Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mayıs 2016, 21:32
#23481
Arkadaşlar ben de nihayet makinayı değiştirdim. Gönül 650 dragstar diyordu ama cüzdanın dediği oldu. 2009 model gv 250 aldım. daha yeniyim şu ana kadar olumsuz bir şeyle karşılaşmadım. vibrasyon sıfır değil ama çok az. 120 ye kadar denedim makine çok rahattı. 140 görür bence. görmese de olur fazlasında gözüm yok. amacım yolda olmak. kısa sürede ısınıyor. sıkışık trafikte alttan hafif hararetiniz var. bütün makinalarda bu var. neticede motorun üzerinde oturuyoruz. hareket halinde sıkıntı yok. devrinde kullanmanız lazım. gaz kesme diye bir olay yok. oldukça heybetli bir görüntüsü var. şimdilik memnunum. tavsiye ederim. Allah herkesin gönlüne göre versin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------
kst_shn adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motoru yeni aldım, henüz 4.günümdeyim bir 350 km anca devirebildim. Hergün iş/okul/ev arasında kullanıyorum. Aklımda birkaç soru var yardımcı olan olursa mutlu olurum.
1- Lastik konusunda sava mc7 kullanan çok arkadaşımız vardı, ancak "oponeo" sanırım getirmiyor artık bu lastikleri. şu sıralar bulmak pek kolay değil yanılmıyorsam, f/p ürünü dediğimiz bir lastik var mıdır şu sıralarda? motor 2014 model 14000km'de ve orjinal lastikleri duruyor üzerinde lastiklerin ömrünün sonunda olduğuna inanıyorum.
2- Birde daha önemli bir sorun vakit darlığı(finaller) ve ortam koşullarının elverişsizliğinden(motora bakım yapabileceğim ufak bir garaj yada eve yakın boş bir alan eksikliği) motora kendim bakım yapamıyorum. Arka tarafın hafif yalpaladığını hissediyorum süspansiyonlar dengesiz gibi geliyor bana. Pendik-Kartal civarında önerebileceğiniz, gv250'nin dilinden anlayan iyi bir usta var mıdır? Yada anadolu yakasında bu ustadan şaşma dediğiniz bir usta var mıdır?
Tuzlada oturuyorum. bende gv 250 kullanıyorum. burada iyi bir usta var. bana göre iyi başkasına göre bilemem. çok yoğun gittiğiniz zaman konuşmaya bile fırsat bulamıyorsunuz.
Reklamlar
-
22 Mayıs 2016, 22:34
#23482
metalman adlı üyeden alıntı
Bir de hyosung yedek parça konusunda sıkıntılı biraz, hava filtresi falan yokmuş. Bunun gibi mutlaka yedeklenmesi gereken parçalar var mı tavsiye edeceğiniz, al dursun diyeceğiniz, hyosungsource.com sitesinden alayım.
Lastiklerim shinko 2013/17.hafta üretimi, bu sene idare etsin diye düşünüyorum ne dersiniz?
Herkese teşekkürler.
yedek parça dediğiniz gibi sıkıntılı, ben hava filtresini yan sanayi aldım. orjinali gibi rahat bir şekilde oturmuyor ama takabildim bir şekilde.. ancak hava filtresi dışında periyodik bakım parçaları universal olduğu için her yerde bulabilirsiniz bunlar; buji, yağ filtresi(suzuki an 125 veya tvs apache filtresi diye sorabilirsiniz.), ön dişli, debriyaj teli, fren balataları vs. bunların dışında problem olmadığı sürece parça ihtiyacı hissetmezsiniz.
lastiklere gelince, önümüz yaz... asvaltlar sıcak olacak bence bu sezonu çıkaracaktır benim lastiklerde sanıyorum ya 2012 yada 2013 şu anda virajlarda falan kayma eğilimi göstermedi.. shinko sıcak asvaltı seven sert hamurlu bir lastik, ve söylendiği kadar kötü değil. sadece ıslak zeminde temkinli olmak lazım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------
kst_shn adlı üyeden alıntı
...
Sava-mitas mc7 serisini eğer bütçeniz 1000 liralarda değilse öneririm. oponeoda yoksa başka sitelerede bakın, geçenlerde bir arkadaş aldı 2015 üretim mitas lastik. motorunuz 2014 modelse lastikler en kötü 2013 üretimdir, tabi herkezin kullanımı farklıdır ama önümüzdeki yaz sezonunu çıkaracağını düşünüyorum. shinkolar 14 binde bitmez, 30-40 bin bile gider, uzun süre biryerlerde beklemediyse sertliğide iyidir diye tahmin ediyorum. tabi siz kendiniz kontrol edip karar verin..
arka tarafın yalpalamasına bir kaç şey sebep olabilir;
1. süspansyonlar en yumuşakta ise virajlarda savrulmaya sebep olur. viraj severler için en serti bence ideal, çünkü ön süspansiyon sert..
2.arka amortisörler dengesiz ayarlanmış olabilir birisi sert, birisi yumuşak gibi..
3.arka lastikteki 3 rulmandan birisi veya ikisi dağılmış olabilir. bunu lastiği elinizle tutup sağa sola sallayarak kontrol edebilirsiniz eğer arka maşadan bağımsız hareket ediyorsa rulmanların değişmesi gereklidir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------
herkeze marhabalar, ayda bir kere gidip gezmeden edemediğim kapıdağ yarımadasını arkadaşımdan ödünç aldığım kamera ile ölümsüzleştirdim.. çekimler çokta iyi değil ama müzikler için izlenir bence
https://www.youtube.com/watch?v=HYt7H-PvjQk
-
23 Mayıs 2016, 08:47
#23483
merhaba dostum hayırlı olsun. kazasız belasız işallah. bende hafta sonu eski bir hyosung servisine gittim mecidiyeköyde hava filtresi yag filtresi akü vs hepsini değiştim parça fiyatları fena değil incele istersen
http://heroyedekparca.com/kategori2/gv-250/91/
-
23 Mayıs 2016, 10:37
#23484
Hayırlı olsun her ikinize de ben de hemen hemen 1 ay önce 2009 model gv 250 aldım, statörü, ön rulmanları aküyü yağını değiştirdikten sonra şimdi daha yeni yeni gönül rahatlığıyla kullanmaya başladım çok şükür
-
24 Mayıs 2016, 16:47
#23485
arkadaşlar ıstanbulda veya bursada gv 250 ıçın cıhazı olan ıyı bır usta varmıdır çok acıl yardıma ıhtıyacım var
-
24 Mayıs 2016, 16:49
#23486
Arkadaşlar merhaba,
benim konjektör yanmış nasıl oldu bilmiyorum ama oldu. bu konjektör'ün ingilizcesini bilen varmı koreden'de bakacağım. yetkili servislerde yokmuş (Teşekkürler Unitex). veya buradan alırsak hangisinden almak gerekir. 1-2 internet sitesinde gezindim 2013 e kadar uyumlu filan yazıyor benim motor 2014
-
24 Mayıs 2016, 17:08
#23487
nines adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
benim konjektör yanmış nasıl oldu bilmiyorum ama oldu. bu konjektör'ün ingilizcesini bilen varmı koreden'de bakacağım. yetkili servislerde yokmuş (Teşekkürler Unitex). veya buradan alırsak hangisinden almak gerekir. 1-2 internet sitesinde gezindim 2013 e kadar uyumlu filan yazıyor benim motor 2014
Regulator, Voltage Regulator diye aratabilirsiniz.
-
24 Mayıs 2016, 17:16
#23488
nines adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
benim konjektör yanmış nasıl oldu bilmiyorum ama oldu. bu konjektör'ün ingilizcesini bilen varmı koreden'de bakacağım. yetkili servislerde yokmuş (Teşekkürler Unitex). veya buradan alırsak hangisinden almak gerekir. 1-2 internet sitesinde gezindim 2013 e kadar uyumlu filan yazıyor benim motor 2014
Yanlış bilmiyorsam "Voltage Regulator" yada sadece "Regulator" gibi bir şey olması lazım.
Not: Ben alıntı yaparken @computeus benden önce davranmış.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
24 Mayıs 2016, 17:40
#23489
computeus adlı üyeden alıntı
Regulator, Voltage Regulator diye aratabilirsiniz.
Çok teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------
Thracian adlı üyeden alıntı
Yanlış bilmiyorsam "Voltage Regulator" yada sadece "Regulator" gibi bir şey olması lazım.
Not: Ben alıntı yaparken @computeus benden önce davranmış.
Çok teşekkür ederim.
-
24 Mayıs 2016, 18:47
#23490
@nines Konjektörde orjinal takıntınız yoksa Türkiye'de yan sanayii yada en azından bizim motosikletlere uyabilecek başka marka model motosikletin konjetörü bulunabilir diye düşünüyorum.Mesela şöyle bir şey buldum belki işinize yarar.;
http://urun.n11.com/aku/hyosung-gv-2...ator-P19680867
-
24 Mayıs 2016, 20:00
#23491
Thracian adlı üyeden alıntı
@nines Konjektörde orjinal takıntınız yoksa Türkiye'de yan sanayii yada en azından bizim motosikletlere uyabilecek başka marka model motosikletin konjetörü bulunabilir diye düşünüyorum.Mesela şöyle bir şey buldum belki işinize yarar.;
http://urun.n11.com/aku/hyosung-gv-2...ator-P19680867
Dostum ilginden dolayı teşekkür ederim. Bu ilanı bende gördüm. 2013 demesi kafamı karıştırdı. En iyisi yarın arayayım adamları. Tekrardan teşekkür ederim. Tekerine taş değmesin
-
25 Mayıs 2016, 00:32
#23492
Arkadaşlar selam,
Benim motorun baskı balatalarının değişimi geldi. Ustam bir ihtimal tasında değişmesi gerekebilir dedi. Değişim gerekmesi durumunda uğraşmadan tası bulmak istiyorum. Ustanın elinde varmı yokmu onuda bilmiyorum. Olmaması ihtimaline karşın, bizim motorlara uyan debriyaj tası varmıdır piyasada ? Veya orjinal debriyaj tasını nerede bulabiliriz ?
-
25 Mayıs 2016, 01:46
#23493
Geriye dönük arattım, uygun cevap bulamadım. gv250 nizi nasıl koruyorsunuz? Benim motoru koyduğum yerde zincirle bağlayabileceğim bir alan yok, alarmla akü problemi yaşayanlar çok, disk kilitleri yeterli mi, gv250 ile uyumlu en iyi fiyat/ performans disk kilidi hangisidir ya da siz ne önerirsiniz?
-
25 Mayıs 2016, 09:18
#23494
ümit26 adlı üyeden alıntı
Geriye dönük arattım, uygun cevap bulamadım. gv250 nizi nasıl koruyorsunuz? Benim motoru koyduğum yerde zincirle bağlayabileceğim bir alan yok, alarmla akü problemi yaşayanlar çok, disk kilitleri yeterli mi, gv250 ile uyumlu en iyi fiyat/ performans disk kilidi hangisidir ya da siz ne önerirsiniz?
Disk kilidi tabii ki yetersiz. Zincirle motoru bir yere bağlamaktan ziyade çekiş tekerleğinin zincirle hareketini kısıtlamak esastır. Dolayısıyla arka janttan geçirip zincir yerde durmayacak şekilde varsa sissy bara bağlayabilirsiniz. Bir de üstüne egzost soğuduktan sonra branda çekmeyi unutmayın. Her türlü götürecek olan yine o motoru götürür, kilide falan çok güvenmeyin. Bizim bulunduğumuz mahallede kapalı bir otopark vardı, ücreti mukabilinde oraya koyup kilitliyordum. Hem 24 saat güvenliği ve kameraları var hem saat 00:00'de kapıları kapatıyor. Üstelik çalınma, doğal afet ve hasar durumlarına karşı aracınız da sigortalı oluyor makbuzlarla aracınızın otoparkta olduğunu kanıtlarsanız. Bir de üstüne insanlar sizi ve motorunuzu tanıyor. Her zaman en avantajlısı kapalı garaj. Ben bu hizmet karşılığında ayda 90 TL ödüyorum. Kaskoya para verip emeklerinizi yitirmektense bence bu daha mantıklı. Hemen hemen aynı meblağlara geliyor zaten. Eski oturduğum bölgede ise 2 yan apartmanımızın kapalı garajı vardı. Yöneticisiyle konuşup aidata katılmak koşuluyla anlaşmıştım da bir kumanda da bana vermişlerdi. Her ay 25 TL ödüyordum. Bu da bir fikir olabilir böyle bir imkanınız varsa.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
26 Mayıs 2016, 11:15
#23495
Arkadaşlar merhaba herkese iyi forumlar, yaz bitmeden bende gv 250 yi alıp aranıza katılmak istiyorum. yalnızca deneyimli arkadaşlardan almak istediğim bir öneri var, iki ilan buldum biri 2007 model 58k km de düzenli ve ağır bakımları yapılmış 6.500 e bırakıyor diğeride 2010 model 17k km de buda diğer motor gibi düzenli ve ağır bakımları yapılmış 7.500 e de bunu bırakıyor ikiside görünüş olarak diri ve temiz görünüyor. araştırdığım kadarıyla bu motorlar 100k km yi çok rahat görüyormuş bu aşamada deneyimli arkadaşlar bu iki seçenek arasında kalsa hangisini tercih eder, iki model arasında ki teknik farklılak nelerdir ? ve 2007 model olanı alsam 1-2 sene sonra satarken çok zorlanır mıyım ? Bunun dışında bir diğer sorumda şu 2. el olarak aldığımız motor da zorunlu trafik sigortası yenilenmesi zorunluymuş sanırım bunun maliyeti 1500 civarı olur diyorlar bu ne kadar doğru ?
cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
-
26 Mayıs 2016, 11:28
#23496
Merhaba kardeşim
Öncelikle 2007 ve 2010 model arasında teknik bir sıkıntı yoksa hiç düşünmeden 2010 modeli al derim. Bazı durumlarda 1000 TL insanı zorlayabiliryor ama eğer kedini biraz sıkabiliyorsan 2010 nu al.
Trafik sigortası hakkında tam bir bilgim yok
Allah kolaylık versin
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------
Msklpsnt adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba herkese iyi forumlar, yaz bitmeden bende gv 250 yi alıp aranıza katılmak istiyorum. yalnızca deneyimli arkadaşlardan almak istediğim bir öneri var, iki ilan buldum biri 2007 model 58k km de düzenli ve ağır bakımları yapılmış 6.500 e bırakıyor diğeride 2010 model 17k km de buda diğer motor gibi düzenli ve ağır bakımları yapılmış 7.500 e de bunu bırakıyor ikiside görünüş olarak diri ve temiz görünüyor. araştırdığım kadarıyla bu motorlar 100k km yi çok rahat görüyormuş bu aşamada deneyimli arkadaşlar bu iki seçenek arasında kalsa hangisini tercih eder, iki model arasında ki teknik farklılak nelerdir ? ve 2007 model olanı alsam 1-2 sene sonra satarken çok zorlanır mıyım ? Bunun dışında bir diğer sorumda şu 2. el olarak aldığımız motor da zorunlu trafik sigortası yenilenmesi zorunluymuş sanırım bunun maliyeti 1500 civarı olur diyorlar bu ne kadar doğru ?
cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba kardeşim
Öncelikle 2007 ve 2010 model arasında teknik bir sıkıntı yoksa hiç düşünmeden 2010 modeli al derim. Bazı durumlarda 1000 TL insanı zorlayabiliryor ama eğer kedini biraz sıkabiliyorsan 2010 nu al.
Trafik sigortası hakkında tam bir bilgim yok
Allah kolaylık versin
-
26 Mayıs 2016, 11:30
#23497
Cevap için teşekkürler. Peki bir gv 250 kullanıcısı olarak tavsiyeleriniz olur mu yeni bir gv 250 kullanıcısı olacak bir kişiye ilk motorum olacak da kendisi
-
26 Mayıs 2016, 12:18
#23498
Msklpsnt adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba herkese iyi forumlar, yaz bitmeden bende gv 250 yi alıp aranıza katılmak istiyorum. yalnızca deneyimli arkadaşlardan almak istediğim bir öneri var, iki ilan buldum biri 2007 model 58k km de düzenli ve ağır bakımları yapılmış 6.500 e bırakıyor diğeride 2010 model 17k km de buda diğer motor gibi düzenli ve ağır bakımları yapılmış 7.500 e de bunu bırakıyor ikiside görünüş olarak diri ve temiz görünüyor. araştırdığım kadarıyla bu motorlar 100k km yi çok rahat görüyormuş bu aşamada deneyimli arkadaşlar bu iki seçenek arasında kalsa hangisini tercih eder, iki model arasında ki teknik farklılak nelerdir ? ve 2007 model olanı alsam 1-2 sene sonra satarken çok zorlanır mıyım ? Bunun dışında bir diğer sorumda şu 2. el olarak aldığımız motor da zorunlu trafik sigortası yenilenmesi zorunluymuş sanırım bunun maliyeti 1500 civarı olur diyorlar bu ne kadar doğru ?
cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Her zaman düşük km ve yeni olan tercih edilmeli benim nazarımda. Ayrıca 2007 model karbüratörlü olur, 2010 enjeksiyonlu. Yakıt sarfiyatı ve teknoloji açısından da 2010 model biraz daha üstündür. Ancak arıza durumlarını gidermek zor olabiliyor. Mekanik yerini elektroniğe bıraktıkça ustalar bilgisizleşiyor. 2010'u satması yeni ve düşük km'li olduğundan daha kolay olur.
Hangi aracı satın alırsanız alın zorunlu trafik sigortası yaptırmalısınız. Zaten ruhsat çıkaramazsınız sigorta olmadan. Bulunduğunuz şehir, yaş, ehliyet alış tarihi, geçmiş kaza ve cezalarınız, motosikletinizin markası gibi pek çok kriter var sigorta fiyatını etkileyen. Fiyatlar 200-2000 TL gibi uçurum denebilecek bir aralıkta değişiyor. Birkaç sigorta şirketinden teklif alın. Ama öncesinde Kask, Korumalı Mont, Korumalı Eldiven, Dizlik, Korumalı Bot gibi temel ekipmanınıza da orta-alt kalite olsun dediğinizde en az 2000 TL gibi bir miktar ayırın.
Şimdiden hayırlı olsun.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
26 Mayıs 2016, 12:37
#23499
Detaylı yanıtınız için çok teşekkür ederim. Ekipmanlar için 3k bütçem olacak ekipman tercihi yaparken de sizlerden yardım alıcam. Tekrar teşekkürler.
-
26 Mayıs 2016, 16:31
#23500
İyi hoş ama "k" ne oluyor?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler