merhabalar oksijen sensörlerimi bu gün söktüm simsiyah çıktılar sizce 6 aylık bi motorda normal midir.[IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------
merhabalar gidon meselesine değimmek istedim yüksek çaylak gidon (ape hanger) bir gidon isterseniz elimde çeşitler mevcut yardımcı olurum ancak koblo tesisatını yeniden yaptırmanız gerekecek malesef öte yandan ben kendi adıma gv 250 için kablozuzatılmadan birazdaha dik pızsyonlu bir gidon yapacağım yaptığım zaman bunu sizlerlede paylaşırım. motosikletler için metal aksesuar üreten bir firmada çalışıyorum (gidon,sissybar,çanta demiri,koruma demiri vs.) yardımcı olmaya çalışırım sizlere. rks cruiser imin gidonu çok güzeldi ona benzer bir gidon yapmayı yada mevcut gidonun yükseğini yapmayı planlıyorum ama fikirlerinizide alırım .
Aydın Kardeşler Motosiklet Yedek Parça İmalatı www.aydinkardesler.org
https://www.facebook.com/osmanyaman.avrasya
RKS Titanic 150, RKS CRUİSER 250, YAMAHA MT 25, HYOSUNG GV 250, SUZUKİ VZ800 MARAUDER.
Selamlar. GV250 almayı düşünüyorum. Ankara'da son zamanlarda sıfır motor olan oldumu acaba? bıraktıkları fiyat nedir şu anda? Yanında aksesuar veriyorlar mı?
[avrasya09]
sensörlerin durumu normal. yenisini taksanız da temizleyip taksanız da 1 saat sonra aynı şekli alacak. temizlerken yağlı spreylerden örneğin wd40 veya benzerilerden kaçınmalıyız. bunun yerine kısa süreliğine mazota ya da kireç çözücü solisyonlara yatırıp temizliğine yardımcı olabiliriz. uç kısmında bulunan yarık kanallara dokunmuyoruz. fırça veya kürdan ile kurcalamayınız. solisyonda çözülüp mümkün ise basınçlı hava ile temizlemek en sağlıklısı.
sensörünüzün daha uzun ömürlü olması için temiz güvenilir benzinliklerden benzin alınız. kaçak benzin veya içerisine katılan katkı maddeleri motorun en önemli parçalarına zarar verip ömrünü azaltıyor. mümkünse oktanı yüksek olan her zaman daha iyi ve yakıt/performans olacaktır. örneğin, Shell Vpower. bir de önemli nokta: yaz ayları bile olsa motora ilk bindiğimizde kontağa basar basmaz sürüşe geçmemek, 1-2 dakika çalışmasını bekleyip öyle yola koyulmaktır.
arkadaşlar selamlar,
yarın fuara gideceklerden bir ricam olacak. gittiğinizde "hyosung gv 300" modelinin gelip gelmediğini buraya yazabilir misiniz lütfen.
forumda "hyosung gv 250 nin üretimine son verildi ve bu modelin yerini gv 300 alacak" gibi konuşmalar geçmişti.
ben istanbulda yaşamıyorum. eğer bu model varsa istanbula gelip almayı düşünüyorum, ona göre hemen bilet alacağım.
eğer fuarda bu modeli görürseniz bir fotoğraf atmanız ve aşağıdaki soruların cevaplarını öğrenmeniz rica olunur
1 - fiyatı nedir?
2 - 275 cc mi, yoksa türkiye ye özel 249 cc olarak mı getirildi? (vergi diliminden dolayı)
3 - abs var mı?
4 - fuardan alınan motosiklet istanbul dışındaki illere ücretsiz gönderiliyor mu?
5 - bayilere ne zaman gelir ve motosikletin fuardaki satış fiyatı, bayideki fiyatından düşük müdür?
yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler ve iyi eğlenceler.
Egsoz gazıyla haşır neşir oluyor sürekli, eğer kurum birikmemişse hiç elleme, zaten @lobomoto nun dediği gibi kısa sürede yine böyle olacak.
Aslında size bir şey sormak istiyorum @avrasya09, sissy barım var fakat arka çanta demirim yok. Aydın kardeşlerde çalıştığınızı görüyorum ve sahibinden de sizin şirketin 70-80 tl ye krom kaplı pek çok model topcase çanta demiri sattığını görüyorum, bunlardan mesela mondial kt125 gibi herhangi bir model için üretilen yada bizim motora uygun olabilecek boyutlarda bir arka çanta demiri var mıdır? Şekli çok önemli değil benim için zira üzerinde çanta olacak , olmadığında da sökeceğim, sürekli kullanmayacağımdan da pahalı bir ürün almak istemiyorum. Nikelajlı olması yeterli.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
bence 300cc'yi Türkiye'ye getirmezler. çünkü getirtseler zor satılır. Raptor 300'ün hali ortada. malum vergilerden dolayı. 100–250cc 122 TL, 251–650cc 252 TL vergisi var. aradaki 50cc için şahsen ben iki kat vergi vermek istemem. olacaksa en az 600cc olsunki değsin. zaten 50cc yi ancak uzun yolda hissedersiniz. başka da bi işe yaramaz.
Görevli arkadaşa sordum 300 ne oldu diye. Gelmeyecek dedi kesinlikle.
malesef bu motorlarda kt dekiler gibi bir bağlantı yeri yok mondialin chopper modelleri gc mantığı ile yapıldığı için cg bagajlarına benzer ürünler onlara oluyor. ancak rks hyosung gibi markalar klsik görünümlü motorlar ürettiği için standart gövde üzerinde onları bağlayacak bir yer yok bunuda sissybar ın üzerine bağlanan çanta demirleri ile çözüyoruz ancak chopper sissy barlarımız direk krolmadan imal edildiğinden daha pahalı oluyor malesef şahsen henüz bende motoruma bir sissybar ve taşıma demiri takmadım nasip olursa gv 250 ye özel bir sissy bar ve taşıma demiri üretmeyi planlıyoruz ancak elimizdeki yoğunluktan ötürü henüz başlayamadık.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------
fuara gitmedim ama giden bir arkadaşım foto attı gv 250 var ama 16 mı 17 mi bilmiyorum.
Aydın Kardeşler Motosiklet Yedek Parça İmalatı www.aydinkardesler.org
https://www.facebook.com/osmanyaman.avrasya
RKS Titanic 150, RKS CRUİSER 250, YAMAHA MT 25, HYOSUNG GV 250, SUZUKİ VZ800 MARAUDER.
GV300 getirmeyeceklermiş. 2015 son parti GV250'leri, stoktaki mal olmasına rağmen yeni fiyatla 2017 model diye iteliyorlar. Bilginiz olsun. 2016 model diye satılanlar da 2015 model. Gidip de alan varsa ruhsatını açıp üretim tarihine baksın. 250'lik cruiserlara niyetlenen varsa da şu anda kaliteli olarak Daelim Daystar alternatifsiz kalmıştır.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Abiler yine işin içinden çıkamadığım bir mevzu var. Yeden parca sitelerinde hyosung gv250 atesleme bobini diye satılan bobin ile benim motordaki bobin ayni degil. İnternetteki bobin bu resimdeki. Benim motordaki bobinin resmini koyamadim. Ama yuvarlak tipte ve alt tarafina elektronik bir jak giriyor. Yardim rica ediyorum. Bu ikisi uyumlu mudur
http://honey.hyohive.com/media/catalog/product/cache/4/image/650x/8737231a893906e89e55bab8885bd544/5/0/500-2624-2.jpg
Selamlar Motor ilk çalıltığında FI yanıyor, 2-3 km sonra sönüyor
Sebebi be olabilir?
Arkadaşlar herkeze merhaba, gv250 nin service manuelini karıştırıyorum, sizlerler FI lambasından arıza tespitini göstericem.
Öncelikle kontağı açtığımızda FI lambası 3 saniye boyunca yanıp sönmelidir, eğer motor çalışır haldeyken yanıyorsa sensörlerden birinde arıza var demek. GV 250 de tam 16 tane sensör bulunuyor. Bu arızanın tespiti için aşağıda bahsedeceğim adımları uygulamalısınız.
-Motoru çalıştırmadan kontağı 5 kere açıp kapatmalısınız, aç-kapa aç-kapa şeklinde.
-Kontağı 6. kez açtığınızda bekleyin, FI ışığı belli bir düzende yanıp sönmeye başlayacak.
-FI lambası örneğin --- --- ----- ----- yani 3-3-5-5 kez yanıp sönüyor, bu bir arızanın kodu oluyor.
-Bu kodların anlamınıda aşağıda verdiğim tablodan yararlanarak bulabilirsiniz.
Video üzerinde işlemi görebilirsiniz.
Arıza kodu tablosu
http://i.hizliresim.com/AL0D7q.png
Bu konuşmaların aynısı hemen birkaç sayfa öncesinde geçti. (Sayfa 1191)
Motorunuzun üretim yılını bilmediğim için (beyin farkından dolayı)kesin bir link veremiyorum.
Hyosung bazı avrupa ülkeleride Mirage 250 EFI olarak satılıyormuş ve FI kodları farklı görünüyor.
Video açıklamasında bilgiler ve linkler var. Verilen linklerdeki servis kitapçığının dili Portekizce olduğu için çeviri yapman gerekebilir.
https://www.youtube.com/watch?v=knOr...ature=youtu.be
Düzenleme:
İlk 10 defa yandıktan sonraki 3 sayıya bakman gerekiyor.
Bu durumda sanırım sendeki sorun "NO.1 O₂S Devresi Yüksek Gerilim - NO.1 silindir için" diye bir bilgi çıkıyor.
Motor 2014 model,
Bilemiyorum çok detaylı bi paylaşım teşekkürler
Ama çok zor hocam anlaması
Bi sakin kafayla bakiim daha sonra
Son düzenlemeniz, bu portekizce olandan mı yola çıktınız?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:43 ----------
Motor çalışmaya başladıktan sonra, sensör sinyali
Oksijen (O2S) 300 saniye içinde ECU gönderilir.
Bu durumda, aynı olmalıdır sensörü gerilimi aşağıdaki gibidir:
Çıkış Gerilimi sensörü ≤ 1.0 V.
29.4 saniye veya daha fazla kod için yukarıdaki voltaj aralığı olmadan
0132 gösterilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------
After engine running, the oxygen sensor signal is inputted in ECU
since then 300 sec.
In this case, the sensor voltage should be the following.
Sensor output voltage 䥰 1.0 V
Without the above range for 29.4 sec. and more, 0132 is indicated.
Oxygen sensor, lead wire / coupler connection.
http://banici.pl/bam/Tom/GV250/Instr...code_check.pdf
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------
Verdiğiniz bilgilerden bunlara ulaştım,
Teşekkürler tekrar, tavsiye var mı?
Kaskınıza taş değmesin, kuş pislemesin.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)