Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #23541
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı gorkemzeynel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar lutfen yardım benım 2012 model gv 250 motorum var ve 1 aydır servıste sorunu bulamıyorlar motoum bağırıyor ama gıtmıyor sonra bır anda fırlıyor basına gelen varmıdır bır anda bu hale geldı f1 ışığıda yanıyor ve en son egzosu kıpkırmızı oldu.
    Buji piposunu değiştirmelerini söylemelisin. NGK SD05F buji piposu alıp servise götür. Gaz yemeyip ani öne atılmasının sorunu buji piposunun çatlamış olması. FI (f1 değil FI=Fuel Injection) lambasının yanmasının pek çok sebebi var. Elinde diagnostik cihazı olan bir servise götürüp beyni bağlatıp hata kodundan sorunu buldurtman lazım. Egzost aşırı ısınmış. Pek çok sebebi olabilir. İşinin ehli bir yere götürmen lazım.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #23542

    Üyelik
    22 Şubat 2016
    bujı ve buji oiposu yenı aldım ve takıldı benzın pomsa dedıler az once artık servısede ınancım kalmadı 500 tl bıde benın pompası alacağım sımdı

  3. #23543
    ironman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2005
    Motosikleti
    GV 250
    rkadaşlar slm
    Benimde 2012 EFI var. bahsettiğiniz sorun benim motorunda var. Bujileri değiştirttim fakat pipoyu usta değiştirmedi değiştirmek de aklına gelmedi. Sorun devam ediyor. HAZZILHAR pipoyu'kodunu verdi birde nereden bulacağımızı söylese..

  4. #23544
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı ironman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rkadaşlar slm
    Benimde 2012 EFI var. bahsettiğiniz sorun benim motorunda var. Bujileri değiştirttim fakat pipoyu usta değiştirmedi değiştirmek de aklına gelmedi. Sorun devam ediyor. HAZZILHAR pipoyu'kodunu verdi birde nereden bulacağımızı söylese..
    kodu googleye yazdınız mı? bujimarket.com gibi bir siteden satılıyordu sanırım.

  5. #23545
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı gorkemzeynel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar lutfen yardım benım 2012 model gv 250 motorum var ve 1 aydır servıste sorunu bulamıyorlar motoum bağırıyor ama gıtmıyor sonra bır anda fırlıyor basına gelen varmıdır bır anda bu hale geldı f1 ışığıda yanıyor ve en son egzosu kıpkırmızı oldu.
    voltaj normalmi önce ona bakılsın sonra lamda sensoru buyuk bir ihtimalle.benzin pompası basıncla belli olur ama sanmam

  6. #23546
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı ironman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rkadaşlar slm
    Benimde 2012 EFI var. bahsettiğiniz sorun benim motorunda var. Bujileri değiştirttim fakat pipoyu usta değiştirmedi değiştirmek de aklına gelmedi. Sorun devam ediyor. HAZZILHAR pipoyu'kodunu verdi birde nereden bulacağımızı söylese..
    Google'a copy paste yapın. Herşeyi de hazır beklemeyin. Zor bir şey değil. NGK'nın kendi sitesinde bile var. Ayıp ama artık. Oldu olacak ben kapınıza getireyim.
    siyahus, Arenli, a.hakki ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  7. #23547
    ironman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2005
    Motosikleti
    GV 250
    Aydınlattığınız için tşk ederim.

  8. #23548

    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    Oncelikle herkese merhaba 2011 model gv 250 ile araniza katildim. Iki haftadir da seve seve kullanmaktayim motorumu. Daha onceki entry lerin neredeyse tamamini okudum. Fakat allah korusun olurda bir sorun yaşarim diye, ozellile ankardaki gv 250 kullanicilarina bir sorum olacak. Ankarada gv 250 yi emanet edebilecegim, bakimlarini kafamda hicbir soru işareti kalmaksizin yaptirabileceğim yonlendirebileceginiz bir usta var mi ?

  9. #23549
    metalman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    ankara
    ben motorumu aldığımda emekte 4.44 motora götürdüm, eskiden onlar hyosung servisi idi, şimdi bajaj servisi ama bakıyorlar ve bakımlarını da yapıyorlar, ucuz bir yer diyemem ama bakımımı gayet güzel yaptılar ve ilgilendiler, tavsiye ederim.

  10. #23550

    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    Motora itina gostermesi goz onune alindiginda para biraz ikinci onemde kaliyor. Motoru temin ettigim arkadaş da oraya yönlendirmişti. Birde buradan fikir almak istedim. Tekrardan teşekkurler.

  11. #23551

    Üyelik
    04 Aralık 2014
    Şehir
    Kocaeli/Gebze
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Google'a copy paste yapın. Herşeyi de hazır beklemeyin. Zor bir şey değil. NGK'nın kendi sitesinde bile var. Ayıp ama artık. Oldu olacak ben kapınıza getireyim.
    Mert Bey, bazen insan motorun problemine odaklanıp karşısındakine aptalca gelen sorular sorabiliyor. Siz buraların bilge kişisisiniz. Yani buralarda seviliyorsunuz.
    murat81 bunu beğendi.

  12. #23552
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Arenli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mert Bey, bazen insan motorun problemine odaklanıp karşısındakine aptalca gelen sorular sorabiliyor. Siz buraların bilge kişisisiniz. Yani buralarda seviliyorsunuz.
    Estafurullah öyle bir şey haddime değil. Ne kadar daha fazla şey bilen arkadaşlar var bir görseniz. Arkadaşım kusura bakmasın, niyetim kötü değildi. Ama biraz araştırma yapılırsa beklentilere kolayca ulaşılabilir. Dil biraz sert olmuş. Biraz daha dikkat etmek lazım, haklısınız.
    murat81 ve Arenli bunu beğendiler.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  13. #23553
    altora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2012
    Arkadaşlar orta sehpası olan var mı

  14. #23554
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı altora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar orta sehpası olan var mı
    Yuki YK 250-4 modelininkini takmıştım ben 50 TL. Orijinali 150-200 TL civarıydı. Bilginiz olsun.
    computeus bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  15. #23555
    computeus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Kartal / İstanbul
    Motosikleti
    CF MOTO CL-X 700 Adventure
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yuki YK 250-4 modelininkini takmıştım ben 50 TL. Orijinali 150-200 TL civarıydı. Bilginiz olsun.
    Sayın bilge kişi, kızmazsanız bir sorum olacak, internette aradım ama bulamadım. Yuki YK 250-4 orta sehpası direk uyuyor mu yoksa eğme bükme gerekiyor mu?

    Buldum yazmışsın burada http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2042513

  16. #23556
    altora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2012
    Ben orjinal orta sehpa sı olan arıyorum neden çünkü bana orjinal sehpanın yüksekliği lazım gt 250 nin sehpasıyla aynı sadece gv ninki biraz kısa geri kalan her şeyi aynı . Benim motorum GT 250 comet . naked için orjinalinin bire bir aynısını yaptım kendime yaparken de birkaç tanede fazladan yaptım onları da sattım ama gv ci kardeşlerim orta sehpa arıyorlar dedi bi arkadaş boş zamanımda yaparım orjinalinin bire bir kopyasını ama yükseklik ölçüsünü bilmem lazım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------


  17. #23557
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı computeus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın bilge kişi, kızmazsanız bir sorum olacak, internette aradım ama bulamadım. Yuki YK 250-4 orta sehpası direk uyuyor mu yoksa eğme bükme gerekiyor mu?

    Buldum yazmışsın burada http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2042513
    Ahahahah moruk öyle demeyeydin iyiydi. Yanlış anlayacaklar şimdi.

    Direk uymuyor o sehpa. Sehpayı takarken bir pim ve yay geliyor yanında. Pim bizim motorda sehpanın oturacağı kısma biraz büyük geliyor. Tornacıda traşlatman lazım. Ondan sonra da sehpa sürüşte kurtulmasın diye de iki yanına burç atmalısın. Ben o şekil yapmıştım. Ancak 2000 km sonunda bir gün sehpaya alırken sehpa yerinden çıktı. Sonra sehpayı aldım yine götürdüm tornacıya ve sehpanın pim deliklerini kestirip daha küçük parçalar kaynattım. En başından sehpanın pim deliklerini ufaltıp pimini de traşlatırsan sorun yaşamazsın. Bunlar bana totlade 70 TL'ye mi ne mal olmuştu. Oijinal orta sehpa gereksiz pahalı olduğundan bu yola gitmiştim. Sehpaya da 30 TL ödemiştim. Hasanpaşada Yuki Motor servisi var. Ellerinde yedek parça olarak bulunuyorsa motoru alıp orada sehpaları bir dene bence.

    Ya da hiç uğraşma direk şunu al gitsin: http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=860

    Ancak montaj için gerekli parçalar ayrı satılıyor. Onun da linkini koyacaktım ama kaldırmışlar sanırım, bulamadım.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  18. #23558

    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    Arkadaslar merhaba bugün yaşadigim sorunla ilgili olarak bir kac sorum olacak. Öncelikle sorundan bahsediyim. Iftar icin motoruma atlayip gidecegim adrese harketlendim. Bir sorun yasamadan vardim da. Fakat tekrar calistirmayi denedigimde kontak almadi. Marşa bastigimda on paneldeki enerji, aydinlatma kesiliyor ve motor calismiyordu. Deneyimli arkadaslar sagolsun akü bitmistir diyerek vurdurarak calistirdilar. Ve sonra eve döndüm.
    Sorularim şu şekilde
    1. Aküyü degistirmekle sorun cozulur mu ? Ve akü secimi konusunda nelere dikkat etmeliyim. Motorun ustundeki akü vlm ytx-9bs. Aldigim kişi akuyu 5 ay once degistirdim demisti. Fakat forumda dusuk amperli akülerin cabuk bitme gibi sorun yaratabilecegi yaziyor. Bu konudaki yorumunuz nedir? Motora yine 12v 8amper aku mu almaliyim yoksa 12v 10 amper veya daha yuksegini mi yoksa bir usta gordukten sonra mi aku degisimine gidilmeli?
    2. Forumda inceledim enjeksiyonlu motorlarin vurdurularak calistirilmasi ciddi zararlara neden olur diyen de var birsey olmaz diyen de. Bu konudaki gorusleriniz nelerdir ?
    Tesekkürler.

  19. #23559
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı büyüke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar merhaba bugün yaşadigim sorunla ilgili olarak bir kac sorum olacak. Öncelikle sorundan bahsediyim. Iftar icin motoruma atlayip gidecegim adrese harketlendim. Bir sorun yasamadan vardim da. Fakat tekrar calistirmayi denedigimde kontak almadi. Marşa bastigimda on paneldeki enerji, aydinlatma kesiliyor ve motor calismiyordu. Deneyimli arkadaslar sagolsun akü bitmistir diyerek vurdurarak calistirdilar. Ve sonra eve döndüm.
    Sorularim şu şekilde
    1. Aküyü degistirmekle sorun cozulur mu ? Ve akü secimi konusunda nelere dikkat etmeliyim. Motorun ustundeki akü vlm ytx-9bs. Aldigim kişi akuyu 5 ay once degistirdim demisti. Fakat forumda dusuk amperli akülerin cabuk bitme gibi sorun yaratabilecegi yaziyor. Bu konudaki yorumunuz nedir? Motora yine 12v 8amper aku mu almaliyim yoksa 12v 10 amper veya daha yuksegini mi yoksa bir usta gordukten sonra mi aku degisimine gidilmeli?
    2. Forumda inceledim enjeksiyonlu motorlarin vurdurularak calistirilmasi ciddi zararlara neden olur diyen de var birsey olmaz diyen de. Bu konudaki gorusleriniz nelerdir ?
    Tesekkürler.
    öncelikle geçmiş olsun .motor çalıştırınca sarj ediyormu conjoktör veya startor kontrol edilmeli şarj ediyorsa yeterlimi sistem normalse aku arızalıdır yenisini alırsınız ancak enjeksiyonlunun aküsü 12v12amp olması lazım.
    arada vurdumanın zararı olamaz.
    büyüke ve DarkWheel bunu beğendiler.

  20. #23560

    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    Cevabınız için teşekkürler. Motor çalışırken şarj ediyor mu sorusundan pek emin değilim yani bu ilk motorum olduğundan dolayı ahkam kesmem biraz yanlış olur. Ben yaşadığımı anlatıyım. Bu arada bahsetmeyi unutmuşum. Motoru aldığımda da yine aynı sorunu yaşadım. Aki eskidir bitmiştir diyerek aküyü direk değiştirdim. Yani biten 8 amperlik akü yaklaşık bir haftadır üstünde. Dediğim gibi motoru çalıştırdım ( ilk marşta bir sorun yaşamaksızın çalıştı ) varmak istediğim adrese gittim. Bu arada 20 km ye yakın yol yapmışımdır. Ardından tekrar çalıştırmak istediğimde bahsettiğim arızalar oldu ve çalışmadı. Bende vurdurarak çalıştırdım. Bu arada vurdurarak çalıştırdıktan sonra ki çalışma sürecinde lamba normale göre nispeten az yanıyordu ve kornanın sesi yine normal durumla kıyaslandığında az çıkıyordu. Ama yol yaptıkça ikisi de ( korna ve far ) normal performansına ulaştı. Büyük ihtimalle sizin söylediğiniz gibi motor aküyü şarj edemiyor. Yine de bir ustaya göstereceğim ama önceden bilgili olmanın zararı olmaz

    Eğer konjektör veya statör ile ilgili bir arıza varsa bunun çözümü kolay mı ? yaklaşık maliyeti ne olur ? motorun orjinal parçalarını bulmak biraz sorunlu malumunuzdur. Forumda xmax ın konjektörünün uyumlu olduğunu okumuştum. Ama statör konusunda bir şey göremedim. Ustaya götürdüğüm takdirde çıkma parça veya devşirme parçalar önerecektir. Bu konuda nasıl bir yol izlemem doğru olur. Motorda daha büyük arızalara neden olmayacak şekilde nasıl bir çözüm yolu önerirsiniz ?

    Son olarak motorum 2011 model ve 5200 km


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler