2016 modelin 2015/2014 modellerden farki ne var bildiginiz? sifir almak istiyorum 2015/2014'de olan problemeleri(varsa) gidermisler mi?
2016 modelin 2015/2014 modellerden farki ne var bildiginiz? sifir almak istiyorum 2015/2014'de olan problemeleri(varsa) gidermisler mi?
Konunun sağ üstünde "bu konuda ara" butonu var. Aradığınız kelimeyi yazabilirsiniz.
Türkiye distribütörü Üniteks Motor Division. Link: http://www.uniteksmotordivision.com/
Üretici Ana Firma KR Motors. Link: http://eng.krmotors.com/
Türkiyeden çekilmediler ama fazla da bir gelecekleri kalmadı maalesef. Umarım yanılıyorumdur.
2016 model diye bir şey yok. 2016 yılında GV300 üretiliyor. GV250 üretimi sona erdi. 2016 diye 2015 GV250'leri kakalıyorlar. GV300 de ülkemize gelmeyecek. Bu ay Hindistanda lansmanı yapılacaktı. 2012 yılından bu yana üretilen modellerde sadece boya ve nikelaj farkı var. Gerisi komple aynı.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
sıfırı halen var. distribütörü uniteks. motoran sym gibi markaları getiren firma.
ben 2 yıldır kullanıyorum beni üzmedi. 250 cc sınıfındaki cruiserlarda seçenek kısıtlı ya çinli alacaksın ya kore yada eski japonları alacaksın. benim gözüm eski japonları almayı yemedi tamam güzel motorlar ama aracın eskisi kadının hastası demişler bir şey olursa uğraşmaya çokta vaktim olmadığından koreyi tercih ettim. illa sıfır alacaksan alabileceğin 250 cc'ler 1 tanede 200 cc var (unuttuğum bilmediğim varsa affola ve lütfen eksiğimi giderin)
kuba super light 200 (200 cc 15bg başlangıç için mantıklı olabilir ama gv250 ile kıyaslayınca performans güç hız vs pek yarışamaz)
falcon freedom 250 (kullanmadım kullanan tanıdığım yok bu sebeple iyi veya kötü diyemem)
regal raptor 250cc/350cc (bunlar kendi içlerinde daytona spider vs diye ayrılıyor ayırınca 4-5 çeşit çıkıyor)
daelim daystar 250 (bu sınıfta bana göre gv250'e alternatif/rakip olacak tek motor hangisi daha iyidir gv'mi daystar'mı her kullanıcı eminim kendisininkinin daha iyi olduğunu söyleyecektir.)
hyosung gv 250
tabi şunuda belirtmek lazım hangi motor olursa olsun sen ona nasıl bakarsan oda sana öyle hizmet eder.
2012 efi motorum 60 bin kilometreyi devirdi neredeyse..
bu motoru almayı düşünen arkadaşlara tavsiye niteliğinde bir kaç bir sey özetlemek istedim;
motosikletinizin fabrikadan kaynaklanan bir arızası yoksa eğer,dilinden anlarsanız istediğini verirseniz,karşılığında iyi bir performans ve uzun ömürlü bir makine alırsınız bundan şüpheniz olmasın..
sorun olarak elimde ilk zamanalar garantiden değişen oksijen sensörü ve malum pipo sorunu dışında soketine su kaçan konjektör yanığı,bozuk zincirden dolayı değişen ön dişli,dandik usb soketinden kaynaklı kısadevre gibi kullanımdan kaynaklı ufak sorunlar yaşadım.
kalitesini özetlersek boya ve krom kalitesini karbüratörlü modeller kadar iyi yapmadıklarını düşünüyorum,sanırım bu hyosunga özgü bir durum değil,beyaz eşyada bile karşılaştığımız güncel bir sorun.rezalet diyebileceğim fren ve debriyaj müşürlerini çin malı kullanmış olmaları,neyse ki ucuz şeyler.bir de zincir muhafaza berbat,zinciriniz biraz uzayınca çarptığı gibi ayakları kırılıyor.
üzerinde gelen lastikleri de kaliteli değil.
sağlamlık konusunda ise çok güveniyorum hatta japon markalarının bir çok modelinden daha sağlam olduğuna emin olun.
yalnız göz ardı edilemeyeccek bir gerçek var ki;uniteks hala kuralkandan aldığı parçaları satıyor,yeni parça getirmiyor.getiriyoruz deyip yalan da söylüyorlar malesef.misal en sık değişen parça olarak hava filtresini yan sanayi olarak başka firmadan alıp takmak zorunda kalıyorsunuz,onda da ölçüleri bir kaç mm hatalı.böyle devam ederse hyosungun geleceği de türkiyede iç açıcı değil.
aslında kullanım şekli hakkında da yazacak çok şey var ama düşük devirli bir cruiser gibi kullanmadığınızı,motorun limitlerini fazlasıyla zorladığnızı düşünerek özet geçeyim:
D.i.d zincirden şaşmayın
castrol yağ kullanmayın
michelin city grip(evet sukuter lastiği) tam bu motora göre,şaşmayın.daha pahalısına da para vermeye hiç gerek yok
opetten şaşmayın
balataları ebc alın
saygılar..
İlk motorum gv250 yi aldım, yardımcı olan, yol gösteren dostlara teşekkür ederim. Daha 20-30 km kullanacak zamanım oldu. Eve geldiğimde garaj önünde durdurdum, garajın kapısını ayarladım tekrar çalışmadı. Dııııttt diye bir ses geliyor, ekran ışıkları bir kaç kez kapanıp geldi, marş sesi gelmedi, bir süre bekleyip denedim bir küçük marş sesi geldi ama sonra o da kayboldu. Akü bitti diye düşünüyorum ama 20 km gezdikten hemen sonra bitmesi normal mi? Akü değiştirirsem garantiye girer mi, girmez ise hangi akü, nereden alınır? Orijinal akü kaç tl dir? Gereksiz pahalı ise alternatifi ne olabilir? Bu arada motor çok keyifli bir motor
Yok hocam, kafama göre yapmam, zaten kafama göre yapacak bir bilgi birikimim yok. Benim amacım eğer servis akü gerekli derse ve akü garantiye girmiyorsa orijinal mi muadilini seçeyim diye önden fikir sormaktı. Zira yakın zamanda bu konu konuşulmamış. Açıkçası akü garantiye dahil midir hala bilmiyorum. Ben de orijinal akü nerden alınır, ne kadardır, ne kadar beklenir, gerek yoksa atıyorum bosch filan mı alınır bir fikir sahibi değilim. Motosiklet garajda bu gün de çalışmadı, servise nasıl götürürüm bir fikrim yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------
Teşekkür ederim hocam, İnşallah hepimizin sorunsuz, bol keyifli, kazasız belasız sürüşleri olur
motor bariz şekilde daha çok ısınıyor,vites geçişleri zorlaşıyor.2000-2500 kilometrede değiştirdiğim yağ su gibi ince çıkıyordu.yalnız dediğim gibi sakin devirlerle kullanıyorsan,yoğun trafikte bir yerlere yetişmeye çalışmıyorsan motule gerek yok hatta petrol ofisinin yağını al fiyatı uygundur..
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
Arkadaşlar cc büyütmeyi düşünüyordum ama malum ekonomi bunca yazılan yorumları bıkmadan okumaya çalıştım. sonuç olarak hyosung güzel bir makine. 120 km gibi bir hızda titreşimsiz gidebiliyorsak yeter. 160-170 yapmak gibi bir sevdam yok. amacım varmak değil yolda olmak. hyosung yetkili servisi ile görüştüm. gaz kesme olayının enjeksiyonlu modellerde devirsiz kullanımlarda normal olduğunu söyledi. bu makinanın değil kullanıcının hatası. devir eksikliğinde enjeksiyonun toparlanması için bir kaç saniye süren bir olay. almaya karar verdim umarım pişman olmam. forumda bir arkadaşın dediği gibi hyosung gurubu kuralım yollara çıkalım.
Merhaba, motorumu alalı henüz 1 ay olmadı, 300km ancak binebildim, 9500km de şu an. Baya bir alıştım denebilir. Motoruma binerken tasarımı gerçekten benim çok hoşuma gidiyor, durduğumuz zaman benzin deposuna elimle vurup koçum falan diyorum o derece yani Ses için aynı şeyi söyleyemem bir cruiser sesi yok öyle harley gibi falan. Ama ilk motor için fazlasıyla yeterli geliyor, iyi ki gaza gelip daha büyük bir cc motor almamışım. Bisiklet ve araba tecrübem fazlasıyla var o yüzden de alışmam kolay oldu gibi, ama hala öğrenecek tabi ki çok şey var, hatta özel ders alınsa çok daha iyi olur.
Aldığımda ön kappa ön camım çatlaktı, yapıştırayım falan dedim olmadı, iyice çatladı ben de söktüm, yenisini almayı da düşünüyorum, bir yandan böyle daha iyi oldu, görüş alanı daha ferah ama rüzgarı acayip yer oldum. Dün çevreyolunda resmen eziyet çektim rüzgardan. Ön cam alıp alamamak arasında karar veremedim.
Bir de hyosung yedek parça konusunda sıkıntılı biraz, hava filtresi falan yokmuş. Bunun gibi mutlaka yedeklenmesi gereken parçalar var mı tavsiye edeceğiniz, al dursun diyeceğiniz, hyosungsource.com sitesinden alayım.
Lastiklerim shinko 2013/17.hafta üretimi, bu sene idare etsin diye düşünüyorum ne dersiniz?
Bu da r25 motoru olan bir arkadaşımla dün yaptığımız gezintiden :
Herkese teşekkürler.
Arkadaşlar motoru yeni aldım, henüz 4.günümdeyim bir 350 km anca devirebildim. Hergün iş/okul/ev arasında kullanıyorum. Aklımda birkaç soru var yardımcı olan olursa mutlu olurum.
1- Lastik konusunda sava mc7 kullanan çok arkadaşımız vardı, ancak "oponeo" sanırım getirmiyor artık bu lastikleri. şu sıralar bulmak pek kolay değil yanılmıyorsam, f/p ürünü dediğimiz bir lastik var mıdır şu sıralarda? motor 2014 model 14000km'de ve orjinal lastikleri duruyor üzerinde lastiklerin ömrünün sonunda olduğuna inanıyorum.
2- Birde daha önemli bir sorun vakit darlığı(finaller) ve ortam koşullarının elverişsizliğinden(motora bakım yapabileceğim ufak bir garaj yada eve yakın boş bir alan eksikliği) motora kendim bakım yapamıyorum. Arka tarafın hafif yalpaladığını hissediyorum süspansiyonlar dengesiz gibi geliyor bana. Pendik-Kartal civarında önerebileceğiniz, gv250'nin dilinden anlayan iyi bir usta var mıdır? Yada anadolu yakasında bu ustadan şaşma dediğiniz bir usta var mıdır?
bu foruma ilk yazan arkadas motoru en son almışgüle güle kullan kardeş metalman...
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)