Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24241
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Bu motor beni çıldırtmak üzere.. Facebook GT250 sayfasına konu açmam ile altına yorum yapan insanlar sonucunda bu oksijen sensörünü satan birini buldum. Tanesi 100 TL dedi ve Maltepe'den kalkıp motorla Sefaköy'e gittim. Usta ile baya bir uğraştıktan sonra yeni sensörleri takıp denedik falan. Sensörleri taktıktan sonra motorda herhangi bir değişim görünmüyordu. Bana beyin arızayı yüklediği için reset atılması gerekiyor dediler ve Avcılar'da cihaz olan bir servise yolladılar bastım gittim. Dükkan kapalıydı şansıma.. İstanbul'da ki neredeyse tüm Hyosung Yetkili servislerini aradım. Zaten sitede 4 tane gözüküyor. 1'inde cihaz yok, diğerlerine ulaşılamıyor. Tek çare Ataşehir' de ki Z-garaj kalmıştı. Bastım döndüm Anadolu yakasına Z- garaj' da reset attık fakat bana resetle alakalı bir durum olmadığını, reset için aküden bir soketin söküp takılmasının zaten yettiğini söyledi.
    Cihaz ile reset attık tabii ki değişen bir şey olmadı. Bu sensörler bozuk git paranı geri al dedi. Aldığım yerle iletişime geçtim söyledim hepsini yeni bakayım dedi 2 gün daha beklememi söyledi. Pazartesi tekrar kalkıp gideceğim oraya. Yeminle bütün arızalar ve saçmalıklar beni buluyor.

    Bi kaç sorum olacak; Arıza kodlarına defalarca kez baktım ve çıkan sonuçlar hep aynı.
    10-1-3-7 = NO.2 O2S Circuit Low Voltage
    10-10-3-1 = NO.1 O2S heater Circuit Low Voltage
    10-1-3-2 = NO.1 O2S Circuit High Voltage

    Motorun problemi blog'ta yazanlarla birebir aynı. Gazı yemiyor. 80'den sonra sarsıntılı bir şekilde gidiyor. 2 katı benzin yakıyor. Gaz tepkisi aşırı düşük. Rampa yukarı tapagaz giderken 100'e çıktıktan sonra devri düşürüp 80-70 düşüşe başlıyor. Debriyaja basıp bir süre rölantide de rampa aşağı giderken kendi kendine stop ediyor. Normal giderkende bir anda stop edebiliyor. Normalden fazla ısınıyor. Arka silindir egsoz çıkış borusu komple sararıp gök kuşağı rengini aldı. Motorun sesi değişti.

    Şimdi düzgün çalışan bir oksijen sensörü taktığımda tüm bunlar aniden ortadan kalkıp motor düzgün çalışmaya başlayacak mı gerçekten ? Bana sanki başka bir şey daha varmış gibime geliyor.. Bu kablo motoru bu denli bozuyor mu hakikaten?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24242
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    Ya bence sizin probleminiz sensör değil; buji , buji piposu yada buji kablosu üçlüsünden biri muhtemelen. O soğuk kalan silindire bağlı olanlarda problem. Ben sıfır taktığım bujide bile problem yaşadım. Yenisini taktığımda çözüldü problem.

  3. #24243
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı siyahus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya bence sizin probleminiz sensör değil; buji , buji piposu yada buji kablosu üçlüsünden biri muhtemelen. O soğuk kalan silindire bağlı olanlarda problem. Ben sıfır taktığım bujide bile problem yaşadım. Yenisini taktığımda çözüldü problem.
    Buji olabilir diye bende düşünüyorum ama bakmadım henüz. Ama sensör arızasının tanımı da birebir uyuyor. Bilemedim yeminle.. Kafam baya karıştı.
    Live To Ride, Ride To Live

  4. #24244
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Probleminiz konjektör ve statörde. Değişmeleri lazım. Rölanti dalgalanması için de reset çözüm değil, yakıt/hava karışımının dengelendiği yeni yazılım gerekiyor. Ateşleme elemanları ya da sensörlerde problem yok. Muhtemelen O2 sensörleriniz de arızalı değil. Arıza kodları sizin de gördüğünüz üzere akım değerlerinde problem olduğunu gösteriyor. Eğer konjektör, statör ve akü 3'lüsündeki voltaj değerleriniz düzgün çıkarsa O2 sensörlerine giden kabloları kaynağından sonuna kadar kontrol etmek lazım. Düzensiz voltaj gidiyor. Geçmiş olsun.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  5. #24245
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Probleminiz konjektör ve statörde. Değişmeleri lazım. Rölanti dalgalanması için de reset çözüm değil, yakıt/hava karışımının dengelendiği yeni yazılım gerekiyor. Ateşleme elemanları ya da sensörlerde problem yok. Muhtemelen O2 sensörleriniz de arızalı değil. Arıza kodları sizin de gördüğünüz üzere akım değerlerinde problem olduğunu gösteriyor. Eğer konjektör, statör ve akü 3'lüsündeki voltaj değerleriniz düzgün çıkarsa O2 sensörlerine giden kabloları kaynağından sonuna kadar kontrol etmek lazım. Düzensiz voltaj gidiyor. Geçmiş olsun.
    Her gün daha da içler acısı şeyler söyleniyor bana. Benzin pompası değişmesi lazım diyen oldu. (600 TL), Oksijen sensörü dediler (2 si 400 TL ama 200 TL ye taktırdım sorun hala düzelmedi tabii), Şimdi de konjektör (280 TL) ve statör (200 TL civarıda o). Abi nasıl bir motor aldım ben bu aletin beni bu kadar üzeceğini hiç tahmin etmezdim.
    Gelde bunları şimdi ustaya anlat.. Şu motoru A'dan Z'ye bilen birini bulmam lazım sanırım. Onu da nereden bulucam.. Daha şimdiden 500 liralık oldum bile bir bu kadardan fazla daha gidicek galiba. Yaktı beni bu motor....
    Live To Ride, Ride To Live

  6. #24246
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her gün daha da içler acısı şeyler söyleniyor bana. Benzin pompası değişmesi lazım diyen oldu. (600 TL), Oksijen sensörü dediler (2 si 400 TL ama 200 TL ye taktırdım sorun hala düzelmedi tabii), Şimdi de konjektör (280 TL) ve statör (200 TL civarıda o). Abi nasıl bir motor aldım ben bu aletin beni bu kadar üzeceğini hiç tahmin etmezdim.
    Gelde bunları şimdi ustaya anlat.. Şu motoru A'dan Z'ye bilen birini bulmam lazım sanırım. Onu da nereden bulucam.. Daha şimdiden 500 liralık oldum bile bir bu kadardan fazla daha gidicek galiba. Yaktı beni bu motor....
    Avcılar Moto-Park Cengiz Çolak. Ondan başkası bilmiyor bu aleti.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  7. #24247
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Avcılar Moto-Park Cengiz Çolak. Ondan başkası bilmiyor bu aleti.
    Abi dün oraya gittim işte şansıma kapalıydı. :( Taa Maltepe'den Sefaköy'e, oradan da Avcılar MotoPark'a yönlendirildim sensörü taktıktan sonra. Ama nafile geri dönmek zorunda kaldım.
    Live To Ride, Ride To Live

  8. #24248
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi dün oraya gittim işte şansıma kapalıydı. :( Taa Maltepe'den Sefaköy'e, oradan da Avcılar MotoPark'a yönlendirildim sensörü taktıktan sonra. Ama nafile geri dönmek zorunda kaldım.
    Bir daha gitmeden ararsınız: (0212) 694 74 35

    Motoru bu halde sürmeyin. Yakarsınız konjektörü.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  9. #24249
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Evet sorun tahminimdeki gibi bujilerden kaynaklanıyormuş. Oksijen sensörü falan hikaye çıktı. Boşuna uğraşmışım 1 haftadır. Yeni bujileri taktı ustam parada almadı sağolsun. Cillop gibi oldu yine haha. pipolar önceden ngk ile degistirilmisti o yüzden onlarda bir çatlama yoktu. Yeni ngk bujiler motoru eski haline getirdi. Boşuna velveleye verdim buralarida kusura bakmayın.
    siyahus bunu beğendi.

  10. #24250

    Üyelik
    11 Ekim 2016
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    hyosung gv250 2015
    merhabalar herkese,
    bana yan çanta lazım dostlar ama böyle cuk oturması lazım. sanki sonradan takılmış gibi değil de motorun bir parçasıymış gibi olmalı.
    gözüme iki tane çanta kestirdim ama sizinde fikrinizi almak istiyorum.bu arada baştan yazayım, heybe demirlerim var.motoru aldığımda üstünde geldi sapasağlam duruyor.

    çantalardan biri, armode ar-103 bufalo. bu armode'un çantalarına bakıyorum daha doğrusu takılmış örneklerine, kimi motorda çook güzel görünüyor ama kimi motorda da sanki kanatlanıp uçacakmış gibi çok çirkin bir görüntü.

    diğer çanta da, aliexpress'te satılan sanırım harleyler için olan bir model. ama ebatları hemen hemen ar-103 ile aynı. tabi ki bu deri değil.parlak siyah hoş bi görünüşü var.eminim motora da hoş bi hava katacak ama tabi derinin de yeri ayrı gönlümüzde.bu modelin farklı tipindekilere henüz göz atmadım.

    kullanan kullanmayan fikri olan tecrübesi başka önerileri olan varsa ve de yardımcı olursanız sevinirim.

    aliexpress linki;
    https://tr.aliexpress.com/item/2PCS-Motorcycle-Cruiser-Hard-Trunk-Saddle-Bag-Box-Side-Luggage-for-Harley/32683186426.html?spm=a2g10.search0303.3.64.4zOxWx

  11. #24251
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    @konar-göçer; Armode ar-103 ebat olarak küçük bir çanta dün yakından görme fırsatım oldu. Ben Armode ar-650 aldım dün, çarşamba günü elime geçecek. Hem kilitli hem de çantanın arkasında monte için demiri olması daha sağlam durmasına sebep oluyor. İçerden vida ile kolayca monte edip çıkartabiliyorsunuz. Elbette heybe demirine yine ihtiyaç var gidip L şeklinde yaptırmayı düşünüyorum bir demirciye. Onun dışında bizim motorlarda hoş duran armode ar-750 var zaten 650 ile arasında ki tek fark biri püsküllü bir püskülsüz.
    Alibaba'da attığınız çanta ise benim görüşümce hoş durmaz. Üstüne birde parlak siyah olduğu için bir de onun çizilmesiyle boyasının gitmesine üzülmek istemezdim ben.
    Live To Ride, Ride To Live

  12. #24252

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Şehir
    kocaeli körfez
    Motosikleti
    mct 250 honda titan,mr 150 ydi satıldı
    selamınaleyküm hyosung gv 250 kullanıcıları benimde kalbimde yatan bir makina gv ama malesef durumlar iyi olmadığı için mr 150 vultera kullanıyorum.Ancak bir sene sonra almayı pilanlıyorum biraz daha para biriktirmem lazım sormak istedğim merak ettiğim bazı sorular var beynimi karıştırıyor.2014,2015 model düşünüyorum ne gibi sorunlarla karşılaşırım oksijen sensörü veya buji biposu veya başka ne gibi sorunlar çıkabilir karşıma bu makina çok hoşuma gidiyor ve kullananlarda gayet memnun bende alırsam memnun olurum İNŞALLAH şimdilik bu kadar bütün iki teker tutkunu dostlara kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.cevaplarınızı merakla bekliyorum.

  13. #24253

    Üyelik
    11 Ekim 2016
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    hyosung gv250 2015
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @konar-göçer; Armode ar-103 ebat olarak küçük bir çanta dün yakından görme fırsatım oldu. Ben Armode ar-650 aldım dün, çarşamba günü elime geçecek. Hem kilitli hem de çantanın arkasında monte için demiri olması daha sağlam durmasına sebep oluyor. İçerden vida ile kolayca monte edip çıkartabiliyorsunuz. Elbette heybe demirine yine ihtiyaç var gidip L şeklinde yaptırmayı düşünüyorum bir demirciye. Onun dışında bizim motorlarda hoş duran armode ar-750 var zaten 650 ile arasında ki tek fark biri püsküllü bir püskülsüz.
    Alibaba'da attığınız çanta ise benim görüşümce hoş durmaz. Üstüne birde parlak siyah olduğu için bir de onun çizilmesiyle boyasının gitmesine üzülmek istemezdim ben.
    Ya aslında küçük olması daha iyi bence.mesela ne kadar doldururum çantaları.ben sırt çantası taşımaktan fena yoruldum artık.ıvır zıvır eşyalarımı bi iki anahtar tornavida falan koyayım içine yeter mantığındayım.yani çok mu küçük iş görmez mi.kalitesi nasıl çabuk yıpranır mı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

    Alıntı ilker_41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamınaleyküm hyosung gv 250 kullanıcıları benimde kalbimde yatan bir makina gv ama malesef durumlar iyi olmadığı için mr 150 vultera kullanıyorum.Ancak bir sene sonra almayı pilanlıyorum biraz daha para biriktirmem lazım sormak istedğim merak ettiğim bazı sorular var beynimi karıştırıyor.2014,2015 model düşünüyorum ne gibi sorunlarla karşılaşırım oksijen sensörü veya buji biposu veya başka ne gibi sorunlar çıkabilir karşıma bu makina çok hoşuma gidiyor ve kullananlarda gayet memnun bende alırsam memnun olurum İNŞALLAH şimdilik bu kadar bütün iki teker tutkunu dostlara kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.cevaplarınızı merakla bekliyorum.
    2015 Modelde falan bi sorun yaşayacağını sanmıyorum.buji piposu genel bi sorun ama maliyetli bi iş değil.zaten elin anahtar tutuyorsa kendinde değiştirirsin alıp. Mesela benim motorda buji piposu sorunu olmamasına rağmen ben yine değiştirdim önlem olarak. Sonuçta kimse yolda kalmak istemez. Yağını suyunu eksik etmez özenle kullanırsan hiç bir sorun yaşamazsın. İnşallah alırsın kardeşim.
    ilker_41 bunu beğendi.

  14. #24254
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    @ilker_41; abi sen bizim whatsapp grubundaki ilker abi misin?
    @konar-göçer; Yani tabiiki çok küçük değiller, küçük ıvır zıvırlar için alacaksan yeterli gelir. Uzun yolda falan yetmez ama söyliyim. Kalite olarak armode çantalar baya iyi ya daha öncede kullandım gerçekten memnun kalmıştım. Ama dediğiniz modelin içerden vida ile montesi falan olmayabilir o yüzden tam nasıl monte edersiniz bilemiycem. Biraz uğraştırır gibime geliyor. Ya da sonradan problemler yaşayabilirsiniz.
    ilker_41 bunu beğendi.

  15. #24255

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Şehir
    kocaeli körfez
    Motosikleti
    mct 250 honda titan,mr 150 ydi satıldı
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ilker_41; abi sen bizim whatsapp grubundaki ilker abi misin?
    @konar-göçer; Yani tabiiki çok küçük değiller, küçük ıvır zıvırlar için alacaksan yeterli gelir. Uzun yolda falan yetmez ama söyliyim. Kalite olarak armode çantalar baya iyi ya daha öncede kullandım gerçekten memnun kalmıştım. Ama dediğiniz modelin içerden vida ile montesi falan olmayabilir o yüzden tam nasıl monte edersiniz bilemiycem. Biraz uğraştırır gibime geliyor. Ya da sonradan problemler yaşayabilirsiniz.
    evet sizin ilker abinizim hayırlı akşamlar

  16. #24256
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Çanta arayan arkadaş tavsiyem armode ar-750 dir. Biraz pahalidir ama parasina deger.

    Sirt cantasini sisy bara kamp lastigiylede baglayabilirsin ben kiş aylarinda öyle yapiyorum. Az esya koyacaksan çanta almak gereksiz olur.

  17. #24257

    Üyelik
    11 Temmuz 2017
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    merhaba arkadaşlar, geçenlerde vitesle ilgili sorun yaşadım. şöyle ki, kırmızıda durdum, kalkıştan sonra 1. vitesten 2.ye geçmedi, debriyaj normal çalışıyordu bu arada, sadece tık edip bir üste geçmiyor vites. mecburen sağa çektim, park halindeyken sorun yok viteste yukarı aşağı gidip geliyor ancak hareket halinde geçmiyordu. birinci viteste sağdan sağdan gidiyim bari eve kadar dedim yola çıktım, bi 8 10 km sonra açıldı vites. bu arada acemiyim yeni başladım motora, sizce neyden kaynaklanıyor olabilir?

  18. #24258
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı easyrider06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar, geçenlerde vitesle ilgili sorun yaşadım. şöyle ki, kırmızıda durdum, kalkıştan sonra 1. vitesten 2.ye geçmedi, debriyaj normal çalışıyordu bu arada, sadece tık edip bir üste geçmiyor vites. mecburen sağa çektim, park halindeyken sorun yok viteste yukarı aşağı gidip geliyor ancak hareket halinde geçmiyordu. birinci viteste sağdan sağdan gidiyim bari eve kadar dedim yola çıktım, bi 8 10 km sonra açıldı vites. bu arada acemiyim yeni başladım motora, sizce neyden kaynaklanıyor olabilir?
    Vites kolunun vidaları gevşemiş olabilir. Çok fazla titreşimli kullandıysanız kolayca gevşeyebilir. Bir kontrol ettirin ustaya derim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

    Motora yeni lastikleri ve beyaz yanaklarını ek olarak çamurluğa kartal kafasını taktım. Yarın armode ar-650 çantaları gelecek ve son olarakta gidon değişimi yapıcam.
    Son hali;
    https://i.hizliresim.com/4MG4jA.jpg
    polo34, easyrider06, ogzcngdk ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  19. #24259

    Üyelik
    11 Ekim 2016
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    hyosung gv250 2015
    Alıntı easyrider06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar, geçenlerde vitesle ilgili sorun yaşadım. şöyle ki, kırmızıda durdum, kalkıştan sonra 1. vitesten 2.ye geçmedi, debriyaj normal çalışıyordu bu arada, sadece tık edip bir üste geçmiyor vites. mecburen sağa çektim, park halindeyken sorun yok viteste yukarı aşağı gidip geliyor ancak hareket halinde geçmiyordu. birinci viteste sağdan sağdan gidiyim bari eve kadar dedim yola çıktım, bi 8 10 km sonra açıldı vites. bu arada acemiyim yeni başladım motora, sizce neyden kaynaklanıyor olabilir?
    yağın değişmesi gerekiyor olabilir. taze ve kaliteli bir yağ çok fark ettiriyor vites geçişlerini. filtreyi de değiştirmeyi unutmayın.

    ogzcngdk'in blog sayfasında detaylı anlatımı da mevcut.
    http://hyogv250.blogspot.com.tr/2017/03/yag-veyag-filtresi-degisimi.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------

    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çanta arayan arkadaş tavsiyem armode ar-750 dir. Biraz pahalidir ama parasina deger.

    Sirt cantasini sisy bara kamp lastigiylede baglayabilirsin ben kiş aylarinda öyle yapiyorum. Az esya koyacaksan çanta almak gereksiz olur.
    çok doğru söylüyosun kardeşim de sırt çantası beni fena bıktırdı. ar-750 de çok kaba duruyo sanki ya :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites kolunun vidaları gevşemiş olabilir. Çok fazla titreşimli kullandıysanız kolayca gevşeyebilir. Bir kontrol ettirin ustaya derim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

    Motora yeni lastikleri ve beyaz yanaklarını ek olarak çamurluğa kartal kafasını taktım. Yarın armode ar-650 çantaları gelecek ve son olarakta gidon değişimi yapıcam.
    Son hali;
    https://i.hizliresim.com/4MG4jA.jpg
    https://i.hizliresim.com/4MG4jA.jpg
    maşallah ateş ediyo motor allah nazardan saklasın.

    çantaları takınca at mutlaka takılı halini bir göreyim
    easyrider06 bunu beğendi.

  20. #24260

    Üyelik
    11 Temmuz 2017
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    eyvallah hocam, servise götürücem zaten de hiç anlamadığım için ön bilgi alayım dedim teşekkürler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler