Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Haziran 2016, 16:53
#23581
Arkadaşlar bende gv yok ama bir bilgilendirmeyi doğru yapalım.. Gv250 nin üretimi kesilmedi . şu anda ingiltere ve avrupa pazarında sıfır 2016 gv250 ve Gv125 satışları var..
yani hysoung Gv250 nin satışlarını durdurmamışki yapmasıda mantıksızlık olur çünkü bütün ülkelerde hacim üstünden vergilendirme vardır ve 250cc üstünde bütün ülkelerde ev vergiler tipler taxlar işin içine girer..
Gv300 gelirsek Gv300 Gv250 nin yerine üretilmedi.. Gv300 garage-built custom tarzı bir motor..
Farkı nedir derseniz Gv300 de birazda daha sportif sürüşe ve sanırım biraz daha customa açık bir motor üretmişler..
tam olarak anlatmak gerekirse hacimleri bir köşeye koyalım.. bir harley davidson roadster ile softail arasındaki kasa farkı tarz farkı hitap ettiği kesim neyse Gv250 ile Gv300 arasındaki tarz hitap ettiği kesim o kadar farklı..
harleyin yüksek hacimde yaptığı bu dansı hysoung da düşük hacimde yapıyor yakında alternatif kasalarda aynı motorlar üstünde çıkartabilir hysoung..
hyosoungun St7 side var türkiyede fazla yok oda getirtilmiyor onada diyebilirmiyiz üretimi kesildi yada geliyormu bilmiyorum Gt300r ları var Gd kasanın 450cc liği var sanırım bunlar türkiyeye getirtilmiyor..
kısaca bir motorun getirtilmemesi ayrı bir şey üretimden kaldırılması çok ayrı .. 250cc kemik bir hacimdir dünyadaki bütün büyük firmaların 250cc de kesinlikle motorları vardır ama naked ama cruiser ama cross ama sport kesin vardır.. hysoung bu hacimden vazgeçerse pazarda büyük ekmek payını başka markalara yedirir.. bundan vazgeçiceğini sanmıyorum hiç..
Reklamlar
-
28 Haziran 2016, 23:03
#23582
Merhaba arkadaslar motorumu 5 ay once aldim. 2015 model suan 3 bin kmde motoru ilk aldigimda akişmetre sorunu vardi. Akismetre rolentinin yukselmesine sebep oluyordu. 2500 3000 lere dusmuyordu. Daha sonra bu sorun kendi kendine halloldu. Suan rolenti yukselmiyor. Beyini makineye bağladik servis akismetre sorununu beyinden silmis dediler. Suan motor calismiyor. Rolenti tutmuyor kafasina gore bazen calisip bazen calismiyor. Gazla calistirinca gaz aliyor gazi birakinca istop ediyor. Lutfen yardimci olun sorun nerde olabilir. Akismetre rolenti tutmama yapar mi ? Ama ariza isigida yanmıyor.
-
29 Haziran 2016, 14:51
#23583
logaritma adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende gv yok ama bir bilgilendirmeyi doğru yapalım.. Gv250 nin üretimi kesilmedi . şu anda ingiltere ve avrupa pazarında sıfır 2016 gv250 ve Gv125 satışları var..
yani hysoung Gv250 nin satışlarını durdurmamışki yapmasıda mantıksızlık olur çünkü bütün ülkelerde hacim üstünden vergilendirme vardır ve 250cc üstünde bütün ülkelerde ev vergiler tipler taxlar işin içine girer..
Gv300 gelirsek Gv300 Gv250 nin yerine üretilmedi.. Gv300 garage-built custom tarzı bir motor..
Farkı nedir derseniz Gv300 de birazda daha sportif sürüşe ve sanırım biraz daha customa açık bir motor üretmişler..
tam olarak anlatmak gerekirse hacimleri bir köşeye koyalım.. bir harley davidson roadster ile softail arasındaki kasa farkı tarz farkı hitap ettiği kesim neyse Gv250 ile Gv300 arasındaki tarz hitap ettiği kesim o kadar farklı..
harleyin yüksek hacimde yaptığı bu dansı hysoung da düşük hacimde yapıyor yakında alternatif kasalarda aynı motorlar üstünde çıkartabilir hysoung..
hyosoungun St7 side var türkiyede fazla yok oda getirtilmiyor onada diyebilirmiyiz üretimi kesildi yada geliyormu bilmiyorum Gt300r ları var Gd kasanın 450cc liği var sanırım bunlar türkiyeye getirtilmiyor..
kısaca bir motorun getirtilmemesi ayrı bir şey üretimden kaldırılması çok ayrı .. 250cc kemik bir hacimdir dünyadaki bütün büyük firmaların 250cc de kesinlikle motorları vardır ama naked ama cruiser ama cross ama sport kesin vardır.. hysoung bu hacimden vazgeçerse pazarda büyük ekmek payını başka markalara yedirir.. bundan vazgeçiceğini sanmıyorum hiç..
Bazı konulara açıklık getirmek gerek. Öncelikle ben buraya yazdıklarımı tahmine dayalı olarak değil, bilgiye dayalı olarak yazmaya gayret ediyorum. Sizin de art niyetle yazmadığınızdan %100 eminim ama verdiğiniz bilgilerin büyük bir kısmı yanlış ve/veya öznel görüşünüze dayalı.
Öncelikle tüm dünya pazarında "sıfır" diye 2016 yılında satılan GV250'ler sıfır, doğru. Ancak 2015 yılında üretilen ve stok eritilmeye çalışılan modeller. Bu bir bilinsin öncelikle.
Söylenenin aksine GV300 tam olarak GV250'nin yerine üretildi ve GV250 daha fazla üretilmeyecek. Bununla ilgili kaynakları göstereceğim. Ama benim birinci ağızdan yüz yüze konuştuğum Üniteks yetkilisi Bülent Bora da GV250'nin artık üretilmeyeceğini, 300cc versiyon vergi diliminden dolayı tercih edilmeyeceği aşikar olduğundan bu sene için hedeflerinin eldeki GV250 stoğunu eritmek olduğunu söyledi.
Zaten yurtdışı açıklamalarını görürseniz "Replacement Model" ifadesini görürsünüz. Bu da Başka bir modelin yerine geçecek olan model demek. 300 cc'dir Avrupadaki yasal vergi sınırı. 250 değil. Bakınız en güzel 2 örnek Yamaha YZF-R3'ün ülkemize R25 olarak gelmesi ve Zongshen RX3i-Evo'nun 250 cc olarak gelmesi. Bunun nedenini biliyor musunuz ? Avrupada başta İtalya olmak üzere 300 cc altındaki motosikletlerin otoban ve şehirlerarası yola çıkmaları yasak da ondan.
Görünüşte retrospektif bir custom görüntüsü olabilir evet. Ancak Hyosung alt segmentte sportif bir cruiser sürüp üst segementte hem sportif hem klasik motosikletler üretiyor. Üretim bandı pek çok insanın tahmin edeceği üzere büyük cruiserlarla yarışmak. Bunun için de klasik ST7 modelini piyasada tutmaları gerekiyor. Zaten Japonların da artık 250 cc cruiser üretmediğini; üretse de Avrupa pazarına bunu çok az sunduğunun bilincinde herkes. ST7 gibi bir motor bu ülkeye 5-6 tane getirildi. Getirilmiyor diye bir şey yok. Zaten alsan parça bulamayacaksın, reklamlık bir üründü o.
Şimdi kaynaklara geçelim.
Öncelikle Hyosung resmi Kore sitesi hala eski ürünleri product line'ında barındırıyor. Link: http://eng.krmotors.com/
Milanodaki EICMA fuarında tanıtılan modeller 2017'de piyasaya sürülecek. Amaç yine 2016'da stok eritmek. Duyrulan yeni motosikletler ise GT300-R, GV300, GD450-R ve GD450-N. Bu modellerden de GT ve GV serisinin 275 cc'lik bloğu görünüşte 249 cc'lik bloklarıyla aynı. Bundan dolayı ülkemize yine 250 cc olarak gelme ihtimali yüksek.
EICMA sonrası yapılan haber: http://www.riderchris.com/news/2016-...er-motorcycle/
Buradaki ifadeyi aynen yayınlıyorum: "Hyosung has taken the wraps off the GV300 cruiser that is expected to be the replacement to the Aquila 250. Hyosung seems to be gearing up to update to its entire model range in 2016."
Aynı şekilde üretici firmalara yakınlığıyla bilinen Zig Wheels ise bu modellerin eski 250'liklerini yerini alacağını onaylıyor ve 2017'de piyasaya sürüleceklerinin müjdesini veriyor: http://www.zigwheels.com/news-featur...by-2017/24693/
GV300 ile ilgili ifade: "Accompanying the GT300R in this segment will be the all new GV300 that was introduced as the Aquila 300 at EICMA last year and will replace the Aquila 250 in the market. Sporting round headlamps and other unique decals, the GV300 will house the same engine as the GV300 beneath the fairing. This all-new bike from Hyosung will set you back by a sum of around Rs 3.5lakh."
Ayrıca dediğiniz üzere Hyosung İngiltere resmi sitesine de baktım ki orada da 2016 diye gösterdikleri modeller maalesef 2015 üretim hatlarına sahipler: http://www.hyosunguk.co.uk/motorcycles
Hindistandaki fuardan yayın yapan arkadaşların videosu:
Lütfen istemeyerek de olsa insanları yanlış veya düşüncelerimizin doğrultusunda bilgilendirmeyelim.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
04 Temmuz 2016, 19:26
#23584
Arkadaşlar merhaba, bugün çanakkaleden geldim.. 3 günde 1000 km yol yaptık bir arkadaşla. 100-110 km hızın uzun yolda en ideal ve ekonomik sürüş hızı olduğunu test ettim onayladım 120 ve üstünde yakıt ve titreşim artıyor. 1000 km nin 350 sini bugün yaptım, 2 kere mola verdim toplamda. o da rüzgardan dolayı kulaklarımın rahatsız olmasıydı. Kısacası motosikletin uzun yol performansından gayet memnun kaldım..
-
08 Temmuz 2016, 15:27
#23585
Dostlar, uzun zaman sonra tekrar merhaba!
2011 enjeksiyon gv 250'mde son zamanlarda yolda belli bi mesafe kaettikten sonra fi ışıgı yanmaya başlıyor,ama herhangi gidişatta problem yaşanmıyor.yine aynı performansta yoluma devam ediyorum. Kontagı kapatıp açınca 6-7 km daha ışık yanmıyor ama tekrar yanıyor. Hız gösterge rediktörüm hızımı göstermiyor acaba o yüzdne mi arıza ışığı yanıyor? Herhangi bayide de diagnostic(arıza tespit) cihazı da yok. Bildiğiniz bi servis var mı? Elinde cihaz olan???
-
09 Temmuz 2016, 17:24
#23586
uzun bir aradan sonra herkese merhaba. ramazan ayı bayram derken motoru ancak servise götürebildim. Hatta götüremedim. Evden çıktıktan 10 dakika sonra motor direk durdu. Sonra tekrar vurdurarak çalıştırdım. Fakat deviri düşürdüğüm takdirde direk stop etti. Zaten servise götürmek için yola çıkmıştım. Gidemedim bile. bu arada yolda beni o halde çaresiz görüp yardımcı olmaya çalışan bir iki motorcu arkadaşa da burdan selam olsun . Daha önce eğitim aldığım sürücü kursunun yol yardım hizmeti vardı. Onları aradım motoru araca yükleyip 4.44 motora gittik. Motorun kontrolleri yapıldı. buradaki arkadaşların tahmin ettiğimiz gibi motor aküyü şarj etmiyor. test aynen şu şekilde oldu motorun üstünden aküyü çıkarıp yeni akü taktılar. Motoru çalıştırdılar. ilk etapta avometrede 13,5 Volt değeri görülürken gaz verip devir yükseltildikçe akünün voltajı hızla düşmeye başladı. usta şarj eden ünitelerde sorun var, detaylı kontrol etmemiz lazım statör mü yoksa konjektör mü yoksa başka bir şey mi dedi ve işlem bitti. motoru bıraktım 4.44 motora. servise dair ilk izlenimim gayet olumluydu. arızanın kesin tespiti ve fiyatlandırılmasını bir hafta için de yapacaklarını söylediler. hayırlısı olsun bakalım.
-
11 Temmuz 2016, 04:40
#23587
oguzhansan adlı üyeden alıntı
Dostlar, uzun zaman sonra tekrar merhaba!
2011 enjeksiyon gv 250'mde son zamanlarda yolda belli bi mesafe kaettikten sonra fi ışıgı yanmaya başlıyor,ama herhangi gidişatta problem yaşanmıyor.yine aynı performansta yoluma devam ediyorum. Kontagı kapatıp açınca 6-7 km daha ışık yanmıyor ama tekrar yanıyor. Hız gösterge rediktörüm hızımı göstermiyor acaba o yüzdne mi arıza ışığı yanıyor? Herhangi bayide de diagnostic(arıza tespit) cihazı da yok. Bildiğiniz bi servis var mı? Elinde cihaz olan???
5 yıl evvel 2009 model vardı bende bi tane. kontağı açıp/kaparken bişey yapıyodum hatırlayamadım şimdi. FI lambası yanıp sönmeye başlıyordu. meğer o bir kod veriyormuş. service manual'i indirip çözmüştüm kodların hangi arızaları söylediğini. rölanti sensörünü falan değiştirmiştim kendi kendime o zaman.
neden kendi kendime diye sorarsan, iyi bilinen bir servise gidip durumu anlattığımda motorun böyle bir kod verdiğini bilmedikleri gibi birde inatla böyle birşeyin olmadığını, mutlaka beyni okuyacak cihaz gerektiğini falan söylemişlerdi. bende selametle diyip motoru hemen kaçırdım ordan. bi dahada satana kadar hiçbir servise götürmedim.
zaten arızaları ufak tefek oluyor, en büyük arızası akü bitince vurdurdum diye ecu saçmalamıştı. motor 6000 devirin altına düşmüyordu. sağolsun o zaman kuralkan servisteki bir arkadaş kendi insiyatifiyle yeni ecu göndermişti bana garantiden. (kuralkan'dan bilinmesin).
laf lafı açtı.. netekim vurdurmayın enjeksiyonlu motorları.
-
11 Temmuz 2016, 19:15
#23588
bu enjeksiyonlu modellerde o kod bir türlü çıkmıyor abi. çözemedim hala.
-
12 Temmuz 2016, 00:05
#23589
Arkadaşlar merhaba 2014 yılında bu forumda görüp beğenip Ankaradan alıp İstanbula getirdiğim ve çok memnun kaldığım motorumu satışa çıkardım linki aşağıdadır ilgilenen olursa yine burdan bir arkadaşıma satmak isterim . İyi akşamlar
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...19204354/detay
-
14 Temmuz 2016, 12:40
#23590
Arkadaşlar bir kaç yıl önce yazmıştım tekrar yazayım.Benim motosikletin ön tarafından büyük ihtimalle ön maşadan 5000-6000 dd arasıda küçük bir zırıltı sesi geliyor.Ön süspansiyonlarda bir sorun yok.Bu ses aldığımdan beri var ama bu aralar biraz kafayı taktım bu sese.2014 yılında yine bu forumda bir arkadaş bu sorunla karşılaşmıştı ön maşadan bir kaç keçe değişiceğini söylemişti ama sonucu yazmadı.Bu tarz bir sorun ile karşılaşıp çözen var mı?
-
14 Temmuz 2016, 14:30
#23591
Thracian adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir kaç yıl önce yazmıştım tekrar yazayım.Benim motosikletin ön tarafından büyük ihtimalle ön maşadan 5000-6000 dd arasıda küçük bir zırıltı sesi geliyor.Ön süspansiyonlarda bir sorun yok.Bu ses aldığımdan beri var ama bu aralar biraz kafayı taktım bu sese.2014 yılında yine bu forumda bir arkadaş bu sorunla karşılaşmıştı ön maşadan bir kaç keçe değişiceğini söylemişti ama sonucu yazmadı.Bu tarz bir sorun ile karşılaşıp çözen var mı?
Bu konuda bakılacak 3 tane yer var aslında. İlk olarak amortisör keçeleri sağlam mı, patlak mı o kontrol edilmeli. Ters teleskobik olduğundan servisler yapamıyor. Başında durmak lazım. İkinci olarak ön çamurluk bağlantı noktalarında gevşeme olup olmadığı kontrol edilmeli. Son olarak da ön tekere bağlı rulmanların içindeki bilyalar zamanla dağılıyor. Çok değil, 1 ay önce arkadaşım şikayetçiydi bu meseleden. Çok sert bir şekilde çukurdan geçtim ondan sonra dikkatimi çekti deyince ön tekerleği söküp fark ettik. Aslında amacımız önce keçelere bakmaktı ama daha oraya gelemeden sorunu çözdük. Bilginiz olsun. Bunlar benim aklıma gelenler. Belki daha farklı bir durum sözkonusu da olabilir. Ama servise ilk öncelikli kontrolleri bu 3 ihtimal üzerinde değerlendirmesini söyleyebilirsiniz.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
14 Temmuz 2016, 14:45
#23592
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Bu konuda bakılacak 3 tane yer var aslında. İlk olarak amortisör keçeleri sağlam mı, patlak mı o kontrol edilmeli. Ters teleskobik olduğundan servisler yapamıyor. Başında durmak lazım. İkinci olarak ön çamurluk bağlantı noktalarında gevşeme olup olmadığı kontrol edilmeli. Son olarak da ön tekere bağlı rulmanların içindeki bilyalar zamanla dağılıyor. Çok değil, 1 ay önce arkadaşım şikayetçiydi bu meseleden. Çok sert bir şekilde çukurdan geçtim ondan sonra dikkatimi çekti deyince ön tekerleği söküp fark ettik. Aslında amacımız önce keçelere bakmaktı ama daha oraya gelemeden sorunu çözdük. Bilginiz olsun. Bunlar benim aklıma gelenler. Belki daha farklı bir durum sözkonusu da olabilir. Ama servise ilk öncelikli kontrolleri bu 3 ihtimal üzerinde değerlendirmesini söyleyebilirsiniz.
Dediğim gibi nerdeyse motosikleti aldığımdan beri var bu ses.Sadece çok kısa süre titreşimin en fazla olduğu devirlerde ortaya çıkıyor.Ortalama bir sürücü belki duymaz bile.Yetkili servis uzak olduğu için biraz da tembellikten garanti kapsamında baktıramadım.Amortisörleri tekrar tekrar kontrol ettim sertliğinde,hareketinde bir sorun yok.Boş bir zamanında bir arkadaşımın yardımıyla komple söküp kontrol etmeyi düşünüyorum.Tekerlek rulmanlarından olsa şimdiye kadar çoktan dağılırdı çünkü bu ses yaklaşık 3 yıldan beri var.Bana ön amortisörün üstündeki metal kromajlı parça titreşiyormuş gibi geliyor.Bir ihtimal gösterge panelinde bir şeyler gevşek olabilir.Ama yine ön rulmanlara bir göz atmakta fayda var.Görüşleriniz için teşekkür ederim.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
14 Temmuz 2016, 16:46
#23593
Benim ön sol amortisorün dışındaki üstteki nikeleajlı kaplamalı kısımdan geliyor o ses. Son zamanlarda biraz arttı.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
-
14 Temmuz 2016, 17:01
#23594
siyahus adlı üyeden alıntı
Benim ön sol amortisorün dışındaki üstteki nikeleajlı kaplamalı kısımdan geliyor o ses. Son zamanlarda biraz arttı.
Şimdi sorun netleşti.Sanırım aynı parçadan bahsediyoruz.O boşluğa o-ring tarzı birşeyler uydurmak lazım ama amortisörlerin aşağı yukarı hareketi ile sürekli hareket halinde olan bir boşluk olduğundan oraya sıkıştırılan parçayı zamanla dışarı atar.Bir uğraşayım kesin çözüm bulursam burada paylaşırım.
-
14 Temmuz 2016, 23:03
#23595
Çok ilginçtir aldığımdan beri ben de ilk defa bugün duydum bu sesi. Servis zamanı yaklaşıyor soracağım bakalım ben de..
-
14 Temmuz 2016, 23:07
#23596
BENDE HYO GT 250R ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM BİLGİ SAHPLERİ ACİL YORUM ATABİLİR Mİ
-
17 Temmuz 2016, 15:56
#23597
merhaba arkadaşlar, çanakkale'de gv 250 kullanıcısıyım. motosikletimde rölantide devir problemi var, boştayken devir 2500^deydi şimdi daha da yükseldi 4000'e ulaşmaya başladı. kanuni'den el değiştirince çanakkale'de yetkili servisi kalmamış geçen sene o yüzden de önceki servis yapan yere götürdüğümde, motosikletim 2013 model, beyni olduğunu söylediği için bilgisayar gerekitğini söyleyip, istanbul'a gitmem gerektiğini söylediler. çanakkale'de bunu yapabilecek yer var mıdır acaba? onu soruyorum, ya da illa ki o bilgisayar mı gerekmektedir? hepinize iyi sürüşler.
-
26 Temmuz 2016, 20:31
#23598
semenderr adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar, çanakkale'de gv 250 kullanıcısıyım. motosikletimde rölantide devir problemi var, boştayken devir 2500^deydi şimdi daha da yükseldi 4000'e ulaşmaya başladı. kanuni'den el değiştirince çanakkale'de yetkili servisi kalmamış geçen sene o yüzden de önceki servis yapan yere götürdüğümde, motosikletim 2013 model, beyni olduğunu söylediği için bilgisayar gerekitğini söyleyip, istanbul'a gitmem gerektiğini söylediler. çanakkale'de bunu yapabilecek yer var mıdır acaba? onu soruyorum, ya da illa ki o bilgisayar mı gerekmektedir? hepinize iyi sürüşler.
Kusura bakmayın bir geç bir cevap olacak ; Benim aklıma ilk klasik buji piposu sorunu geliyor ama bir ilk ihtimal rolantiyi ayarlayan selonoid valf denilen parçada da sorun olabilir.Beyin en son ihtimal.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
27 Temmuz 2016, 17:06
#23599
arkadaşlar merhaba herkese iyi forumlar iyi günler yakın zamanda motorumu satıp gv250 almak ıstıyorum izmirdeyim bu motorun kronik bir sorunu varmıdır sıfır alıcam veya rahatsız edici bir sorun çıkartırmı ufak tefek şeyler halledilir ama genel manada bana vakit ayırıp bilgi verebilecek arkadaşlar varsa çok sevinirm şimdiden herkese teşekkür ediyorum konu içinde arayın derseniz bakıyorum orayada ama bir kullanıcıdan birebir yorum almak işime gelicekdir konuda bölük pörçük kusur bulmak istemedim herkese iyi günler tekeriniz düz bassın
-
28 Temmuz 2016, 15:06
#23600
2012 enjeksiyonlu gv 250 on amortısor keçesini nerden alabılırım? Türkiye'den spariş edebileceğim bir yer var mı? gt250 için birçok sonuç çıkıhyor ama ayn seyı gv250 için bulamıyorum? Yarımdcı olur musunuz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler