Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Nisan 2016, 16:22
#23361
Ben ilk başladığımda mondial 125 ZN scooter almıştım. Ben 100 eşim 50 kilo motorda 7,5 beygir olmasına rağmen yokuşlarda çok dik olmadığı sürece öyle 40 a falan düşmüyoduk ama 60-70 üstünede çıkmıyodu. Hayret ediyordum 125lik nasıl bu hızla gidebiliyor diye. Tabi göstergesininde afacanlığı olabilir belkide 40 la gidiyodukta 60 gösteriyodu :D öyle bi aletti yani. Ama çok severdim kendilerini. Sonra 250cc Regal raptor DD 9 B ye geçtim(aslen 239cc). vayy dedim güce bak ne güzel yokuşlarda falan iyi gidiyor yormuyor ne güzel. Şimdi GV250 kullanıyorum ,1 yıl oldu alalı .2013 model EFI. Yokuş ne ki :D. RR ile GV arasında güç serilik ve çekiş olarak dağlar var. Her 250 aynı değilmiş demek. Ben hala 100 eşim hala 50 kilo :D normal yokuşları 110 la falan çıkıyoz ki basmıyorum. Sadece bu motoru alırsanız ilk kalkışta ve virajda gaz verirken dikkat edin. Zira orjinal lastikler yolu bırakabiliyor. Yalnız yaz aylarında lastiği ısıtırsanız çok iyi yol tutabiliyor. Uçmakdere de test ettim çok iyiydi. Ama sabahları serinde yada ıslak zeminde dünyası şaşıyor. Aslında motor çok dengeli. Elleri bıraktığınızda dümdüz çizgisini koruyor. Lastiğin sonuna kadar yatıyor motor. Öyle yok cruiserlar yatmazmış bilmem neymiş gibi efsanelere inanmamak lazım. Ayaklıklar değene kadar yatabiliyor. Ağırlık merkezi aşağıda olduğundan daha bile iyi. Yalnız depoyu bacakla sardığınızda her motorda olduğu gibi daha iyi kontra verilebiliyor ve daha dengeli sürülüyor. Yüksek hızda savrulmuyor. Kadranda 155 gördüm ama gerçek hızı 130-135 falandır sanırım gps ile ölçmek lazım, sadece bir kez denedim, yüksek hız isteyes SS almalı, Çünkü o hızlarda rüzgardan dayak delisine dönüyor insan . 7.000 devirden sonra ayaklarda 8500 civarında aynalarda ve elde titreşim hissediliyor. 11.000 devirde devir kesiciye giriyor. 7000-7500 bandında yaklaşık 110 km ile çok rahat sürüşü. Bu hızda uzun km ler rahat rahat gidiliyor. Kitapçıkta 4000 km yağ değişimi dese de 2000-2500 km de yağ değiştirmek istiyor zaten belli ediyor kendini. Parçası servislerde var ama alıcam kendim değiştireceğim dersen servisler satmayabilir. O zaman birkaç yer var satan yada koreden bir kaç site üzerinden getirtilebiliyor. 4-5 gün ile 15-20 gün arasında değişen kargo süreleri var. Kargoya ne kadar para verirsen o kadar erken geliyor. Aliexpreste birkaç ürün dışında yada genel olarak cruiser parçaları dışında parça bulunmuyor pek. Şehir içinde gidon ve aynalar biraz geniş olduğundan commuterlar scooterlar gibi her araya giremiyorsun. Ama düşük hızda bile dengesi iyi olduğundan kolaylıkla sürebiliyorsun. Benim vites geçişleri biraz sert gibi , özellikle 1 alırken takk diye geçiyor, diğerlerinde pek sorun yok. Boşa alırken ilk kullandığımda biraz zorlanıyordum, alışkanlık gerekiyor. Şimdi sorun yok. RR da boşa almak daha zordu. Ben sorun yaşamadım inşallahta yaşamam ama bazı arkadaşlar elektrik donanımının zayıf olduğunu çok yüklenmemek gerektiği belirtiyorlar. Dikkat etmek lazım. Buji pipoları zamanla aşınabiliyor ve çatlayabiyor. Zaman zaman kontrol etmekte fayda var. Sanırım ybr nin buji pipoları uyuyor demişti biri ama emin olamadım şimdi. Eğer yağlanmasına fazla dikkat edilmezse zincir 14-15 binde değişmek isteyebiliyor. Benim 14.500 de ve değiştirmem gerekiyor. Orta sehpa olmadığı için zincir yağlamak bana zor geliyor. Genel olarak motorumu seviyorum. İhtiyaçlarımı karşılayabildiği için uzun bir süre değiştireceğimi sanmıyorum.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
Reklamlar
-
01 Nisan 2016, 17:54
#23362
sağolasın siyahus açıklamaların yeni gelenler için rehber 👍
-
02 Nisan 2016, 10:08
#23363
arkadaşlar büyük hevesle aldığım motorum ön çapraz bağlarımın kopması nedeniyle ameliyat vs. binemeyeceğim için satıyorum.kullanmak neredeyse kısmet olmadı.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...87503601/detay
-
04 Nisan 2016, 09:01
#23364
merhaba arkadaşlar,
istanbul'da 2. el gv 250 arıyorum.
varsa satılık bildiğiniz motosiklet bilgilendirirseniz sevinirim.
-
04 Nisan 2016, 09:56
#23365
schism adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar,
istanbul'da 2. el gv 250 arıyorum.
varsa satılık bildiğiniz motosiklet bilgilendirirseniz sevinirim.
Merhaba bir arkadaşım 2014 model motorunu satıyor. Çiftli heybe, heybe demirleri, koruma demiri, sissy bar, sis farları gibi artıları var. Kendisi Kurtköy tarafında oturuyor. Birlikte yolculuk ettiğimizden ve motorları aynı yerden aldığımızdan makineyi çok iyi tanıyorum. Sana da kendisine de yardımcı olmak isterim ilgilenirsen. Bana özel mesajla ismini ve telefon numaranı gönderebilirsen kendisine iletirim seni arar.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
05 Nisan 2016, 20:54
#23366
öncelikle merhabalar. yaklaşık 10 gün içinde hayırlısıyla bir gv250 sahibi oluyorum FatyK sayesinde. Disk Kilidi ve zincir almayı düşünüyorum motoru kilitlemek için. 3 apartmanlık sitenin arasında bir açık otopark var orada park edicem. 200 lira civarı bir bütçeyle en uygun disk kilidi ve zincir ne alabilirim ? Link atabilirseniz ayrıca sevinirim.
edit: Konyada yaşıyorum çok fazla motor hırsızlığı olmuyor bu yüzden o koca fiyatlı ekipmanlara gerek duymadım. Bağlıyacağım yer zeminden 1 metre falan yukarıda olucak. Yere ulaşmayacak boyutlarda zincir önerilerinizi bekliyorum
-
06 Nisan 2016, 15:54
#23367
Paix adlı üyeden alıntı
öncelikle merhabalar. yaklaşık 10 gün içinde hayırlısıyla bir gv250 sahibi oluyorum FatyK sayesinde. Disk Kilidi ve zincir almayı düşünüyorum motoru kilitlemek için. 3 apartmanlık sitenin arasında bir açık otopark var orada park edicem. 200 lira civarı bir bütçeyle en uygun disk kilidi ve zincir ne alabilirim ? Link atabilirseniz ayrıca sevinirim.
edit: Konyada yaşıyorum çok fazla motor hırsızlığı olmuyor bu yüzden o koca fiyatlı ekipmanlara gerek duymadım. Bağlıyacağım yer zeminden 1 metre falan yukarıda olucak. Yere ulaşmayacak boyutlarda zincir önerilerinizi bekliyorum
http://urun.n11.com/kilit-ve-alarm/mts-lk603-alarmli-disk-kilidi-cinko-P105505901?cid=604001&gclid=CPyT7OCG-ssCFegp0wod_CsNCA&gclsrc=aw.ds
bende bu disk kilidi var
zincir olarak ise bu
http://www.feyizoglu.com/Sarmali-Kilit_48849.html#0
-
07 Nisan 2016, 00:31
#23368
nines adlı üyeden alıntı
http://urun.n11.com/kilit-ve-alarm/mts-lk603-alarmli-disk-kilidi-cinko-P105505901?cid=604001&gclid=CPyT7OCG-ssCFegp0wod_CsNCA&gclsrc=aw.ds
bende bu disk kilidi var
zincir olarak ise bu
http://www.feyizoglu.com/Sarmali-Kilit_48849.html#0
teşekkürler önerileriniz için disk kilidini attım hafızaya fakat o zinciri pek gözüm tutmadı
-
07 Nisan 2016, 11:07
#23369
Paix adlı üyeden alıntı
teşekkürler önerileriniz için disk kilidini attım hafızaya fakat o zinciri pek gözüm tutmadı
bizim apartmanın otoparkı olduğu için bununla idare ediyorum yoksa öyle çokta iyi birşey olduğunu söyleyemem.
-
07 Nisan 2016, 20:56
#23370
Merhaba arkadaşlar,
2. el arayışlarım hüsranla sonuçlanınca 0 gv 250 aldım. Kafamı kurcalayan bazı konularda yardımınıza ihtiyacım var. Öncelikle gidonu değiştireceğim. Bunun başlıca sebebi boy. İkinci olarak egzosta bazı müdahalelerde bulunacağım ki bu konuda biraz araştırdım kafam karıştı. Ama bir türlü nasıl yapmam gerektiği konusunda net bir fikir sahibi olamadım. Bunların garanti konusunda sıkıntı çıkaracağını biliyorum ancak gözümü kararttım diyebilirim. Son olarak rodaj! Heralde 500-600 km baya iğrenç geçecek sanırım. Bunu nasıl atlatmak gerekir en sağlıklı?
Değerli görüşlerinize ihtiyacım var..
-
07 Nisan 2016, 22:16
#23371
schism adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
2. el arayışlarım hüsranla sonuçlanınca 0 gv 250 aldım. Kafamı kurcalayan bazı konularda yardımınıza ihtiyacım var. Öncelikle gidonu değiştireceğim. Bunun başlıca sebebi boy. İkinci olarak egzosta bazı müdahalelerde bulunacağım ki bu konuda biraz araştırdım kafam karıştı. Ama bir türlü nasıl yapmam gerektiği konusunda net bir fikir sahibi olamadım. Bunların garanti konusunda sıkıntı çıkaracağını biliyorum ancak gözümü kararttım diyebilirim. Son olarak rodaj! Heralde 500-600 km baya iğrenç geçecek sanırım. Bunu nasıl atlatmak gerekir en sağlıklı?
Değerli görüşlerinize ihtiyacım var..
boyunuz kaç? benim 1.90 orjinal gidonla çok rahat kullanıyorum.. görüntü açısından değiştirilecekse ona karışamam ama boy için değiştirecekseniz öncelikle gidonum bağlantılarını gevşetip çok az yukarıya kaldırın, tekrar sıkın öyle bir deneyin sürüş çok farklı olucaktır. ama bu tarz durumlarda önce bir süre motoru kullanmanızı tavsiye ederim zamanla alışırsınız belki ihtiyacınız olmaz.
egzos konusunda sesi rolantide ve alt devirlerde güzel olur fakat yüksek devirlerde iyi ses alamazsınız, ben 25.000 km açık egzos gv 250 ile gezdim şu anda stock egzos kullanıyorum, emin olun çok daha konforlu sürüş sağlıyor.
sizin istediklerinize hep yapma olmaz dedim farkındayım ama en azından bir süre böyle kullanın sonradan karar verin
-
07 Nisan 2016, 22:27
#23372
schism adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
2. el arayışlarım hüsranla sonuçlanınca 0 gv 250 aldım. Kafamı kurcalayan bazı konularda yardımınıza ihtiyacım var. Öncelikle gidonu değiştireceğim. Bunun başlıca sebebi boy. İkinci olarak egzosta bazı müdahalelerde bulunacağım ki bu konuda biraz araştırdım kafam karıştı. Ama bir türlü nasıl yapmam gerektiği konusunda net bir fikir sahibi olamadım. Bunların garanti konusunda sıkıntı çıkaracağını biliyorum ancak gözümü kararttım diyebilirim. Son olarak rodaj! Heralde 500-600 km baya iğrenç geçecek sanırım. Bunu nasıl atlatmak gerekir en sağlıklı?
Değerli görüşlerinize ihtiyacım var..
Sorun ve çözüm olayına girelim:
1. Gidon boyu; gidon boyu gayet normaldir. Muhtemelen oturuşunuzda bir yanlışlık vardır veya kol boyunuz uzundur. Elcikleri kavradığınızda dirseklerinizin yere paralel olması gerekiyor. Eğer ciddi sorun varsa da gidon değiştirilimez, riser ile yükseltilir. Tabii bu yükseltme pahalıya patlayabilir. Çünkü bütün kablo teçhizatının da değişmesi demek gidonu yükseltmek.
2. Egzost; sıfır aldığınızdan dolayı enjeksiyonlu bir modele sahipsiniz demektir. Öncelikle sadece egzost alarak olmuyor o iş. Power commander ile yeni enjeksiyon haritası (hava-yakıt karışımı) ayarı yapmanız lazım ve çok ciddi bir ustanın bunu yapması lazım. Direkt olarak beyne bağlanıyor. Bu bir. İkincisi, oksijen sensörleri devamlı arıza gösterip FI lambasını yakacak değişim yaparsanız. Bunun olmamasını isteyen ustalar o sensörleri iptal ediyor. Ama sonra muayene, garanti ve ceza durumlarını da riske sokmuş oluyorsunuz ki stok egzost dışında bir şeyle muayeneye giderseniz zaten muayeneden geçemiyorsunuz. Kendi egzostunun susturucusunu delerseniz de hem kulak tırmalayan berbat bir ses alıyorsunuz, hem de uzun süreli sürüşlerde yüksek devirde inanılmaz yorucu oluyor. Zaten bu motosiklet 250 cc. Tok 1300 cc Harley sesi elde etmeyi unutun. Karbüratörlüde egzost işi daha kolay. Ama ses yine beklentilerin altında. Dediğim gibi 250 cc motosikletten çok bir şey beklememek gerekiyor.
3. Rodaj; kullanım kılavuzuna uygun gitmelisiniz. İlk 800 km 1/2 gazı aşmadan, sonraki 800 km'de de 3/4 gazı aşmadan sık sık vites değiştirip kullanmanız ve 4-6 bin arası devrin üstüne çıkmamanız gerekiyor. Zaten bu sürat için tasarlanmış bir motosiklet değil. Gazlamamalısınız. 1000. km'de de yağ ve yağ filtresi değişimini ihmal ederseniz rodajda oluşan metal çapaklar filtrenizi tıkar.
Hayırlı olsun.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
07 Nisan 2016, 22:40
#23373
@ogzcngdk,
@HAZZILHAR,
Yorumlarınız için teşekkür ediyorum öncelikle.
Boyum 1.83 ama dediğiniz gibi orjinal gidonu vidalarından gevşeterek deneyeceğim öncelikle.
Ancak bir kaç yerde kablo boyunun uzun olduğu için gidon yükseltmede sorun olmayacağını okumuştum. Şimdilik bunu rafa kaldırayım orjinal gidonda değişikliğe gitmenin yoluna bakacağım.
Egzost konusuna gelince; amacım gereksiz gürültü yapmak değil ancak 250'lik V motorunda az çok sesini duymak istiyorum. Sanırım beni en çok zorlayacak hususlardan birisi bu olacak.
Umarım 2. El japon almadığım için pişman olmam. Tek amacım sorun yaşamadan 2-3 sene binmek sonrası ya nasip
-
08 Nisan 2016, 14:30
#23374
Hudson motora gittiğimde haziran ayında gv 300 türkiyeye 250cc olarak gelecek dediler.Sıfır almayı düşünen arkadaşlar varsa biraz beklemeleri mantıklı olabilir.Hem yeni kasa almış olursunuz ya da eski kasaları daha uygun fiyata alabilirsiniz.
-
08 Nisan 2016, 16:56
#23375
Arkadaşlar bizim motorlar için en uygun sissy bar, motor koruma ve yan çanta nerden bulabiliriz. Internette hep honda yamaha vs diye satış var. Öneriniz olursa çok sevinirim. Teşekkürler.
-
11 Nisan 2016, 10:30
#23376
nightwolf22 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bizim motorlar için en uygun sissy bar, motor koruma ve yan çanta nerden bulabiliriz. Internette hep honda yamaha vs diye satış var. Öneriniz olursa çok sevinirim. Teşekkürler.
piyasada hazır yok gibi birşey. istanbuldaysan metal sanatları atölyesinden yaptırabilirsin yada koreden getirtebilirsin (hyosungsource)
-
11 Nisan 2016, 10:50
#23377
nightwolf22 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bizim motorlar için en uygun sissy bar, motor koruma ve yan çanta nerden bulabiliriz. Internette hep honda yamaha vs diye satış var. Öneriniz olursa çok sevinirim. Teşekkürler.
Konunun en sağ üstünde konu içinde ara diye bir buton var. Aradığınız kelimeleri oraya yazıp geçmişte yapılan paylaşımlara bakabilirsiniz. Oralarda defalarca anlattık, tartıştık. Güle güle kullanın motosikletinizi.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
13 Nisan 2016, 16:44
#23378
ssates adlı üyeden alıntı
üstat bende alıcam uygunmudur bu başlık gt250r için ?
-
14 Nisan 2016, 21:24
#23379
İstanbul'da temiz gv 250 arıyorum, satan varsa seslensin.
ogzhnpcmn@gmail.com
-
14 Nisan 2016, 23:49
#23380
Arkadaşlar merhaba,
Bende gün itibari ile Hyosung GV250'ci oldum ve motordan çok memnun kaldım.
Çok merak ettiğim bir sorum var. Araç kullanırken en çok imrendiğim bir konu, Biz şimdi her türlü emniyet şeridine girebiliyor muyuz. Kameralardan ceza filan geliyor mu
Herkese selamlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler