merhaba arkadaşlar benim hyo sağanakta kaldı 1-2 gün ve depoya su girmiş sanırım. depoyu boşaltmam lazım depoyu söktüm ama alttan benzin gelmiyor nasıl yapmam lazım yardımcı olur musunuz?
merhaba arkadaşlar benim hyo sağanakta kaldı 1-2 gün ve depoya su girmiş sanırım. depoyu boşaltmam lazım depoyu söktüm ama alttan benzin gelmiyor nasıl yapmam lazım yardımcı olur musunuz?
1) ehliyetim var. 37 yaşında bir matematik öğretmeniyim. Macera aramam, ayağını sağlam basan bir insanım.
2) ehliyet alma çalışmaları dışında hiç bir tecrubem yok. Ama dikkatli ve becerikli bir insanım, cruiser merakım var. Başka bir şey düşünemiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------
1) ehliyetim var, 38 yaşında çocuk sahibi bir matematik öğretmeniyim, ayakları yere basan bir insanım
2) ehliyet kursu hariç motosiklet tecrubem sıfır. Cruiser merakım var, başka bir şeye de bakamıyorum
Ümit bey ozaman GV 250 bakmayın. yedek parçaları pahalıdır. istediğiniz kadar temkinli olun ufak tefek düşmeler yaşayacaksınız. ve büyük çoğu durduğunuz yerde düşmek olacak (benim başıma gelmişti). acemilik belki bir anlık dalgınlık belkide o an aklınıza gelmemesi motoru durduracaksınız yan ayağı indirmeden motordan inmeye kalkacaksınız sonuç motosiklet yerde ayna kırıldı 80-90 lira. göbekten döneceksiniz yoldaki araçlara yol vermek için durdunuz ayağınız belki motorun ağırlığına alışık değil yada yabanı düz veya az tırtıllı olan bir ayakkabı giydiniz ayağınız kayacak motor yine yerde kısacası masrafta masraf. size tavsiyem ilk etapta yedek parçası daha ucuz olan bir motosikletle bu işe başlamanız. bu saydığım iki örnek benim başıma gelenlerden.
Uyarınız için teşekkür ederim, açıkçası bir motor hakkında fikir sormadan önce ciddi miktarda forum/yazı okudum. Bu olasılıkları da biliyorum. Diğer yandan ilk motosikleti gv250 olup iyi bir seçimmiş diyen ciddi miktarda yazı da okudum. Örneğin ybr125 başlangıç için harika ama, motosiklet konuşulunca aklıma gelen hiç bir duyguyu tatmin etmez. Motosikletten anlasam alır bir-iki ay biner satardım ama anlamadığımdan dolayı bir kaç ay için belki binlerce tl zarar etmek yerine gv250 de şansımı denemek istiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------
İlgili cevap için teşekkürler, cevaplarınızı inanın ciddiyetle okuyor ve değerlendiriyorum. Ama tam da söylediğiniz bazı şeyleri anlamıyorum. Sahibinden sitesine arada bir ilan veren bir afyon motosiklet firması gv250 yi 12000 e net bırakıyor hem de her renk stoktan, hazır(afyon yakınımda,aradım, var dedi). Sıfırı 13500 filan olsa 1000 tl aksesuarla normal bulurdum inanın, ama 12000 sıfır 1000 tl aksesuar ?! arkadaki silindir çanta hayatımda gördüğüm uygunsuz cruiser çantası- koruma demiri 2015 modellerinde beğendiğim yeni çıkanlardan değil, 9 ayda 8500 km yol yapmış, açıkçası rodajın uzun yolda yapılması ayrı soru işareti. En son olarak da gv300 tipinde ama 250 lik motorların hazirandan itibaren geleceği ile ilgili okuduğum yazılar. Karışığım yani.. Değerlendireceğim ama, başka ilanları da takipteyim, belki fikir sorarım, belki bu ilanın sahibi satmaya hazırdır, güzel fiyat verir. Kısmet tüm bunlar. İlginize gerçekten teşekkür ederim
Arkadaşlar merhaba, 2 gün önce 2009 model gv250 imi sonunda almış bulunuyorum. Alır almaz 160 km yol yaptım çok ta memnunum kendisinden. Fakat gel gör ki nazar mı değdi ne oldu bilemiyorum yolda giderken benzin yememeye başladı ve bir süre sonra sustu motor. Acaba dedim fazla mı zorladık devirli kullanımdan filan ama sustuktan sonra bi yarım saat sonra çalıştı bir süre götürdü ve tekrar yolda giderken sustu. Kızıltoprağa götürdüm Technic Motor Selahattin ustaya, benzin pompası arızalı dedi değişmesi lazım. Anlamsız derecede pahalı benzin pompası, hyosungsource dan Genuine muadili 360 tl. Orjinali 300-350 € civarı. Size sorum bu benzin pompası temizlenebilir birşey midir ? Benzin deposu acaba kurum yaptı da mı tıkadı pompayı ne oldu anlamış değilim. Fikir ve önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler.
İyi günler çok sevdiğim bir kardeşime 2012 Modelini alacaz 6000km'de temiz bir makine bulduk 10500 tl fiyat aldık pazarlık payı var ne dersiniz kronik sorunu varmıdır ilk motoru olacak parça bakım problemi var mıdır.
iyi bir ustaya götürün iyice baksın. 2012 model 6000 km demek yılda 1500 km yol demek. ayda bu adam 120 km yol yapmış. belki doğru ama günümüz türkiyesinde iyice paranoyağa bağladığımız için km'si düşürülmüşmü acaba gibi sorular beliriyor kafamda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------
Ümit bey tekrardan merhaba. siz kafanıza koymuşsunuz artık bize hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin demek düşer. İnşallah benim acemiliğimde yaptığım hataların hiçbirini yapmazsınız mutlu mesut güzel günlerde geleceği söylenen yeni kasa gv250/300'e binersiniz.
Şimdiden tekeriniz düz bassın.
[QUOTE=nines;3909273]iyi bir ustaya götürün iyice baksın. 2012 model 6000 km demek yılda 1500 km yol demek. ayda bu adam 120 km yol yapmış. belki doğru ama günümüz türkiyesinde iyice paranoyağa bağladığımız için km'si düşürülmüşmü acaba gibi sorular beliriyor kafamda.[COLOR="Silver"]
Hocam sağolun biz kararımızı değiştirdik. Daha uygun fiyata temiz Suzuki Marauder 800 bulduk onu alacaz alternatif bir Shadow var olmadı onu alacaz.
Hyosung ile ilgili malesef bir servis sikintisi yasaniyor, hic bir liste guncel degil ve uniteks motorun sayfasinda da servis listesi yok. Kaldi ki gorunen servisler icerisinde hala servise devam eden firmalarda da diagnos makinasi yok. Bugun uniteks mnerkezi aradim ve diagnos makinasina sahip servisleri istedim ve suan hic bir serviste olmadigini ama kendilerinin diagnos makinasinin servisten servise degistirildigini ogrendim, yarin sevpa motorda olacakmis mesela. Bugun ise hyosung servisligini birakmis ama uniteks diagnos makinasi elinde olan birinden rica minnet biraktim motoru. Henuz teslim almadim ne oldu bitti bilmiyorum ya da problem cozuldu mu deneyemedim henuz ama cozulecek sanirim zira herkes bu problem icin diagnos makinasi ile reset yetecektir diyor.
Başlanğıç için bana hiç zor gelmedi ve gayet keyifli bir motor. Ehliyeti almadan motoru aldım, neredeyse hiç motor tecrübem yoktu. Şu an 800km oldu ve kötü bir yanını görmedim, rahat bir kullanımı var.
Eğer kendinize güveniyorsanız yani denge işine aşinaysanız bir problem yaşayacağınızı düşünmüyorum.
Sizde yanlış anlamayın kötü niyet ile yazmadığınızı anladım.
Benim de anlatmak istediğim tecrübesiz bir kullanıcı olarak bende korkuyordum motorun bütüklüğünden ve başlangıç seviyesi için uygun olmayacağından, hatta satın aldığım bayi bile başlangıç için daha küçük seçebilirsiniz demişti. 800km'de edindiğim tecrübe ile hiç de zor olmadığını söyleyebilirim. bundan sonra da daha zorlaşmayacak tecrübe kazandıkça kolaylaşacaktır.
Ümit Bey ile yakın durumda olduğumuz için bilmesini istedim.
computeus'un demek istediği, dümdüz sürerken herhangi ciddi bir tehlike durumunda motorun tepkisini öğrenmeden başkalarına kolay gibi örnek vermemeniz. İstemeden de olsa yanlış yönlendirebilirsiniz. Acil kaçış manevraları ve panik fren gibi durumlarla ne kadar karşılaştınız mesela ? Viraja giriş çıkışınız nasıl ? Belki siz de doğru bildiğiniz yanlışları uyguluyor ama kötü bir tecrübe yaşayana kadar bunu farketmeyeceksiniz.
Aman dikkatli olun, eğitim almak gibi bir fırsatınız olduğunda lütfen eğitim alın. Çok severek kullandığımız hobi aracımız hayatımıza zarar veren bir araç haline dönüşmesin.
Ayrıca 1000 km'ye gelince 1450 ml 10w-40 kaliteli bir yağ ile yağını ve yağ filtresini değiştirmeyi unutmayın. Bütün şasi cıvatalarını da sıktırıp zincir gergisi ve yağlaması da yapın. Hyosung servisleri genelde bisikletçiden bozmadır. "Filtren temiz abi değiştirmeye gerek yok" derlerse bilin ki yalan söylüyorlar. Filtre üzerindeki mikro çapaklar temizlenemez ve gözle görülemez. Muhtemelen ellerinde yoktur. Umarım lastiğinizi de yenilemişsinizdir. O naylon Shinko'larla en ufak hatanızda savrulmanız işten bile değil.
Kazasız sürüşler dilerim, motosikletiniz hayırlı olsun. Nice 800 km'lere.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Teşekkürler. İlk bakımda burada önerdiğiniz servise götüreceğim ve ilgili davranmalarını umacağım.
Yaptığım yorum konusuna gelirsek belirttiğim gibi ilk tecrübem İstanbul içi kullanıyorum ve tabiki tamamen temkinli-kontrollü kullanıyorum. İlk tecrübem olduğunu yazma nedenim de buydu. alır almaz her türlü maceraya atıldım ve motor çok süper sen devirmeye çalışsan o devrilmez anlamı çıkarılması anlamsız bir tartışma çıkartmaktan başka bir yere varmaz
Öncelikle merhaba gv 250 ve 650 hakkında bilgi verebilirmisiniz malum 1200 sayfa olmuş ordan aradığımı bulmam yıllarımı alır ikisininde sıfırı üretiliyormu sitesini bulamadım illa 2. El mi alıcaz bi sorun yaşarmıyım 2.elde ve bunlar nasıl motorlar
Merhaba arkadaşlar, Bu hyosung ana firması kim. Arama motorlarının hiç birinde bu bilgiyi bulamadım. Türkiyeden çekildi mi bu adamlar.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)