Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24261
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Arkadaşlar şimdi gidon işini bugün konuştum. Alttaki gidonu yaptırıcam. Alt taraf ; 26 cm, uzunluk ; 30-35 cm civarı bir şey olacak. İşin zor kısmı ise kabloları uzatmak. Scooter kabloları uzun olduğu için onlardan alıp takanlar olmuş aldığım tavsiyelere göre. Elektrik kablolarını da ek uzatma yaparak uzatıp kablo fiyatlarından kısmışlar mesela. Bizim motorda gidon uzatma işlemi yaptıran ve bilmem gereken önemli bir husus var mıdır? Ya da uygun yollu bir yöntem önerebilirseniz sevinirim bunlar dışında.
    Live To Ride, Ride To Live


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24262
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Arkadaşlar merhabalar, başıma motorla ilgili bir iş geldi sizle paylaşmak istiyorum.

    bildiğiniz üzere bizim motor yaklaşık her 20 bin km de konjektör yakıyor. Bu konuda size tavsiyem motorun km si 20-40-60 bine yaklaşanlar mutlaka ölçtürsün yada direkt olarak değiştirsin. Bu benim 4. konjektör yakışım oldu, 2 tane eski motorumda 2 tanede yeni motorumda yaktım.

    Yine bilmeyenler için kısaca bir bilgi paylaşayım konjektör dediğimiz parça statörden aldığı 55-60 volt değerindeki elektriği 12 volt düzeyine düşürüp aküye gönderen parça, yani kısaca aküyü şarj eden parçadır. Bozulduğunda akü şarj olmaz ve motorunuzdaki tüm elektrik aksamı aküden enerji alır buda kısa sürede akünüzün bitmesine yol açar.

    Neyse benim motorda çin malı bir konjektör takılıydı, soketler uymadığı için ustam soketleri iptal edip kabloları birbirine bağlamıştı. Benim konjektör yanmış ben yaklaşık1 hafta kadar akünün gücüyle dolaştım, 2 gün önce gece sokakta giderken motor stop etti bir daha çalışmadı ertesi sabah bakarım dedim eve kadar ittirdim motoru, ertesi sabah açıp baktım tüm kablolar yanmıştı. Ben normalde bursada oturuyorum fakat yazları erdekteyim, burda bu motoru gören uzay gemisi gibi bakıyor. Kimse debriyaj telini bile değiştirmeye yanaşmıyor. Zaten anlamıyorlarda... Bende erdekte yaptıramayacağımı bildiğim için gözümü kararttım ve gittim 35 tl ye 6 çıkışlı bir konjektör aldım has çin malı

    yanan tesisatı düzelttim ve yeni konjektöre kabloları sırasıyla bağladım motordan gelen 3 sar kabloa konjektördeki 3 sarı kabloya bağlanıyor.(yüksek ihtimalle sıralama önemli değil) motordan gelen siyah kablo konjektördeki siyah kabloya bağlanıyor. konjektörden çıkan yeşil ve kırmızı kabloda motordan gelen kırmızı tek kabloya bağlanıyor. Bu şekilde montajını yapıp motoru çalıştırdım. sanayide avometreyle ölçtük ve motor şarj oluyordu, az öncede erdekten bursaya getirdim motoru.



    Bu işi tek başıma başardığım için çok uzun tutmuşum özet isteyenler için konjektöre fazla para vermeyin montajınıda kendiniz yapın çok kolay.
    polo34, mast3rly, tarık dik ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #24263

    Üyelik
    16 Temmuz 2017
    Antalyadan selamlar, 2 hafta önce başlangıç motorum olan emektar skygo 250mi satıp(15bin km kullandım),uzun zamandır aklımda olan gv250 almaya karar verdim(falcon, rks, ledow,pulsar,regal kullandıktan sonra). 2015 üstü istediğim için 2.el fiyatlar neredeyse sıfır fiyatı, rodajı da kendim yapmak istediğimden sıfır almak istiyorum. Sıfır alan arkadaşlar varsa bayi konusunda yardımlarını bekliyorum. 2016 sıfır nakit fiyatı 13400 buldum en uygun, plaka ruhsat dahil.

  4. #24264

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    konjektör olayında aslında çin malı değilde kaliteli bir motorun konjektörü alınsa özellikle yüksek hacim bir motorun misal 600 lük falan evladiyelik konjektör sorunu çözülür gibime geliyor.

  5. #24265
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Bizim motorlar 20binde bir konjektör yakmıyor. Orjinal konjektörü dandik olduğu ve sonradan ucuz konjektör takıldığı için konjektör yakıyor.
    Konjektör bozulurken o süre zarfında dengesiz elektirik de sensörleri bozuyor.

    Yurt dışından konjektör getirip Facebook'ta Hyosung 250 türkiye grubunda neredeyse aldığım fiyata gruptaki arkadaşlara Shindengen mosfet konjektör verdim.
    Tabiki önce kendi motorlarıma (3 tane hyosungum var rt 125, gt 250, gt 650) taktım. sonra arkadaşlarıma verdim. Sonra kalanları grupta isteyenlere verdim.

    Kendi motoruma taktığım konjektörler sahibi olduğum 2 ayrı gt 650 de 80bin km kullandım (satarken konjektörü alıp yeni 650 ye taktım)
    gt 250 de 20 bin km dir var. Şimdiye kadar hiç bi elektirik arızası yaşamadım.
    Ben çok gezen bir motosikletçiyim. Dağ bayır kamp yapıyoruz. Bazen en yakın köye 4 saatlik dağlarda kamp yapıyoruz. Motorumun arıza vermeyeceğine emin olarak gezmem lazım. Bu sebeple Shindengen son seri Mosfet konjektör kullanıyorum. İmkanı olana da tavsiye edeiyorum.
    Bizim motorun statörü kaliteli ama konjektör bozulurken kısmi hasar alıp sonra bozuluyor.Asıl sebep yine konjektör

    Motorun elektronikte 2 zayıf parçası var bunları halledin bir daha elektirik sorunu yaşamazsınız.
    1 konjektör - Shindengen Mosfet konjektör alın
    2 bobinler - Vstrom 650 her silindiri tek bujili olanın bobinlerini alıp motorunuza takın (Mitsubihsi Marka japon berberinde gelen pipolar da uyuyor ve NGK pipo)

    Bir de aküyü zamanı gelince değiştirin
    ogzcngdk, logaritma, ilker_41 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #24266

    Üyelik
    15 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Selam arkadaşlar yukarıdaki problemleri okudum ve benimde 3 gün önce başıma gelen bir durumu sizinle paylaşmak istiyorum.

    Otoparkta soğuk halde duran motorumu açtığımda gösterge ekranındaki ışık yanıp söndü ve marşı bastıktan sonra elektrik aksamı kapandı. Motor dediğiniz gibi 25.000 km'de 2014 model hyosung gv250.

    O gün motoru otoparkta bırakarak işe dolmuşla gittim, ertesi gün gittiğimde hiç problemsiz açıldı ve gaz aldı herhangi bir gaz kesme kapanma problemi ile karşılaşmadım.

    Son zamanlarda yaşadığım 2 problem ise.

    1- Bazen yokuş aşağı inerken istop etmesi (daha sonra tek seferde marş alıyor)
    2- Yokuş yukarı çıkar iken çok fazla dur kalk yaptığımda (istanbul bura çok normal yokuşta trafik) yanmış kablo kokusu alıyorum bazen ama çok nadir.

    Sizce konjektör mü arızalandı, arızalandı ise hangisini alayım, hangi ustaya gideyim Kadıköy tarafında ikamet ediyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim.

  7. #24267
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı baklavaspor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar yukarıdaki problemleri okudum ve benimde 3 gün önce başıma gelen bir durumu sizinle paylaşmak istiyorum.

    Otoparkta soğuk halde duran motorumu açtığımda gösterge ekranındaki ışık yanıp söndü ve marşı bastıktan sonra elektrik aksamı kapandı. Motor dediğiniz gibi 25.000 km'de 2014 model hyosung gv250.

    O gün motoru otoparkta bırakarak işe dolmuşla gittim, ertesi gün gittiğimde hiç problemsiz açıldı ve gaz aldı herhangi bir gaz kesme kapanma problemi ile karşılaşmadım.

    Son zamanlarda yaşadığım 2 problem ise.

    1- Bazen yokuş aşağı inerken istop etmesi (daha sonra tek seferde marş alıyor)
    2- Yokuş yukarı çıkar iken çok fazla dur kalk yaptığımda (istanbul bura çok normal yokuşta trafik) yanmış kablo kokusu alıyorum bazen ama çok nadir.

    Sizce konjektör mü arızalandı, arızalandı ise hangisini alayım, hangi ustaya gideyim Kadıköy tarafında ikamet ediyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    yanık kablo kokusu konjektöre bir işaret ama emin olmak için akünün şarj durumunu ölçtürmeniz lazım. Eğer bozulduysa büyük ihtimalle az şarj ediyordur bu yüzden motoru kullanabiliyorsunuz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim motorlar 20binde bir konjektör yakmıyor. Orjinal konjektörü dandik olduğu ve sonradan ucuz konjektör takıldığı için konjektör yakıyor.
    Konjektör bozulurken o süre zarfında dengesiz elektirik de sensörleri bozuyor.

    Yurt dışından konjektör getirip Facebook'ta Hyosung 250 türkiye grubunda neredeyse aldığım fiyata gruptaki arkadaşlara Shindengen mosfet konjektör verdim.
    Tabiki önce kendi motorlarıma (3 tane hyosungum var rt 125, gt 250, gt 650) taktım. sonra arkadaşlarıma verdim. Sonra kalanları grupta isteyenlere verdim.

    Kendi motoruma taktığım konjektörler sahibi olduğum 2 ayrı gt 650 de 80bin km kullandım (satarken konjektörü alıp yeni 650 ye taktım)
    gt 250 de 20 bin km dir var. Şimdiye kadar hiç bi elektirik arızası yaşamadım.
    Ben çok gezen bir motosikletçiyim. Dağ bayır kamp yapıyoruz. Bazen en yakın köye 4 saatlik dağlarda kamp yapıyoruz. Motorumun arıza vermeyeceğine emin olarak gezmem lazım. Bu sebeple Shindengen son seri Mosfet konjektör kullanıyorum. İmkanı olana da tavsiye edeiyorum.
    Bizim motorun statörü kaliteli ama konjektör bozulurken kısmi hasar alıp sonra bozuluyor.Asıl sebep yine konjektör

    Motorun elektronikte 2 zayıf parçası var bunları halledin bir daha elektirik sorunu yaşamazsınız.
    1 konjektör - Shindengen Mosfet konjektör alın
    2 bobinler - Vstrom 650 her silindiri tek bujili olanın bobinlerini alıp motorunuza takın (Mitsubihsi Marka japon berberinde gelen pipolar da uyuyor ve NGK pipo)

    Bir de aküyü zamanı gelince değiştirin
    cevap için teşekkürler, logaritma ve size katılıyorum pahalı geldiğinden bugüne kadar değiştirmeye cesaret edemedim

  8. #24268

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim motorlar 20binde bir konjektör yakmıyor. Orjinal konjektörü dandik olduğu ve sonradan ucuz konjektör takıldığı için konjektör yakıyor.
    Konjektör bozulurken o süre zarfında dengesiz elektirik de sensörleri bozuyor.

    Yurt dışından konjektör getirip Facebook'ta Hyosung 250 türkiye grubunda neredeyse aldığım fiyata gruptaki arkadaşlara Shindengen mosfet konjektör verdim.
    Tabiki önce kendi motorlarıma (3 tane hyosungum var rt 125, gt 250, gt 650) taktım. sonra arkadaşlarıma verdim. Sonra kalanları grupta isteyenlere verdim.

    Kendi motoruma taktığım konjektörler sahibi olduğum 2 ayrı gt 650 de 80bin km kullandım (satarken konjektörü alıp yeni 650 ye taktım)
    gt 250 de 20 bin km dir var. Şimdiye kadar hiç bi elektirik arızası yaşamadım.
    Ben çok gezen bir motosikletçiyim. Dağ bayır kamp yapıyoruz. Bazen en yakın köye 4 saatlik dağlarda kamp yapıyoruz. Motorumun arıza vermeyeceğine emin olarak gezmem lazım. Bu sebeple Shindengen son seri Mosfet konjektör kullanıyorum. İmkanı olana da tavsiye edeiyorum.
    Bizim motorun statörü kaliteli ama konjektör bozulurken kısmi hasar alıp sonra bozuluyor.Asıl sebep yine konjektör

    Motorun elektronikte 2 zayıf parçası var bunları halledin bir daha elektirik sorunu yaşamazsınız.
    1 konjektör - Shindengen Mosfet konjektör alın
    2 bobinler - Vstrom 650 her silindiri tek bujili olanın bobinlerini alıp motorunuza takın (Mitsubihsi Marka japon berberinde gelen pipolar da uyuyor ve NGK pipo)

    Bir de aküyü zamanı gelince değiştirin
    Motorun aslında hiç bir sorunu yok .. sorun denilen şeyler genelde insanların 10 bin liralık motora birde gidip 2 bin lira - 3 bin lira paramı harcıycam kafası bence .. tüm sorun bundan kaynaklı ..

    misal konjektör pipo yada lastik hepsinin özü aynı.. lastik yok diyorlar aslında gv250 ye nerdeyse her markanın ön arka lastiği var ama pahalı .. pahalı olunca insanlar bir lastik yok kafasına girmişler ..

  9. #24269

    Üyelik
    11 Ekim 2016
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    hyosung gv250 2015
    Hava filtresi motorun üretim yılına göre değişiyor mu? bi kaç sitedeki filtrelerde motorun yılına göre açıklama yazmışlar kafam karıştı. Efi diye aratıyorum aynı filtreler çıkıyo. bazılarında açıklama falan çıkmıyo.

  10. #24270
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı konar-göçer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hava filtresi motorun üretim yılına göre değişiyor mu? bi kaç sitedeki filtrelerde motorun yılına göre açıklama yazmışlar kafam karıştı. Efi diye aratıyorum aynı filtreler çıkıyo. bazılarında açıklama falan çıkmıyo.
    farklı isimle satılıyor ama bir fark yok, kullanabilirsiniz.

  11. #24271

    Üyelik
    08 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv 250 2017
    MERHABA ARKDAŞLAR BENDE 2017 MODELİ GV 250 MEVCUT 3HAFTA OLDU ALALI BURSA TEKYILDIZ MOTORDAN ALDIM FAKAT ŞÖYLE Bİ TAKILDIĞIM Bİ DURUM VAR F1 IŞIĞI YANIYOR SÜREKLİ OLARAK VE TEKNİK SERVİS MOTORLARIN HEPSİNDE AYNI SORUN VAR KRONİK BİR ARIZA OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR FAKAT BANA İNANDIRICI GELMEDİ F1 ARIZA TESPİTİ VARKİ YANIYOR UĞRAŞMAK İSTEMEDİKLERİNDEN DOLAYI BU CEVABI VERDİKLERİNE İNANIYORUM GV 250'DEN ANLIYAN BİR MOTORCU USTASI VARMI BURSA'DA BİLEN VAR MI ?

  12. #24272
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı HiPeRaCTiVeS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MERHABA ARKDAŞLAR BENDE 2017 MODELİ GV 250 MEVCUT 3HAFTA OLDU ALALI BURSA TEKYILDIZ MOTORDAN ALDIM FAKAT ŞÖYLE Bİ TAKILDIĞIM Bİ DURUM VAR F1 IŞIĞI YANIYOR SÜREKLİ OLARAK VE TEKNİK SERVİS MOTORLARIN HEPSİNDE AYNI SORUN VAR KRONİK BİR ARIZA OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR FAKAT BANA İNANDIRICI GELMEDİ F1 ARIZA TESPİTİ VARKİ YANIYOR UĞRAŞMAK İSTEMEDİKLERİNDEN DOLAYI BU CEVABI VERDİKLERİNE İNANIYORUM GV 250'DEN ANLIYAN BİR MOTORCU USTASI VARMI BURSA'DA BİLEN VAR MI ?
    Öncelikle bildiğim kadarıyla 2017 modeli şu an mevcut değil. 2016 olma olasılığı yüksek. FI ışığı motoru çalıştırdıktan sonra da yanmaya devam ediyor mu? Çalıştırmadan önce yanması normal çünkü.
    HiPeRaCTiVeS bunu beğendi.
    Live To Ride, Ride To Live

  13. #24273
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    oksijen sensörlerinin değişmesi lazım kaçıncı kez konuşuluyor bu konu

  14. #24274

    Üyelik
    08 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv 250 2017
    evet devam ediyor. 2016 model doğru dedin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------

    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle bildiğim kadarıyla 2017 modeli şu an mevcut değil. 2016 olma olasılığı yüksek. FI ışığı motoru çalıştırdıktan sonra da yanmaya devam ediyor mu? Çalıştırmadan önce yanması normal çünkü.
    evet devam ediyor doğru dedin 2016 model

  15. #24275
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı HiPeRaCTiVeS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet devam ediyor. 2016 model doğru dedin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------



    evet devam ediyor doğru dedin 2016 model
    3 haftalık bir motorda oksijen sensörü arızası zor ama motorun gidişatında herhangi bir sorun var mı? Gaz yememe, stop etme, hızlanmama, devir kesme gibi? Rodajı düzgün bir şekilde yapıyor musunuz? Yakıt oranında bir değişiklik var mı? Yoksa sadece FI ışığı yanıyor o kadar mı ? Google'a Hyosung GV250 arıza kodları yazın oradan arıza tespitinin nasıl yapıldığını bulup uygulayın. Çıkan koddan hangi hata olduğunu görürsünüz. Eğer motorda herhangi bir sıkıntı yoksa FI'ın yanması kronik bir sorun falan değil. Fabrika hatasıdır. Şu an bir sorun olmasa bile ileride olduğunda nasıl anlayacaksınız sürekli yanarsa? Saçma servisin verdiği cevap.
    Live To Ride, Ride To Live

  16. #24276

    Üyelik
    08 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv 250 2017
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 haftalık bir motorda oksijen sensörü arızası zor ama motorun gidişatında herhangi bir sorun var mı? Gaz yememe, stop etme, hızlanmama, devir kesme gibi? Rodajı düzgün bir şekilde yapıyor musunuz? Yakıt oranında bir değişiklik var mı? Yoksa sadece FI ışığı yanıyor o kadar mı ? Google'a Hyosung GV250 arıza kodları yazın oradan arıza tespitinin nasıl yapıldığını bulup uygulayın. Çıkan koddan hangi hata olduğunu görürsünüz. Eğer motorda herhangi bir sıkıntı yoksa FI'ın yanması kronik bir sorun falan değil. Fabrika hatasıdır. Şu an bir sorun olmasa bile ileride olduğunda nasıl anlayacaksınız sürekli yanarsa? Saçma servisin verdiği cevap.
    aynen öyle sürekli yanarsa dediler motorda herhangi bir sorun yok gibi ilk motorum aslında anlamıyorum bende ilk başta çok ısınıyordu ondan sonra düzeldi ama bu f1 lambası ileride sorun çıkarıcak arızayı anlamadan motoru sürmek daha büyük problemler teşkil edicektir.

  17. #24277

    Üyelik
    16 Temmuz 2017
    Forumu baya bi okudum ama koruma demiri ve sisy bara tam anlamıyla cevap bulamadım. MSA ve aydın kardeşler denmiş ama msa nın ilanını göremedim. İkisinden birini alıp kullanan var mı memnun mu? Bir de ilk mesajlarımı buraya yazıyorum umarım forum kurallarına aykırı değildir. bundan sonra sıkı takipçisi olacağım buraların.

  18. #24278
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı rider07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forumu baya bi okudum ama koruma demiri ve sisy bara tam anlamıyla cevap bulamadım. MSA ve aydın kardeşler denmiş ama msa nın ilanını göremedim. İkisinden birini alıp kullanan var mı memnun mu? Bir de ilk mesajlarımı buraya yazıyorum umarım forum kurallarına aykırı değildir. bundan sonra sıkı takipçisi olacağım buraların.
    Benim motorun eski sahibi Delta motordan aldığını söylemişti sissy barı. Şimdi bi baktım linkini buldum. http://www.deltamotorluaraclar.com/h...r,%20yolcu%20yÖnceki sayfalarda benim motorun fotoları mevcut zaten nasıl durduğunu oradan bakabilirsin. Arayıp ellerinde var mı yok mu fiyatı nedir öğrenebilirsin. Koruma demiri de burada olabilir yoksa da Aydın kardeşler baya iyi bu işlerde. Sorun yaşayanı görmedim daha.
    DN: Benimki orjinal sissy bar sanırım tam bilmiyorum arkasında logo falan var, delta motorda ki nasıldır tam bilmiyorum ama motora olmama ihtimalini vermiyorum. Resimde gördüğüme göre bağlantı noktaları benimkinden farklı çünkü.

  19. #24279

    Üyelik
    16 Temmuz 2017
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorun eski sahibi Delta motordan aldığını söylemişti sissy barı. Şimdi bi baktım linkini buldum. http://www.deltamotorluaraclar.com/h...r,%20yolcu%20yÖnceki sayfalarda benim motorun fotoları mevcut zaten nasıl durduğunu oradan bakabilirsin. Arayıp ellerinde var mı yok mu fiyatı nedir öğrenebilirsin. Koruma demiri de burada olabilir yoksa da Aydın kardeşler baya iyi bu işlerde. Sorun yaşayanı görmedim daha.
    DN: Benimki orjinal sissy bar sanırım tam bilmiyorum arkasında logo falan var, delta motorda ki nasıldır tam bilmiyorum ama motora olmama ihtimalini vermiyorum. Resimde gördüğüme göre bağlantı noktaları benimkinden farklı çünkü.
    Teşekkür ederim, bakacağım. önceliğim koruma demiri, sıfır alınca insan takmadan rahat edemiyor

  20. #24280

    Üyelik
    07 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    Arkadaşlar motorumu satıyorum ilgilenen olursa iletişime geçebilir..

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-17.000km-2014-model-aksesuarli-gv250-464401164/detay/


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler