Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Ağustos 2018, 16:29
#24721
Bizim gv250lerin yağ filtre kapağındaki contayı yakması normal karşılanabilecek bir şey mi acaba? yoksa benim motorda anormal bir ısınma mı var? sübap kapaklarındaki contalar da elle dokunulduğunda vs az da olsa yağ veriyor yağ seviyesinde azalma yok. Pek anlayan birisi de değilim ayağımda harley bot var ısıyı hissettiriyor baya fanlı su soğutması yok blokta bacakların arasında kaldığı için anlaşılanabilir, fi ışığı falan da yanmıyor bu durumdan biraz endişeliyim açıkçası.
Reklamlar
-
10 Ağustos 2018, 23:47
#24722
Merhabalar
2013 efi gv 250 için muadil statör bulabilirmiyim
Ör:şu model mororunki olabilir gibi
Gibi ?
-
12 Ağustos 2018, 16:38
#24723
Arkadaşlar motoru aldım ZGARAJ dan, parçalarıda yanında aldım. Fiyatları cidden uygun dışarıya göre. ZGARAJ dan Zafer abime çok teşekkür ederim. Yarım saatte tüm işleri hallettik, parçaları güzelce paketledik. Beni sağolsun otogara kadar bıraktı.
Dolar bu seviyelerde gezerken, gerçekten fırsat oldu benim adıma. Fiyatlar azda olsa arttı tabiki. Yinede totalde en uygun ZGARAJ. Zafer abi eğer motoru güzel devirlerde kullanır yormazsan ve yağmurdan korursan sana sorun çıkarmaz 1-2 sene dedi. Üzerinde gelen parçalar çok kaliteli olmasada götürür seni dedi ama ben yinede akü buji gibi şeyleri değiştirmek istiyorum. Şu video da izlediğim kadarı ile..
-
12 Ağustos 2018, 17:59
#24724
Motorun belirli parçalarını kaliteli parçalarla değiştirirsen gv ömürlük makinedir.. kolay kolay akmaz kokmaz.. motorun kronikleri belli onları değiştirdinmi zaten motorun başka arıza verdiği bir parçası yok.. o parçalarda belli artık bilinmeyen şeyler değil.. hep derim üstündeki makine bana göre piyasadaki en güzel 250c.c liklerden en kaliteli 250c.c liklerden..
-
12 Ağustos 2018, 18:29
#24725
Parça demişken radyatöre fan ekleme çalışması yapan oldu mu hiç?
-
12 Ağustos 2018, 20:03
#24726
o motor yağ soğutmalı radyatöre koyucağın fanın bir etkisi olmaz soğutmaya.. su soğutmalı olsaydı dediğin olurdu ama zaten su soğutmalı olsa fabrika kendi fan koyardı.
-
12 Ağustos 2018, 20:10
#24727
logaritma adlı üyeden alıntı
o motor yağ soğutmalı radyatöre koyucağın fanın bir etkisi olmaz soğutmaya.. su soğutmalı olsaydı dediğin olurdu ama zaten su soğutmalı olsa fabrika kendi fan koyardı.
duran trafikte de mi iş yapmaz usta? açıkçası üstte bir sorunumu yazdım ayağa sıcaklık atmasını geçtim filtre contası falan gitti yani servise gittiğimde kesin bu konu ile ilgili yapışacağım
-
12 Ağustos 2018, 20:51
#24728
bence motorun işleyişinde ibr sıkıntı var o hararetin nedeni o olabilir. gv250 öyle hararet sorunu olan bir motor değil
-
13 Ağustos 2018, 02:44
#24729
Merhaba arkadaşlar geçen gün bi arkadaşla 100 km lik bi yola gittik yan çantalar dolu bi şekilde bide çadır vardı arkada baya doluydu motor bi gece kaldık geldik. Dönüşte arkadaşı eve bırakıp dönerken debriyajı çektim ama normalde 1500 devirde durması gerekirken rölantide durmadı ve gaz kesti motor devir sıfıra indi FI ışığı yandı. 1 gün sürmedim motoru ve bugün yine denedim devir rölantide 2000 de duruyo bi ara yapmadı ama ısınınca yine aynı sorun oluştu 8 bine geldiğinde de devir birden aynı şekilde gaz kesti sizce neden olabilir bi kere daha olmuştu bu şekilde ama 3 4 gün sonra düzelmişti şimdi yine aynı sorunla karşılaştım. Acaba normal araba yağı koymuştum (Castrol 10w40) motul bulamamıştım o yüzdenmi oluyo? Lütfen daha önce böyle bi sorunla karşılaşan varsa yardımcı olabilirmi?
-
13 Ağustos 2018, 03:56
#24730
hysounglarda arkadaşlar kontak aç kapat aç kapat fi ışığının yanma süresine göre hata kodunu söyler 0201 , 0202,0230 gibi ..
onun bir sistemi vardı anahtarı bir kaç kez çevirince önden bir ışık yanıyordu o sıfır dı belli bir süre sonra misal fi ışığı iki kez yanarsa 2 idi belli bir süre sonra ışık 3 kez yanarsa 3 dü belli bir süre sonra tekrar iki kez yanarsa 2 idi yani 0232 o kod ne misal fuel pum benzin pompası arızası ..
ordan öyle öğrenebilirsiniz arızaları çok basit bir yöntem..
eğer orda hata kodu çıkmassa bana benzin filtresi yada havafiltresi olabilir gibi geliyor yada buji piposuda yapar eğer kılcalda olsa çatlak varsa ayaklıkda olabilir orda bir darbe aldıysa sistem beyne ayaklık açık olarak emir gönderiyor olabilir sistemde gazı kesiyordur haliyle bunlar tamamen tabii tahmin en doğrusu fi ışığı sisteminden hata koduna bakmak ..
-
13 Ağustos 2018, 09:37
#24731
Senior78 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar geçen gün bi arkadaşla 100 km lik bi yola gittik yan çantalar dolu bi şekilde bide çadır vardı arkada baya doluydu motor bi gece kaldık geldik. Dönüşte arkadaşı eve bırakıp dönerken debriyajı çektim ama normalde 1500 devirde durması gerekirken rölantide durmadı ve gaz kesti motor devir sıfıra indi FI ışığı yandı. 1 gün sürmedim motoru ve bugün yine denedim devir rölantide 2000 de duruyo bi ara yapmadı ama ısınınca yine aynı sorun oluştu 8 bine geldiğinde de devir birden aynı şekilde gaz kesti sizce neden olabilir bi kere daha olmuştu bu şekilde ama 3 4 gün sonra düzelmişti şimdi yine aynı sorunla karşılaştım. Acaba normal araba yağı koymuştum (Castrol 10w40) motul bulamamıştım o yüzdenmi oluyo? Lütfen daha önce böyle bi sorunla karşılaşan varsa yardımcı olabilirmi?
Motor çalışır durumda iken fi ışığınız yanıyor mu?
-
13 Ağustos 2018, 18:03
#24732
Tesekkur ederim arkadaslar cevaplariniz icin hayir motor calisirken fi isigi yanmiyor gecen motoru yikamistim duzelmisti bu sorun uzun yol yapinca yine aynisi oldu. Hata kodunu denemeye caliscam simdi acaba rolanti sensoru yapiyo olabilirmi?
-
14 Ağustos 2018, 09:22
#24733
Arkadaşlar bizim motorun yağ filtre o-ring lerini nereden buluruz?Orjinalin dışında benzer ölçülerde o-ring kullanan var mı?
-
14 Ağustos 2018, 22:30
#24734
Thracian adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bizim motorun yağ filtre o-ring lerini nereden buluruz?Orjinalin dışında benzer ölçülerde o-ring kullanan var mı?
Motopiti biraz kurcalayınca bişiler bulmuştum ama çok saçma fiyatlar istiyorlar.
Yurt dışından paket olarak 3ünü bulmuştum ama hangi site hatırlamıyorum. Ararsanız çıkacaktır muhtemelen vakit bulursam bakayım.
Sanırım en mantıklı çözüm çıkartıp sanayide contayıca kestirmek
Edit: http://www.whygostock.com/hyosung-gt250r-gv250-oil-change-o-ring-set/
-
14 Ağustos 2018, 22:35
#24735
highlore adlı üyeden alıntı
Motopiti biraz kurcalayınca bişiler bulmuştum ama çok saçma fiyatlar istiyorlar.
Yurt dışından paket olarak 3ünü bulmuştum ama hangi site hatırlamıyorum. Ararsanız çıkacaktır muhtemelen vakit bulursam bakayım.
Sanırım en mantıklı çözüm çıkartıp sanayide contayıca kestirmek
Edit: http://www.whygostock.com/hyosung-gt250r-gv250-oil-change-o-ring-set/
Motopit'ten sipariş verdim ama hala yurtdışından gelmedi.Yanlış hatırlamıyorsam Mayıs ayı başında vermiştim siparişi.Sırf şu parça sorunu yüzünden satacağım şu motosikleti.Zaten kriz de geliyor bir süre motosiklete ara vereceğim.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
14 Ağustos 2018, 22:44
#24736
Thracian adlı üyeden alıntı
Motopit'ten sipariş verdim ama hala yurtdışından gelmedi.Yanlış hatırlamıyorsam Mayıs ayı başında vermiştim siparişi.Sırf şu parça sorunu yüzünden satacağım şu motosikleti.Zaten kriz de geliyor bir süre motosiklete ara vereceğim.
o-ring den kastınız oil filter kapağına takılan en dış conta mı? eğer öyle ise benimki yanmıştı tanıdık ustaya götürdüm yakın diye contacıdan değiştirmişti para falan da istemedi sanırsam baya ucuz birşey idi.
-
15 Ağustos 2018, 02:40
#24737
aynen genelde conta tipi şeyler universaldır ölçüsünü alın bakın aynı ölçüde kullanan başka motorlarda çıkıcakdır hatta size yılların tecrübesiyle müneccimlik de yapıyım düz mantık yürütüyorum bu motoru kullanmıyan biri olsam bile ben olsam önce böyle araştırırdım..
bu motorlar suzuki menşeili motorlar yüksek ihtimal suzukinin contaları buna uyar ben olsam önce şansımı gn125 den denerdim.. bana kalırsa onun contası uyar gibime geliyor o olmassa bir üstüne bakardım drz400e lere falan.. en olmadı conta boyunu alırdım 13mm yada 52mm ona göre araştırırdım.
belki yazılmışdır ama 2007 gv250 nin yağ filtresi 2007 burgman 400 ile aynı diye hatırlıyorum ustamla öyle bir sohbet geçmişdi ..
koririders forumlarına bakarsanız birde 250.c.c lik hyolarda daelimin 250c.c lik enjektörlerini kullandıklarını yazmış özellikle gt kullanıcıları hem daha az yakıyormuş motor hem daha iyi gidiyormuş.
-
17 Ağustos 2018, 01:36
#24738
2016 model garantisi devam eden motorum var. Geçen yıl aralık ayında aküsü değişti. Şimdi yine akü vb kaynaklı gözüken marş almama derdi yüzünden çalışmıyor. Pazartesi 5 servisi aradım bayramdan önce doluyuz dediler. bayramda kuş adasında tatil satın almıştım, yakın yerleri gezecektim hatunla. aynı problem tekrar yaşayınca muazzam canım sıkıldı. Bir iki ufak tefek dertle de uğraşmıştım daha önce. Alalım 1 yıl oldu. Tamir edilince satışa çıkaracağım bezdim.
-
17 Ağustos 2018, 01:47
#24739
Merhaba; ARMODE AR-750 çantaları taktırmak istiyorum. Bu çantaların uygulamasını nasıl yapıyorsunuz, amortisörün üzerine gelmesi sorun yaratır mı? Ayrıca İstanbul'da bu işleri iyi yapan bildiğiniz bir yer var mı? Teşekkürler.
-
17 Ağustos 2018, 08:13
#24740
Bende yakın bir zamanda aynı çantadan aldım takmak nasip olmadı herhangi bir ekstra ekipmansız vs sağlam şekilde takılabiliniyor mu bu ar750 çantalar?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler