Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24741
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Yan çanta için ya çanta demiri satın alın yada kendiniz yaptırın.Yan çanta demiri olamadan çantalar çok sallanıyor ve amortisörlere sürtünerek zamanla yırtılıyor.Şu anki motosikletimde yan çanta yok ama önceki motosikletimde baştan çanta demirsiz çanta kullandığımda yukarıdaki sorunlarla karşılaştım.
    Akias ve bloodlust bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24742
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yan çanta için ya çanta demiri satın alın yada kendiniz yaptırın.Yan çanta demiri olamadan çantalar çok sallanıyor ve amortisörlere sürtünerek zamanla yırtılıyor.Şu anki motosikletimde yan çanta yok ama önceki motosikletimde baştan çanta demirsiz çanta kullandığımda yukarıdaki sorunlarla karşılaştım.
    http://www.aydinkardesler.org/hyosun...demiri-pmu1952
    Bu ürün bulduğum en ucuz olan yaptırmak falan istersemde 3 aşağı 5 yukarı yakın fiyatlar verilir diye düşünüyorum.
    bloodlust bunu beğendi.

  3. #24743
    Senior78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    Arkadaslar 138 hata kodu verdi motor ve duman cikti calismadi ne ile ilgilidir debriyaj balatasimi

  4. #24744
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı Senior78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar 138 hata kodu verdi motor ve duman cikti calismadi ne ile ilgilidir debriyaj balatasimi
    http://hyogv250.blogspot.com/2017/03...l?view=sidebar
    arkadaki 2. silindir oksijen sensörü arızası sanırsam siyah duman attı ise baya karışımda sıkıntı var gibi pek anlamam ama egzoz kromunda renk değişimi var mı?

  5. #24745
    Senior78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    Yok renk degisimi ama ben yag degisimi yapmistim yolda giderken farkettimki filtre kapagindan yag kaciriyo sonra balatalarin orda asiri bi sicaklik olustu. Bugun balatalari kontrol etmek icin baya bi ugrastim debriyaj kapagini söktüm yalniz debriyaj kapaginda bobinaj sargilari farkettim ilk defa goruyorum ne isr yariyo bu acaba sanirim mars motoru. Birde debriyaj tasinin ortasindaki 18lik somunu sokmeye calistigimda debriyaj tasida donuyo. O somunu sokmek gerekiyomu yoksa 4 5 tane kucuk somun var onlari sökmek yeterlimi balatalardan supheleniyorum 35 binde motor bitmis olabilirmi? Bide gecen sefer yag bosaltma tipasini sokememistim yalama olmustu baya bi zorladik keskiyle falan yardik civatayi olmadi sonra ustune bi somun kaynattirip söktüm. Acaba ordanmi kaciriyo diye supheleniyorum. Cok fazla yag koymusuz gecen sanirim 2 litre yag cikti resmen motordan. Acaba yolda giderkeb yag bosaldi yagsizmi kaldi o yuzdenmi oldu

  6. #24746
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bizim motorun yağ filtre o-ring lerini nereden buluruz?Orjinalin dışında benzer ölçülerde o-ring kullanan var mı?
    Çok kıl bir ölçüsü var. Ben bursada kapsamlı bir o-ring çide bulamamıştım. Orijinali dışında alternstif yok. Belki aliexpresste falan filtre ile birlikte satılıyordur.

    Ölçüsü benim blogta yazıyor olmalı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

    Alıntı bloodlust adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba; ARMODE AR-750 çantaları taktırmak istiyorum. Bu çantaların uygulamasını nasıl yapıyorsunuz, amortisörün üzerine gelmesi sorun yaratır mı? Ayrıca İstanbul'da bu işleri iyi yapan bildiğiniz bir yer var mı? Teşekkürler.
    Merhaba, amortisöre sürtmesi sorun yaratıyor. Çantayı amortisörden uzak tutacak yan çanta demirine ihtiyaç olacak.

    Dışarıdan alacaksınız yada el yapımı olacak.

    Ayrıca çantanın kendi demirlerini motora monte etmek içinde 12/13 anahtar ile elinizi kirletmeniz lazım. Fakat bence en iyi çanda ar750 dir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

    Alıntı Senior78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok renk degisimi ama ben yag degisimi yapmistim yolda giderken farkettimki filtre kapagindan yag kaciriyo sonra balatalarin orda asiri bi sicaklik olustu. Bugun balatalari kontrol etmek icin baya bi ugrastim debriyaj kapagini söktüm yalniz debriyaj kapaginda bobinaj sargilari farkettim ilk defa goruyorum ne isr yariyo bu acaba sanirim mars motoru. Birde debriyaj tasinin ortasindaki 18lik somunu sokmeye calistigimda debriyaj tasida donuyo. O somunu sokmek gerekiyomu yoksa 4 5 tane kucuk somun var onlari sökmek yeterlimi balatalardan supheleniyorum 35 binde motor bitmis olabilirmi? Bide gecen sefer yag bosaltma tipasini sokememistim yalama olmustu baya bi zorladik keskiyle falan yardik civatayi olmadi sonra ustune bi somun kaynattirip söktüm. Acaba ordanmi kaciriyo diye supheleniyorum. Cok fazla yag koymusuz gecen sanirim 2 litre yag cikti resmen motordan. Acaba yolda giderkeb yag bosaldi yagsizmi kaldi o yuzdenmi oldu
    Merhabalar,

    Motordan çıkan duman yüksek ihtimal sızan yağdan kaynaklı. Yağ filtre kapagını fazla sıktıysanız saplama yalama olmuştur ve yağ kaçırıyordur. Çözüm filtre saplamaları değişecek.

    Söktüğünüz kapak statör kapağı debriyaj diğer taraftaki kapak. Kapak üzerindeki contaya zarar vermeden kapağı kapatın. Statör kapağının tarafı yada debriyaj tarafı ''fazla'' ısınabilir. Hava soğutmalı motor normaldir. Size göre fazla, aslında büyük ihtimalle normal ısınıyor.

    Debriyaj balatanızda bir problem yok. Ufacık bir yağ sızıntısından yola çıkarak motoru sökme noktasina gelmişsin. bence biraz araştırmadan yada birilerine sormadan bu kadar detay işlere girme çözüm çok daha basit.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------

    Alıntı Senior78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar 138 hata kodu verdi motor ve duman cikti calismadi ne ile ilgilidir debriyaj balatasimi
    Duman egzozdan siyah renkte çıktı ise zengin karışımdır. Blok üzerinden ise sızan yağdan kaynalıdır.

    138 oksijen sensörü hatası olsada öncelikle bakmanız gereken şarj sistemi ve akünün durumudur. Eğer şarj iyi ise sensöre bakılabilir.
    Thracian bunu beğendi.

  7. #24747
    Senior78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    Ya bugun sinirlendim actim motorun o kismini meger orasi stator kapagiymis ordaki dislilerde vites dislileri sanirim. Peki o dislilerin oldugu yerden vuruntu sesi gibi bi ses geliyodu acaba yolda yag sizdigi icinmi oldu yag eklesem duzelirmi :( bayramda motorsuz kaldim cok canim sıkıldı gercekten napabilirim simdi. Hee bide kapagi stator kapaginin contasini takamadim geri yirtilmisti contasiz kullansak bi kac gun nolur motorcular kapali. Conta yirtilmis zaten farkettimde

  8. #24748
    lostrider10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    edremit
    Motosikleti
    Hyosung gt250r
    Merhaba arkadaşlar. 2007 karbüratör lu gv 250 m var. Kalkış gayet güzel hızı. Son hız göstergesi sona dayanıyor. Ancak şöyle bir sorunum var motorsiklet le 60 km civarı yol yapınca gaz yeme problemi başlıyor. Gaz yeme de zayıflama oluyor ve egzos pat pat patlama gaz kesince . 3. Vites de 5000 devir de motor bağırıyor ama hız sonradan artıyor. Sanki boşluğa düşüyor. Bu olay da sürekli olarak olmuyor ara da bir yapıyor motor sıcak iken. Buji ve debriyaj balatası olasılığı geliyor aklıma. Sizlerin görüşleri nedir?

  9. #24749

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Merhaba arkadaşlar, motosikletimde şöyle bir sorun var ki sinyaller ve korna bi çalışıp bi çalışmıyor acaba bir temassızlık var mı diye düşünmedim değil. Motosikleti çalıştırdıktan sonra kornaya basınca daha sonraki sürüşte korna ve sinyaller çalışmaya devam ediyor başlangıçta basmazsam çalışmıyor, onu farkettim. Enteresan değil mi Acaba aküden kaynaklı olabilir mi. Motosikletim bi ara benzin damlattığı için salaklık yapıp motoru 2-3 hafta çalıştırmamıştım ve akü bitmişti. Daha sonra aküyü değiştirdi servis. Bazen de şöyle bişey oluyor; motor çalıştığında sinyal ve korna çalışmazken bi 15 dk sürüş yaptıktan sonra ve motoru zorladıktan sonra bi bakıyorum çalışmaya başlamış fikri olan arkadaşları bekliyorum, şimdiden teşekkür ediyorum.

  10. #24750
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı lostrider10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. 2007 karbüratör lu gv 250 m var. Kalkış gayet güzel hızı. Son hız göstergesi
    sona dayanıyor. Ancak şöyle bir sorunum var motorsiklet le 60 km civarı yol yapınca gaz yeme problemi başlıyor. Gaz yeme de zayıflama oluyor ve egzos pat pat patlama gaz kesince . 3. Vites de 5000 devir de motor bağırıyor ama hız sonradan artıyor. Sanki boşluğa düşüyor. Bu olay da sürekli olarak olmuyor ara da bir yapıyor motor sıcak iken. Buji ve debriyaj balatası olasılığı geliyor aklıma. Sizlerin görüşleri nedir?
    Merhaba, bahsettiğiniz sorun bir çok seyle alakalı olabilir.

    Hava ayarı, zengin karışım kaynaklı bu sorun olabilir...

    Devir artıp hız artmıyorsa kesin debriyaj balatasıdır. Özellikle 5. Viteste deneyin.

    Bujiler ve pipolar düşük ihtimalde olsa bakılsa iyi olur.

  11. #24751
    lostrider10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    edremit
    Motosikleti
    Hyosung gt250r
    Teşekkür ederim. Sorunlar motorsiklet ısınınca başlıyor. Yani 50 60 km yol aldık tan sonra. Egzoz da sürekli patlama var. Devir kaybı olayı diğer viteslerde birşey yok. Sadece 3. Vites de yapıyor. Makineyle Senkron ayarını yaptırdım. Sanırım ayar tekrar bozuldu. Zengin karışım yapıyor galiba. Bujiler seri no vermişler di ona uygun numaralı buji de takacağım

  12. #24752
    Senior78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    Arkadaslar yardimci olabilecek yokmu yada hangi motorcuyu tavsiye edersiniz ist avrupa yakasinda diagnostic cihazi olan yer varmi

  13. #24753
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı Senior78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar yardimci olabilecek yokmu yada hangi motorcuyu tavsiye edersiniz ist avrupa yakasinda diagnostic cihazi olan yer varmi
    Avrupa yakasında benim bildiğim yok olur da Avrupa yakasında diagnostik cihazlı iyi bir servis bulur iseniz lütfen buraya da paylaşın onun dışında karşıda asya yakasında z-garaj da var diagnostik cihazı.

  14. #24754

    Üyelik
    29 Temmuz 2018
    Merhabalar,

    İlk 50km mi yaptım bugün. Motor şimdilik alışma sürecinde sanırım, freni kullandıkça iyileşiyor, vites geçişleri çok güzel, hızlanmasıda fena değil şimdilik. AKlıma takılan bir ses var motorda böyle ıslık gibi ince bir ses. Eğildim hafif depo altından geliyor sanırım fanlardan, ses trafikte sorun değil de tek iken duyuluyor. Sorun mudur değil midir bilemedim.

    Ek olarak farım yukarıyı gösteriyor. Yolu çok aydınlatmıyor, servise gitmeden kendim halledebileceğim bir şey mi? Biraz bakındım ama yukarı aşağı oynayan bir aparat göremedim.

  15. #24755
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı theVerge adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    İlk 50km mi yaptım bugün. Motor şimdilik alışma sürecinde sanırım, freni kullandıkça iyileşiyor, vites geçişleri çok güzel, hızlanmasıda fena değil şimdilik. AKlıma takılan bir ses var motorda böyle ıslık gibi ince bir ses. Eğildim hafif depo altından geliyor sanırım fanlardan, ses trafikte sorun değil de tek iken duyuluyor. Sorun mudur değil midir bilemedim.

    Ek olarak farım yukarıyı gösteriyor. Yolu çok aydınlatmıyor, servise gitmeden kendim halledebileceğim bir şey mi? Biraz bakındım ama yukarı aşağı oynayan bir aparat göremedim.
    O ince sesi marş vermeden önce de 5 saniye civarı duyuyorsanız enjeksiyon sesidir çalışırken de sürekli gelir.

    Far için en dışta yanda vidalar var oradan seviyesini ayarlayabilirsiniz

  16. #24756

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bu motor biraz masraf yapıldımı evladiyelik olur sorunsuz.. aldınmı gidiceksin bu motordan iyi anlıyan elinde diagnosic cihazı olan bir yere..

    Ustam bunu yeni aldım bunun ne kadar kronik sorunu varsa çöz, bakımını yap her yerine güzel kontrol et diyiceksin.. usta sağlamda olsa buji pipo sunu ngk ile değiştiricek seni bir kere o riskden kurtarıcak diğer kronikleri neyse o parçalar sapa sağlamda olsa usta onları değiştiricek daha kaliteli iyisiyle yada revize ettiricek daha sağlam bir şekilde .. güzel bir K&N hava filtresi alıcaksın kirlendikçe yıkarsın her bakımda yeni filtre almana gerek kalmaz. iki kalite lastik..

    isteğe bağlı gece sürüşün çoksa kaliteli parayı kıyıp aliexpress den powerled ampül 5-10 dolarlıklardan değilde 40-50 dolarlıklar var onlardan.. gündüz gibide aydınlatıyor ekstradan sis farı falan hiç bir şeye ihtiyaç duymassın..

    isteğe bağlı bir kaliteli dat dat korna ..

    isteğe bağlı bir elcik ısıtma

    isteğe bağlı bir sele ısıtma pedi alırsın 20 dolar bir şey aliexpressde 50 tl döşemeciye verirsin yerleştirir pedi seleye 50 tl de elektrikçiye verirsin takar .. sele ısıtmanda olur..

    isteğe bağlı speakerlı aynalar var onlardan takabilirsin oda 40-50 dolar bir şey.. aynanın içinde olduğu için speakerlar dışardan hiç anlaşılmıyor dikkat çekmiyor o yanı çok güzel.. birde zaten gv nin kendi aynasıda fazlasıyla çirkin ..

    al sana evladiyelik dört dörtlük şahane motor .. uzun yoldada keyif yaparsın şehir içindede keyif yaparsın.

    Aç sele ısıtmanı , aç elcik ısıtmanı, uzunyolda sıkıldınmı aç müziğini mis gibi..
    lifegoeson13 bunu beğendi.

  17. #24757

    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    gv 250
    BİR HYOSUNG'cunun DRAMI

    Motoru alalı bir yıl oldu, aldıktan birkaç ay sonra akü problemi yaşadım. çektirdim servise. Sarj ettik kontrol ettik sorun yok dediler. Hoppp 3 hafta sonra aynı dert. Bu sefer başka servise gittim. Akü garantisi 1 yıl diyerek cepten akü aldırttı. Sonraları distribütörle konusurken öğrendim ki öyle bir şey yokmuş. Tam mevzuyu kaşırken başka bir ağrızadan(stop etme) serviste olan motorumu usta apar topar gel al tribine girdi (belli ki haber aldı mevzuyu). Neyse konuyla ilgili kanıt sunamadığımdan veya tuzlu geleceğımden soğuk su içtim. Distribütör zaten motoruma kapsam içinde yapılan işlemlere dair bir döküm vermemekte ısrarcı. Bu sırada usta motorda sorun yok demesine rağmen bujileri değiştirdi. Sorun yok ama bujiler yanmış bakın mevzuya :D Neyse buralar geçmiş mevzu.

    Saolsun burdan sonra durağım ilk servis oldu ve istop etme sorunumu giderdiler.

    8 ay sonra

    Bayram öncesi motor zor marş almaya başladı ve bir gün yine çalışmadı. Toplamda 5 servisi de aradım çevrede olan ancak bayram öncesi herkes yoğummuş. Neyse 3 hafta yatan motoru zar zor servise götürebildik. Ben bekliyorum konjektör falan değişir diye. Yine sarj edilip sorun yok dendi. Dedim biz bu hikayeyi 1 sene önce yaşadık yine. Sorunu yok dediler. Eyv dedim ne diyeyim. Şimdi tekrar yolda kaldım, bir gün sonra. Eve gelince marş aldı onuda çözemedim. herhalde ısınıp genleşen bişiler sorun çıkarıyor. Salı günü motorun 5 ay daha devam eden garantisini yakıp özel elektikçiye gideceğim ve sonra motoru satacağım. Allah bir daha yanından geçirtmesin hyosungun. Sevenlerine affola ama ben para verip sorunumu çözememekten bıktım.

  18. #24758
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Geçmiş olsun ısınınca makine bazen marşda ufak gaz istiyor sanırsam, piyasada cruiser için pek alternatif yok 0 getiren de bir tek harley piyasa 0 cruiser getiriyor ona da bütçe yeter yetmez kişiye göre. Benim aklımda ufaktan honda yer etti de 0 piyasası uçtu her şeyin hayırlısı hepimiz için

  19. #24759

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı highlore adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BİR HYOSUNG'cunun DRAMI

    Motoru alalı bir yıl oldu, aldıktan birkaç ay sonra akü problemi yaşadım. çektirdim servise. Sarj ettik kontrol ettik sorun yok dediler. Hoppp 3 hafta sonra aynı dert. Bu sefer başka servise gittim. Akü garantisi 1 yıl diyerek cepten akü aldırttı. Sonraları distribütörle konusurken öğrendim ki öyle bir şey yokmuş. Tam mevzuyu kaşırken başka bir ağrızadan(stop etme) serviste olan motorumu usta apar topar gel al tribine girdi (belli ki haber aldı mevzuyu). Neyse konuyla ilgili kanıt sunamadığımdan veya tuzlu geleceğımden soğuk su içtim. Distribütör zaten motoruma kapsam içinde yapılan işlemlere dair bir döküm vermemekte ısrarcı. Bu sırada usta motorda sorun yok demesine rağmen bujileri değiştirdi. Sorun yok ama bujiler yanmış bakın mevzuya :D Neyse buralar geçmiş mevzu.

    Saolsun burdan sonra durağım ilk servis oldu ve istop etme sorunumu giderdiler.

    8 ay sonra

    Bayram öncesi motor zor marş almaya başladı ve bir gün yine çalışmadı. Toplamda 5 servisi de aradım çevrede olan ancak bayram öncesi herkes yoğummuş. Neyse 3 hafta yatan motoru zar zor servise götürebildik. Ben bekliyorum konjektör falan değişir diye. Yine sarj edilip sorun yok dendi. Dedim biz bu hikayeyi 1 sene önce yaşadık yine. Sorunu yok dediler. Eyv dedim ne diyeyim. Şimdi tekrar yolda kaldım, bir gün sonra. Eve gelince marş aldı onuda çözemedim. herhalde ısınıp genleşen bişiler sorun çıkarıyor. Salı günü motorun 5 ay daha devam eden garantisini yakıp özel elektikçiye gideceğim ve sonra motoru satacağım. Allah bir daha yanından geçirtmesin hyosungun. Sevenlerine affola ama ben para verip sorunumu çözememekten bıktım.
    bende hysoung yok en başda piaggio x10 var onu belirtiyim. yazını okudum sen bu tarz bir kafadaysan samimi söyliyim hiç motor alma..

    servislerden ustalardan çektiğini motordan intikam alıyorsun.. sorununda yüksek ihtimal basit bir sorundur başka bu motorun dilinden anlıyan ustaya götürsen belki on dakkada çözerdi... Tahminimide sana diyim bujim yanmış diyorsun yüksek ihtimal buji piposu ngk alıcaksın 50 tl bir şey belki konjektör olabilir...

    buji piposu bu gv lerin çok kronik sorunu binlerce defa yazıldı çizildi ... motoru sıfırda alsanız dendi buji pipolarını hemen ngk buji piposuyla değiştirin dendi.. yoksa bu gv lerin öyle ahım şahım sorunu yok piyasadaki en sorunsuz motorlardan biridir kendini kanıtlamış..

    neden bu kafadaysan alma diyorum yazını okudum o ustaya gittim diyorsun bir şeyi yok dedi yolladı bu ustaya gittim diyorsun motoru şarj etti geri verdi.. senin sorununu çözmemişlerki seni başlarından savmışlar .. Birebir senin ustalarla aranda geçen diyaloğu bilmiyorum ama bir şey olmuş o belli.. sende intikamı motordan alıyorsun..

    sana tavsiyem honda kawasaki suzuki ve diğer motorların konularına bakman her motorda sorunlar yaşarsın ve şunuda diyim motor sürücem daha diyorsan yaşıycaksın buna benzer şeyleri.. ben 25 yıllık motorcuyum yeri geldi 20 yaşında motorda aldım yeri geldi sıfır motorda aldım yeri geldi 5 yaşında motorda aldım genelde %99 hep japon aldım ve senin şu yaşadığın tipde problemleri yüzlerce defa yaşadım çoğu zamanda hep komik minnacık şeyler çıkmıştır..

    her sorun çıkan motoru satıcaksan sen bence yanlış anlama ama hiç motor alma çünkü emin ol aldığın motordada sorun yaşıycaksın ve gene bu tip iş bilmez ustalara gidersen gene seni yollıycaklar.. senide neden geri yollamışlardır %90 garanti kapsamından sen bedavaya yaptırmak istemiş olabilirsin motorun garantisi devam ediyorsa onlarında hesabına gelmemişdir yoksa bence onlar bile sorunun ne olduğunu hatta buji piposu olduğunu biliyorlardır diye düşünüyorum..

    zaten bu motorlar akıllı motorlar servisine götürdüysen diagsonic cihazı var bağlarlar motor arıza kodunu makinada yazar..

    Ben burda motorla alakalı bir şey göremedim genelde senin ve servis yada ustalarla olan sıkıntının motora çözümsüzlük olarak yansımasından kaynaklı şeyler olarak gördüm..

  20. #24760

    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende hysoung yok en başda piaggio x10 var onu belirtiyim. yazını okudum sen bu tarz bir kafadaysan samimi söyliyim hiç motor alma..

    servislerden ustalardan çektiğini motordan intikam alıyorsun.. sorununda yüksek ihtimal basit bir sorundur başka bu motorun dilinden anlıyan ustaya götürsen belki on dakkada çözerdi... Tahminimide sana diyim bujim yanmış diyorsun yüksek ihtimal buji piposu ngk alıcaksın 50 tl bir şey belki konjektör olabilir...

    buji piposu bu gv lerin çok kronik sorunu binlerce defa yazıldı çizildi ... motoru sıfırda alsanız dendi buji pipolarını hemen ngk buji piposuyla değiştirin dendi.. yoksa bu gv lerin öyle ahım şahım sorunu yok piyasadaki en sorunsuz motorlardan biridir kendini kanıtlamış..

    neden bu kafadaysan alma diyorum yazını okudum o ustaya gittim diyorsun bir şeyi yok dedi yolladı bu ustaya gittim diyorsun motoru şarj etti geri verdi.. senin sorununu çözmemişlerki seni başlarından savmışlar .. Birebir senin ustalarla aranda geçen diyaloğu bilmiyorum ama bir şey olmuş o belli.. sende intikamı motordan alıyorsun..

    sana tavsiyem honda kawasaki suzuki ve diğer motorların konularına bakman her motorda sorunlar yaşarsın ve şunuda diyim motor sürücem daha diyorsan yaşıycaksın buna benzer şeyleri.. ben 25 yıllık motorcuyum yeri geldi 20 yaşında motorda aldım yeri geldi sıfır motorda aldım yeri geldi 5 yaşında motorda aldım genelde %99 hep japon aldım ve senin şu yaşadığın tipde problemleri yüzlerce defa yaşadım çoğu zamanda hep komik minnacık şeyler çıkmıştır..

    her sorun çıkan motoru satıcaksan sen bence yanlış anlama ama hiç motor alma çünkü emin ol aldığın motordada sorun yaşıycaksın ve gene bu tip iş bilmez ustalara gidersen gene seni yollıycaklar.. senide neden geri yollamışlardır %90 garanti kapsamından sen bedavaya yaptırmak istemiş olabilirsin motorun garantisi devam ediyorsa onlarında hesabına gelmemişdir yoksa bence onlar bile sorunun ne olduğunu hatta buji piposu olduğunu biliyorlardır diye düşünüyorum..

    zaten bu motorlar akıllı motorlar servisine götürdüysen diagsonic cihazı var bağlarlar motor arıza kodunu makinada yazar..

    Ben burda motorla alakalı bir şey göremedim genelde senin ve servis yada ustalarla olan sıkıntının motora çözümsüzlük olarak yansımasından kaynaklı şeyler olarak gördüm..
    haklısın almayayım motor. Teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

    Alıntı Akias adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun ısınınca makine bazen marşda ufak gaz istiyor sanırsam, piyasada cruiser için pek alternatif yok 0 getiren de bir tek harley piyasa 0 cruiser getiriyor ona da bütçe yeter yetmez kişiye göre. Benim aklımda ufaktan honda yer etti de 0 piyasası uçtu her şeyin hayırlısı hepimiz için
    Teşekkürler. Kötü başlangıç yaptık işte. 1 servisle işler kötü gitti. Öteki pek ilgilenmiyor. bir diğerine henüz gidemedim ama sürekli internette hyosung müşterilerine laf sokuyor. Diğer bir servis 1 haftadır müsait olacakta arıyacak falan fişman. Kullanamadığım motora vakit harcamak can sıkıyor. Biri deseki ben çözerim 1000 lira al diyeceğim 1500 lira.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler