BİZ; KANINI VE CANINI BU VATAN İÇİN FEDA EDENLER VE GÖZÜ YAŞLI ANALAR İÇİN SAVAŞIRIZ...!
"AKINCILAR..."
O zaman siz hiç satış ilanı açmayın ben çarşamba gelip alayım sizden motoru. Yamahanın lastiklerinin değişmesi gerekiyormuş 800 tl masraf. Bir de temiz görünmesine rağmen, gerçekten dediği bakımları yaptırıp yaptırmadığını bilemiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------
Bu arada ses nasıl motorun? Sessiz mi yoksa chopper sesi mi?
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...tml?highlight=
Motorun ayrıntıları yazayım size o zaman;
- Muayenesi 28.03.2017 e kadar devam etmektedir.
- Aldığım gün motorun çift buji, yağ filtresi, benzin filtresi ve lastikleri değiştim.
- Lastikler yeni 2 aylık alır almaz değiştim.
- Çantalar yeni ve takım halinde en son ki gezide kullandım. Yan çanta demiri kendim yaptım.
- Akü sıfır takıldı 20 günlük.
- Gündüz ledi/sis farı kendim monte ettim ve kablo koruyucu mevcuttur.
- Ön siperlik cam sağlamdır ve gidon bağlantı aparatları kappa markadır.
- Motorun kablolarını hepsini koruyucu boru ile kapladım.
- Orjinal kornası duruyor onu da vereceğim. Üzerinde iki adet korna takılıdır.
- Gösterge lambaları gayet ışıltılıdır hepsini elden geçirdim.
- Motor yağı 2000 km de değişti. Motor şuan 32.500 küsür km de. Ben 30.000 km de aldım.
- Ön ve arka dişliler sağlam ve yıpranmamıştır. Zincir sağlam ve temizdir.
Genelde motoru yıkadıktan sonra meytlan krom parlatıcı ile silerim. Geri kalan hareketli parçalarıda wd-40 ile yağladım temizlerim.
Şuan aklıma gelenler bunlar.
Ayrıca şunu da bilinmesini isterim. Ben eksi olarak görmüyorum. Aldığımda benzin göstergesi çalışıyordu fakat son dönemlerde çalışmadı İstanbul / Avcılar da Hyosung servis Cengiz ustayla uğraştık detayına kadar indik fakat en son sinirlendim topladım dedim boş ver bu şekilde kalsın. Zaten hyosunglarda genelde rastlanan bir sorun olduğu için pek önemsemedim.
Tripmetre çalıştığı için benzini o şekilde takip ediyorum. Depoyu doldurup oradan yaptığım km yi takip ediyorum ve benim için de sorun değil.
Ses gayet tok güzel sesi var. Egzoslarda susturucuları da var iki de sağlam. Takılınca sessiz oluyor çıkarınca pata pata çata pata güzel bir ses var şuan susturucuların biri takılı biri takılı değil. Uzun yolda sesten rahatsız olursan eğer takarsın hepsini sessiz sessiz gidersin. Ama şuan ki hali rahatsız etmiyor ben memnunum.
Detaylı bilgi ve fotoğraf falan isterseniz whatsapp kullanıyorsanız oradan gönderebilirim.
BİZ; KANINI VE CANINI BU VATAN İÇİN FEDA EDENLER VE GÖZÜ YAŞLI ANALAR İÇİN SAVAŞIRIZ...!
"AKINCILAR..."
Arladaslar Günaydın. Emlak isine girdik kardesimle beraber ve ofis açıyoruz kismet olursa 1 aya açılacak. Oncelikle hepinizi beklerim şişli cami tam karşısında. Gecerkenncayimizi icmeniz bizi mutlu eder.
malum bazi masraflar var ve bu sebeple satmaya karar verdim motoru.zaten aklimdaydi 1 aydır ama kiyamiyordum. Ilani koymadim henuz fiyat arastirmasi yaptim iyi kotu biliyorum fiyatlari.
2013 model 11700km de Siyah. Tum bakimlar batuhanda yapildi evraklari mevcuttur.
Allah sukur kaza bela yok. uzun yol icin aldigim bir motor bu birde cbf150 var sehir ici için. 2005 den beri motor üzerindeyim allah kimseye kaza bela vermesin.
detaylar kisaca şöyle; canta (shad) , koruma demiri, topcase demiri, orta ayak ve en onemlisi yepyeni Michelin lastik takilidir. Dikkat orjinal ebatlarda takilidir ön takimda titreme yapmaz. Aklinizda bulunsun orjinal ebat taktirin farkli desen olsa bile.
tek kusuru ön sperlik çatlama yapti. Vida yerinden catlama vardi basincli su ile yikarken catlak yürüdü.
Ozellikle yeni baslayacak arkadaşlar butcrnizi iyi ayarlayin ve mutlaka uzerindeki lastikleri degistirin bunun sebebini daha once yazmistim forumda IRC kauçuk kalitesi çok düşük hic beklemediginiz anda kayma yapabilir.
motoru ilana koyunca buradanda paylasirim. 11250 düşündüğüm rakam.simdiden alacak arkadasima hayırlı olmasını diliyorum
Arkadaşlar ilandaki motor hakkında bilgisi olan var mıdır, ya da sahibi buralarda mıdır?
Bu hafta bu motora bakmayı ve servise götürüp gösterip büyük bir sıkıntısı yoksa almayı düşünüyorum.
rica etsem tavsiyelerinizi alabilirmiyim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...07648785/detay
Hocam benim için gv lerin en güzeli aşağıdaki resimdeki model(hatta çift egzozlu olsa daha güzel olur ya neyse). deposunda renk renk değişik motifler olmayan, her tarafı düz siyah, yeni modeller gibi motor bloğunun o kısımlar kromsuz olmayan. ne kadar zor bunlardan denk getirmek yahu. bekle bekle denk gelmiyor bir türlü.
bütçemi de 9500 e falan çıkartabilirim. ekipman hariç.
merhaba bir önceki sayfada tavsiye istemiştim ama çok havada sorduğum belli bir konuda sormadığım için pek ilgilenen olmadı sanırım Ankara hukukta okuyorum finallerim 22haziranda bitecek ve istanbula gelip 2015 kırmızı renkli gv250 alacağım inşallah. Yaklaşık forumda 200sayfa muhtemelen daha fazla okudum (bunun yüzünden 2gündür ders çalışamıyorum ) kafamdaki soruların çoğunun cevabını buldum. Ama daha önce hiç motora binmediğim hiç hala bir çok eksiğim var güvenlik ekipmanları vs bunların başında geliyor. 22hazirana kadar ehliyet ve özel temel eğitim almayı düşüyorum, ankarada eğitim için tavsiye edebileceğiniz birileri var mı? Ayrıca istanbula geldiğimde görüşüp bir çay çorba içip bana yardımcı olabilecek, bilgilendirecek tecrübeli abiler var mı? istanbulda çamlıcada oturuyorum, arabam var(babamın) herhangi bir yerde görüşebiliriz. Bunu yazmak için biraz erken belki ama gv250ye bineceğim günü iple çekiyorum sanırım biraz heyecanlıyım
Hocam bu koruma demirini nerede yaptırdınız acaba ?
Recep kardeşim Allah gönlüne göre versin. Motor biraz ağır. Buna karşın gidişi güzel. Sıfırmı ikinci elmi dersen birçok sorunun cevabından sonra ancak cevaplanabilecek bir soru. Mesela çabuk bıkarmısın. Mesela paran yeterlim sıfır almak için. Bütçe meselesi bir yerde. Seneye satarım dersen zararını göze alman lazım. Birkaç sene binerim durumumda iy dersen sıfır al der herkes tabiki. Ama motordan önce ehliyetini al ve sürüş eğitimi al motor şakaya gelmez. Zaten okuduğun sayfalarda birsürü şey öğrenmişsindir o yüzden fazla uzatmıyorum.
İstanbul'da GİS Akademiyi tavsiye ederim. Herhalde Ankara'da da ders veriyorlardır. Facebook sayfaları:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003656569347
web siteleri:
http://www.gisakademi.com/
Öncelikle kask, korumalı elbise, eldiven vb güvenlik ekipmanlarını temin et, kalan paranla motor al diye bir sözü vardır Almanların. Bu söze uymanızı tavsiye ederim. Kask konusunda hangisini alayım diye tereddütte kalırsanız Sharp testlerine bakabilirsiniz. 5 yıldız alan kasklar Allah korusun herhangi bir kazada diğerlerine göre daha iyi bir şekilde kafanızı koruyacaktır. Sharp testlerini incelemek isterseniz markalar açısından:
http://sharp.direct.gov.uk/
Kaskı neden her daim bulundurmalı ve bağlamalıyız diye soracak olursanız, şu videoya göz atmanızı tavsiye ederim. Kazayı geçiren sevdiğim komşum ve doktor, o kask fırladığı için beyin kanaması geçirdi ve durumu halen ağır:
https://www.youtube.com/watch?v=mmwFlBYyQHg
Öncelikle ilgilendiğiniz için teşekkür ederim. Seneye bırakma gibi bir durumum yok. En az 3 sene yüksek lisansa yurt dışına çıkmazsam daha da fazla kullanma niyetindeyim. Zaten anladığım kadarıyla zevkini alan bir dahada bırakamıyor gibi gözüküyor. Bütçe konusunda motoru dedem güvenlik ekipmanlarını ve aksesuarları ben alacağım şimdilik o konuda da çok sıkıntı yaşayacağım gibi durmuyor. Motoru haziran sonu temmuz başı gibi alacağım o zamana kadar sizinde dediğiniz gibi ehliyet ve sürüş eğitimi alacağım. Zaten o şakaya gelmez kısmında hala korkularım var bunda çevredeki insanların sürekli destek olma yerine korkutması da fazlasıyla baskı kuruyor insanda. Ayrıca motoru aldıktan sonra istanbulda bir iki kez motoru tanımak amacıyla birlikte sürebileceğimiz bana yardımcı olabilecek biri olursa da çok sevinirim.
Hocam söylediğiniz akademiyi inceledim yarın arayıp bilgi alacağım inşallah. Sanırım bir tam gün 7-8 saat bir eğitimleri oluyor bu ilk aşamada yeterli mi? Güvenlik ekipmanlarını almadan binmeye niyetim pek yok maddi durumum elverdiği kadarıyla olabildiğince iyilerini almaya çalışacağım. Şunu sorabilirim ama bu motoru kullanırken korumalı pantolona vs gerek var mı acaba neleri almalıyım? Mesela kışın korumalı mont kullanılıyor peki yazın gövdeyi korumak için ne kullanılıyor, sadece dirseklik falan mı? Kask için bahsettiğiniz siteyi alırken mutlaka kullanacağım teşekkür ederim.
Komşunuz için çok üzüldüm geçmiş olsun, böyle kazalar insanı başlamadan korkutuyor :( Kaskı olabildiğince iyi almaya çalışacağım inş.
Olabildiğince motor kullananlara özel pantolon vb almaya özen gösteriniz. Madem cruiser tarzı alıyorum ona uygun giyineyim derseniz deri motor montlarından alabilirsiniz. Bunlar normal deri montlara göre daha kalın deriden yapıldığından biraz daha ağır olurlar. Yalnız hiç bir kumaş deri kadar sürtünmeye dayanıklı değildir. Asfaltta sürüklendiğinizde kumaş diye tabir ettiklerimiz erimeye başlar, deride bu olmaz.
Pantolon, üzerine dizlik konusu kişisel tercih, ama ben yine de kötü ihtimale karşı, pantolon üzerine giyilen tarzda siyah cordura kumaştan pantolon giyiyorum (diz koruması olan). Ayağa touring botu giyiyorum deri. Üzerime de deri mont (omuz, sırt, dirsek korumaları olan) giyiyorum. Kafaya Caberg Duke kaskımı geçiriyorum. Belime de omurilik korumalı belliği giyiyorum (koruma haricinde, uzun yolda faydası çok, karın ve bel kısmını sıcak tutması açısından). Eldivenlerim biri yazlık deri (korumaları olan), biri kışlık deri. Bir de tabi yağmurlu havalar için alt üst yağmurluk lazım olur.
Bu motor sınıfında hafif diyebileceğimiz bir yapıda. Şöyle internetten bakarsanız cruiser tarzı motorlarda cc arttıkça, motor ağırlığı 300 lü kilolara kadar çıkmakta. Motorun ağır olması yüksek hızda giderken yan rüzgar yediğinizde bundan daha az etkilenmenizi sağlar. Ama ağır motorların düşük hızlarda ( mesela köprü trafiği) sevk ve idaresi biraz daha tecrübe ister. Bu açıdan bakıldığında tecrübe kazanmak için cruiser tarzında en doğru motorlardan birini seçtiğinizi de belirtmek isterim.
merhabalar motorumun zincirini yağlamak istiyorum ama arka tekeri nasıl kaldırabilirim ?
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)