teşekkürler. kafamda deli sorular - kusura bakmayın motoru öğrenmeye çalışıyorum.
yedek parçalarının pahalı olduğunu artık iyice anladım. merak ettiğim bu parçalar diğer 250cc lerle uyumlumudur yani kanuni 250 cc den debriyaj balatasını, fren telini vs. kullanabilir miyiz ?
Merhabalar arkadaşlar. Bir sorum olacak. GV 250 lerin çamurlukları metal mi yoksa sert plastik mi ? Bütün modellerde aynımı. Motoru gördüm fakat çamurluğa bakmak hiç aklıma gelmedi.İnşallah yakın zamanda almayı planlıyorum 2. el olarak . ama boyatmam gerekecek gibi geliyor. hazır elimin altında statik boya yapan bi yerde var. onun için soruyorum. Teşekkürler.
Arkadaşlar bu yan heybeleri takarken heybenin takılacağı yerde mevcut takılı olan kromajlı parçayı çıkartacak mıyız?
Çıkartmazsak sanki o parça arada baya haşat olacak gibi geliyor..
2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)
deri mi plastik vs mi ? deriyse çantalar çanta demiri taktırman durumunda zaten sürtmüyor - iki tarafı artçı koltuğu altında birleştirip demirlerin üstüne salıyorsun - bağlıyorsun. diğerlerini bilmiyorum.
Yok hocam, Bu herkesin kullandığı AR750 Armode Çantalar. Bu çantanın içinden bi bağlantı demiri çıkıyor ordaki cıvatalara göre, internette de bir resim buldum direk krom malzemenin üzerine sıkmışlar. Ama bana sanki oraya o şekilde sıkarsam krom zedelenir, çantayı çıkartınca hoş bir görüntü olmaz gibi geliyor.
Hatta resimde bu:
2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)
misal olması amacı ile, ben yeni demir taktırdım o kromun üzerine monte etti. ama uzunlamasına değil tabii ki. yalnız kullanım sırasında önceki demirin vidalandığı yerler sürtünüp iz yapmış küçükte olsa. seninde uzunlamasına sürter altına conta vs atıp da direkt değdirmezsin sürtmez gibime geliyor. çantalara da dikkat etmeli - egzoza vs sürtmesin.
Araya kauçuk pul yapıştırırsan bir şey olmaz. AR750 çanta demirinin de motora bakan tarafına yapışkan keçeler yapıştır. 3M'in keçeleri var Bauhaus'ta, Koçtaş'ta. 5 TL civarı bir ücreti var.
EDIT: 7 TL imiş pardon. Ürün Linki
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
eğer sissy barı koreden getirtirseniz sissy bar direk o krom parçalara takılıyor. çok sıkıntı olacağını düşünürseniz araya bir parça strafor kesebilirsiniz yada conta vs birşeyler.
Çıkartma. Hatta araya boru uzatma koy link çantaların yoksa yırtılır
Çünkü çantalar amortisörlere sürtüyor. Arasını açmazsan yırtılıyor. Ben araya boru uzatma koymuştum. Bu ürünle sürtme işini çözmüşler
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...99747885/detay
Arkadaşlar linteki heybe demirinden aldım ürün geldi, fakat montajında bir sıkıntı var. AR750 için bu heybe demiri tek başına yeterli değil. bu heybe demiri ile AR750 den çıkan montaj demirinin arasına yaklaşık 2cm lik ek parça koymak gerekiyor. Aksi halde montajı mümkün değil. Uğraştım olmadı, parça yaptıracağız araya artık mecburi.
2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)
motorun yakıt tüketimi artıyorsa subap ayarlarının bozulması etken olabiliyormuş.
- gv250 subap ayarı var mıdır ? ( kullanım kılavuzunda değerler var hatırladığım ama sayfa 942 de Slayerrr yapılmıyor demiş !!! )
- varsa ortalama kaç km de yapılması - kontrolü tavsiye edilir ?
- subap ayarı gerektirdiği bariz biçimde anlaşılabilir mi ?
teşekkürler şimdiden.
Merhaba arkadaşlar. Bende gv250 almayı düşünüyorum. Sıfır 2015 model olanlardan alacağım. Sürekli benzin göstergesi ve boşa geçmeme gibi kronik sorunlardan bahsedilmiş. Acaba bu sorunlar 2015 modelinde de devam ediyor mu yoksa bu sorunlar çözülmüş başka sorunlar mı ortaya çıkmış? 2015 model gv250'si olan bir arkadaşımız yardımcı olabilirse sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Merhaba, kafami kurcalayan bi soru var.
Motosikletim 2013 model ve 7.000km de su an.
Bundan bi onceki motosikletim cbr 125rdi. Bu da ikinci motosikletim oldu.
Sizlerden yorumlamanizi istedigim soru ise, motosiklet ellerimi biraktigim zaman bariz bir sekilde saga kayiyor, ellerimi birakmis durumdayken dengelemek icin vucudumu iyice sola yatirmam gerekiyor. Bu durum iki elimle tutup normal surusumde bir sure sonra sirtimin sol tarafinda agriya neden oluyor.
Gecenlerde bir ustaya gosterdim, evet biraz cekme var ama senin sag tarafta egzoz var ondandir dedi. Bu cevap kafama cok yatmadi ama eyvallah deyip ayrildim.
Bu konuda tecrubeli fikirlerinizi ogrenmek isterim. Cok istekli bir sekilde aldigim motosikleti gonul rahatligiyla kullanamiyorum.
Hocam benim çok bi tecrübem yok fakat geçen bi arkadaş daha sormuştu forumda sohbet kısmında aynı soruyu. Yanlış hatırlamıyorsam orda arkadaşın balans ayarı yaptırması gerektiği sonucuna varılmıştı. Ya da şase de kaza sonucu bir yamulma olup olmadığı tartışılmıştı. Senin motorun kaza durumu nedir bilmiyorum ama bu ihtimali de değerlendirebilirsin.
Anlamadığım konu ise, ustanın senin sağ tarafta egzoz var, ondandır demesi, acaba değişik egzoz falan mı taktırdın motora, başka türlü bi ustanın bu cümleyi kurması cidden tuhaf geldi.
Benden daha tecrübeli arkadaşlar daha iyi yardımcı olacaktır.
2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)
Boşa almaya zamanla alışırsın. Ayağının hassasiyeti artar.
Benzin göstergesi arızası ile karşılaşmadım. Fakat arkadaşım benzin deposunu sökerken depoyu ters çevirmişti. Şamandra takılmıştı. Anlayacağın kronik bir arıza değil.
Kronik sayılabilecek arıza Rolanti dalgalanması. Temel sebebi buji pipolarının çatlaması.
bu problem benim sattığım 2006 model gv250 de mevcuttu.. lastikleri takarken balans ayarı yaptırmamıştım, benimde kafama takılmıştı daha sonradan egzoslardan olabiliceğini düşündüm.. ellerimi bıraktığımda vucudumla dengeliyordum hatta 2 kişi olduğumuzda ellerimi rahatlıkla bırakabiliyordum..
şimdi motor yeni olduğu için kendinizi kasıyorsunuz büyük ihtimalle, zamanla rahatlarsınız eğer gidonu tutarken bile zorlanmıyorsanız bir problem yok gibi gözüküyor
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)