Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24301
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birde öyle deneyeyim, ama yine de bir fazla yakıt durumu var gibi ya. Konjektör konusunda da
    yarın bir gidip ustama sorayım. Bu hafta yola çıkacağım umarım bir sorunla karşılaşmam. :/
    Konjektörden yana rahat ol ustan avometre ile ölçecek ve voltaj duşuk cikacak ustana dersin orijinali yok sen uydurursun usta diye yarim saatlik iş


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24302
    Paix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2016
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 10'
    Arkadaslar benim makineyi cc yükseltmek için satiyorum bilginize. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sorunsuz-bakimli-gv250-467825576/detay

  3. #24303

    Üyelik
    08 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv 250 2017
    Arkadaşlar bursada veya istanbulda enjektörden ve f1 ışığı arıza tespit cihazı olan motor tamircisi biliyormusunuz 2016 model motorum f1 arizasi veriyor motor ısınınca

  4. #24304

    Üyelik
    05 Ağustos 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GV250
    Selamlar,

    içerenköy öğretmen evinin 100m yukarıda SYM/Hyosung yetkili servisi var. Z-GARAJ - Recep usta var. Servis müdürü Emre Çelik.
    Ben bugün motorumu oraya bıraktım. büyük servis sayılır. 0216 576 00 65

  5. #24305

    Üyelik
    08 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv 250 2017
    Butsadan gidicem oraya sanirim bu gidisle

  6. #24306

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı BIGBOXER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    içerenköy öğretmen evinin 100m yukarıda SYM/Hyosung yetkili servisi var. Z-GARAJ - Recep usta var. Servis müdürü Emre Çelik.
    Ben bugün motorumu oraya bıraktım. büyük servis sayılır. 0216 576 00 65
    benim motorun sıkıntısını recep usta çözmüştü.
    BIGBOXER bunu beğendi.

  7. #24307

    Üyelik
    24 Ekim 2016
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-docentten-cok-temiz-469174522/detay
    şu motoru almayı düşünüyorum da arkadaşlar 2007 model olmasının + - leri nelerdir? iyi durumda olup olmadığını anlayablrmsnz görsellerden biraz da olsa? henüz acemiyim düşüncelerinize ihtiyacım var.

  8. #24308

    Üyelik
    16 Temmuz 2017
    Alıntı 188likAdam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-docentten-cok-temiz-469174522/detay
    şu motoru almayı düşünüyorum da arkadaşlar 2007 model olmasının + - leri nelerdir? iyi durumda olup olmadığını anlayablrmsnz görsellerden biraz da olsa? henüz acemiyim düşüncelerinize ihtiyacım var.
    Sisibar, koruma demiri ve palet 1000tl değerinde. Temiz görünüyor ama 8bin eder mi?. Kmsi orjinal mi bilemiyorum 8 yılda sadece 3500 biraz ilginç. Karbüratörlü model, bakımı nispeten kolay ve ucuz. Fakat satarken bu modeli bu fiyata satamazsın. Neredeyse aynı fiyata, aynı kmde, 2017si var, onu al derim. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-son-1-hafta-2017-trafige-cikisli-4.000-km-de-hyosung-gv-250-456866880/detay/

  9. #24309

    Üyelik
    24 Ekim 2016
    Alıntı rider07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sisibar, koruma demiri ve palet 1000tl değerinde. Temiz görünüyor ama 8bin eder mi?. Kmsi orjinal mi bilemiyorum 8 yılda sadece 3500 biraz ilginç. Karbüratörlü model, bakımı nispeten kolay ve ucuz. Fakat satarken bu modeli bu fiyata satamazsın. Neredeyse aynı fiyata, aynı kmde, 2017si var, onu al derim. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-son-1-hafta-2017-trafige-cikisli-4.000-km-de-hyosung-gv-250-456866880/detay/
    sağolasın yorumun için ama motor 8bin değil 9200 tl ? çok mu yüksek ederi nedir size göre ? 2007 modelin yaratacağı bir sıkıntı var mıdır teknik olarka ?

  10. #24310
    hanedan12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    genellikle depoyu fullerim boşalana kadar gider sonra yine fullerim . kısa zaman sonra sonuçları yazarım . ama tahmini 100 km de 3,6 -3,7 litre gibi bir şeyler sanırım
    Kangren olmuş tüm kollara adanmıştır.
    Eğer bir yıl sonrasını düşünüyorsan, bir tohum ek. Eğer on yıl sonrasını düşünüyorsan, bir ağaç ek. Eğer yüz yıl sonrasını düşünüyorsan, insanları eğit.

  11. #24311

    Üyelik
    07 Ağustos 2017
    Merhaba herkese. GV250 2016 motorumu yeni almış bulunmaktayım. İzmirde koruma demiri taktırabileceğim biryer bilen varsa yardımcı olursa sevinirim. Ayrıca yine izmir içinde kaliteli bir usta nerde vardır?

  12. #24312

    Üyelik
    05 Ağustos 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GV250
    Alıntı 188likAdam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-docentten-cok-temiz-469174522/detay
    şu motoru almayı düşünüyorum da arkadaşlar 2007 model olmasının + - leri nelerdir? iyi durumda olup olmadığını anlayablrmsnz görsellerden biraz da olsa? henüz acemiyim düşüncelerinize ihtiyacım var.
    Bence daha iyi araştırabilirsin. Bu fiyata daha üst enjeksiyonlu bir makine daha avantajlı olabilir...

  13. #24313
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Alıntı hanedan12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    genellikle depoyu fullerim boşalana kadar gider sonra yine fullerim . kısa zaman sonra sonuçları yazarım . ama tahmini 100 km de 3,6 -3,7 litre gibi bir şeyler sanırım
    Bu iş için güzel bir uygulama var, adı yakıt tüketimi, motosiklet logolu bir şey. Ben bu uygulamayı kullanıyorum, her yakıt alışınızda o anki total km'yi, aldığınız yakıt miktarını (litre bazında) ve yakıtın litre fiyatını kaydediyorsunuz. Ortalama yakıt tüketimi, bir depoyla yaptığınız toplam kilometre vs. gibi bir takım faydalı bilgileri direk gösteriyor. Ayrıca günlük gibi hangi tarihlerde ne kadar yakıt almışsınız vs bunların da kaydını tutmuş oluyorsunuz, tavsiye ederim.

    Benim ortalama tüketimim de 3.8 litrede.

  14. #24314

    Üyelik
    11 Ekim 2016
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    hyosung gv250 2015
    motor bazen ara gaz verince stop ediyor. son zamanlarda bi kaç sefer seyir halindeyken düşük devirlerde gazı aniden kesip debriyaja bastığımda da stop etti. ara gazı da düşük devirde verip kesince yapıyor. konuda tecrübesi ya da bi fikri olan varsa paylaşabilir mi?

  15. #24315

    Üyelik
    08 Haziran 2017
    herkese selamlar,

    motoru 200 km'dir kullanıyorum, herşeyden önce istanbulda kullanımı rahat diyebilirim. benim ilk motorum ama herhangi ciddi bir sıkıntı görmedim.

    bir de sorum var, motorun debriyaşını çekip vitesi birinci vitese attığımda debriyaj hala tam çekili iken ince, tiz bir ses geliyor. her zaman olmuyor ama dün bu durumda bıraktım debriyajı tiz ses hafif kalınlaştı ve sonrasında kayboldu. bilgisi olan anlatırsa çok sevinirim. şimdiden teşekkürler.

  16. #24316
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Alıntı konar-göçer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor bazen ara gaz verince stop ediyor. son zamanlarda bi kaç sefer seyir halindeyken düşük devirlerde gazı aniden kesip debriyaja bastığımda da stop etti. ara gazı da düşük devirde verip kesince yapıyor. konuda tecrübesi ya da bi fikri olan varsa paylaşabilir mi?
    Aynı sorun bende de var. Yavaş yavaş çözüme ulaşmaya çalışıyorum ama halen nedenini bulamadım.

    Bazen ara gaz verince stop ediyor. Ama ara gaz vermek zorunda değil, normal rölantide çalışırken rastgele stop edebiliyor, veya düşük devirde (4000-3000 devir altında) giderken yarım saniye stop ediyor sonra tekrar çalışmaya devam ediyor. Genelde gaza yüklenince veya sabit gaz ile giderken oluyor.

    Şehir içinde ışıklarda beklerken, kalkış yaparken veya yavaş giderken gerçekten çok zor durumda bırakıyor.
    Uzun yolda ise sorun yok.


    IAP sensörlerim, ET sensörüm, IAT sensörümün voltajları ve dirençleri düzgün, normal çalışıyor olarak görünüyor.
    Oksijen sensörünü bol benzin ve dış fırcası ile güzelce temizledim.

    Ön-arka bobinleri yer değiştirdim, buji kablolarını çok detaylı ve özenle monte ettim, başka pipo denedim. Sorun düzelmedi.

    Fakat buji değiştiğim zaman sorun 100-200 km. boyunca tamamen düzeliyor ama sonra tekrar başlıyor.



    Şimdi bobinlerden veya rölelerden şüpheleniyorum. Bobinlerin ölçümünü de yapmıştım aslında ikisin de sonuçları çok iyi çıkmıştı.

    Daha fazla ayrıntı isterseniz yazabilirim.

    Şunu bir dener misiniz?;
    Motor çalışırken tek tek ön/arka pipoyu çıkarın. Bir tanesinde tek silindire düşüyor, ama birini çıkarınca direkt stop mu ediyor acaba?

    Bende: önceden arkayı çıkarınca stop ediyordu, önü çıkardığımda tek silindir çalışıyordu. O2 sensöründen dolayı böyle yapıyor zannediyordum.
    Ama şimdi motosikletim komple usta elinden geçti ve ben bobinleri yer değiştirdim;
    bu sefer arkayı çıkarınca tek silindir çalışıyor, önü çıkarınca stop ediyor. Yer değiştirdi yani. Sanırım stop etme sorununun kaynağı buralarda bir yerde, bakalım İnşallah bulacağım...

    Sorun bazen sebepsiz yere düzeliyor veya deli gibi çoğalıyor. Anlam veremiyorum...

  17. #24317
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı sorun bende de var. Yavaş yavaş çözüme ulaşmaya çalışıyorum ama halen nedenini bulamadım.

    Bazen ara gaz verince stop ediyor. Ama ara gaz vermek zorunda değil, normal rölantide çalışırken rastgele stop edebiliyor, veya düşük devirde (4000-3000 devir altında) giderken yarım saniye stop ediyor sonra tekrar çalışmaya devam ediyor. Genelde gaza yüklenince veya sabit gaz ile giderken oluyor.

    Şehir içinde ışıklarda beklerken, kalkış yaparken veya yavaş giderken gerçekten çok zor durumda bırakıyor.
    Uzun yolda ise sorun yok.


    IAP sensörlerim, ET sensörüm, IAT sensörümün voltajları ve dirençleri düzgün, normal çalışıyor olarak görünüyor.
    Oksijen sensörünü bol benzin ve dış fırcası ile güzelce temizledim.

    Ön-arka bobinleri yer değiştirdim, buji kablolarını çok detaylı ve özenle monte ettim, başka pipo denedim. Sorun düzelmedi.

    Fakat buji değiştiğim zaman sorun 100-200 km. boyunca tamamen düzeliyor ama sonra tekrar başlıyor.



    Şimdi bobinlerden veya rölelerden şüpheleniyorum. Bobinlerin ölçümünü de yapmıştım aslında ikisin de sonuçları çok iyi çıkmıştı.

    Daha fazla ayrıntı isterseniz yazabilirim.

    Şunu bir dener misiniz?;
    Motor çalışırken tek tek ön/arka pipoyu çıkarın. Bir tanesinde tek silindire düşüyor, ama birini çıkarınca direkt stop mu ediyor acaba?

    Bende: önceden arkayı çıkarınca stop ediyordu, önü çıkardığımda tek silindir çalışıyordu. O2 sensöründen dolayı böyle yapıyor zannediyordum.
    Ama şimdi motosikletim komple usta elinden geçti ve ben bobinleri yer değiştirdim;
    bu sefer arkayı çıkarınca tek silindir çalışıyor, önü çıkarınca stop ediyor. Yer değiştirdi yani. Sanırım stop etme sorununun kaynağı buralarda bir yerde, bakalım İnşallah bulacağım...

    Sorun bazen sebepsiz yere düzeliyor veya deli gibi çoğalıyor. Anlam veremiyorum...
    dostum. jikle kablosunun karburatore girdigi yeri bir kontrol eder misin? kensi kendine hareket ediyor mu? basima geldi duzensiz calisma yuksek ve dusuk rolanti stop etme. direksiyon hareketiyle jikle kablosu da hareket edince duzensizlik yapiyormus. bulana kadar canim cikti. kimsenin aklina gelmez ama bir bak bakalim. belki orada problem olabilir.

    kolay gelsin.

  18. #24318
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Benimki enjeksiyonlu.

    Teşekkürler yine de...

  19. #24319
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Daha öncede yazmıştım motordan bir yanık kokusu gelmesi ve yakıt oranın artışı ile ilgili. Konjektörleri ölçtürdüm bir sıkıntı yok. Ayrıyetten kokunun egzozdan geldiğini farkettim. Bir de 55 TL'ye depoyu doldurup uzun yola çıktım geçenlerde Hacıllı'ya kamp yapmaya. 10.9 lt mi ne aldı sanırım öyle bir şeydi. Gittiği 300 km. O da sonuna kadar bitirince. Sizin oranlar nasıl şu aralar. Tamam benzin fiyatı arttı da ne bileyim. 11 LT benzinle 300 km bana çok düşük gibi geldi 250 cc makine sonuçta..
    Acaba yeni taktığım O2 sensörleri düzgün çalışmıyor mu? FI ışığı yanmıyor gerçi.
    Live To Ride, Ride To Live

  20. #24320
    hanedan12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha öncede yazmıştım motordan bir yanık kokusu gelmesi ve yakıt oranın artışı ile ilgili. Konjektörleri ölçtürdüm bir sıkıntı yok. Ayrıyetten kokunun egzozdan geldiğini farkettim. Bir de 55 TL'ye depoyu doldurup uzun yola çıktım geçenlerde Hacıllı'ya kamp yapmaya. 10.9 lt mi ne aldı sanırım öyle bir şeydi. Gittiği 300 km. O da sonuna kadar bitirince. Sizin oranlar nasıl şu aralar. Tamam benzin fiyatı arttı da ne bileyim. 11 LT benzinle 300 km bana çok düşük gibi geldi 250 cc makine sonuçta..
    Acaba yeni taktığım O2 sensörleri düzgün çalışmıyor mu? FI ışığı yanmıyor gerçi.
    Düzenli olarak benzin sarfiyatını kontrol ederim ,yakıt giderek artıyorsa bakım zamanı geliyor demektir . litre olarak hesaplayınca daha doğru sonuçlar veriyor . aklıma takılan enjektörler hep zırrr dye mi çalııyor alışırım sanırım bana normal sarfiyat gibi geldi .

    Henüz 3 ölçümüm var
    1-13,54 litre 370 km -100 km = 3,659 lt
    2-11,97 litre 370 km -100 km = 3,235 lt
    3-11,64 litre 351 km -100 km = 3,316 lt

    ortalama devir 6000-7000 devir şehir içi
    Kangren olmuş tüm kollara adanmıştır.
    Eğer bir yıl sonrasını düşünüyorsan, bir tohum ek. Eğer on yıl sonrasını düşünüyorsan, bir ağaç ek. Eğer yüz yıl sonrasını düşünüyorsan, insanları eğit.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler