Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Haziran 2016, 13:09
#23541
gorkemzeynel adlı üyeden alıntı
arkadaşlar lutfen yardım benım 2012 model gv 250 motorum var ve 1 aydır servıste sorunu bulamıyorlar motoum bağırıyor ama gıtmıyor sonra bır anda fırlıyor basına gelen varmıdır bır anda bu hale geldı f1 ışığıda yanıyor ve en son egzosu kıpkırmızı oldu.
Buji piposunu değiştirmelerini söylemelisin. NGK SD05F buji piposu alıp servise götür. Gaz yemeyip ani öne atılmasının sorunu buji piposunun çatlamış olması. FI (f1 değil FI=Fuel Injection) lambasının yanmasının pek çok sebebi var. Elinde diagnostik cihazı olan bir servise götürüp beyni bağlatıp hata kodundan sorunu buldurtman lazım. Egzost aşırı ısınmış. Pek çok sebebi olabilir. İşinin ehli bir yere götürmen lazım.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Reklamlar
-
13 Haziran 2016, 13:19
#23542
bujı ve buji oiposu yenı aldım ve takıldı benzın pomsa dedıler az once artık servısede ınancım kalmadı 500 tl bıde benın pompası alacağım sımdı
-
14 Haziran 2016, 16:00
#23543
rkadaşlar slm
Benimde 2012 EFI var. bahsettiğiniz sorun benim motorunda var. Bujileri değiştirttim fakat pipoyu usta değiştirmedi değiştirmek de aklına gelmedi. Sorun devam ediyor. HAZZILHAR pipoyu'kodunu verdi birde nereden bulacağımızı söylese..
-
14 Haziran 2016, 20:41
#23544
ironman adlı üyeden alıntı
rkadaşlar slm
Benimde 2012 EFI var. bahsettiğiniz sorun benim motorunda var. Bujileri değiştirttim fakat pipoyu usta değiştirmedi değiştirmek de aklına gelmedi. Sorun devam ediyor. HAZZILHAR pipoyu'kodunu verdi birde nereden bulacağımızı söylese..
kodu googleye yazdınız mı? bujimarket.com gibi bir siteden satılıyordu sanırım.
-
15 Haziran 2016, 02:08
#23545
gorkemzeynel adlı üyeden alıntı
arkadaşlar lutfen yardım benım 2012 model gv 250 motorum var ve 1 aydır servıste sorunu bulamıyorlar motoum bağırıyor ama gıtmıyor sonra bır anda fırlıyor basına gelen varmıdır bır anda bu hale geldı f1 ışığıda yanıyor ve en son egzosu kıpkırmızı oldu.
voltaj normalmi önce ona bakılsın sonra lamda sensoru buyuk bir ihtimalle.benzin pompası basıncla belli olur ama sanmam
-
15 Haziran 2016, 11:29
#23546
ironman adlı üyeden alıntı
rkadaşlar slm
Benimde 2012 EFI var. bahsettiğiniz sorun benim motorunda var. Bujileri değiştirttim fakat pipoyu usta değiştirmedi değiştirmek de aklına gelmedi. Sorun devam ediyor. HAZZILHAR pipoyu'kodunu verdi birde nereden bulacağımızı söylese..
Google'a copy paste yapın. Herşeyi de hazır beklemeyin. Zor bir şey değil. NGK'nın kendi sitesinde bile var. Ayıp ama artık. Oldu olacak ben kapınıza getireyim.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
15 Haziran 2016, 16:19
#23547
Aydınlattığınız için tşk ederim.
-
16 Haziran 2016, 14:14
#23548
Oncelikle herkese merhaba 2011 model gv 250 ile araniza katildim. Iki haftadir da seve seve kullanmaktayim motorumu. Daha onceki entry lerin neredeyse tamamini okudum. Fakat allah korusun olurda bir sorun yaşarim diye, ozellile ankardaki gv 250 kullanicilarina bir sorum olacak. Ankarada gv 250 yi emanet edebilecegim, bakimlarini kafamda hicbir soru işareti kalmaksizin yaptirabileceğim yonlendirebileceginiz bir usta var mi ?
-
17 Haziran 2016, 18:21
#23549
ben motorumu aldığımda emekte 4.44 motora götürdüm, eskiden onlar hyosung servisi idi, şimdi bajaj servisi ama bakıyorlar ve bakımlarını da yapıyorlar, ucuz bir yer diyemem ama bakımımı gayet güzel yaptılar ve ilgilendiler, tavsiye ederim.
-
17 Haziran 2016, 23:41
#23550
Motora itina gostermesi goz onune alindiginda para biraz ikinci onemde kaliyor. Motoru temin ettigim arkadaş da oraya yönlendirmişti. Birde buradan fikir almak istedim. Tekrardan teşekkurler.
-
17 Haziran 2016, 23:58
#23551
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Google'a copy paste yapın. Herşeyi de hazır beklemeyin. Zor bir şey değil. NGK'nın kendi sitesinde bile var. Ayıp ama artık. Oldu olacak ben kapınıza getireyim.
Mert Bey, bazen insan motorun problemine odaklanıp karşısındakine aptalca gelen sorular sorabiliyor. Siz buraların bilge kişisisiniz. Yani buralarda seviliyorsunuz.
-
18 Haziran 2016, 19:37
#23552
Arenli adlı üyeden alıntı
Mert Bey, bazen insan motorun problemine odaklanıp karşısındakine aptalca gelen sorular sorabiliyor. Siz buraların bilge kişisisiniz. Yani buralarda seviliyorsunuz.
Estafurullah öyle bir şey haddime değil. Ne kadar daha fazla şey bilen arkadaşlar var bir görseniz. Arkadaşım kusura bakmasın, niyetim kötü değildi. Ama biraz araştırma yapılırsa beklentilere kolayca ulaşılabilir. Dil biraz sert olmuş. Biraz daha dikkat etmek lazım, haklısınız.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
20 Haziran 2016, 17:08
#23553
Arkadaşlar orta sehpası olan var mı
-
20 Haziran 2016, 17:57
#23554
altora adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar orta sehpası olan var mı
Yuki YK 250-4 modelininkini takmıştım ben 50 TL. Orijinali 150-200 TL civarıydı. Bilginiz olsun.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
20 Haziran 2016, 18:00
#23555
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Yuki YK 250-4 modelininkini takmıştım ben 50 TL. Orijinali 150-200 TL civarıydı. Bilginiz olsun.
Sayın bilge kişi, kızmazsanız bir sorum olacak, internette aradım ama bulamadım. Yuki YK 250-4 orta sehpası direk uyuyor mu yoksa eğme bükme gerekiyor mu?
Buldum yazmışsın burada http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2042513
-
20 Haziran 2016, 19:06
#23556
Ben orjinal orta sehpa sı olan arıyorum neden çünkü bana orjinal sehpanın yüksekliği lazım gt 250 nin sehpasıyla aynı sadece gv ninki biraz kısa geri kalan her şeyi aynı . Benim motorum GT 250 comet . naked için orjinalinin bire bir aynısını yaptım kendime yaparken de birkaç tanede fazladan yaptım onları da sattım ama gv ci kardeşlerim orta sehpa arıyorlar dedi bi arkadaş boş zamanımda yaparım orjinalinin bire bir kopyasını ama yükseklik ölçüsünü bilmem lazım
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------
-
21 Haziran 2016, 08:49
#23557
computeus adlı üyeden alıntı
Ahahahah moruk öyle demeyeydin iyiydi. Yanlış anlayacaklar şimdi.
Direk uymuyor o sehpa. Sehpayı takarken bir pim ve yay geliyor yanında. Pim bizim motorda sehpanın oturacağı kısma biraz büyük geliyor. Tornacıda traşlatman lazım. Ondan sonra da sehpa sürüşte kurtulmasın diye de iki yanına burç atmalısın. Ben o şekil yapmıştım. Ancak 2000 km sonunda bir gün sehpaya alırken sehpa yerinden çıktı. Sonra sehpayı aldım yine götürdüm tornacıya ve sehpanın pim deliklerini kestirip daha küçük parçalar kaynattım. En başından sehpanın pim deliklerini ufaltıp pimini de traşlatırsan sorun yaşamazsın. Bunlar bana totlade 70 TL'ye mi ne mal olmuştu. Oijinal orta sehpa gereksiz pahalı olduğundan bu yola gitmiştim. Sehpaya da 30 TL ödemiştim. Hasanpaşada Yuki Motor servisi var. Ellerinde yedek parça olarak bulunuyorsa motoru alıp orada sehpaları bir dene bence.
Ya da hiç uğraşma direk şunu al gitsin: http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=860
Ancak montaj için gerekli parçalar ayrı satılıyor. Onun da linkini koyacaktım ama kaldırmışlar sanırım, bulamadım.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
22 Haziran 2016, 01:43
#23558
Arkadaslar merhaba bugün yaşadigim sorunla ilgili olarak bir kac sorum olacak. Öncelikle sorundan bahsediyim. Iftar icin motoruma atlayip gidecegim adrese harketlendim. Bir sorun yasamadan vardim da. Fakat tekrar calistirmayi denedigimde kontak almadi. Marşa bastigimda on paneldeki enerji, aydinlatma kesiliyor ve motor calismiyordu. Deneyimli arkadaslar sagolsun akü bitmistir diyerek vurdurarak calistirdilar. Ve sonra eve döndüm.
Sorularim şu şekilde
1. Aküyü degistirmekle sorun cozulur mu ? Ve akü secimi konusunda nelere dikkat etmeliyim. Motorun ustundeki akü vlm ytx-9bs. Aldigim kişi akuyu 5 ay once degistirdim demisti. Fakat forumda dusuk amperli akülerin cabuk bitme gibi sorun yaratabilecegi yaziyor. Bu konudaki yorumunuz nedir? Motora yine 12v 8amper aku mu almaliyim yoksa 12v 10 amper veya daha yuksegini mi yoksa bir usta gordukten sonra mi aku degisimine gidilmeli?
2. Forumda inceledim enjeksiyonlu motorlarin vurdurularak calistirilmasi ciddi zararlara neden olur diyen de var birsey olmaz diyen de. Bu konudaki gorusleriniz nelerdir ?
Tesekkürler.
-
23 Haziran 2016, 01:26
#23559
büyüke adlı üyeden alıntı
Arkadaslar merhaba bugün yaşadigim sorunla ilgili olarak bir kac sorum olacak. Öncelikle sorundan bahsediyim. Iftar icin motoruma atlayip gidecegim adrese harketlendim. Bir sorun yasamadan vardim da. Fakat tekrar calistirmayi denedigimde kontak almadi. Marşa bastigimda on paneldeki enerji, aydinlatma kesiliyor ve motor calismiyordu. Deneyimli arkadaslar sagolsun akü bitmistir diyerek vurdurarak calistirdilar. Ve sonra eve döndüm.
Sorularim şu şekilde
1. Aküyü degistirmekle sorun cozulur mu ? Ve akü secimi konusunda nelere dikkat etmeliyim. Motorun ustundeki akü vlm ytx-9bs. Aldigim kişi akuyu 5 ay once degistirdim demisti. Fakat forumda dusuk amperli akülerin cabuk bitme gibi sorun yaratabilecegi yaziyor. Bu konudaki yorumunuz nedir? Motora yine 12v 8amper aku mu almaliyim yoksa 12v 10 amper veya daha yuksegini mi yoksa bir usta gordukten sonra mi aku degisimine gidilmeli?
2. Forumda inceledim enjeksiyonlu motorlarin vurdurularak calistirilmasi ciddi zararlara neden olur diyen de var birsey olmaz diyen de. Bu konudaki gorusleriniz nelerdir ?
Tesekkürler.
öncelikle geçmiş olsun .motor çalıştırınca sarj ediyormu conjoktör veya startor kontrol edilmeli şarj ediyorsa yeterlimi sistem normalse aku arızalıdır yenisini alırsınız ancak enjeksiyonlunun aküsü 12v12amp olması lazım.
arada vurdumanın zararı olamaz.
-
23 Haziran 2016, 09:18
#23560
Cevabınız için teşekkürler. Motor çalışırken şarj ediyor mu sorusundan pek emin değilim yani bu ilk motorum olduğundan dolayı ahkam kesmem biraz yanlış olur. Ben yaşadığımı anlatıyım. Bu arada bahsetmeyi unutmuşum. Motoru aldığımda da yine aynı sorunu yaşadım. Aki eskidir bitmiştir diyerek aküyü direk değiştirdim. Yani biten 8 amperlik akü yaklaşık bir haftadır üstünde. Dediğim gibi motoru çalıştırdım ( ilk marşta bir sorun yaşamaksızın çalıştı ) varmak istediğim adrese gittim. Bu arada 20 km ye yakın yol yapmışımdır. Ardından tekrar çalıştırmak istediğimde bahsettiğim arızalar oldu ve çalışmadı. Bende vurdurarak çalıştırdım. Bu arada vurdurarak çalıştırdıktan sonra ki çalışma sürecinde lamba normale göre nispeten az yanıyordu ve kornanın sesi yine normal durumla kıyaslandığında az çıkıyordu. Ama yol yaptıkça ikisi de ( korna ve far ) normal performansına ulaştı. Büyük ihtimalle sizin söylediğiniz gibi motor aküyü şarj edemiyor. Yine de bir ustaya göstereceğim ama önceden bilgili olmanın zararı olmaz
Eğer konjektör veya statör ile ilgili bir arıza varsa bunun çözümü kolay mı ? yaklaşık maliyeti ne olur ? motorun orjinal parçalarını bulmak biraz sorunlu malumunuzdur. Forumda xmax ın konjektörünün uyumlu olduğunu okumuştum. Ama statör konusunda bir şey göremedim. Ustaya götürdüğüm takdirde çıkma parça veya devşirme parçalar önerecektir. Bu konuda nasıl bir yol izlemem doğru olur. Motorda daha büyük arızalara neden olmayacak şekilde nasıl bir çözüm yolu önerirsiniz ?
Son olarak motorum 2011 model ve 5200 km
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler