Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Mart 2017, 12:18
#23881
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, başlığın son 150 sayfasını okudum, bilgili ve tecrübeli arkadaşların paylaşımları sayesinde bu motor hakkında çok şey öğrendim.
İsmim Emre ve artık bende sizler gibi bir Gv 250 sahibiyim. İzmit'te oturuyorum ve sık sık İstanbul'a gezmeye geliyorum. Hyosung ekibi olarak gezi planlanırsa katılmayı çok isterim.
Hyosung'umu Fuar da satın aldığım için daha teslim alamadım. Gv 250 benim 3.motorum olacak. İlki Ybr125 (15800km) ikincisi R25 (15200km) motorlarını tecrübe ettim. Eskiden beri chopper tarzı motorlarıda sevdiğim için Hyosunga yöneldim. Malum şuan kredi kartına taksit ile bu çift silindirli motoru alabiliyorsunuz.
Fuardaki stand sahibine Gv300 sordum ve bu sene gelmeyeceğini, seneye gelebiliceğini söyledi. Ellerindeki motorlarında 2016 model olduğunu ve ona göre satışını yaptıklarını söyledi.
Sizlere şunu sormak istiyorum;
Motoru aldığım gibi üzerinde değişiklik yapmalı mıyım? Örneğin, Konjektör bağlantı soketlerini söküp direk bağlantı yapmak gibi? Bujileri ve buji pipolarını değiştirmek gibi. Yada bu değişiklikleri ne zaman yapmalıyım.
Sissy bar ile ilgili forum da imalatını yapan firmada çalışan arkadaş vardı. Görsellerini paylaşabilir mi? Satın almak istersek nasıl ve nereden satın alacağız hangi adımları uygulayacağız.
Çok uzun yazdıysam kusuruma bakmayın, tavsiyeleriniz ve yorumlarınız benim için değerli. Herkese güzel sürüşler dilerim.
Reklamlar
-
01 Mart 2017, 12:41
#23882
cagiran adlı üyeden alıntı
10-1-3-2 yok
benimkide o şekilde yanıyor çözemedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
CraCheR adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, başlığın son 150 sayfasını okudum, bilgili ve tecrübeli arkadaşların paylaşımları sayesinde bu motor hakkında çok şey öğrendim.
İsmim Emre ve artık bende sizler gibi bir Gv 250 sahibiyim. İzmit'te oturuyorum ve sık sık İstanbul'a gezmeye geliyorum. Hyosung ekibi olarak gezi planlanırsa katılmayı çok isterim.
Hyosung'umu Fuar da satın aldığım için daha teslim alamadım. Gv 250 benim 3.motorum olacak. İlki Ybr125 (15800km) ikincisi R25 (15200km) motorlarını tecrübe ettim. Eskiden beri chopper tarzı motorlarıda sevdiğim için Hyosunga yöneldim. Malum şuan kredi kartına taksit ile bu çift silindirli motoru alabiliyorsunuz.
Fuardaki stand sahibine Gv300 sordum ve bu sene gelmeyeceğini, seneye gelebiliceğini söyledi. Ellerindeki motorlarında 2016 model olduğunu ve ona göre satışını yaptıklarını söyledi.
Sizlere şunu sormak istiyorum;
Motoru aldığım gibi üzerinde değişiklik yapmalı mıyım? Örneğin, Konjektör bağlantı soketlerini söküp direk bağlantı yapmak gibi? Bujileri ve buji pipolarını değiştirmek gibi. Yada bu değişiklikleri ne zaman yapmalıyım.
Sissy bar ile ilgili forum da imalatını yapan firmada çalışan arkadaş vardı. Görsellerini paylaşabilir mi? Satın almak istersek nasıl ve nereden satın alacağız hangi adımları uygulayacağız.
Çok uzun yazdıysam kusuruma bakmayın, tavsiyeleriniz ve yorumlarınız benim için değerli. Herkese güzel sürüşler dilerim.
merhaba sissy bar üretimini çalıştığım firima yapıyor şu anda bağlantı ayaklarını üretiyorum bir kaç gün içerisinde hazır olacak sissybar çeşitlerinede www.aydinkardesler.org dan bakabilirsiniz yada 5068924859 dan direk banada ulaşabilirsiniz watsaptan da foto gönderirim terzi kendi söküğünü dikemez hesabı bende daha takamadım sisybarı :D ihtiyacınıza göre koruma demirimizde var. fiyatlarda forumdan mesaj atan üyelere yardımcı olacağım elimden geldiince makul ölcüde.
Aydın Kardeşler Motosiklet Yedek Parça İmalatı www.aydinkardesler.org
https://www.facebook.com/osmanyaman.avrasya
RKS Titanic 150, RKS CRUİSER 250, YAMAHA MT 25, HYOSUNG GV 250, SUZUKİ VZ800 MARAUDER.
-
01 Mart 2017, 12:56
#23883
avrasya09 adlı üyeden alıntı
benimkide o şekilde yanıyor çözemedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
merhaba sissy bar üretimini çalıştığım firima yapıyor şu anda bağlantı ayaklarını üretiyorum bir kaç gün içerisinde hazır olacak sissybar çeşitlerinede
www.aydinkardesler.org dan bakabilirsiniz yada 5068924859 dan direk banada ulaşabilirsiniz watsaptan da foto gönderirim terzi kendi söküğünü dikemez hesabı bende daha takamadım sisybarı :D ihtiyacınıza göre koruma demirimizde var. fiyatlarda forumdan mesaj atan üyelere yardımcı olacağım elimden geldiince makul ölcüde.
Hocam yukarıda paylaştım detaylı bilgileri,
Oksijen sensörü bağlantılarını kontrol edin, olmazsa değiştirin diyor kısaca.
(Not "temiz" denen motorda zincir dişli seti değişti, sol akü kapağı değişti, şimdi bu çıktı, zaten estetik hatalar da vardı, karar verdik dedik bunlar dert değil dedik dönmedik geriye ama teknik arıza can sıkar)
Sizin yeriniz sanırım Aydın da motoru getirsem aynı gün krom aksamlar da rütuş tamir yapabilir miyiz?
-
01 Mart 2017, 16:08
#23884
Herkese merhaba,
GV250NL ile GV250 arasında fark var mı? Bazı sitelerde yada bazı ilanlarda gv250 veya gv250N diye geçmekte. Ben biraz bakınmama rağmen bir şey bulamadım. Siz farkı biliyor musunuz yada yok mu fark?
Bir de gv250 üretimi durduysa ve satılanlar 2015 modelse sıfırını 14000'e veriyorlar genelde, çok değil mi? Türkiye için gv250 yerine ne getirebilecekler ki eğer üretilmiyorsa?
-
01 Mart 2017, 17:46
#23885
Herkese iyi akşamlar motorum 2012 gv 250 burda tarif edildiği gibi kontağı beş kez. açtım kapattım altıncıda saymaya başladım F1 lambası 10 kez yandı söndü ardından 2 kez yandı söndü arkasından 3 kez yandı söndü tekrar 10 kez yandı söndü arkasında 8 kez yandı söndü
-
01 Mart 2017, 18:57
#23886
CraCheR adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, başlığın son 150 sayfasını okudum, bilgili ve tecrübeli arkadaşların paylaşımları sayesinde bu motor hakkında çok şey öğrendim.
İsmim Emre ve artık bende sizler gibi bir Gv 250 sahibiyim. İzmit'te oturuyorum ve sık sık İstanbul'a gezmeye geliyorum. Hyosung ekibi olarak gezi planlanırsa katılmayı çok isterim.
Hyosung'umu Fuar da satın aldığım için daha teslim alamadım. Gv 250 benim 3.motorum olacak. İlki Ybr125 (15800km) ikincisi R25 (15200km) motorlarını tecrübe ettim. Eskiden beri chopper tarzı motorlarıda sevdiğim için Hyosunga yöneldim. Malum şuan kredi kartına taksit ile bu çift silindirli motoru alabiliyorsunuz.
Fuardaki stand sahibine Gv300 sordum ve bu sene gelmeyeceğini, seneye gelebiliceğini söyledi. Ellerindeki motorlarında 2016 model olduğunu ve ona göre satışını yaptıklarını söyledi.
Sizlere şunu sormak istiyorum;
Motoru aldığım gibi üzerinde değişiklik yapmalı mıyım? Örneğin, Konjektör bağlantı soketlerini söküp direk bağlantı yapmak gibi? Bujileri ve buji pipolarını değiştirmek gibi. Yada bu değişiklikleri ne zaman yapmalıyım.
Sissy bar ile ilgili forum da imalatını yapan firmada çalışan arkadaş vardı. Görsellerini paylaşabilir mi? Satın almak istersek nasıl ve nereden satın alacağız hangi adımları uygulayacağız.
Çok uzun yazdıysam kusuruma bakmayın, tavsiyeleriniz ve yorumlarınız benim için değerli. Herkese güzel sürüşler dilerim.
Yeni motosikletiniz hayırlı olsun,aramıza hoş geldiniz.Şu anda ilk etapta buji pipolarını değiştirmeniz yeterli.Üstündeki fabrika çıkışı bujiler zaten gayet kaliteli NGK buji.Bujileri kullanma klavuzuna göre değişim yapmanız daha mantıklı.Yanlış hatırlamıyorsam 7000-8000 km gibi bir değişim aralığı vardı.Konjektör için bence biraz bekleyin çünkü 10.000 km lerde arıza yapıyor.Benim şu anda 7000 km civarı henüz arıza yapmadı.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
01 Mart 2017, 22:22
#23887
Arkadaşlar merhaba, dediğiniz gibi Hyosung GV250 Mirage nin servise manuelinde daha büyük bir tablo buldum paylaşıyorum, bende yeni öğrendim hatırlatayım, hata kodunu öğrenirken ilk 10 sinyal tarama sürecinde olduğunu gösteriyor daha sonra yanan sinyallere bakacaksınız, bunlarda belli bir düzende olucak.
http://i.hizliresim.com/Ly2rZ1.png
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
cagiran adlı üyeden alıntı
Hocam yukarıda paylaştım detaylı bilgileri,
Oksijen sensörü bağlantılarını kontrol edin, olmazsa değiştirin diyor kısaca.
oksijen sensörlerini söküp tinerle temizlemeyi deneyin, kitaptakinin aksine bağlantı soketleriyle alakalı olacağını pek düşünmüyorum, geçmiş sayfalarda bununla ilgili postlarda var sanırım tinerle temizlemek gerekiyor ve hassas davranmak gerekiyor.
Bunu yapmasının sebebi pis benzin kullanmak diyorlar.
eğer motorunuzda her hangi bir fiziksel aksaklığa sebep oluyorsa(örneğin ateşleme kesme, fazla yakma gibi) işlem sonrası beyine reset atmanız gerekiyor, eğer resetlemezseniz FI yanmaya devam eder. bununla ilgili bir yabancı kaynak var.
Hyosung Delphi beyine reset atmak
-
02 Mart 2017, 10:17
#23888
Thracian adlı üyeden alıntı
Yeni motosikletiniz hayırlı olsun,aramıza hoş geldiniz.Şu anda ilk etapta buji pipolarını değiştirmeniz yeterli.Üstündeki fabrika çıkışı bujiler zaten gayet kaliteli NGK buji.Bujileri kullanma klavuzuna göre değişim yapmanız daha mantıklı.Yanlış hatırlamıyorsam 7000-8000 km gibi bir değişim aralığı vardı.Konjektör için bence biraz bekleyin çünkü 10.000 km lerde arıza yapıyor.Benim şu anda 7000 km civarı henüz arıza yapmadı.
Hoşbulduk hocam, ilk bakımda buji pipolarını değiştiriyorum o zaman. Buji pipolarını internetten mi sipariş vermeliyim yoksa yetkili servislerin ellerinde bulunuyor mu?
-
02 Mart 2017, 11:58
#23889
CraCheR adlı üyeden alıntı
Hoşbulduk hocam, ilk bakımda buji pipolarını değiştiriyorum o zaman. Buji pipolarını internetten mi sipariş vermeliyim yoksa yetkili servislerin ellerinde bulunuyor mu?
Tavsiyem tekrardan orjinal buji piposu alıp takmayın.NGK'nın bizim motosikletlere uyumlu buji pipolarından alıp takın.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
02 Mart 2017, 14:02
#23890
Pipo değişimini burada anlatıldığı gibi yapın.
https://www.facebook.com/groups/gt250Turkiye/permalink/396910627152778/
Yazılan her cümleyi tam olarak anladığınızdan emin olun, her şeyi tam olması gerektiği gibi düzgün takın.
-
02 Mart 2017, 14:19
#23891
Arkadaslar mesajdan alinti yapamadim ama
10-1-3-2 seklinde ariza yanan arkadasin sorunu 1 nolu oksijen sensoru dusuk voltaj olarak yaziyor
-
02 Mart 2017, 15:00
#23892
Cpt.Enes adlı üyeden alıntı
Arkadaslar mesajdan alinti yapamadim ama
10-1-3-2 seklinde ariza yanan arkadasin sorunu 1 nolu oksijen sensoru dusuk voltaj olarak yaziyor
Teşekkürler ben de öyle anladım ama sebebi nedir acaba
Internette gezinirken Bosch Car servisin o2 sensörü değştirdiğini okudum (arabalar için) kendileri ile iletişime geçtim
Belki bir maceraya girebilirim, kalıcı çözüm olsun diye, belki de değişmeye bile gerek yoktur, zira sebebi belli değil bu düşük voltajın
-
02 Mart 2017, 16:01
#23893
hocam benim motorda 10 3 2 şeklinde yanıyor
-
02 Mart 2017, 16:04
#23894
cagiran adlı üyeden alıntı
Teşekkürler ben de öyle anladım ama sebebi nedir acaba
Internette gezinirken Bosch Car servisin o2 sensörü değştirdiğini okudum (arabalar için) kendileri ile iletişime geçtim
Belki bir maceraya girebilirim, kalıcı çözüm olsun diye, belki de değişmeye bile gerek yoktur, zira sebebi belli değil bu düşük voltajın
Benim de oksijen sensorumun birinin devamli olarak kurum bağladığını farkediyorum. Bosch ile gorusmenin sonucunu bizle de paylasir misin hocam. Ne yapilacak. Cunku turkiyede othinal gv250 sensoru yok. Mecbur koreden getirtcez
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------
seyit ahmet adlı üyeden alıntı
hocam benim motorda 10 3 2 şeklinde yanıyor
Ariza kodlari 4 lu olarak yanar hocam. Birini atlamis olabilirsin.
-
02 Mart 2017, 18:01
#23895
-
02 Mart 2017, 19:04
#23896
Cpt.Enes adlı üyeden alıntı
.Bosch ile gorusmenin sonucunu bizle de paylasir misin hocam. Ne yapilacak.
Ben de umutlanmıştım ama..
avrasya09 adlı üyeden alıntı
hocam krom aksam üzerinde rütuş yapılmaz kaplama ise yeniden kaplama yapılır, saf krom ise polisaj yapılır parlatılır. telefonumu vermiştim watsapdan bana foto atarsanız bi bakalım.
Göndereyim hocam, bu dediklerinizi bir günde yapabilir miyiz?
Sabah gelip akşam dönmek gibi, ya da öğlenden akşama?
avrasya09 adlı üyeden alıntı
0-10-3-1-10-1-3-2-10-10-3-1-10-1-3-3-10-10-3-1-10-1-3-2-10-10-3-1-10-1-2-1-10-10-3-1-10 şeklinde yanıyo benimki :D çözemedim :D :D :D
Çözülecek gibi değil, çekilecek dert değil :D
Belki de bir sorun yok kaptan, turlayalım mı biraz demek istiyodur.. (korece)
-
02 Mart 2017, 20:27
#23897
avrasya09 adlı üyeden alıntı
[/COLOR]10-10-3-1-10-1-3-2-10-10-3-1-10-1-3-3-10-10-3-1-10-1-3-2-10-10-3-1-10-1-2-1-10-10-3-1-10 şeklinde yanıyo benimki :D çözemedim :D :D :D
Ustam senin sorun da oksijen sensoruyle ilgili. Senin motor 2 adet ariza kodu vermis 10-10-3-1 ve 10-1-3-2 digerlerini buyuk ihtimal yanlis takip ettiniz. Ama bu arızaların ikisi de oksijen sensoru ile ilgili. Elimde portekizce bir klavuz var ordan bakip soyluyorum
-
02 Mart 2017, 22:47
#23898
10-2-3-10-10-10-8-5-10-10-2-3-10-10-10-8-5-10 diye dönüyor tekrar kontrol ettim bilenler varsa lütfen yardımcı olsun ben tablolara baktım ama bir şey çıkartamadım
-
03 Mart 2017, 05:00
#23899
Merhabalar bende aranıza yeni katıldım 2006 model 38.000 de bir GV250 aldım.Ancak motorumu göstermek için dürüst ve güvenilir bir usta arıyorum Ankara'da.Bilenler varsa bana söylemelerini çok isterim.
Genel bakımlarını yaptıracağım ve eksikleri,sorunları nedir bir baktıracağım ancak motordan çok anlamadığım için çok masraf çıkarmasın(yani gereken kadar masraf çıksın) istiyorum,öğrenciyim o nedenle bu konu benim için önemli.
Gv250 ailesinde olmak çok güzel,motorumu gerçekten çok sevdim.Daha önce CBF150 kullanıyordum ve Sakarya'da yaşıyordum ve Adapazarı'nda iyi bir ustam vardı ona gidiyordum ancak şimdi Ankara'ya taşındım ve burada kimseyi tanımıyorum bu motoru da ulaşım ihtiyacımdan aldım aslında.Tek silindirli motordan sonra bu gerçekten çok performanslı geldi.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin herkese.
-
03 Mart 2017, 09:47
#23900
Eveet 1-3-2 arıza kodundan sonra, marş almama ve stop etme problemi ile yolda kaldım. Servise bıraktım.. Bekliyoruz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler