Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Ağustos 2015, 23:42
#22921
evet - yalnız o bajaj sitesi merkezin sitesi. o ürün ellerinde yok sadece görünürde var.
Reklamlar
-
14 Ağustos 2015, 00:03
#22922
geeklanx adlı üyeden alıntı
evet - yalnız o bajaj sitesi merkezin sitesi. o ürün ellerinde yok sadece görünürde var.
Şu motoru çok seviyorum ama satarsam sırf şu yedek parça yokluğu yüzünden satacağım.Artık yarın bir kaç motorcuya bakayım ince çelik tel bulursam uyacak gibi duruyor.En azından orjinali gelene kadar motorsuz kalmayım.2 yıl daha kullanmayı düşünüyordum ama seneye sanırım Kawasaki ER-6 lara bakmaya başlayacağım.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
14 Ağustos 2015, 15:45
#22923
Herkese merhaba,
Sol ön basamak demirine (Vites arkası dayanak demiri) ihtiyacım var. Elinde olan, ya da satıldığı yeri bilen var mı?
Yardımcı olursanız mutlu olurum.
-
14 Ağustos 2015, 16:05
#22924
İzci adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba,
Sol ön basamak demirine (Vites arkası dayanak demiri) ihtiyacım var. Elinde olan, ya da satıldığı yeri bilen var mı?
Yardımcı olursanız mutlu olurum.
http://heroyedekparca.com/urunler/hy...l-basamak/804/
http://www.deltamotorluaraclar.com/h...v%20250&page=3
-
14 Ağustos 2015, 16:14
#22925
geeklanx adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim. Delta motoru aradım. Ellerinde orjinali yok. Gönderdiğiniz linkteki var. Ben özellikle orjinalini arıyorum. Çünkü motor yan yattığında orjinal basamak demiri mororun zarar görmesini engelliyor.
Hero da ise stokta yok yazıyor. Genede arıyacağım. Belki vardır. Bu linki görmemiştim.
-
15 Ağustos 2015, 12:48
#22926
Gaz telinde son durumu aktarayım.
Delta motor bizde yok gardaş,enjeksiyonlu ile işimiz olmaz gelmez dedi.
Merkez Yedek Parça distribütör değişikliği nedeniyle parça olmadığını bu ay sonunda geleceğini söyledi.Ben de Çinli motosiklet gaz telini eski gaz telinin kılıfının içine geçirdim gaz koluna oturan ucuna küçük bir klemens taktım.Şimdilik iş görüyor ama bakalım ne kadar dayanacak.Dikkat ettiğim durum bizim gaz tellerinin malzemesi çok yumuşak bir tür aluminyum alaşım tarzı bir şey.Taktığım gaz teli tamamen çelik daha sert.Karbüratörlü versiyonlarda hiç gaz teli kopma olayı duymadım.Hatta normaldede gaz geli kolay kolay kopacak bir şey değildir.Debriyaj teli olsa neyse.Ama enjeksiyonlu versiyonlarda küçük bir tasarım hatası yada kullanılan malzemede bir sorun var.Sadece benim duyduğum benim motosiklet ile beraber 3 kopma olayı var.Yabancı forumlarda da enjeksiyonlu versiyonlarda bir kaç tane gaz teli kopma olayı var.
-
15 Ağustos 2015, 13:01
#22927
Yedek bulundurmak lazım
-
15 Ağustos 2015, 15:48
#22928
İzci bende var basamak demiri özelden tlf yazarsan whatsup tan resim yollarım
-
16 Ağustos 2015, 04:24
#22929
Thracian adlı üyeden alıntı
Şu motoru çok seviyorum ama satarsam sırf şu yedek parça yokluğu yüzünden satacağım.Artık yarın bir kaç motorcuya bakayım ince çelik tel bulursam uyacak gibi duruyor.En azından orjinali gelene kadar motorsuz kalmayım.2 yıl daha kullanmayı düşünüyordum ama seneye sanırım Kawasaki ER-6 lara bakmaya başlayacağım.
GV250 yi parça yok diye satıp parçası çok bol! ve ucuz ER6!!!!! yı almak.
11250 ye 2006 model satışta var 5 aydır arayan soran yok. ER6 nın parçası gv den fazla bulunur değil.
-
16 Ağustos 2015, 10:01
#22930
reason667 adlı üyeden alıntı
GV250 yi parça yok diye satıp parçası çok bol! ve ucuz ER6!!!!! yı almak.
11250 ye 2006 model satışta var 5 aydır arayan soran yok. ER6 nın parçası gv den fazla bulunur değil.
2-3 günden beri Türkiye çapında bir çok yedek parçacıya telefon ettim ama Enjeksiyonlu GV 250 gaz teli hiç bir yerde yok.Hyosung Source ta tam 70 TL.Buraya geldiğinde kim bilir kaç TL olacak?İlginç ama ER 6 gaz teli rahatlıkla bulunuyor ve büyük ihtimalle GV 250 den daha ucuz.;
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...06323326/detay
Bu arada en azından Bursa'da Kawasaki'nin düzgün bir servisi var.Ama hiç bir yerde Hyosung'tan düzgün anlayan servis yok.Hyosung hakkında söylenen olumsuz her şeye rağmen Hyosung markasını gerçekten çok seviyorum ama şu basit bir gaz telini bütün Türkiye'de bulamama,distribütörlerin müşteriye karşı saygısızlığı müşteriye karşı ilgisizliği alakasızlığı,müşteriyi yolunacak kaz olarak görmeleri beni iyicene sinir etmeye başladı.Bizim motosiklet sanki süper egzotik motosikletmiş gibi parça bulamama olayı cidden komik.Gider bir tane Ducati Monster alarım bari parça bulamadığım sinir olmam. Bu distribütörler Hyosung'un Türkiye'de sonunu getirecek benden söylemesi.
Kesin ER-6 diye karar vermedim.Kafamda bir kaç farklı model var.
-
16 Ağustos 2015, 12:25
#22931
motorun kullanıcı kılavuzunda 10w40 yağ öneriliyor. usta bir sonrakine 15w50 koymayı tavsiye etti - vites geçişlerini rahatlatacağı vs. gibi önermelerde yaptı. kullanan oldu mu hiç ?
-
16 Ağustos 2015, 13:08
#22932
geeklanx adlı üyeden alıntı
motorun kullanıcı kılavuzunda 10w40 yağ öneriliyor. usta bir sonrakine 15w50 koymayı tavsiye etti - vites geçişlerini rahatlatacağı vs. gibi önermelerde yaptı. kullanan oldu mu hiç ?
tavsiye etmem, bu motor 10w-40 yağı 40 derece sıcaklığa kadar taşıyabilir.. kitapçığa uyun
-
16 Ağustos 2015, 23:19
#22933
Thracian adlı üyeden alıntı
2-3 günden beri Türkiye çapında bir çok yedek parçacıya telefon ettim ama Enjeksiyonlu GV 250 gaz teli hiç bir yerde yok.Hyosung Source ta tam 70 TL.Buraya geldiğinde kim bilir kaç TL olacak?İlginç ama ER 6 gaz teli rahatlıkla bulunuyor ve büyük ihtimalle GV 250 den daha ucuz.;
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...06323326/detay
Bu arada en azından Bursa'da Kawasaki'nin düzgün bir servisi var.Ama hiç bir yerde Hyosung'tan düzgün anlayan servis yok.Hyosung hakkında söylenen olumsuz her şeye rağmen Hyosung markasını gerçekten çok seviyorum ama şu basit bir gaz telini bütün Türkiye'de bulamama,distribütörlerin müşteriye karşı saygısızlığı müşteriye karşı ilgisizliği alakasızlığı,müşteriyi yolunacak kaz olarak görmeleri beni iyicene sinir etmeye başladı.Bizim motosiklet sanki süper egzotik motosikletmiş gibi parça bulamama olayı cidden komik.Gider bir tane Ducati Monster alarım bari parça bulamadığım sinir olmam.
Bu distribütörler Hyosung'un Türkiye'de sonunu getirecek benden söylemesi.
Kesin ER-6 diye karar vermedim.Kafamda bir kaç farklı model var.
Aslında parçası bulunmayacak motor değil.Ama TR+Kawasaki kombinasyonu hiç güzel bir kombinasyon değil parça açısından.
Defalarca konuşuldu ama tekrar söylemek lazım karbüratörlü gv 250 candır keşke şu enjeksiyon zımbırtılı modeli yerine eski modelleri getirse distribütörler.
-
17 Ağustos 2015, 11:05
#22934
Hakikaten karbüratörlünün tüm parçaları öyle ya da böyle türlü stoklarda var ama nedense efi yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------
Debriyaj balatasını değiştirmek istiyorum. Usta saç,conta ve balataların komple değişmesi gerektiğini söyledi ancak ara ki bulasın. Hadi newfren balatayı buldum ama ne saç var ne conta.Nereden bulabilirim ? Tamda uzun yola çıkacaktık.
-
17 Ağustos 2015, 12:09
#22935
geeklanx adlı üyeden alıntı
Hakikaten karbüratörlünün tüm parçaları öyle ya da böyle türlü stoklarda var ama nedense efi yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------
Debriyaj balatasını değiştirmek istiyorum. Usta saç,conta ve balataların komple değişmesi gerektiğini söyledi ancak ara ki bulasın. Hadi newfren balatayı buldum ama ne saç var ne conta.Nereden bulabilirim ? Tamda uzun yola çıkacaktık.
Yakında Hyosung yedek parça mağdurları diye bir dayanışma grubu kuracağız sanırım.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
17 Ağustos 2015, 13:21
#22936
Thracian adlı üyeden alıntı
2-3 günden beri Türkiye çapında bir çok yedek parçacıya telefon ettim ama Enjeksiyonlu GV 250 gaz teli hiç bir yerde yok.Hyosung Source ta tam 70 TL.Buraya geldiğinde kim bilir kaç TL olacak?İlginç ama ER 6 gaz teli rahatlıkla bulunuyor ve büyük ihtimalle GV 250 den daha ucuz.;
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...06323326/detay
Bu arada en azından Bursa'da Kawasaki'nin düzgün bir servisi var.Ama hiç bir yerde Hyosung'tan düzgün anlayan servis yok.Hyosung hakkında söylenen olumsuz her şeye rağmen Hyosung markasını gerçekten çok seviyorum ama şu basit bir gaz telini bütün Türkiye'de bulamama,distribütörlerin müşteriye karşı saygısızlığı müşteriye karşı ilgisizliği alakasızlığı,müşteriyi yolunacak kaz olarak görmeleri beni iyicene sinir etmeye başladı.Bizim motosiklet sanki süper egzotik motosikletmiş gibi parça bulamama olayı cidden komik.Gider bir tane Ducati Monster alarım bari parça bulamadığım sinir olmam.
Bu distribütörler Hyosung'un Türkiye'de sonunu getirecek benden söylemesi.
Kesin ER-6 diye karar vermedim.Kafamda bir kaç farklı model var.
Arkadaşım hep yazıyorum aynı şeyleri enson 1145 te yazdım ama nedense eleştiriliyorum bundan dolayı da tekrardan söylüyorum motor on numara ancak servis ve distribütör sorunu insanı çıldırtıyor lütfen almayın şu hyosungu
-
17 Ağustos 2015, 16:18
#22937
Arkadaşlar merhabalar, Bende alırken Kuralkan sitesinden bir kaç yedek parça sorgulayıp motoru almaya karar vermiştim ama kısa bir süre içinde kuralkandan çıkarttılar hyosoungu. Gayet mağduruz şu an.
Önceikle ilk mesajım bu, gv 250yi alırken yorum ve görüşleriniz çok yardımcı oldu o yuzden ayrı ayrı teşşekkür ediyorum. Yedek parçası dışında hiç bir sorun yaşamadım umarım da yaşamam.
Size sormak istediğim bir konu var. Motorum 18000'e dayandı. ve sanırım dişlilerin ve zincirin değişmesi gerekiyor. Özellikle boşta giderken sürtünme sesleri geliyor. distribitör olmadığı için set halinde bulamıyorum ama ön ve arka dişliyi delta'da buldum ancak zincir bulamadım. 2013 modellerde standart bir zincir varmıdır ki. bazı siteler 520 120 diyor bazıları 520 118 diyor bazılarında 520 116.. neye göre değişiyor yardım plss.
-
17 Ağustos 2015, 17:19
#22938
orjinali 520-116 - hyosungsource'dan genuine olanlardan anlayabilirsin.sipariş edebileceğin did vs. gibi markalar var. kimi set halinde satıyor - 300 tl'lik bir set vardı ( did değil - yorumlar fena değil, zincir çin malı ) did ile bir set kendin toplarsan 400+ civarı bir set yapabiliyorsun sanırım.
malum siteden sipariş edebilirsin.
-
17 Ağustos 2015, 17:25
#22939
opolipol adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar, Bende alırken Kuralkan sitesinden bir kaç yedek parça sorgulayıp motoru almaya karar vermiştim ama kısa bir süre içinde kuralkandan çıkarttılar hyosoungu. Gayet mağduruz şu an.
Önceikle ilk mesajım bu, gv 250yi alırken yorum ve görüşleriniz çok yardımcı oldu o yuzden ayrı ayrı teşşekkür ediyorum. Yedek parçası dışında hiç bir sorun yaşamadım umarım da yaşamam.
Size sormak istediğim bir konu var. Motorum 18000'e dayandı. ve sanırım dişlilerin ve zincirin değişmesi gerekiyor. Özellikle boşta giderken sürtünme sesleri geliyor. distribitör olmadığı için set halinde bulamıyorum ama ön ve arka dişliyi delta'da buldum ancak zincir bulamadım. 2013 modellerde standart bir zincir varmıdır ki. bazı siteler 520 120 diyor bazıları 520 118 diyor bazılarında 520 116.. neye göre değişiyor yardım plss.
zinciri orjinal sanıyorum 18.0000 de bittiğine göre hatta iyi bile dayanmış..
öncelikle dişlilerin durumuna bakmalısınız dişlerde aşınma varsa dişli setini değiştirmelisiniz. aksi taktirde gerek yok.
zincir tercihinizde orijinalden ziyade D.I.D zincir kullanmanızı öneririm. Bakımlı bir D.I.D 40.000 km kullanılabilir.
zincir ölçüsüde yanılmıyorsam 520-118 bakla olucak. 120 bakla olanıda alabilirsiniz usta takarken fazla baklaları çıkartır.
D.I.D türkiye distribitörü sitesi
-
17 Ağustos 2015, 18:12
#22940
520-116 olması lazım. 520-118 veya 520-120 alırsanız bakla çıkartıp uygun uzunluğa gelir. DID tavsiye ederim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler