Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Temmuz 2015, 17:42
#22781
ssates adlı üyeden alıntı
Boşa almaya zamanla alışırsın. Ayağının hassasiyeti artar.
Benzin göstergesi arızası ile karşılaşmadım. Fakat arkadaşım benzin deposunu sökerken depoyu ters çevirmişti. Şamandra takılmıştı. Anlayacağın kronik bir arıza değil.
Kronik sayılabilecek arıza Rolanti dalgalanması. Temel sebebi buji pipolarının çatlaması.
hocam bu buji pipolarının çatlaması dediğin olayla sıfır motorda karşılaşılabilir mi? nasıl tam emin olabiliriz? Ben motoru yeni aldım henüz 150km de, daha önce gv sürmedim fakat sanki bir sıkıntı var gibi geliyor bana, olması gerektiği kadar güçlü değil gibi motor. (önceki motorum MCX150 ile karşılaştırıyorum).
Bir de bu benden de kaynaklanıyor olabilir fakat, örneğin kırmızı ışığa yaklaşırken yavaşlıyorum, en son durmaya yakın debriyajı çektiğimde stop ediyor motor. Her zaman olmuyor ama 10 seferden 4 ünde yaşıyorum bunu, kullanımla alakalı neyi yanlış yapıyor olabilirim?
2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)
Reklamlar
-
11 Temmuz 2015, 18:23
#22782
Hayir, farkli bi egzoz falan yok. Kazasi yok diye biliyorum. Alirken de aldiktan sonra da gosterdigim yerler temiz demislerdi. Bakalim balans icin tekrar gosterecegim. Cevap icin tesekkur ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------
Oguzcan, bugun senin dedigin kardesler motosiklete goturup baktirdim. Usta kisa bi surus sonunda motor dengede degil dedi. Haftaici tekrar birakip tam bi kontrol yaptiricam. Bakalim umarim kafamdaki soru isaretleri gider.
Bu motosiklette elleri birakinca tamamen dengede mi oluyor herkeste? Yoksa az da olsa bi cekme soz konusu oluyor mu?
-
11 Temmuz 2015, 18:30
#22783
AyKa adlı üyeden alıntı
[/COLOR]Oguzcan, bugun senin dedigin kardesler motosiklete goturup baktirdim. Usta kisa bi surus sonunda motor dengede degil dedi. Haftaici tekrar birakip tam bi kontrol yaptiricam. Bakalim umarim kafamdaki soru isaretleri gider.
Bu motosiklette elleri birakinca tamamen dengede mi oluyor herkeste? Yoksa az da olsa bi cekme soz konusu oluyor mu?
anladım, daha önceden önden bir darbesi varsa eğer yapabilir böyle birşey. yada amortisörlerin yaylanmaları eşit olmayabilir.. gidon rulmanları zayıf bir ihtimal ama onlarında değiştirilmesi gerekebilir
-
11 Temmuz 2015, 20:17
#22784
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
anladım, daha önceden önden bir darbesi varsa eğer yapabilir böyle birşey. yada amortisörlerin yaylanmaları eşit olmayabilir.. gidon rulmanları zayıf bir ihtimal ama onlarında değiştirilmesi gerekebilir
baktıracaz bakalım, ne çıkıcak ben de çok merak ediyorum :/
-
12 Temmuz 2015, 11:17
#22785
Utided adlı üyeden alıntı
hocam bu buji pipolarının çatlaması dediğin olayla sıfır motorda karşılaşılabilir mi? nasıl tam emin olabiliriz? Ben motoru yeni aldım henüz 150km de, daha önce gv sürmedim fakat sanki bir sıkıntı var gibi geliyor bana, olması gerektiği kadar güçlü değil gibi motor. (önceki motorum MCX150 ile karşılaştırıyorum).
Bir de bu benden de kaynaklanıyor olabilir fakat, örneğin kırmızı ışığa yaklaşırken yavaşlıyorum, en son durmaya yakın debriyajı çektiğimde stop ediyor motor. Her zaman olmuyor ama 10 seferden 4 ünde yaşıyorum bunu, kullanımla alakalı neyi yanlış yapıyor olabilirim?
Bujiler motorun ortasında. Avantajı yağmurda kolay kolay ıslanmıyor. Fakat çok ısındığından kılcal çatlaklar oluşuyor ve atlama yapıyor. Buji pipolarında sıkıntı yaşadığımda motor ısındıktan sonra (buji pipoları genleştikten sonra) rolantide dalgalanmalar oluyordu.
Motorun yeni, yani rodaj evresinde. Tüm parçalar sıkışık. Son kullandığım motoru 1500km'de almıştım. Rodaj bitmişti fakat yaklaşık 3000km'ye geldiğinde motor tam rahatladı. Öncesinde ısınıyor ve rahat gitmiyordu (yada bana öyle geliyordu).
2. Viteste stop etmeyi ben de yaşamıştım. Opetten benzin tavsiye ettiler. Gerçekten işe yaradı. PO'dan yakıt alıyordum. Sanırım benzin ile ilgili sıkıntı vardı.
Rodaj konusu çok çetrefilli konu fakat tavsiyem uzun yolda tek seferde yaklaşık 1000km yapıp bitirmen. Böylece söylediğin sıkıntılardan kurtulabilirsin.
-
12 Temmuz 2015, 11:33
#22786
ssates adlı üyeden alıntı
Bujiler motorun ortasında. Avantajı yağmurda kolay kolay ıslanmıyor. Fakat çok ısındığından kılcal çatlaklar oluşuyor ve atlama yapıyor. Buji pipolarında sıkıntı yaşadığımda motor ısındıktan sonra (buji pipoları genleştikten sonra) rolantide dalgalanmalar oluyordu.
Motorun yeni, yani rodaj evresinde. Tüm parçalar sıkışık. Son kullandığım motoru 1500km'de almıştım. Rodaj bitmişti fakat yaklaşık 3000km'ye geldiğinde motor tam rahatladı. Öncesinde ısınıyor ve rahat gitmiyordu (yada bana öyle geliyordu).
2. Viteste stop etmeyi ben de yaşamıştım. Opetten benzin tavsiye ettiler. Gerçekten işe yaradı. PO'dan yakıt alıyordum. Sanırım benzin ile ilgili sıkıntı vardı.
Rodaj konusu çok çetrefilli konu fakat tavsiyem uzun yolda tek seferde yaklaşık 1000km yapıp bitirmen. Böylece söylediğin sıkıntılardan kurtulabilirsin.
Hocam şu an 150km de, bayramda bursaya gidip geleceğim. bir sefer gidip gelişim yaklaşık 350km atıyor. bayramdan sonraki hafta tekrar gidip geleceğim. böylelikle toplamda 900 civarına çıkmış olacak ama rodajda uzun yol gitmeninde ne kadar sağlıklı olduğunu bilemiyorum. Bir önceki motorumla da rodajda gitmiştim aynı yolu. rodajda farklı devirlerde 5-6 bin deviri geçmeden sürün diyorlar. uzun yolda bu pek mümkün olmuyor, yolun çoğu 7-8 bin civarı sabit hızda gidiliyor. Bu sebeple bunun da rodaja negatif etkisi olur mu diye düşünmekteyim.
Benzini şu an bp den alıyorum, tavsiyen üzerine depoyu bitirince opet deneyeceğim ama. uzun yolda rodoj için nasıl bir sürüş tarzı önerirsin peki sağlıklı olması açısından.
2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)
-
12 Temmuz 2015, 12:49
#22787
Utided adlı üyeden alıntı
Hocam şu an 150km de, bayramda bursaya gidip geleceğim. bir sefer gidip gelişim yaklaşık 350km atıyor. bayramdan sonraki hafta tekrar gidip geleceğim. böylelikle toplamda 900 civarına çıkmış olacak ama rodajda uzun yol gitmeninde ne kadar sağlıklı olduğunu bilemiyorum. Bir önceki motorumla da rodajda gitmiştim aynı yolu. rodajda farklı devirlerde 5-6 bin deviri geçmeden sürün diyorlar. uzun yolda bu pek mümkün olmuyor, yolun çoğu 7-8 bin civarı sabit hızda gidiliyor. Bu sebeple bunun da rodaja negatif etkisi olur mu diye düşünmekteyim.
Benzini şu an bp den alıyorum, tavsiyen üzerine depoyu bitirince opet deneyeceğim ama. uzun yolda rodoj için nasıl bir sürüş tarzı önerirsin peki sağlıklı olması açısından.
Kitabında rodaj sırasında nasıl kullanmanız gerektiği yazar. Yanında el kitabını verdiler değil mi? Genelde belli bir devri geçilmemesi gerekir. Bunu da kitapta bulabilirsiniz
-
14 Temmuz 2015, 11:09
#22788
Arkadaşlar malum distribütör değişti e haliyle servislerde değişti. benim motorunda bakımı geldiği (11000 bakım) için BİR APTALLIK EDİP Maltepe Motobull Galeri İlyasa götürdüm. Motoru orda 3 gün yatırdılar. 200 lirada para verdim neler yaptıklarını sorduğumda Abi yağını değitirdik zinciri yağladık. frenlere baktınmı dedim adam sen bak demedinki diyor bujilere baktınmı abi bujilere 11000'de bakılmaz dedi e nezaman bakılır dediğimde abi arıza çıkardığında bakılır dedi. kısacası yağ değişimine 200 lira para bayıldım. bunun üzerine patronlarına gittim konuştum anlattım durumu aradı servis bölümünü herifin dediği şeye bak zincir çok pis ve eskiymiş 4 kutu sprey harcamış bu arada zinciri değiştireli 1 ay oldu olmadı yani üzerindeki sıfır zincir. Aklınızda bulunsun HİÇ ÖNERMEDİĞİM BİR SERVİS. Keşke Yeşilyurt motora yetkili servis bıdı bıdısı verseler enazından bildiğim yer işlerinide düzgün yapıyorlar.
-
14 Temmuz 2015, 22:21
#22789
Arkadaşlar Aydınkardeşler in sattığı heybe demiri ile AR750 heybeleri kullanan var mı?
demirler şunlar;
http://urun.n11.com/bakim-ve-koruma/...miri-P49531297
Bağlantı bayağı uğraştırdı ve çok çirkin oldu, demirlerin boyunun çanta boyundan kısa olması sebebiyle de demirlerin hiç bir işlevi olmamış oldu.
Bu kombinasyonu kullanan arkadaş varsa nasıl bir çözüm getirdiğini resimleyebilirse ya da anlatabilirse çok yardımcı olur.
Ben yarın kendi yaptığım bağlantıyı, almak isteyip kafasında soru işareti olanları aydınlatmak adına, paylaşacağım.
2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)
-
14 Temmuz 2015, 22:38
#22790
Merhaba,
Sonunda 2013 model bir GV250 aldım ve aranıza katıldım.
Utided bende bahsettiğin demirden alacaktım. Paylaşımını bekliyorum
-
15 Temmuz 2015, 14:49
#22791
Arkadaşlar S&T Kanuni GV250 ile Hyosung GV250 arasında bir fark var mı? Fiyat? Servis? Parça? gibi gibi...
-
15 Temmuz 2015, 15:10
#22792
iNSoMNiaTK adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar S&T Kanuni GV250 ile Hyosung GV250 arasında bir fark var mı? Fiyat? Servis? Parça? gibi gibi...
model farkı gibi düşünebilirsin. biri 2011'dir diğeri 2012 gibi başkada fark yok.
-
15 Temmuz 2015, 15:49
#22793
nines adlı üyeden alıntı
model farkı gibi düşünebilirsin. biri 2011'dir diğeri 2012 gibi başkada fark yok.
nines fark bu kadar mı sadece? Örneğin S&T Kanuni'nin 2015 modeli var mı? Ben GV250 almayı düşünüyorum ama Hyosung'un Türkiye distribütörlüğü el değiştirdi muhatap bulunamıyor gibi yazılar okudum forumda. Kanuni olursa belki bir tık daha avantaj sağlar diye düşündüm. Yanlış mı düşünüyorum?
-
15 Temmuz 2015, 16:16
#22794
iNSoMNiaTK adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar S&T Kanuni GV250 ile Hyosung GV250 arasında bir fark var mı? Fiyat? Servis? Parça? gibi gibi...
Aralarında model farkı yok. İkisi de bire bir aynı motosiklet. Sadece 2010-2011 yıllarında Kuralkan bu motosikleti S&T Kanuni adı altında satışa sundu. Daha sonra davalık oldu ve K&R Motors Co. Hyosung ismini tekrar kullandı. Farkı bu. Parça motor her şey aynı. Yalnızca karbüratörlüler ile enjeksiyonlu modeller arasında fark var. 2009 ve sonrasının tamamı enjeksiyonlu olarak üretildi yanılmıyorsam.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
15 Temmuz 2015, 17:11
#22795
iNSoMNiaTK adlı üyeden alıntı
nines fark bu kadar mı sadece? Örneğin S&T Kanuni'nin 2015 modeli var mı? Ben GV250 almayı düşünüyorum ama Hyosung'un Türkiye distribütörlüğü el değiştirdi muhatap bulunamıyor gibi yazılar okudum forumda. Kanuni olursa belki bir tık daha avantaj sağlar diye düşündüm. Yanlış mı düşünüyorum?
st kanuni = hyosung. durumu şöyle anlatayım hyosungun ilk distribütörü global motor'du daha sonra distribütör değişimi oldu ve kuralkan aldı ama isim hakkıyla ilgili bazı sorunlardan st kanuni olarak satışına geçildi. yanılmıyorsam 2010 ve 2011 modeller bu isimle satıldı daha sonra tekrardan hyosung adı altında satılmaya devam edildi. durum bundan ibaret tek farkta dediğim gibi birinde hyosung yazarken ötekinde st kanuni yazıyor. illede st kanuni olsun dersen üzerine st kanuni çıkartması yapıştırabilirsin.
Distribütör muhattap olmuyor olayına gelirsek adamlar çingenelik yapıyor şuan oda motorunu kuralkandan alanlara. onların garantisi bende geçmez ayağı filan. sıfır alacaksan sıkıntı yaşamazsın.
-
15 Temmuz 2015, 20:16
#22796
-
16 Temmuz 2015, 21:31
#22797
Öncelikle selamlar.
geçtimiz gün itibariyle ikinci gv250 imi aldım ama bu seferki efi model. sayfaları kurcalamama rağmen kafama takılan bi kaç seyi sormak istiyorum.
öncelikle egzos sesine çare bulabildik mi? Ancak bu kadar kötü bir ses olabilirdi sanırım.
https://www.youtube.com/watch?v=ynhdtPIrXac bu işlemi yapan arkadaş türkiyeden. Yapılan işlemle ilgili durum nedir? Muhtemelen forumdan da olabilir. İşlem sonrası sıkıntı yaşandı mı açaba?
birde bu yakıt pompası beni deli edecek. benim ki mi fazla gürültülü anlamadam. sürüş essasında bile sesini alıyorum.
son olarak yakıt göstergesi hep 3 tırnak yanıyor. şamındıra takılmış olabilir mi? kronik bir durum mudur acaba.
tşk...
-
16 Temmuz 2015, 23:27
#22798
ustunh adlı üyeden alıntı
Öncelikle selamlar.
geçtimiz gün itibariyle ikinci gv250 imi aldım ama bu seferki efi model. sayfaları kurcalamama rağmen kafama takılan bi kaç seyi sormak istiyorum.
öncelikle egzos sesine çare bulabildik mi? Ancak bu kadar kötü bir ses olabilirdi sanırım.
https://www.youtube.com/watch?v=ynhdtPIrXac bu işlemi yapan arkadaş türkiyeden. Yapılan işlemle ilgili durum nedir? Muhtemelen forumdan da olabilir. İşlem sonrası sıkıntı yaşandı mı açaba?
birde bu yakıt pompası beni deli edecek. benim ki mi fazla gürültülü anlamadam. sürüş essasında bile sesini alıyorum.
son olarak yakıt göstergesi hep 3 tırnak yanıyor. şamındıra takılmış olabilir mi? kronik bir durum mudur acaba.
tşk...
Benim satmış olduğum gv250'nin egzoz da açıktı. Aldığım kişi yapmış. Aynı videodaki gibi açmışlar. Fakat sonuna yeni kaynak yapmamış.
Sadece rolanti ve biraz üzerindeyken güzel ses veriyordu. Daha üstünde ses anlaşılmıyordu.
Arada fi yakıyordu. Oksijen (lambda) sensörlerinden dolayı. fi kesintisiz yanıyordu.
fi yaktığında motosikleti çalışır vaziyette alt sensör kablosunu çıkarıyordum ve motoru stop ediyordum. Ardından sensör kablosunu takıp tekrar çalıştırdığımda sönüyordu.
-
17 Temmuz 2015, 10:19
#22799
ssates adlı üyeden alıntı
Benim satmış olduğum gv250'nin egzoz da açıktı. Aldığım kişi yapmış. Aynı videodaki gibi açmışlar. Fakat sonuna yeni kaynak yapmamış.
Sadece rolanti ve biraz üzerindeyken güzel ses veriyordu. Daha üstünde ses anlaşılmıyordu.
Arada fi yakıyordu. Oksijen (lambda) sensörlerinden dolayı. fi kesintisiz yanıyordu.
fi yaktığında motosikleti çalışır vaziyette alt sensör kablosunu çıkarıyordum ve motoru stop ediyordum. Ardından sensör kablosunu takıp tekrar çalıştırdığımda sönüyordu.
kardeş arasıra derken. kaç zamandı bir yakıyor lambayı. yapsak değer mi?
-
17 Temmuz 2015, 18:22
#22800
ustunh adlı üyeden alıntı
kardeş arasıra derken. kaç zamandı bir yakıyor lambayı. yapsak değer mi?
Uzun yolda yaklaşık 1-1,5 saatte bir yakıyordu. Özellikle 120 civarı seyrettiğimde. Sanırım egzoz içindeki gazları tahliye edemiyordu. Dediğim gibi sondaki kaynağı yaptırmadım. Bir çay içip dediğim resetlemeyi yapıyor sonra tekrar gazlıyordum.
Ankara-Eskişehir arası 2 kez yakmıştı. Eskişehir-İstanbul arasında da 2 kez. Şehir içinde ölçüyü bende anlamadım. Fakat 2 ayda bir falan yaklaşık 2000km'de bir yakıyordu.
Garanti kapsamındaysa bakım yaptırdığın yer ile görüşüp yaptır. Yoksa garantiyi iptal edebilirler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler