha...
-motoru aldığımda 25 ytl lik benzin attırdım içinde de en fazla 1 lt benzin vardı,100 km oldu full ile orta arasında(Ki depo 40 ytl ye falan doluyo)
-Vites geçişlerine de değineyim,bi acemi olduğum halde ahım şahım zorlamadı beni,1000 km den sonra hiçbir sorun yaşayacağımı sanmıyorum.
-Özellikle frenlere değinicem çünkü b.k yoluna gidyodum.cennet-avcılar arasında 80-90 civarı gidiyorum,önüme uzun araç bi kırdı nasıl yavaşladım bende anlamadım,arka tekerden çok tok bi kayma sesi geldi onu duydum sadece...Frenlerini de çok beğendim açıkçası.
-Diyeceksiniz ki herşeyi süper mi bunun tabi ki hayır,beni tek rahatsız eden,birazcık bileğimi ağrıtan debriyaj ve fren ayaklıkları.bunun içinde sağ ve sol ayak peglerini alıcam.
-Rüzgarda, her motor da varmı bilmioyrum ama 90 km civarında giderken hafif bi sallama oluo,bunun içinde ön cam taktıracağım,bir de arkaya seleyi de taktım mı bu motor beni 10 sene götürür akadaşlar....
Verdiğim her kuruş para helal olsun,gerçekten motora bindiğimi yeni anlıyorum neymiş o çin malları ya,lanet olsun...Muhtemelen bu motorun alıcısı çok fakat kanuni ayağına çoğu alıcı geri adım attı,bende alırken global müdürü Cengiz beyle birebir yazıştım,ve bana güven verdiği için aldım.ARKADAŞLAR FİYAT+pERFORMANS+ERGONOMİ+GÜÇ satın alıyorsunuz, sorusu olan varsa alabilirim.
Saygılarımla...
memnunuz demekki hadi bakalım nice km'ler
eyvallah mrock sana da nice km ler
Hayırlı olsun arkadaşım, çok güzel bi motor sahibi oldun, inşallah gereken aksesuarları da ayarlar,takarsın şöyle güzel bi aquila daha trafikte görürüz.
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
teşekkür ederim dostum,
şu aksesurlarla ilgili bi öneriniz var mı? fiyat,marka,yetkili servis
şimdiden teşekkürler
şimdi.. aksesuarlar onlıne sısıtemde yayınlanacak. bızde o zaman detaylı fıyat gorecez. cunku bu olusum 2007 basladı halıyle bır alt yapı calısması devam eder. bayılıkler,bu kapasıteye yetecek servıslıler,yedek parca bayılerı. bunlar yenıden yapılanıyor. oyle her kosede bayı olamyacagı gıbı servıste olamayacak st kanunıye yeterlı kısıler hızmet verecek.
hyo kullanıcılarına mujde baslıgını okursanız bır cok cevap var. (( tabı hararetlı bır tartısmada var ))
ama sonuc su oalacak bız emınız
kazanan hyo kullanıcıları olacak.
bendede gv 250 var 3 binde 5 milyara almıştım şimdi 8 binde motor çok güçlü ön camsız haliyle 140 buldum,yamaha dragstar ve suzuki intruder 250'den daha güçlü,motor cüsseli
Arkadaşlar benim gv 250 son üç dört aydır gaz kesmeye başladı önceden böyle bir şey yoktu ,motor 3 viteste yedi bin devire filan gelince aşırı derece tekliyor yani istediğim hızı alamıyorum,istanbul motorda depoya karburatör temizleyici atmıştık o günden beri gaz kesiyor, benzini türk petrolden alıyordum ordan almayın dediler shellden başladım depoyu full bitirdim gittim yine benzin aldım değişen bişey olmadı bujiyi hava filtresini her şeyi yeniledik yine bişey olmadı yaw bunedir böyle sonrada her viteste olmaya başladı bu olay
Dostum o sorun hepimizde mevcut, kayanağı ise CDI ünitesiymiş, beyin deniyormuş. Ben bu duruma alıştım motoru ona göre kullanıyorum. Ama değiştiren arkadaşlar sorunu çözmüşler maliyeti 400 ytl civarıymış.
Ben artçımla birlikte düz yolda 154 KM gördüm. Siz nasıl 140 ta kalıyosunuz.
Bide benim elektrikte bi problem var, tablolar direksiyon düz konumdayken çalışmıyor, sola çeviriyorum çalışmaya başlıyor, buna benzer problemi olan arkadaş var mı?
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
Uzun süredir bu motoru takip ediyorum oldukça tatminkar ve performanslı olduğuna yorumları okuyarak kanaat getirdim
Almaya karar verdim
Ama bu abuk sabuk arızalardan dolayı oldukça endişeliyim
Ha bide birileri performans konusunda yamaha dragstar 650 ayarında demişti ama hiç deneyeniniz oldumu ( eğer öyleyse süper yane )
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)