Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #22761
    computeus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Kartal / İstanbul
    Motosikleti
    CF MOTO CL-X 700 Adventure
    Alıntı geeklanx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam, motorum 20.000 km geçti ( 18 küsürde aldım ). dişlileri ve zinciri değiştirmek istiyorum. dişlileri buldum ama zinciri bulamadım. forumdaki 520 112L bilgisine göre aradım ama ybn marka dışında pek yok. DID tavsiye edilmiş - bulabilirsem almak isterim.

    merak ettiğim , lokma sayısı 112L midir ? olmak zorunda mıdır ? Kullanım kılavuzunda sadece 520 HO yazıyor. Sizlerin aldığı ürün bilgisini paylaşabilirseniz bende almak isterim. Teşekkürler.
    112 değil 116 olması lazım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22762

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı hititarslanı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,
    yukarıda bir arkadaş sormuş ama cevap yazan olmamış.İzninizle tekrar sormak istiyorum.Kronik sorunlar devam ediyor mu 2013 ve üst modellerde stop etme,benzin göstergesi veya herhangi başka bir kronik sorun.Eğer varsa ne gibi kalıcı çözümler üretiyorsunuz.çok kararsız kaldım cevap verirseniz sevinirim.Marmaris'ten sevgiler saygılar.
    Dostum bende stop etme sorunu olmuştu servis çözdü. ama bu kronikmidir değilmidir bilemem. motor 2014 model.
    hititarslanı bunu beğendi.

  3. #22763

    Üyelik
    22 Haziran 2015
    Şehir
    kars
    Alıntı computeus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    112 değil 116 olması lazım.
    teşekkürler. kafamda deli sorular - kusura bakmayın motoru öğrenmeye çalışıyorum.

    yedek parçalarının pahalı olduğunu artık iyice anladım. merak ettiğim bu parçalar diğer 250cc lerle uyumlumudur yani kanuni 250 cc den debriyaj balatasını, fren telini vs. kullanabilir miyiz ?

  4. #22764

    Üyelik
    30 Haziran 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dragstar 650 Sport
    Merhabalar arkadaşlar. Bir sorum olacak. GV 250 lerin çamurlukları metal mi yoksa sert plastik mi ? Bütün modellerde aynımı. Motoru gördüm fakat çamurluğa bakmak hiç aklıma gelmedi.İnşallah yakın zamanda almayı planlıyorum 2. el olarak . ama boyatmam gerekecek gibi geliyor. hazır elimin altında statik boya yapan bi yerde var. onun için soruyorum. Teşekkürler.

  5. #22765

    Üyelik
    22 Haziran 2015
    Şehir
    kars
    Alıntı Tormentor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar arkadaşlar. Bir sorum olacak. GV 250 lerin çamurlukları metal mi yoksa sert plastik mi ? Bütün modellerde aynımı. Motoru gördüm fakat çamurluğa bakmak hiç aklıma gelmedi.İnşallah yakın zamanda almayı planlıyorum 2. el olarak . ama boyatmam gerekecek gibi geliyor. hazır elimin altında statik boya yapan bi yerde var. onun için soruyorum. Teşekkürler.
    Sert plastik.

  6. #22766
    Utided - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul (Anadolu)
    Motosikleti
    2015 Hyosung GV250
    Arkadaşlar bu yan heybeleri takarken heybenin takılacağı yerde mevcut takılı olan kromajlı parçayı çıkartacak mıyız?

    Çıkartmazsak sanki o parça arada baya haşat olacak gibi geliyor..
    2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)

  7. #22767

    Üyelik
    22 Haziran 2015
    Şehir
    kars
    deri mi plastik vs mi ? deriyse çantalar çanta demiri taktırman durumunda zaten sürtmüyor - iki tarafı artçı koltuğu altında birleştirip demirlerin üstüne salıyorsun - bağlıyorsun. diğerlerini bilmiyorum.

  8. #22768
    Utided - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul (Anadolu)
    Motosikleti
    2015 Hyosung GV250
    Alıntı geeklanx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    deri mi plastik vs mi ? deriyse çantalar çanta demiri taktırman durumunda zaten sürtmüyor - iki tarafı artçı koltuğu altında birleştirip demirlerin üstüne salıyorsun - bağlıyorsun. diğerlerini bilmiyorum.
    Yok hocam, Bu herkesin kullandığı AR750 Armode Çantalar. Bu çantanın içinden bi bağlantı demiri çıkıyor ordaki cıvatalara göre, internette de bir resim buldum direk krom malzemenin üzerine sıkmışlar. Ama bana sanki oraya o şekilde sıkarsam krom zedelenir, çantayı çıkartınca hoş bir görüntü olmaz gibi geliyor.

    Hatta resimde bu:

    2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)

  9. #22769

    Üyelik
    22 Haziran 2015
    Şehir
    kars
    misal olması amacı ile, ben yeni demir taktırdım o kromun üzerine monte etti. ama uzunlamasına değil tabii ki. yalnız kullanım sırasında önceki demirin vidalandığı yerler sürtünüp iz yapmış küçükte olsa. seninde uzunlamasına sürter altına conta vs atıp da direkt değdirmezsin sürtmez gibime geliyor. çantalara da dikkat etmeli - egzoza vs sürtmesin.

  10. #22770

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı geeklanx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    misal olması amacı ile, ben yeni demir taktırdım o kromun üzerine monte etti. ama uzunlamasına değil tabii ki. yalnız kullanım sırasında önceki demirin vidalandığı yerler sürtünüp iz yapmış küçükte olsa. seninde uzunlamasına sürter altına conta vs atıp da direkt değdirmezsin sürtmez gibime geliyor. çantalara da dikkat etmeli - egzoza vs sürtmesin.


    Ben kromu söküp rafa kaldırdım çantaları öyle taktım.

    Yazık etmeyin motordaki en güzel metal süs onlar
    Utided bunu beğendi.

  11. #22771
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Utided adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok hocam, Bu herkesin kullandığı AR750 Armode Çantalar. Bu çantanın içinden bi bağlantı demiri çıkıyor ordaki cıvatalara göre, internette de bir resim buldum direk krom malzemenin üzerine sıkmışlar. Ama bana sanki oraya o şekilde sıkarsam krom zedelenir, çantayı çıkartınca hoş bir görüntü olmaz gibi geliyor.

    Hatta resimde bu:

    http://img846.imageshack.us/img846/670/img6384hp.jpg
    Araya kauçuk pul yapıştırırsan bir şey olmaz. AR750 çanta demirinin de motora bakan tarafına yapışkan keçeler yapıştır. 3M'in keçeleri var Bauhaus'ta, Koçtaş'ta. 5 TL civarı bir ücreti var.

    EDIT: 7 TL imiş pardon. Ürün Linki
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  12. #22772

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    eğer sissy barı koreden getirtirseniz sissy bar direk o krom parçalara takılıyor. çok sıkıntı olacağını düşünürseniz araya bir parça strafor kesebilirsiniz yada conta vs birşeyler.

  13. #22773
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Alıntı Utided adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu yan heybeleri takarken heybenin takılacağı yerde mevcut takılı olan kromajlı parçayı çıkartacak mıyız?

    Çıkartmazsak sanki o parça arada baya haşat olacak gibi geliyor..
    Çıkartma. Hatta araya boru uzatma koy link çantaların yoksa yırtılır

    Çünkü çantalar amortisörlere sürtüyor. Arasını açmazsan yırtılıyor. Ben araya boru uzatma koymuştum. Bu ürünle sürtme işini çözmüşler
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...99747885/detay

  14. #22774
    Utided - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul (Anadolu)
    Motosikleti
    2015 Hyosung GV250
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Araya kauçuk pul yapıştırırsan bir şey olmaz. AR750 çanta demirinin de motora bakan tarafına yapışkan keçeler yapıştır. 3M'in keçeleri var Bauhaus'ta, Koçtaş'ta. 5 TL civarı bir ücreti var.

    EDIT: 7 TL imiş pardon. Ürün Linki


    Alıntı ssates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çıkartma. Hatta araya boru uzatma koy link çantaların yoksa yırtılır

    Çünkü çantalar amortisörlere sürtüyor. Arasını açmazsan yırtılıyor. Ben araya boru uzatma koymuştum. Bu ürünle sürtme işini çözmüşler
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...99747885/detay

    Arkadaşlar linteki heybe demirinden aldım ürün geldi, fakat montajında bir sıkıntı var. AR750 için bu heybe demiri tek başına yeterli değil. bu heybe demiri ile AR750 den çıkan montaj demirinin arasına yaklaşık 2cm lik ek parça koymak gerekiyor. Aksi halde montajı mümkün değil. Uğraştım olmadı, parça yaptıracağız araya artık mecburi.
    2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)

  15. #22775

    Üyelik
    22 Haziran 2015
    Şehir
    kars
    motorun yakıt tüketimi artıyorsa subap ayarlarının bozulması etken olabiliyormuş.
    - gv250 subap ayarı var mıdır ? ( kullanım kılavuzunda değerler var hatırladığım ama sayfa 942 de Slayerrr yapılmıyor demiş !!! )
    - varsa ortalama kaç km de yapılması - kontrolü tavsiye edilir ?
    - subap ayarı gerektirdiği bariz biçimde anlaşılabilir mi ?

    teşekkürler şimdiden.

  16. #22776

    Üyelik
    09 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmit Derince - Tuzla İst Arası Gidip geliyoruz... :)
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 olacak inşallah
    Merhaba arkadaşlar. Bende gv250 almayı düşünüyorum. Sıfır 2015 model olanlardan alacağım. Sürekli benzin göstergesi ve boşa geçmeme gibi kronik sorunlardan bahsedilmiş. Acaba bu sorunlar 2015 modelinde de devam ediyor mu yoksa bu sorunlar çözülmüş başka sorunlar mı ortaya çıkmış? 2015 model gv250'si olan bir arkadaşımız yardımcı olabilirse sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

  17. #22777
    AyKa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2013
    Motosikleti
    GV 250
    Merhaba, kafami kurcalayan bi soru var.

    Motosikletim 2013 model ve 7.000km de su an.

    Bundan bi onceki motosikletim cbr 125rdi. Bu da ikinci motosikletim oldu.

    Sizlerden yorumlamanizi istedigim soru ise, motosiklet ellerimi biraktigim zaman bariz bir sekilde saga kayiyor, ellerimi birakmis durumdayken dengelemek icin vucudumu iyice sola yatirmam gerekiyor. Bu durum iki elimle tutup normal surusumde bir sure sonra sirtimin sol tarafinda agriya neden oluyor.

    Gecenlerde bir ustaya gosterdim, evet biraz cekme var ama senin sag tarafta egzoz var ondandir dedi. Bu cevap kafama cok yatmadi ama eyvallah deyip ayrildim.

    Bu konuda tecrubeli fikirlerinizi ogrenmek isterim. Cok istekli bir sekilde aldigim motosikleti gonul rahatligiyla kullanamiyorum.

  18. #22778
    Utided - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul (Anadolu)
    Motosikleti
    2015 Hyosung GV250
    Alıntı AyKa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, kafami kurcalayan bi soru var.

    Motosikletim 2013 model ve 7.000km de su an.

    Bundan bi onceki motosikletim cbr 125rdi. Bu da ikinci motosikletim oldu.

    Sizlerden yorumlamanizi istedigim soru ise, motosiklet ellerimi biraktigim zaman bariz bir sekilde saga kayiyor, ellerimi birakmis durumdayken dengelemek icin vucudumu iyice sola yatirmam gerekiyor. Bu durum iki elimle tutup normal surusumde bir sure sonra sirtimin sol tarafinda agriya neden oluyor.

    Gecenlerde bir ustaya gosterdim, evet biraz cekme var ama senin sag tarafta egzoz var ondandir dedi. Bu cevap kafama cok yatmadi ama eyvallah deyip ayrildim.

    Bu konuda tecrubeli fikirlerinizi ogrenmek isterim. Cok istekli bir sekilde aldigim motosikleti gonul rahatligiyla kullanamiyorum.



    Hocam benim çok bi tecrübem yok fakat geçen bi arkadaş daha sormuştu forumda sohbet kısmında aynı soruyu. Yanlış hatırlamıyorsam orda arkadaşın balans ayarı yaptırması gerektiği sonucuna varılmıştı. Ya da şase de kaza sonucu bir yamulma olup olmadığı tartışılmıştı. Senin motorun kaza durumu nedir bilmiyorum ama bu ihtimali de değerlendirebilirsin.

    Anlamadığım konu ise, ustanın senin sağ tarafta egzoz var, ondandır demesi, acaba değişik egzoz falan mı taktırdın motora, başka türlü bi ustanın bu cümleyi kurması cidden tuhaf geldi.

    Benden daha tecrübeli arkadaşlar daha iyi yardımcı olacaktır.
    2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)

  19. #22779
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Alıntı iNSoMNiaTK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Bende gv250 almayı düşünüyorum. Sıfır 2015 model olanlardan alacağım. Sürekli benzin göstergesi ve boşa geçmeme gibi kronik sorunlardan bahsedilmiş. Acaba bu sorunlar 2015 modelinde de devam ediyor mu yoksa bu sorunlar çözülmüş başka sorunlar mı ortaya çıkmış? 2015 model gv250'si olan bir arkadaşımız yardımcı olabilirse sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
    Boşa almaya zamanla alışırsın. Ayağının hassasiyeti artar.

    Benzin göstergesi arızası ile karşılaşmadım. Fakat arkadaşım benzin deposunu sökerken depoyu ters çevirmişti. Şamandra takılmıştı. Anlayacağın kronik bir arıza değil.

    Kronik sayılabilecek arıza Rolanti dalgalanması. Temel sebebi buji pipolarının çatlaması.

  20. #22780
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı AyKa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, kafami kurcalayan bi soru var.

    Motosikletim 2013 model ve 7.000km de su an.

    Bundan bi onceki motosikletim cbr 125rdi. Bu da ikinci motosikletim oldu.

    Sizlerden yorumlamanizi istedigim soru ise, motosiklet ellerimi biraktigim zaman bariz bir sekilde saga kayiyor, ellerimi birakmis durumdayken dengelemek icin vucudumu iyice sola yatirmam gerekiyor. Bu durum iki elimle tutup normal surusumde bir sure sonra sirtimin sol tarafinda agriya neden oluyor.

    Gecenlerde bir ustaya gosterdim, evet biraz cekme var ama senin sag tarafta egzoz var ondandir dedi. Bu cevap kafama cok yatmadi ama eyvallah deyip ayrildim.

    Bu konuda tecrubeli fikirlerinizi ogrenmek isterim. Cok istekli bir sekilde aldigim motosikleti gonul rahatligiyla kullanamiyorum.
    bu problem benim sattığım 2006 model gv250 de mevcuttu.. lastikleri takarken balans ayarı yaptırmamıştım, benimde kafama takılmıştı daha sonradan egzoslardan olabiliceğini düşündüm.. ellerimi bıraktığımda vucudumla dengeliyordum hatta 2 kişi olduğumuzda ellerimi rahatlıkla bırakabiliyordum..

    şimdi motor yeni olduğu için kendinizi kasıyorsunuz büyük ihtimalle, zamanla rahatlarsınız eğer gidonu tutarken bile zorlanmıyorsanız bir problem yok gibi gözüküyor


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler