Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
05 Ekim 2015, 14:35
#23041
lakoti adlı üyeden alıntı
çok teşekkür ederim @murat81. oldukça kolay bir işlemmiş. hallettim sayende.
başka bir sorunum daha var bu aralar:
kataloğa göre 300'de bakım yapılması gerekiyor yağ değişimi vs. ancak sürekli gittiğim usta - ki hyosung bayisi kendisi - ısrarla 300 bakımına gerek olmadığını, 1000 de yapılacak bakımın yeterli olduğunu söylüyor. dediğine göre: 300 bakımı önceki nesillerde yapılıyormuş sonradan kitapçıkları değiştirmeyi unutmuşlar
bana pek sağlıklı gelmedi bu ilgi. başka servis aramalı mıyım? bu konuda deneyimleriniz neler?
motorum 2015 model hyosung gv 250.
2014 kitapçığında rodaj bakımı 1000 km'dedir. 2015 kitapçığında değişti mi bilmiyorum ama kitapçığa uymakta her zaman fayda var. Zaten 300 km'de ilk rodaj yağı değişir, çapak varsa yağ filtresi değişir, cıvatalar sıkılır. Herhangi bir ciddi işlem yok. Usta için angarya geliyor da ondan öyle demiştir. 1000 km'de de aynı şeyler var. Ben hep kitapçığa uyuyorum. Sen de uymaya özen göster ve mümkünse ısrar et bakımı yapsın, ya da başka bir servise götür. Konulacak yağ 10w40 olacak.(Castrol, Ipone, Motul gibi iyi markalar olursa daha iyi olur) Önümüz kış zaten, kalın yağa gerek yok. Hatta istersen kendi yağını kendin al öyle git. Bauhaus'ta veya moto marketlerde bulabilirsin. Yağ parası çok geçiriyorlar. Zinciri de yağlatmayı ve sen üzerindeyken gergi ayarı yaptırmayı unutma.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Reklamlar
-
05 Ekim 2015, 14:43
#23042
lakoti adlı üyeden alıntı
çok teşekkür ederim @murat81. oldukça kolay bir işlemmiş. hallettim sayende.
başka bir sorunum daha var bu aralar:
kataloğa göre 300'de bakım yapılması gerekiyor yağ değişimi vs. ancak sürekli gittiğim usta - ki hyosung bayisi kendisi - ısrarla 300 bakımına gerek olmadığını, 1000 de yapılacak bakımın yeterli olduğunu söylüyor. dediğine göre: 300 bakımı önceki nesillerde yapılıyormuş sonradan kitapçıkları değiştirmeyi unutmuşlar
bana pek sağlıklı gelmedi bu ilgi. başka servis aramalı mıyım? bu konuda deneyimleriniz neler?
motorum 2015 model hyosung gv 250.
Dostum öncelikle motorun hayırlı olsun.
sana tavsiyem kitapçık ne diyorsa onu yap. en kötü garanti kağıdına bak oradada yazar bakım aralıkları. eğer garanti kağıdında 300 bakım varsa ve sen yaptırmazsan büyük ihtimalle bu sefer götürdüğün servis motora birşey olduğu an (garanti kapsamına girecek şekilde) abi sen 300 bakımı yapmamışsın garanti iptal diyebilir.
öte yandan ilk bakımda işçilik almayacakları için yapmak istememiş olabilir. şimdi adamlarında günahlarını almayayım ama aklıma bunlar geliyor.
-
05 Ekim 2015, 15:21
#23043
geçen hafta kubasuperlightı kenara atıp gv250 aldım. Daha evvelden 1000lik nakedlara alışık olduğumdan yolda sıkıntıdan gözyaşları geliyordu kubada nerdeyse ama sayısız motor modeliyle tecrübem var şunu diyebilirim. gv250 sürdüğüm en keyifli motorlardan biri oldu. ekonomim düzelince harley alacağım bu tarzı eskiden sevmiyordum ama şimdilerde hoşuma gitmeye başladı. ama harleye rağmen gv250 yi kenarda tutmayı düşünüyorum satmayıp. almayı düşünen varsa düşünmeden alsın. gidip sıfıra da onca para vermeyin 8 bine az kilometre yapmış bi alet alıp zincirdir filtrelerdir yağdır balatalardır değişin sıfır gibi oluyor zaten. burda son hızla ilgili de 155 diyen olmuş 150 diyen olmuş. geçen gün yokuş aşağı değil düz yolda 160 ın üstüne çıktı gösterge olmadığı için bilmiyorum tam kaçtır ama 170 e yakın bir hıza ulaştığını tahmin ediyorum. motor saçma şekilde güçlü. bir 250 lik kawasaki ninja ile 190 görmeye şaşırmıyordum ama bunda 170 e açıkçası baya şaşkınım. neyse kısacası düşünmeden alın
istanbulda oturanlar için gayrettepede acr motor harley dükkanı var aynı zamanda lastikte değiştirebiliyorsunuz. bakım onarım işlemlerimi orda yaptırıyorum ali ihsan usta çok iyi bir ustadır usta arayanlar bir gidip deneyebilirler. bi daha başka yere motor yaptıracağınızı sanmam zaten bir giderseniz
-
05 Ekim 2015, 23:02
#23044
Beyler merhaba hepinize iyi akşamlar.Ben 1 aydır gv 250 kullanıyorum ve sizlere bir soru sormak istiyorum.
Sorum egzoz ile ilgi sesinin daha tok ve daha gür çıkması için ne yapabilirim tabi ki çevremdeki insanları çokta rahatsız etmeden etraftan küfür yemeyecek kadar hani kulağa hoş gelen cruiser sesleri vardır ya o şekilde tabi bide muayeneden geçmesi lazım.Bunun için egzoz deldirme işlemi varmış tavsiye eden de var etmeyen de bazıları ise egzozu değiştir diyor ama araştırdım ve ben böyle bir egzoz bulamadım.Yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden Teşekkürler.
-
06 Ekim 2015, 11:39
#23045
varyoz adlı üyeden alıntı
Beyler merhaba hepinize iyi akşamlar.Ben 1 aydır gv 250 kullanıyorum ve sizlere bir soru sormak istiyorum.
Sorum egzoz ile ilgi sesinin daha tok ve daha gür çıkması için ne yapabilirim tabi ki çevremdeki insanları çokta rahatsız etmeden etraftan küfür yemeyecek kadar hani kulağa hoş gelen cruiser sesleri vardır ya o şekilde tabi bide muayeneden geçmesi lazım.Bunun için egzoz deldirme işlemi varmış tavsiye eden de var etmeyen de bazıları ise egzozu değiştir diyor ama araştırdım ve ben böyle bir egzoz bulamadım.Yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden Teşekkürler.
Bu makineden güzel ses almak maalesef imkansıza yakın. Hele de enjeksiyonlu ise. 250'lik herhangi bir makineden zaten güzel ses almayı unutun. Yapılmışlarını gördüm. Oksijen sensörü arızasından dolayı zırt pırt uğraşırsınız. Yeni egzost takıp da oksijen sensörü arızasına kesin bir çözüm bulunabilir mi bilmiyorum. Bence bulunabilir. Ama araştırmam lazım.
Bunun dışında stok egzost dışındakilerle eğer 98 dB'den (desibel) daha fazla ses çıkıyorsa yine muayeneden geçemiyorsunuz. Egzostu deldirdiğinde de alacağın sesi şu linkteki ilanın videosundan dinleyebilirsin. Zaten yüksek devirde ne kadar kulak tırmalıyor görüyorsun. Uzun yolda sürekli bu sesle gittiğini düşün bir de...
Uzun lafın kısası sesle ilgili herhangi bir düzgün gelişme henüz yok. Olmayacak da, beklememek lazım zaten. 250 cc makine, 600 cc'nin altındakilerden iyi ses beklemeyin. Youtube'da delip kesip yapan bir çocuk vardı. Şimdi ofiste olduğumdan videosunu paylaşamadım. Onun ses de rezalet. Zaten apaçi gibi 250 cc makine ile softail sürüyormuşçasına kasılmamak lazım. Sonra trafikteki açık egzostlu Şahinlerden farkımız kalmaz.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
06 Ekim 2015, 12:02
#23046
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Bu makineden güzel ses almak maalesef imkansıza yakın. Hele de enjeksiyonlu ise. 250'lik herhangi bir makineden zaten güzel ses almayı unutun. Yapılmışlarını gördüm. Oksijen sensörü arızasından dolayı zırt pırt uğraşırsınız. Yeni egzost takıp da oksijen sensörü arızasına kesin bir çözüm bulunabilir mi bilmiyorum. Bence bulunabilir. Ama araştırmam lazım.
Bunun dışında stok egzost dışındakilerle eğer 98 dB'den (desibel) daha fazla ses çıkıyorsa yine muayeneden geçemiyorsunuz. Egzostu deldirdiğinde de alacağın sesi
şu linkteki ilanın videosundan dinleyebilirsin. Zaten yüksek devirde ne kadar kulak tırmalıyor görüyorsun. Uzun yolda sürekli bu sesle gittiğini düşün bir de...
Uzun lafın kısası sesle ilgili herhangi bir düzgün gelişme henüz yok. Olmayacak da, beklememek lazım zaten. 250 cc makine, 600 cc'nin altındakilerden iyi ses beklemeyin. Youtube'da delip kesip yapan bir çocuk vardı. Şimdi ofiste olduğumdan videosunu paylaşamadım. Onun ses de rezalet. Zaten apaçi gibi 250 cc makine ile softail sürüyormuşçasına kasılmamak lazım. Sonra trafikteki açık egzostlu Şahinlerden farkımız kalmaz.
Teşekkür ederim üzüldüm bir hal çare bulunana kadar olan sesinden zevk almaya çalışalım o zaman.Tekrar teşekkürler iyi çalışmalar.
-
06 Ekim 2015, 12:43
#23047
Ya işte dediğim gibi birtakım çözümler bulanlar var. Ama yine de çıkan ses tatmin edici değil, hatta eskisini aratıyor. Ama beğenen çıkabilir. Ben şahsen hiç beğenmiyorum. Zaten motosiklette değiştirmek isteyip de değiştiremediğim tek şey egzost oldu.
Ben böyle gurul gurul kükrer gibi ama yırtınmadan çıkan bas sesleri seviyorum. Vance & Hines'ın Yamaha Stryker modeli için geliştirdiği bir egzost vardı. O ses işte bence mükemmel cruiser sesi.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
07 Ekim 2015, 14:21
#23048
Selamlar arkadaşlar , cuma akşamı trafikte kırmızı ışıkta dururken , arkamda duran araba birden hareket edip benim motora arkadan çarptı. Aşşağılık heriflerle biraz münakaşadan sonra Allah belanızı versin diyip ayrıldım. Neyse, benim arka çamurluk çarpmanın etkisiyle yanlardan bombe yapmış. Elimle arkadan çekerek biraz düzelttim. Sürtme falan yapmıyor ancak bombeyi düzeltmek için arka çamurluğu söküp içindeki metalleri düzeltip takmam lazım. Sıkıntılı bir iş midir tamirciyemi gideyim yoksa elin tornavida tutuyorsa kendin yap mı dersiniz ? kendim yaparsam izlemem gereken sıra ne ? ön koltuk ,arka koltuk , çamurluk mudur sırası ? teşekkürler.
-
07 Ekim 2015, 17:17
#23049
varyoz adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim üzüldüm bir hal çare bulunana kadar olan sesinden zevk almaya çalışalım o zaman.Tekrar teşekkürler iyi çalışmalar.
Hocam benim gv 250 nin sesi custom egzoslar gayet iyi.
Ama karbüratörlü tabii..
siyahus adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaşlar , cuma akşamı trafikte kırmızı ışıkta dururken , arkamda duran araba birden hareket edip benim motora arkadan çarptı. Aşşağılık heriflerle biraz münakaşadan sonra Allah belanızı versin diyip ayrıldım. Neyse, benim arka çamurluk çarpmanın etkisiyle yanlardan bombe yapmış. Elimle arkadan çekerek biraz düzelttim. Sürtme falan yapmıyor ancak bombeyi düzeltmek için arka çamurluğu söküp içindeki metalleri düzeltip takmam lazım. Sıkıntılı bir iş midir tamirciyemi gideyim yoksa elin tornavida tutuyorsa kendin yap mı dersiniz ? kendim yaparsam izlemem gereken sıra ne ? ön koltuk ,arka koltuk , çamurluk mudur sırası ? teşekkürler.
Arka çamurluk çok lanet hocam bizim motorlarda özel sehpan olsa bile. Liftli bir tamircide kolay hallolur.
-
07 Ekim 2015, 19:05
#23050
siyahus adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaşlar , cuma akşamı trafikte kırmızı ışıkta dururken , arkamda duran araba birden hareket edip benim motora arkadan çarptı. Aşşağılık heriflerle biraz münakaşadan sonra Allah belanızı versin diyip ayrıldım. Neyse, benim arka çamurluk çarpmanın etkisiyle yanlardan bombe yapmış. Elimle arkadan çekerek biraz düzelttim. Sürtme falan yapmıyor ancak bombeyi düzeltmek için arka çamurluğu söküp içindeki metalleri düzeltip takmam lazım. Sıkıntılı bir iş midir tamirciyemi gideyim yoksa elin tornavida tutuyorsa kendin yap mı dersiniz ? kendim yaparsam izlemem gereken sıra ne ? ön koltuk ,arka koltuk , çamurluk mudur sırası ? teşekkürler.
Çok zor değil. Koltuğu sök. Varsa sisi barı sök. 12 Anahtarla yan kromajlı parçaları sök. Stop lambalarının fişini çıkar. Stop lambalarının fişi koltuğun altında. Civataları çıkartınca çamurluk boşa çıkıyor. Yan sehpadayken sökebilirsin.
-
08 Ekim 2015, 16:21
#23051
gv250nin hava filtresi , yağ filtresi , orjinal zinciri ve 2 adet cr8e ngk bujisi elimde mevcut. sipariş verdikten sonra acilen değiştirmek istediğim parçalar olupta başka yerden temin edince beklemeden yaptırıp kargodan gelenleri elimde tuttum. Kargo ücreti vermeden parça ihtiyacı olupta bayilerde bulamayan olursa benimle iletişime geçsin istanbul içi gelip teslim ederim.
-
08 Ekim 2015, 17:27
#23052
reason667 adlı üyeden alıntı
Hocam benim gv 250 nin sesi custom egzoslar gayet iyi.
Ama karbüratörlü tabii..
Arka çamurluk çok lanet hocam bizim motorlarda özel sehpan olsa bile. Liftli bir tamircide kolay hallolur.
Arenli adlı üyeden alıntı
Çok zor değil. Koltuğu sök. Varsa sisi barı sök. 12 Anahtarla yan kromajlı parçaları sök. Stop lambalarının fişini çıkar. Stop lambalarının fişi koltuğun altında. Civataları çıkartınca çamurluk boşa çıkıyor. Yan sehpadayken sökebilirsin.
Teşekkürler cevaplar için , o zaman bi keşif yapayım becerebilirsem ki sanırım yaparım, kendim hallederim olmadı avcılara giderim artık.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
-
12 Ekim 2015, 16:21
#23053
Merhaba bayanlar,beyler
yaz başı 2. el aldığım motor(200km'deydi)'un garanti belgesi yok. Daha doğrusu ilk sahibi kaybetmiş. Bakımlardan sonra garanti belgesine işlettirmem lazım yaptıramıyorum. Arkadaş motoru bay moto'dan almış onları aradım sistemi kapattık distribütör değişti diyor. Yenisi aradım sanırım İzmir'de bir firma, eski distribütör'ün sattığı cihaza belge veremeyiz öyle bir altyapımız yok diyor.
Resmen açıkta kaldım. Bu belgeyi nasıl çıkartabilirim ?
Motorda problem oldu 80-10 km'den sonra düdük sesi gibi bir ses geliyordu özellikle yazın(şu an yok)gazı açınca civik civik sesler geliyor.Bu garanti kapsamında mıdır ? Sorunun ne olduğunu anlamadım.
-
12 Ekim 2015, 16:53
#23054
spawner adlı üyeden alıntı
Merhaba bayanlar,beyler
yaz başı 2. el aldığım motor(200km'deydi)'un garanti belgesi yok. Daha doğrusu ilk sahibi kaybetmiş. Bakımlardan sonra garanti belgesine işlettirmem lazım yaptıramıyorum. Arkadaş motoru bay moto'dan almış onları aradım sistemi kapattık distribütör değişti diyor. Yenisi aradım sanırım İzmir'de bir firma, eski distribütör'ün sattığı cihaza belge veremeyiz öyle bir altyapımız yok diyor.
Resmen açıkta kaldım. Bu belgeyi nasıl çıkartabilirim ?
Motorda problem oldu 80-10 km'den sonra düdük sesi gibi bir ses geliyordu özellikle yazın(şu an yok)gazı açınca civik civik sesler geliyor.Bu garanti kapsamında mıdır ? Sorunun ne olduğunu anlamadım.
Sorununuz egzantrik zincirinden kaynaklı diye düşündüm ilk seferinde. Çünkü o uğultu genelde egzantrikten geliyor. Öncelikle herhangi bir serviste egzantrik zincirini kontrol ettirip sorunun ondan kaynaklı olup olmadığını öğrenmeye çalışın. Daha sonra herhangi bir ustada egzantrik zincir değişimi yaptırabilirsiniz. Ancak garanti belgeniz olmadığından zincir ve işçilik masrafı da size ait olacaktır. Garanti belgesi için de Üniteks'in ketum tavrı devam ediyor. 2015 öncesi alınan motorlara garantisi olsa bile ben bakmam diyorlar. Geçmiş olsun.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
12 Ekim 2015, 17:25
#23055
Öncelikle herkese Merhaba Arkadaşlar
Ben Hyosung GV650 sahibiyim. Motorumdan o kadar memnundum ki anlatamam. Taki bir gün iş çıkışı çalıştırana kadar. Motor tek silindire düştü. Zor gidiyor. Resmen kafayı yedim. Neyse ki motorcuya götürdüğümde bujiye bakalım dedi. Arka buji kurum tutmuş elektriği kesmiş. Bende NKG çift tırnaklı yeni bir buji taktım. 1 hafta sonra yine aynısı oldu. Gittim bir daha taktım. Sonra 3 gün geçti yine aynısı oldu ve artık kullanmıyorum motorumu. Birçok idda ortaya atılıyor. Karbüratör hava filtresini temizle ve senkron ayarı yaptır deniliyor. Diğeri de pistonlardaki segmanın ağzının dönmesi sonucu bujiyi kurum kaplaması. Çözüm üretin lütfen hassas bir konu iyi bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok daha kolaylaşır işim. Herkese teşekkürler....
-
12 Ekim 2015, 17:45
#23056
CaptainJoker adlı üyeden alıntı
Öncelikle herkese Merhaba Arkadaşlar
Ben Hyosung GV650 sahibiyim. Motorumdan o kadar memnundum ki anlatamam. Taki bir gün iş çıkışı çalıştırana kadar. Motor tek silindire düştü. Zor gidiyor. Resmen kafayı yedim. Neyse ki motorcuya götürdüğümde bujiye bakalım dedi. Arka buji kurum tutmuş elektriği kesmiş. Bende NKG çift tırnaklı yeni bir buji taktım. 1 hafta sonra yine aynısı oldu. Gittim bir daha taktım. Sonra 3 gün geçti yine aynısı oldu ve artık kullanmıyorum motorumu. Birçok idda ortaya atılıyor. Karbüratör hava filtresini temizle ve senkron ayarı yaptır deniliyor. Diğeri de pistonlardaki segmanın ağzının dönmesi sonucu bujiyi kurum kaplaması. Çözüm üretin lütfen hassas bir konu iyi bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok daha kolaylaşır işim. Herkese teşekkürler....
Bu soruyu şu başlığa yazarsanız daha doğru olur gibi:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...i&daysprune=-1
Eğer bujide bir arıza var ise, ateşleme ile ilgili bir problemdir. Yani karbüratör ile senkron ayarıyla çok ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Benim bilgim maalesef bu kadar. Mekanik olmayan arızalara çözüm bulamıyorum çok basit olmadıkça. Bu arada gv650i nickli Kaya Abi'mize de danışabilir hatta bizzat yerine gidip yardımcı olmasını isteyebilirsin. Kendisi de aynı motora sahip, bütün bilgi birikimiyle de her zaman yardımcı olabilecek birisidir.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
13 Ekim 2015, 09:58
#23057
Yardımcı olduğun için çok sağol...
-
13 Ekim 2015, 15:01
#23058
Merhaba arkadaşlar. Uzun araştırmalar sonucu gv250 almaya karar verdim. Birkaç kez üzerine oturdum tarttım makinayı baya hoşuma gitti. Uzun yıllar bisiklet tecrübem var. Ehliyetten sonra hondanın başlangıç eğitimine gideceğim. Bana konum olarak yakın bir yerde. İlk motorum olacak. 25 yaşındayım. 1.85 boy 85 kilodayım. 13000 tl bütçem var. Ekipman-Ehliyet-Eğitim-Motor. 2013-2014 kışın 9000 e almayı planlıyorum. Bir kaç sorum var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
-Benim ebatlarımdaki biri için kullanımda nasıl olur, sırt ağrısı falan yaşar mıyım ?
-Başlangıç için ideal midir ?
-Supersportlarda rosso 2 lastik falan oneriliyor, bu motorlarda da değişime gerek var mı ? Varsa 1000 tl lik lastik onerebilir misiniz ?
-Çamurluklar hoşuma gitmiyor. Biraz daha spor birşeyler yaptırmak istiyorum değiştirmek veya kesmek gibi. Bunun maliyeti ortalama nedir ? Kocaelid e yapan bir yer bulabilir miyim ?
-Custom yapılan bir çok motor fotoğrafı yüklenmiş zamanında fakat açılmıyor çoğu. Elinizdekiler den atabilir misiniz, özellikle çamurluk değişmiş olanları tahmini fiyatıyla birlikte ?
Not: Bir çok sorumun cevabı geçmişte mevcut biliyorum fakat ya çok eski yada ben bulamadım 1150 sayfa içinde.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
-
13 Ekim 2015, 15:38
#23059
Electroiser adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Uzun araştırmalar sonucu gv250 almaya karar verdim. Birkaç kez üzerine oturdum tarttım makinayı baya hoşuma gitti. Uzun yıllar bisiklet tecrübem var. Ehliyetten sonra hondanın başlangıç eğitimine gideceğim. Bana konum olarak yakın bir yerde. İlk motorum olacak. 25 yaşındayım. 1.85 boy 85 kilodayım. 13000 tl bütçem var. Ekipman-Ehliyet-Eğitim-Motor. 2013-2014 kışın 9000 e almayı planlıyorum. Bir kaç sorum var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
-Benim ebatlarımdaki biri için kullanımda nasıl olur, sırt ağrısı falan yaşar mıyım ?
-Başlangıç için ideal midir ?
-Supersportlarda rosso 2 lastik falan oneriliyor, bu motorlarda da değişime gerek var mı ? Varsa 1000 tl lik lastik onerebilir misiniz ?
-Çamurluklar hoşuma gitmiyor. Biraz daha spor birşeyler yaptırmak istiyorum değiştirmek veya kesmek gibi. Bunun maliyeti ortalama nedir ? Kocaelid e yapan bir yer bulabilir miyim ?
-Custom yapılan bir çok motor fotoğrafı yüklenmiş zamanında fakat açılmıyor çoğu. Elinizdekiler den atabilir misiniz, özellikle çamurluk değişmiş olanları tahmini fiyatıyla birlikte ?
Not: Bir çok sorumun cevabı geçmişte mevcut biliyorum fakat ya çok eski yada ben bulamadım 1150 sayfa içinde.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Sırt ağrısı yaşamazsın diye düşünüyorum , dik oturuluyor ancak cruiser olduğu için ayaklar biraz ileride . Ayaktan fazla destek alınamıyor. Tüm cruiserlar da oturma şekli hemen hemen bu şekilde. Ama regalin spyderı gibi de çok ilerde değil. Amortisörlerde fena değil. Lastik olarak Mitasın(eski sava marka) takımını kullanan pek çok kişi var ve genelde memnunlar 400-500 gibi bi fiyata takım olarak takılabiliyorlar. Güç olarak başlangıç motorlarına göre biraz güçlü. 25,5 bg enjeksiyonlu olanlar ve kalkışta asılırsan fazla atak. Dikkat etmelisin. Özellikle virajlarda vites küçültme/büyütme ve gaz açma olaylarında dikkatli olmalısın. Sert kompresyonda ve gazlamada kayma yaşayabilirsin. İyice alışmadan eğitimini almadan atraksiyona girme. Arka çamurluk için keşke Regal raptorun arka çamurluğunu takabilsek araştırmadım ama belki uyar, araştırmak lazım. Baya güzel duruyor.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
-
14 Ekim 2015, 19:06
#23060
teşekkürler hazzırlhar,
bu işi kanunu yollardan çözeceğim. ben gerçekten anlamıyorum nasıl bir anlaşma yaptılar bu kadar insanı mağdur mu edecekler. motorumu seviyorum ama keşke bunu almasaydım diyecek kıvama geldim. 2 firma arasında yaptığım telefon görüşmelerinin haddi hesabı yok !
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler