https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gv-250-kapali-garaj-motoru-436213407/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gv-250-kapali-garaj-motoru-436213407/detay/
Sıcakken motorumun çalışmamasını halen çözemedim dostlar bugün birşey daha dikkatimi çekti ışıklarda şans eseri stop ettirdim çalıştiriyim dedim tabi motor sıcak yanıyor tabikide çalışmadı 2,3 sefer marş bastım fakat son marş basmamda arkadaki silindirden patlama sesi geldi bu patlama neden olmuş olabilir? 3,4 dakika bekledim sonra çalıştı ne olcak benim bu makina ile bu sorunum anlamış değilim.
1) Arka bujiyi sök, temizle. İstersen ön ve arkayı yer değiştir veya gerekiyorsa yeni buji alıp dene.
2) Pipoyu, buji kablosunun pipo ve bobin bağlantılarını kontrol et.
Hatta sök, kablonun ucunu içindeki teller birazcık dışarda kalacak şekilde 1,5 cm. civarı kes, tekrardan vidalama mantığı ile iyice bastırarak hem bobine hem pipoya tak. Bobini motordan çıkarıp yaparsan daha kolay takarsın kabloyu.
Bakalım düzelecek mi? Sana kesin çözüm bu demiyorum ama bir deneyelim, düzelme ihtimali var.
Merhaba arkadaslar bende bugun itibariyle araniza katilmis bulunuyorum 2012 model siyah gv250 ile
Selamlar
Bir çift ayna lazım
Fren maneti, Debriyaj maneti ve kablo bağlantı somunlarını da değiştirmek istiyorum.
Ucuz yollu hallolur mu
Simdiye kadar bi sorun çıkmadı soketlerde kararma falanda yok gayet iyi durumdayız. Ramzey in cross model konjektoru denendi onaylandı
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:24 ----------
Bende 1çift gidon altı ayna ariyorum nerede bulabilirim yada yaptirma şansımız var mi?
250 GV nin kronik sorunu var mı, alırken hangi model bakmalıyım neye dikkat etmeliyim desem 1200 sayfayı oku demezsizinz değil mi
arkadaşlar şu anda yakıt durumları ne alemde sizde ortalama yakıtınız nedir .. birde k&n gv250 için kutu içi hava filtresi var kullanan varmı
Merhaba GV 250 ailesi, ben Kuba SL200 kullanıcısıyım fakat takdir edersiniz ki bir zamandan sonra 'Artık biraz daha güçlü bir motora geçmelisin!!' dedirtiyor. Benim kafama takılan ufak bir şey var onu soracaktım. Ben baya bi' klasik cruiser hastası olarak bu motoru alırsam eğer kesinlikle üstünde kişiselleştirme işlemlerine gireceğim. Çünkü çıplak hali bana pek güzel gözükmüyor açıkçası. Ancak araştırmalardan sonra istediğim hale getiren insanların olduğunu da gördüm tabii ki.
Şu adam gibi https://www.youtube.com/watch?v=Pp8bXt1nt7c&t=2s
Benim kafama takılan şeyse motorun altında ki Oil filter yazan kapak varya hani, şimdi ne kapağıydı o aklıma gelmedi. 2 tarafta da bulunuyor ve bu motorda nikelaj kaplama. Şu an satılan 0 modellerde orası plastik. Ancak Hysoung'un sitesinde ki tanıtım fotoğraflarının bazısında plastik iken bazılarında nikelaj. Böyle parıl parıl insana bi hoş gözüküyor.
Açıkçası bu tamamen kullanıcının isteğine göre özel yapılan bir şey mi ? Yoksa bu şekilde satılıyor muydu bu motor daha önce? Ya da bu şekil bir kaplama yaptırmak pahalı bir şey midir acaba?
Yardımcı olabilirseniz sevinirim. İyi sürüşler!
Şöyle resimle destekleyeyim de daha anlatıcı olsun dedim;
Benim istediğim,
Aslında olan,
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------
Resim koymayı beceremedim şöyle yapayım.
En başta 2017 model GV 250 yok.En son ya 2015 yada 2016 da Türkiye'ye giriş yaptı.0 km son model diye satılanlar ya 2015 yada 2016.2013 yılına kadar nikelajlı,2014 yılından itibaren nikelajsız söylediğiniz kısımlar.O kadar uğraşmak yerine basitçe az kullanılmış temiz bir 2013 model almak daha mantıklı gibi.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Evet aradığım cevap buydu aslında. Neden nikelaj kısmı 2013'ten sonra plastik olarak üretmişler anlam veremedim tabii orası da ayrı muhabbet.Teşekkür ederim. Bu motorun az kullanılmış 2. ellerine bakacağım artık. Güzel Japon markalara paramız da yetmiyor. Alternatiflerde az. Ne olacak böyle?
Tabii ki, plastik görünümlü demek istedim daha doğrusu. Affola.
genelde fabrikalar feedback yani kullanıcıların olumsuz gördükleri geri dönüşler neticesinde her sene minik makyajlar atarlar yada toplarlar bütün feedbackları 4-5 sene sonra makyajlı kasa diye o olumsuz feedbackleride çözerler..
büyük ihtimal yan yatma belki ayak sürtmesinden nikelajın çizilme yada dökülmesi gibi unsurlardan demir döküm çevirmişlerdir..
nikelaj chopper motorda çok asil durur elde olsa bütün motor bloğunu nikelaj kaplıycaksın gv de bak gör o zaman insanlar harleymi geliyor der ışıl ışıl olurda nikelaja bakmakda zor işdir.. dışarda tutuyorsa yağmur soğuk yerse kaplamasına bağlı birinci kalite ise kolay kolay bir şey olmazda birinci kalitelerde ultra pahalı.. genelde ikinci üçüncü kalite yaparlar.. sık sık bakmak partlamak gerekir.. yoksa solgun nikelajda kötü görünür..
benim tavsiyem şimdi nikelaj görünümlü bire bir aynı ayna gibi olan kaplamalar var bakım falanda gerekmiyor onları inceleyin derim.. en kötüsü yırtılır yenisini kaplatırsınız..
dediğiniz doğru fakat ben gv 250 deki bu değişikliklerin masraflardan kısmak amaçlı olduğunu düşünüyorum. 2008 yılında euro3 e geçildikten sonra gv 250 masraflı gelmeye başladı hyosunga ben karbratörlüsünüde kullandım 8 yaşındaki motorumun boyası göz alıyordu simli kaliteli pırıl pırıl bir boyaydı, iyide bakıldı tabi cila yaptım her ay...
şimdi 2013 kullanıyorum inan bana yine aynı şekilde bakmama rağmen boyası soldu daha bu boya mezvusuna benzer kalitenin düştüğü yerler var.
arkadaşlar merhaba, bir sorum olacak. kendimi tanıtmak için biraz uzun bir giriş yapacağım ö yüzden özür dilerim.
Normalde 2008 TVS Apache'm var. ilk gelenlerden analog göstergeli olan. bir kere keyfi olarak motor yaptırdık. ondan beridir, geçirdiğim kazaya rağmen aslanlar gibi ayakta ve sapasağlam. 8 ay sonra aküsünü taktım ve çalıştı. Hiç uzun yolda üzmedi, arıza yapmadı.
Ama şimdilerde cruiser kaşıntım başladı. özellikle Barkın Bayoğlu'nun Daelim videosundan sonra. Bende o boylarda ama kilolu biriyim. Uzun yol yapmayı seviyorum. köy yolları ve bazende hafif stablize yola giriyorum.
10.000 tl bütçem var. GV250'ler bu civarda var. Aklımda sorular var.
1- Satılanların km'si çok düşük, neden millet sürmüyor bunu? Yada alan sürüyor bunlar bir anlık hevesle alıp satanlar mı?
2- Arıza, yedek parça ve servis durumları nasıl? ben apache'de götürüyorum Sürat Motor'a parçası da her daim var ellerinde. Bunun da böyle esnaf servisleri var mı?
3- Ben ki, eski tvs ile bile uzun yola çıkıyorum tek başıma, bu alet beni üzer mi? Alırken baktırmam gerekenler var mı?
4- Diyelim, gözümü kapattım aldım bir tane ikinci el, sorunlu çıktı, başıma en kötü ne masraf çıkabilir maliyeti nedir? parçası var mı?
5- Son olarak Daelim mi? Hyosung mu?
Benimde aklımda olan sorular bunlar çok yakın zaman içinde bir GV 250 alacağım için cevaplarını merak ediyorum doğrusu. Piyasada ki motorların çoğu 20 bini geçmemiş 4-5 senelik motorlar. Tabii kullanıcısı nasıl kullandı bilemeyiz. Belki hiç uzun yol yapmadı ve ev, iş arası kullanıp az km yaptı. Temiz bir alet bulmak şans bu dönemde.
Daelim de hoş bir motor fakat kalıp olarak büyük olduğum için ben Hysoung'tan yöne bir karar verdim. Daelim biraz daha küçük kalıyor gibi. Ayrıyetten tek silindir diye biliyorum.
1. Kilometreler düşük değil, 2014-2013 model motorların 10 bin km altı olması normal bu motoru sadece hastasonu kullanan çok var, şehiriçi kullanması zor bildiğiniz gibi.
2. Belli kronik problemleri var buji piposu çatlaması ve konjektör yanması bunları giderirseniz sorunsuz binersiniz, servis var fakat yedek parça yok, internet üzerinden parçayı bulup kendiniz götürürseniz işiniz hızlı olur. internette parça bulmak mümkün.
3. Motoru sağlamdır yukarıda söylediğim 2 kronik problemi sorun, 20-30 bin km altındaki motorlarda problem olacağını sanmıyorum. Uzun yol içinde geçerli...
4. Bir ihtimal sensör arıları olabilir onlarda en fazla 350 lira falandır heralde, motorunda yine problem olmaz kolay kolay, tabiki bir servise parasını verip expertiz yaptırın. motorunda bir problem olursa 2 bin liradan aşağıya yaptıramazsınız.
5. Size kalmış ikisininde artısı eksisi var, kalite olarak aynı sayılırlar..
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)