Kubanın TNT250'de yaptığı gibi GV300 de ülkemize muhtemelen 250 olarak düzenlenip getirilecektir. Bence fiyatı eski kasasıyla üç aşağı beş yukarı aynı olacaktır..
Kubanın TNT250'de yaptığı gibi GV300 de ülkemize muhtemelen 250 olarak düzenlenip getirilecektir. Bence fiyatı eski kasasıyla üç aşağı beş yukarı aynı olacaktır..
Çok mantıksız. Biri Naked 700cc, biri cruiser 300cc. Cruiser bir motosikleti cruiser ile kıyaslayın. Dersen ki R25'e ya da geldiğinde MT-25'e 14-15 vereceğime 5 daha koyar MT-07 alırım, orası okey.
GV300'ün yerleşeceği noktada ona benzeyen başka bir motosiklet varsa alternatif olabilir. Haa gönlünüz naked'dan yanadır o zaman anlarım. Ama bu kıyas doğru değil. Ayrıca R125 ve MT125 gibi motosikletlerin 10 bin liranın üstüne satıldığı bu ülkede MT-07'nin fiyatı şaşırtıcı derecede düşük. Gerçekten inanılır gibi değil.
Ayrıca GT300R ile aynı bloğu kullanan bu motosikletin ülkemize GT250R'ın getirilmesiyle yine GV250 olarak gelebilmesi kuvvetle muhtemel. Biliyorsunuz ki R25 aslında yurtdışında R3 olarak satılıyor ki ülkemizdeki vergi dilimine ayak uydurabilmesi için 250 cc hacme düşürülmüştü. Aynı şekilde bir modifikasyon olabilir diye düşünüyorum ama bunlar sadece tahmin. Bundan da ötesi ön ve arkada Bosch ABS'li disk fren olup şekil şemal olarak bu kadar güzel 250-300 cc cruiser tarzında hiçbir motosiklet yok. Bu segmentin liderliği yine Hyosung'da olacaktır. Ben bile 2. motosiklet olarak düşünüyorum şu anda.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
gerçekten zaten yamaha xv 950 ile aşırı benzeşiyo ve 883 iron ile yamaha starbold favori motorlarım ve gelecekte istediğim makineler ha yamaha daha ağır basıyo görsel olarak benim zevkime daha çok hitap ediyo fuarı bekliyicez bakalım napıcaklar ne edicekler ve gerçekten tasarım olarak 250 300 lüklerde tek rakibi kendisi olucak gibime geliyo.
mt 7 ile kıyas yapmadımki ben olsam tüketici olarak bu motora 15 vermem başka mantıklar yönlenirim demek istedim. Benim için motosiklet tarz değil keyiftir ve bu keyfi her tür motordan alabiliyorum.Dolayısı ile paranın miktarına göre en iyi seçenekleri kalite ve keyif olarak değerlendiriyorum ve bu parayı 300 lük bi makinaya elbetteki vermem nihayetinde güçsüz bi makina.Ama ben şuan gv250 den memnun değilmiyim? aşırı memnunum ama 8500 lira verdiğimi göz önüne alıyorum yoksa bu aletede gidip 13 küsür bin harcamam.Dediğiniz gibi tercih tabi.Burda söylediğim şey kıyaslama kriteri tarz olarak ele alma değilde daha çok para ve yarar ilişkisine göre kişisel tercih meselesi.Sonuçta ben de müşteriyim ve o fiyata almam başkalarının bu noktadaki fikri benim için çok bişeyi değiştirmiyor.Ama güzel makina olmuş. İkinci ele düşünce 11 12 bin verilir gayet
Arkadaşlar bay motoyu aradım hysounga artık onlar bakmıyormuş. İstanbul anadolu yakasında yetkili servisi var mı ?
Orijinal mesaj GreenArrow nick'li arkadaşımıza aittir. Bizzat kendisi kitapçıktan fotoğrafı çekmiştir. Burada tekrar paylaşmakta fayda var.
2015 İSTANBUL'DAKİ TÜM YETKİLİ GÜNCEL HYOSUNG SERVİSLERİNİN LİSTESİ:
Edit: Resimler görünmüyorsa link olarak da vereyim:
1. http://hizliresim.com/l75kpp
2. http://hizliresim.com/og4Apq
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Teşekkürler. Ben de Dragstar 1100 ile geçirdiğim kazadan sonra düşük hacimli GV250'ye geçmiştim ama sonra yeniden yükseltmek icap etti. Aslında hiç hesapta yoktu. Başka bir motosikleti satın alacakken son kez ilanlara bakayım dedim, yanlışlıkla başka bir motosikletin kategorisine konmuş henüz 632 km'deki fıstığı kaçırmayayım dedim. Güzel de bir fiyata denk getirdim. Hem zaten sport-cruiser kafasında olduğum için en azından görüntüde onu yakalıyor bu motor. Şimdilik 2 şikayetim var; sert sele ve her Suzuki'de olduğu gibi frenleme : )
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Merhaba.Hyosung gv 250 nin üzerindeki orjinal lastikler nasıl?Çok mu kötü yoksa idare ediyormu ıslak kuru asfalt performansı?alır almaz motoru değiştirmek gerekir mi?
Kullanıma göre değişir. Ben yağışlı havalarda kullanmadığım için 7000 km dir olumsuzluk yaşamadım. Yağışlı havalarda orijinal lastiklerin kötü olduğu yazılıyor. Burada genelde Sava takılıyor. Sava takanlar memnun ama çabuk çatladığını duydum, yağışlı havalarda kullanmadığım için orijinal lastikleri kullanmaya devam ettim.
Ben lastikleri city grip yaptım memnunum güzel tutuyor yolu
Lastikler orjinal ama bayat değilse sıkıntısız kullanırsın. Ben GT 250R üzerindeki Shinkoları 30.000km her koşulda kullandım. Türkiyede her yere gittim. Bir sıkıntı yaşamadım. Daha iyi lastiğe paran yetiyorsa her zaman daha iyi lastik al tabi ama bu üzerinde gelenler kullanılamaz demek değil.
ver gazı... ver çoşkuyu
bende 7000 km dir kullanıyorum. Lastikleri ısıtana kadar dikkatli ol özellikle lk 10-15 dakika dikkatli fren yap.Isınınca sorun yok. Uçmakderede ayaklık sürtecek kadar yatırdım kaymadı ama asfalt yanıyordu, dün sabah ilk çıktığımda 20-25 km hızda arkayı kilitledi. Birde ıslakta kötü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------
Arkadaşlar bizim zincir ölçüsü 520 116 bakla mıdır? O-ring veya X-ring takabiliyor muyuz? Birde DID biliyoruz muhteşem de şu YBN nasıl bir markadır ? takılır mı yoksa hiç bulaşmamalı mı?
520 116 Evet. X-Ringin takılabildiğini biliyorum. Orijinal zinciride zaten O-Ring. Benim orijinal zincirin iki baklasının O-Ringi bozulmuştu. Taiwan malı 100 TL ye O-Ringli zincir aldım. 6500 km dir kullanıyorum. İlk başlarda gıcırtılı bir ses çıkarıyordu. Şu anda o ses kesildi gibi ama bir şey dikkatimi çekti zincir hiç uzamıyor gibi bir şey. Orijinal zinciriyle baya uzunluk farkı var. ikisinin yaptığı km de yaklaşık 6500 km. Ama DID alabiliyorsan en iyisinin o olduğu söyleniyor.
motorun zincir ölçülerini şimdi hatırlamıyor olsamda, sattığım canım motorumda did zincir vardı ve 25.000 km kullanmıştım, sattığım arkadaş ile beraber 30 bin km yol yaptı zincir.. zincir germe işlemi hiç yapmadık, fakat lastik sökülüp takıldığında ayarlanıyor ama şöyle söyleyeyim daha germek için bolca payı var.
sana tavsiyem orjinal D.İ.D zincirden şaşma, başta pahalı gelsede eğer motoru düzgün kullanırsan çok uzun süre zincir değiştirmek gibi derdin olmaz...
yine eski sayfaları karıştırırsan 40.000 km üzerinde did zincir ile dolaşan arkadaşlar var.
Gv300 de neden ayna yok arkadaslar ? Sonradan mi ekleniyor bizmi takiyoruz nedir bunun olayi. Diger modellerde var eicmada hyosungun. Birde gd450 de yok galiba.
Aynalı olarak satın alacaksınız tabii ki. Sonradan almak gibi bir durum yok. Zaten trafiğe çıkamazsınız aynasız. Muhtemelen tanıtım amaçlı görüntüyü bozmaması için takmamışlardır.
Hakikaten çok tatlı yahu:
2. fotoda ayna bağlantı yerleri görünüyor. Kasten takılmamış.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
abi çok güzel alet ya aynasız stopsuz farsız bile kullanırım :D
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)