Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Nisan 2016, 09:34
#23381
okanookan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Bende gün itibari ile Hyosung GV250'ci oldum ve motordan çok memnun kaldım.
Çok merak ettiğim bir sorum var. Araç kullanırken en çok imrendiğim bir konu, Biz şimdi her türlü emniyet şeridine girebiliyor muyuz. Kameralardan ceza filan geliyor mu
Herkese selamlar.
Öncelikle motosikletiniz hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın.
Yazılı kanunlara göre trafikteki hususi araçlarla aynı ölçüde yasak var motosiklete. Ancak ülkemizde bu konuda müsamaha gösteriliyor, bunun sebebi ise motosikletin bir otomobile nazaran daha kolay emniyet şeridinden çıkıp bir acil durum aracına engel olmamasıdır.
Ancak otomatik operatörlü EDS kameraları bölgede çoksa plakanıza ceza kesilebiliyor ve bu duruma itiraz hakkınız yoktur. Çünkü kanunu çiğnemiş oluyorsunuz. O sebeple EDS kameralarının olmadığı noktalarda emniyet şeridi kullanılabilmektedir.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Reklamlar
-
15 Nisan 2016, 10:22
#23382
exteras adlı üyeden alıntı
İstanbul'da temiz gv 250 arıyorum, satan varsa seslensin.
ogzhnpcmn@gmail.com
merhaba,
ben de temiz ve yeni model 2. el gv 250 arıyordum ancak fiyatları çok yüksek tuttukları için 0 aldım.
tavsiyem 2014 model gibi düşünüyorsan şayet 0 alabilirsin. aradaki fiyat farkı çok değil, kafandaki soru işaretleri de kalmamış oluyor.
-
15 Nisan 2016, 21:02
#23383
Sıfır almaktaki sıkıntı da rodaj süresince deviri 3-4 bin de kullanmak.
Dün akşam tem de bir şerit kapadık 50km hız ile giderken tüm kamyon ve tirlar arkamıza dizildi
-
16 Nisan 2016, 00:28
#23384
okanookan adlı üyeden alıntı
Sıfır almaktaki sıkıntı da rodaj süresince deviri 3-4 bin de kullanmak.
Dün akşam tem de bir şerit kapadık 50km hız ile giderken tüm kamyon ve tirlar arkamıza dizildi
Şu an ben rodajdayım 250 km oldu yavaş yavaş 70 km hıza çıkıyorum ve o hızlarda sürüyorum. 30-40 geçmeden bu süreci tamamlamak zaten mümkün değil. Öğrendiğim kadarıyla değişik devirlerde sürmek de 30-40 km hızla gitmekten daha önemli.
-
16 Nisan 2016, 00:54
#23385
ÜmitAtay adlı üyeden alıntı
üstat bende alıcam uygunmudur bu başlık gt250r için ?
uygundur orjinalinden daha sağlam
-
16 Nisan 2016, 19:08
#23386
Merhaba arkadaşlar geçenlerde burada bahsettiğim motoru aldım, aranızdayım. Sıra yenilemelere geldi ve aklıma takılan bir sorum var http://www.hyosungsource.com/ bu siteden çeşitli ürünler alıcam, motorum 2006 model. Yedek parçalara baktığımda hangi modele uyumlu olduğu hakkında bir şey yazmıyor parçalar her modele uyumlu mudur? desteklerinizi bekliyorum. teşekküler
-
17 Nisan 2016, 01:09
#23387
İzmir cevresinde koruma demiri ve sissy bar yapan/satan bildiğiniz yer var mı
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------
Hyosung source ne kadar güvenilir kargo süresi gümrüğe takılma vs vs
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------
okanookan adlı üyeden alıntı
Sıfır almaktaki sıkıntı da rodaj süresince deviri 3-4 bin de kullanmak.
Dün akşam tem de bir şerit kapadık 50km hız ile giderken tüm kamyon ve tirlar arkamıza dizildi
50 km ile gitmene gerek yok ilk 800 km 4000 6000 devir arası gaz acabilirsin kitabı okursan orada 1/2 oranında acılabilecegi yazıyor o da 70 80 e tekabül ediyor yanlış hatırlamıyorsam
-
17 Nisan 2016, 23:02
#23388
armynavy adlı üyeden alıntı
İzmir cevresinde koruma demiri ve sissy bar yapan/satan bildiğiniz yer var mı
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------
Hyosung source ne kadar güvenilir kargo süresi gümrüğe takılma vs vs
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------
50 km ile gitmene gerek yok ilk 800 km 4000 6000 devir arası gaz acabilirsin kitabı okursan orada 1/2 oranında acılabilecegi yazıyor o da 70 80 e tekabül ediyor yanlış hatırlamıyorsam
Motoru aldığım hyosung bayii ilk 300km 3-4bin devir arasında kullanmamı söyledi daha sonra 300km tamamlanınca yağ değişimine çağırıyor.
-
18 Nisan 2016, 09:16
#23389
okanookan adlı üyeden alıntı
Motoru aldığım hyosung bayii ilk 300km 3-4bin devir arasında kullanmamı söyledi daha sonra 300km tamamlanınca yağ değişimine çağırıyor.
Bilmiyorum kitapa göre o şekilde degil bi araştır istersen 1000 km de olur ilk bakımı yağ değişimi vs
-
18 Nisan 2016, 10:00
#23390
okanookan adlı üyeden alıntı
Motoru aldığım hyosung bayii ilk 300km 3-4bin devir arasında kullanmamı söyledi daha sonra 300km tamamlanınca yağ değişimine çağırıyor.
Kullanım klavuzuna göre ilk rodaj bakımı ve yağ değişimi 1000 km de dir.300 km fazladan para kırmak için servislerin uydurması.Ayrıca yine kullanım klavuzuna göre ilk 800 km gaz kolu en fazla 1/2 açılır o da yaklaşık 6000 devir civarına geliyor ve 80 km civarı hızı o devirlerde rahat yapıyor.800-1600 km arası gaz kolu en fazla 3/4 açılır.Rodajda hızdan çok devir önemlidir.Motosikleti farklı devirlerde,farklı viteslerde kullanmak lazım.Sürekli aynı viteste ve aynı devirde kullanırsanız bu verimli bir rodaj olmaz.Ayrıca motosiklet çok zorlamadan çok kısa süreli (3-4 sn gibi) yüksek devirlere çıkıp inmekte de fayda var.Genel olarak rodaj süresince ani gaz vermemeye,motosikleti çok zorlamamaya,sert kullanmamaya dikkat edilir.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
18 Nisan 2016, 10:23
#23391
ulutan adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar geçenlerde burada bahsettiğim motoru aldım, aranızdayım
. Sıra yenilemelere geldi ve aklıma takılan bir sorum var
http://www.hyosungsource.com/ bu siteden çeşitli ürünler alıcam, motorum 2006 model. Yedek parçalara baktığımda hangi modele uyumlu olduğu hakkında bir şey yazmıyor parçalar her modele uyumlu mudur? desteklerinizi bekliyorum. teşekküler
Hyosungsource'taki ürünlerde mesela gaz teline bakarsanız "for fuel injected models" veya "for carburated models" diye ibareler görülür. Belli başlı yedek parçalar dışında zaten aynı motosiklet. Yağ ve hava filtresinde mesela ayrım olmaz. Zincirde olmaz, vs.
armynavy adlı üyeden alıntı
Hyosung source ne kadar güvenilir kargo süresi gümrüğe takılma vs vs
50 km ile gitmene gerek yok ilk 800 km 4000 6000 devir arası gaz acabilirsin kitabı okursan orada 1/2 oranında acılabilecegi yazıyor o da 70 80 e tekabül ediyor yanlış hatırlamıyorsam
Hyosungsource, Hyosung ve Daelim'in resmi genel yedek parça tedarikçisi. 4 defa alışveriş yaptım. Gümrük vergisini (%18) ödediğiniz sürece bir sorun olmaz. Zaten onu da kapınıza gelen PTT Kargo yetkilisine ödüyorsunuz. Yurtiçinden alışveriş yapmaktan bir farkı yok. Üstelik buff, sticker gibi hediyeler de gönderiyorlar.
okanookan adlı üyeden alıntı
Motoru aldığım hyosung bayii ilk 300km 3-4bin devir arasında kullanmamı söyledi daha sonra 300km tamamlanınca yağ değişimine çağırıyor.
Derhal o servisle bağını kopar. Motosikletinin üretimcisi tarafından hazırlanan KULLANIM KILAVUZUNU oku. Orada bakım aralıkları, hangi yağı kullanman gerektiği, ilk bakım ve sonrakilerde ne değişeceğine kadar en ince ayrıntıları ile yazıyor. Okumaya üşenmeyin. Servislere de güvenmeyin. Ben şu linkteki postta açıkladım nasıl rodaj yapacağınızı:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3881355
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
18 Nisan 2016, 12:50
#23392
armynavy adlı üyeden alıntı
İzmir cevresinde koruma demiri ve sissy bar yapan/satan bildiğiniz yer var mı
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------
Hyosung source ne kadar güvenilir kargo süresi gümrüğe takılma vs vs
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------
50 km ile gitmene gerek yok ilk 800 km 4000 6000 devir arası gaz acabilirsin kitabı okursan orada 1/2 oranında acılabilecegi yazıyor o da 70 80 e tekabül ediyor yanlış hatırlamıyorsam
yanlışım olmasın ya 70€ yada 75€ gibi bir sınır var %18 vergi vermemek için. eğer siparişin kargo hariç bu sınır içindeyse sadece kapıda bir 3 lira para verip ürünü alıyorsun (gümrükte açıp bakıyorlar nedir ne değildir diye açma kapama parası). ben ne sipariş verdiysem elime ulaştı. sisy bar'ı metal sanatları atölyesinden alabilirsin bir ara sahibinden.com'da ilanları vardı hala varmı bilmiyorum gidebilirsen eğer birde aydında bir yer vardı https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-hyosung-gv-250-motor-koruma-demiri-14-15-model-uyumlu-degildir-282956033/detay böyle bir ilanları var istersen bir mesaj at belki sissy bar filanda yapıyorlardır.
-
18 Nisan 2016, 13:24
#23393
Thracian adlı üyeden alıntı
Kullanım klavuzuna göre ilk rodaj bakımı ve yağ değişimi 1000 km de dir.300 km fazladan para kırmak için servislerin uydurması.Ayrıca yine kullanım klavuzuna göre ilk 800 km gaz kolu en fazla 1/2 açılır o da yaklaşık 6000 devir civarına geliyor ve 80 km civarı hızı o devirlerde rahat yapıyor.800-1600 km arası gaz kolu en fazla 3/4 açılır.Rodajda hızdan çok devir önemlidir.Motosikleti farklı devirlerde,farklı viteslerde kullanmak lazım.Sürekli aynı viteste ve aynı devirde kullanırsanız bu verimli bir rodaj olmaz.Ayrıca motosiklet çok zorlamadan çok kısa süreli (3-4 sn gibi) yüksek devirlere çıkıp inmekte de fayda var.Genel olarak rodaj süresince ani gaz vermemeye,motosikleti çok zorlamamaya,sert kullanmamaya dikkat edilir.
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Derhal o servisle bağını kopar. Motosikletinin üretimcisi tarafından hazırlanan KULLANIM KILAVUZUNU oku. Orada bakım aralıkları, hangi yağı kullanman gerektiği, ilk bakım ve sonrakilerde ne değişeceğine kadar en ince ayrıntıları ile yazıyor. Okumaya üşenmeyin. Servislere de güvenmeyin. Ben şu linkteki postta açıkladım nasıl rodaj yapacağınızı:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3881355
Yorumlarınız için teşekkürler. Kullanım klavuzunu okudum ama servisin de daha güncel bilgiye sahip olacağını düşündüğüm için söylediklerini dikkate aldım.
Emin olmak için İstanbul Anadolu tarafında küçük çaplı bir araştırma yaptım, aradığım 5 servisten 2'si ilk bakımın 300KM'de, 2'si 1000KM'de ve biri de 500KM'de olduğunu söyledi
Bu durumda kitapçığa uymak daha mantıklı olacak gibi duruyor.
-
20 Nisan 2016, 12:52
#23394
ARKADAŞLAR SLM MOTORUMDA ISNDIKTAN SONRA TEKLEME GAZ YEMEME GIBI SORUNLAR OLUYOR SERVİSTE ENJEKSIYON TEMIZLEYICE KOYDU AMA BIR FAYDASI OLMADI BASINA GELEN VARMIDIR
-
20 Nisan 2016, 13:16
#23395
gorkemzeynel adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR SLM MOTORUMDA ISNDIKTAN SONRA TEKLEME GAZ YEMEME GIBI SORUNLAR OLUYOR SERVİSTE ENJEKSIYON TEMIZLEYICE KOYDU AMA BIR FAYDASI OLMADI BASINA GELEN VARMIDIR
Buji pipolarınız çatlamış. Değiştirin, geçer.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
20 Nisan 2016, 13:19
#23396
UMARIM DUZELIR YEMINLEN SOĞUDUM GUZELIM MOTORDAN
-
20 Nisan 2016, 13:25
#23397
gorkemzeynel adlı üyeden alıntı
UMARIM DUZELIR YEMINLEN SOĞUDUM GUZELIM MOTORDAN
Ciddi bir sorun değil, olur öyle şeyler. Buji pipolarınızı sökün, onun yerine uygun olanını buradan seçin:
http://bujimarket.com/319-buji-pipolari
Fiyatları 15-35 TL arasıdır.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
20 Nisan 2016, 13:33
#23398
-
21 Nisan 2016, 10:30
#23399
Merhaba ;
Dün 2013 model 12.200 de oldukça temiz bir GV250 aldım. Bujiler değişti. Yağı da değişti. Bujinin birisi çıkartılırken buji piposu kırıldı alınıp yenisi takıldı. Bugün sabah işe giderken 120 ile giderken motor bir anda 70 e düştü gaz yememeye başladı. Çalışması tek silindire düştü. ve rolantide stop etmeye başladı. Marşa basarkende 40 nazla alıp gaz vermezsem stop ediyordu. Usta geldi. onda da gv 650 vardı. Bunlar yağmur altında kalıp ıslandığında (dün yağmur yağmıştı) tek silindire düşüyür. GT250,GV250 ve GV650 lerde böyle dedi. Aldı götürdü bujileri ve elektrik tesisatını kontrol edicem dedi.Kuruyunca muhtemelen düzelir dedi.
Arkadaşlar motoru dün aldım. Bugün başıma bu geldi. Canım oldukça sıkkın. Sizce durum nedir ?
-
21 Nisan 2016, 10:45
#23400
yubaka adlı üyeden alıntı
Merhaba ;
Dün 2013 model 12.200 de oldukça temiz bir GV250 aldım. Bujiler değişti. Yağı da değişti. Bujinin birisi çıkartılırken buji piposu kırıldı alınıp yenisi takıldı. Bugün sabah işe giderken 120 ile giderken motor bir anda 70 e düştü gaz yememeye başladı. Çalışması tek silindire düştü. ve rolantide stop etmeye başladı. Marşa basarkende 40 nazla alıp gaz vermezsem stop ediyordu. Usta geldi. onda da gv 650 vardı. Bunlar yağmur altında kalıp ıslandığında (dün yağmur yağmıştı) tek silindire düşüyür. GT250,GV250 ve GV650 lerde böyle dedi. Aldı götürdü bujileri ve elektrik tesisatını kontrol edicem dedi.Kuruyunca muhtemelen düzelir dedi.
Arkadaşlar motoru dün aldım. Bugün başıma bu geldi. Canım oldukça sıkkın. Sizce durum nedir ?
Konjektör arızası gibi görünüyor. Yağmurdan olmaz öyle şeyler. Satıcı size elektrik tesisatı es kaza düzeltilmiş motoru satmış görünüyor. Ustayı arayıp, statör ve konjektörü özellikle de soketlerini kontrol etmesini söyleyin. Bujilerinizin de NGK CR8E olduğundan emin olun. Geçmiş olsun.
Ayrıca yeni değiştirmişsiniz ama buji pipolarının ikisinin de içinde kılcal çatlak olabilir. İyi kontrol edip bujiye bağlanan kısımlarını dıştan elektrik bandıyla sarınız.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler