Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Nisan 2015, 19:55
#22201
Senin aku muhtemelen biraz da eski ama bunun dısında da cok kısa mesafe kullandığın icin sarj olamıyor aku bitiyor.rolantide çalışırken sarj olmasını bekleme,gezerken farı da açıyorsan kısa mesafede hic sarj olmaz
Benzin göstergesinin de kablosu kopmuş olabilir gösterge panelini sökup altindaki kabloları kontrol et dostum,bende de olmuştu yuvasından çıkabiliyor zaman icinde hatta sinyal verdigim zaman paneldeki tüm lambalar yanıyordu bos lambası dahil,benzini de bos gösteriyordu
Reklamlar
-
12 Nisan 2015, 20:17
#22202
aynen abi o yuzden olabilir aku sorunu belki de bugun is gorurken far acik kalmisti simdi aklima geldi o yuzden de olabilir bakalim insallah baska sorun olmaz.
Valla levent abi gostergeyi cikardim kablolarla sorun yok hersey saglam. Yazimi okursan dikkat ettiysen duzelttim ibreyi elle ayarladim depo suan tam dolu zaten en fazla yarim litre oynar 60 km yapmisim depo dolu.
Sase kaynakli bise mi var acaba bilemiyorum ki. bitane vida var gostergeye monte edilen sanirim o yapiyor saseye bagli siyah kablo ve vidayi tam sıktıgim zaman gostergeye degiyor sanko icerden ama benzin gostergenin icini bile actim cikardim ne ayak anlamadim.
Aksam ustu bir duzeldi normale dondu sonra yine ibre dustu sona ve tekrar duzeldi
-
12 Nisan 2015, 20:48
#22203
dadaş-bb adlı üyeden alıntı
Dun sabah baliga gitmek icin erkenden yola ciktik. Sabah saat 6 da calistirdim tik demeden calisti ve yola ciktim.
Yarim saat gittikten sonra motor sanki yedek depo benzine gecer gibi yani benzin biter gibi bogulma oldu bir kac kere ve duzeldi. Dedim belki sabah sogudundan etmistir.
Benzin gostergesi en son ki bakimda bozuldu yani ibre surekli asagida o yuzden ne kadar benzin oldugunu bilemiyordum.
Neyse yolda ki benzinlikten benzin aldim doldurdum depoyu ve 9 litre aldi yani 6 litre daha depo da varmis.
Gun icinde baska bir sey olmadi ve aksam eve geldim yorulmustum motoru oylece biraktim.
Sabah hava guzeldi dedim motoru yikarim temizledim hemde benzin gostergesine sökup bakarim.
Gittim aldim motoru yikadim evin onune getirdim gunes hava guzel sildim kuruladim kromlari guzelce parlatici ile sildim gerekli yerlere wd40 sıktım.
Daha sonra gosterge kismindan benzin gostergesini cikardim ve duzelttim ibreyi meger kayma olmus elle duzelttim. Vidalarini kapattim bir baktim yine asagi inmis haydaaa dedim tekrar cikardim yaptim kapattim. Motor gunesin altinda iki saat falan calistim bazen de calistirdim sorun yoktu.
Sonra tekrar calistirmak istedim baktim tik tik ediyor mars basmiyor. sagini solunu kontrol ettim yine olmadi ve vurdurdum viteste calistirdim.
Biraz dolandim ve bir saat kadar isim vardi park ettim isim bitti ciktim bastim marsa ve yine tik tik etti calismadi yine vurdurum calistirdim.
Benzin gostergesi yine ibre dibe dustu ve yolda giderken tekrar duzeldi.
Bu durumlarin sebebi nedir acaba arkadaslar olanlari biraz yorumlarmisiniz ?
Benzin gosterge sorununda bana kalirsa bir temassizlik yada baska bir kablosal cakisma sorunu var. Fakar kablolarda vs hic bir sıkınti yoktur.
Calismama olayinda ise pek bir yorum yapamadim neden oldu acaba.
motor: 2007 model karburatorlu.
Kablo sıyrılması olabilir temassızlık olabilir benim gösterge lambasının negatif kablosu cam monte ederken sıyrılmış ışıkları yanmıyordu açtım çakıyla 5 dakikada hallettim muhtemel bir kablo kopuğu temassızlık yapıyordur.
-
12 Nisan 2015, 21:00
#22204
Gidonu sag-sol yaptığında anlarsın muhtemelen dediğim gibidir,negatif kablosu çıkıyor yerinden,kaplama bantlarını açmadan da anlayamıyorduk aklında olsun sağlam da zannedebilirsin
-
12 Nisan 2015, 21:11
#22205
Levent E. adlı üyeden alıntı
Gidonu sag-sol yaptığında anlarsın muhtemelen dediğim gibidir,negatif kablosu çıkıyor yerinden,kaplama bantlarını açmadan da anlayamıyorduk aklında olsun sağlam da zannedebilirsin
Tamam abi haftaya bakarım artık sağolasın
BİZ; KANINI VE CANINI BU VATAN İÇİN FEDA EDENLER VE GÖZÜ YAŞLI ANALAR İÇİN SAVAŞIRIZ...!
"AKINCILAR..."
-
12 Nisan 2015, 21:55
#22206
Levent E. adlı üyeden alıntı
Gidonu sag-sol yaptığında anlarsın muhtemelen dediğim gibidir,negatif kablosu çıkıyor yerinden,kaplama bantlarını açmadan da anlayamıyorduk aklında olsun sağlam da zannedebilirsin
Bana olan durum buydu aynen.Tam büküm noktasından kırılmıştı zaten.
-
13 Nisan 2015, 00:59
#22207
Bir süredir kullandığım motorumu satma kararı aldım. Ama fiyat konusunda kararsız kaldım. Ayrıca bir konu olarak açmıştım bunu ama burası esas yeri bu motosikletin. Bir de sizlerin fikrini almak istedim:
Merhaba arkadaşlar, bu yaza Kawasaki Vulcan S ile girebilmek için motosikletimi satacağım. Ancak forumda sahibinden.com üzerindeki tüm ilanlara yapılan genel yorum olarak gördüğüm "çok pahalı" damgasını yemek istemiyorum. Öte yandan motosikletimin çok ucuza da gitmesini istemiyorum.
Fotoları eklemeden önce;
Motosiklet hakkında bilgiler:
Marka: HYOSUNG
Model: GV 250 Aquila
Tipi: Cruiser
Üretim Yılı: 2014
Trafiğe Çıkış: 09.10.2014
Renk: Lacivert
Muhafaza: Ücretli Kapalı Garaj
Katettiği Yol: 1200 km (düzenli kullanımda olduğundan artabilir)
Son Periyodik Bakım: 1009 km - 11.04.2015
Bakımların Yapıldığı Servis: Kadıköy BAY-MOTO
Kalan Garanti Süresi: 1,5 yıl veya 28800 km
Aksesuarlar:
1. El yapımı fiber kafa karenajı, kısa camlı, füme cam filmli, önünde Airbrush Hyosung Logolu - 1200 TL
2. Karenaj Boya işçiliği - 300 TL
3. Ön çamurluk tampon demiri - 250 TL
4. Arka çamurluk tampon demiri - 250 TL (Henüz takmadım)
5. Önde çiftli led sis farları, karenajın içinde açma kapama switch'li - 70 TL, elektrik işçiliği - 100 TL
6. Depodaki çıkartma olan marka model yazıları sökülüp airbrush ile Aquila yazımı - 350 TL
7. Orta Sehpa - 50 TL
8. Highway Hawk Sürücü ve Artçı Uzun Yol Peg'leri - 500 x 2 = 1000 TL (link)
9. MSA yapımı paslanmaz çelikten ön koruma demiri - 300 TL
10. MSA yapımı paslanmaz çelikten sırt minderli sissy bar - 250 TL
11. MSA yapımı paslanmaz çelikten sissy bara monteli port bagaj (yüklük) - 125 TL
12. Nikelajlı artçı ve çanta koruma demirleri - 500 TL
13. Armode AR 750 Kilitli deri çantalar - 300 TL
14. App plaka - 25 TL
15. 2. bir stop lambası, ledli, çakarlı, portbagaja ve frenlere bağlı - 25 TL, elektrik işçiliği - 100 TL
16. Çanta demirlerinin arkasında yüksek araçların görebilmesi için açılı duran led sinyaller - 50 TL - elektrik işçiliği 100 TL
17. Portbagajın üstünde kenarlara doğru açılabilen nikelajlı, ayarlı geniş yük taşımaya elverişli taşıyıcılar - 200 TL
18. Michelin City Grip takım lastikler - 550 TL
Kısaca 6095 TL değerinde aksesuarı mevcut.
Hediyeler;
Prosev mafsallı dizlik,
Prosev yazlık fileli deri, kemik koruyuculu eldiven
Shinko marka hiç kullanılmamış sıfır km orijinal lastikler (aldığım gün değiştirdim, 1 km dahi kullanılmadı)
Yanında verilecek diğer evrak ve eşyalar:
Orijinal takım çantası ve aletleri
Yedek anahtar
Garanti Belgesi
Fatura
Hem Türkçe hem İngilizce Kullanım Kılavuzu (Türkçesini ben bastım)
Soğuk damgalı büyük plaka (Muayene için bu plakayı takmalısınız, muayene pulunu ona yapıştırıyorlar)
Orijinal sürücü ve artçı peg'leri
Eksiler:
İlk aldığım gün kontrol edemeyip egzostu, fren manetini ve aynanın arka bağlantı parçasını duvara sürttüm. (Tek kazası)
Ön çamurlukta rötuşlanmış, fırlayan taşlar sonucu oluşan çizikler. Rötuş yapmama rağmen, yeni çizikler yine var, engel olamıyorum.
Arka çamurluktaki çizikler.
Şimdi arkadaşlar bu motosikletin 12500 TL olan piyasa fiyatı + plaka, ruhsat, trafik sigortası masrafları ~400 TL + benim yaptığım aksesuarları 6095 TL eklediğimizde 18995 TL oluyor. Benim aklımdaki fiyat 14500 TL. Sizce uygun mudur, değil midir ? Önerileriniz nedir ?
Fotoğraflar(*)
(*)Telefon ile çekildiğinden kaliteleri iyi değil
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
13 Nisan 2015, 01:14
#22208
Abi motor on numara ancak sanmıyorum 14 bin TL sayıcaklarını her ne kadar masrafın ondan kat kat çok olsa bile. Ölücü kaynıyor her yer. Açıkcası bilmiyorum belki bende ölücüyüm ama 6-7 bin TL arası bir bütçeyle bakıyorum, elde olan imkanlarım bu kadar yadırgamamak lazım ahshshs. İnşallah değerini bilip "ben bu motora 14 değil 15 veririm argadaş!" diyecek birini bulursun abi. Haydi hayırlı satışlar
-
13 Nisan 2015, 01:36
#22209
@HAZZILHAR Şahsen ben üstündeki aksesuarları takmayı düşünen biri olsam istediğin fiyatı verirdim.Ama o aksesuarları istemeyen yada takmayı düşünmeyen biri için fiyat pahalı gelebilir.Bu şekilde bu fiyata mutlaka isteyen biri çıkabilir ama satılması biraz uzun sürebilir.Diğer bir seçenek eğer zamanın ve sabrın varsa belli başlı pahalı aksesuarları ayrı ayrı satmak motosikleti kalan aksesuarlar ile fiyatı düşürüp satmak.Bu uzun ve can sıkıcı bir süreç olabilir ama daha da karlı olabilir.
Bu arada motosikletine hasta oldum takılabilecek herşeyi takmışın,çok özel bir GV 250 olmuş.Vulcan S benim de aklımı çelmiyor değil.Tek uyuz olduğum konu sıralı çift silindir olması.Ev ve araba alma durumum olmasaydı hiç düşünmeden Vulcan S işine girerdim.Fiyatı gayet uygun.
-
13 Nisan 2015, 08:35
#22210
madem satmayı düşünüyordun keşke bu kadar masraf yapmasaydın neyse olan olmuş bence gönlündeki fiyatı koy ama binmeye devam et satıcam diye şartlanma motor çok güzel olmuş belki biri çıkar istediğin fiyatı verir. benimde kafam karışık motoru sürekli kullanan biriyim temmuzun sonunda sıfır aldım şimdi 6000 km yi geçtim büyütünce yakıtı da artacak ,İstanbul için bu tafikte gv ler çok ideal bence 650 likle bu trafikte rahat edebilecekmisin? bi de kawasaki faktörü var kime sorsam aman uzak dur diyorlar servis ve parça problemi var geçen yolda bi adama sordum sol grenajı 1.5 aydır bekliyorum dedi.yani iyi düşünüp karar vermek lazım bence vulcan s de süper makine inşallah gönlüne göre olur
-
13 Nisan 2015, 10:49
#22211
Herkese teşekkür ederim güzel yorumlardan ötürü.
natila adlı üyeden alıntı
madem satmayı düşünüyordun keşke bu kadar masraf yapmasaydın neyse olan olmuş bence gönlündeki fiyatı koy ama binmeye devam et satıcam diye şartlanma motor çok güzel olmuş belki biri çıkar istediğin fiyatı verir. benimde kafam karışık motoru sürekli kullanan biriyim temmuzun sonunda sıfır aldım şimdi 6000 km yi geçtim büyütünce yakıtı da artacak ,İstanbul için bu tafikte gv ler çok ideal bence 650 likle bu trafikte rahat edebilecekmisin? bi de kawasaki faktörü var kime sorsam aman uzak dur diyorlar servis ve parça problemi var geçen yolda bi adama sordum sol grenajı 1.5 aydır bekliyorum dedi.yani iyi düşünüp karar vermek lazım bence vulcan s de süper makine inşallah gönlüne göre olur
Sağol arkadaşım. Benim ilk motorum değil. 1100 cc Dragstar da kullandım 2800'lük ZZ4 de. Yakıt tüketimi konusunda zamanında çok canım yandı anlayacağın. Satmaya şartlamadım kendimi ama Vulcan S almak için finansmanın bir kısmını bu motoru satarak sağlamak istiyorum.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
13 Nisan 2015, 11:08
#22212
Bence yazdığın fiyata satamazsın, keşke olsa ama çok zor. Kafa karenajını sen mi yaptın ? Çok güzel olmuş..
-
13 Nisan 2015, 11:25
#22213
Sam@ adlı üyeden alıntı
Bence yazdığın fiyata satamazsın, keşke olsa ama çok zor. Kafa karenajını sen mi yaptın ? Çok güzel olmuş..
Aynen zor gibi. Aksesuarları ayrı satarım herhalde. Yok ben malzemesini aldım, montajı yaptım. İmalat, boya, airbrush bana ait değil.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
13 Nisan 2015, 18:53
#22214
pehliv adlı üyeden alıntı
lambayı yakaladım. 2+7 . Dostum Vermiş olduğun pdfye göre "idle speed control selenoid" c27. Bakalım devam ederse servise.
ISC Tam arızası rölanti ayarlayamama, yüksek devir güç dengesinde düşüklük, zengin-fakir karışım gibi etkileri olur ve kullanıcı tarafından direk hissedilir hatta rölantide stop eder. Eğer sen bunları hissetmiyorsan bence hava akış metrene, filtrenin kirliliğine ve benzin akış hızına (pompa ve filtresi) bunlara da bakman lazım.
Eğer son nokta isc de hata varsa kuralkan fiyatları çok uçuk tutuyor. (gariban para kazanacak ne yapsın) yurt dışında ise 40$ ama bunu değiştirdim sorun bitti diyemezsin normalde arabalarda değiştirirsin beyin otomatik tanır veya beyinciye gidersin para almadan hata kodunu siliverir ama HYOSUNG öyle bir beyin yapmış ki bağlantı yapıp reset atıyorsun ayar yapıyorsun anca görüyor. Peki bu reset cihazı nereden bulunur TR de 2-3 adet mevcut bir tanesi KURALKAN da fahiş fiyatla kiralıyor. Diğerleri de İstanbulda bazı seçmece tamircilerde onlarda işini biliyor keselerini dolduruyor... (söylediklerine göre cihaz 6000€ imiş inanmadım ama neyse)
Şunu da belirteyim bu arızayı bilmeyen karşılaşmayan hiç bir ustaya motoru elletme. Ustaların çoğu alışmış kara düzen karbüratörlüye bu onlara uzay mekiği tamiri gibi geliyor
Dip not hyosung önerisi ISC ve beyni aynı anda sıfırı ile değiştirmek.
Daha fazla bilgi istersen özelden numaranı gönder yardımcı olurum.
Bilgi paylaşıldıkça çoğalır!
-
13 Nisan 2015, 22:39
#22215
Yine bir Gv parçalama seansı beyler.
https://youtu.be/akFvSadY77o
-
14 Nisan 2015, 08:29
#22216
Arkadaşlar iyi günler,
Aramızda daha önce Ankara'dan Bursa'ya motosiklet taşıyan veya taşıtanınız var mı? En hızlı ve güvenli şekilde nasıl yapabilirim? Daha önce bir defa otobüse GV 250 yükledim, Bursa'ya hangi firma alır bileniniz var mı?
Kendim getirmek isterdim fakat gidip üstüna atlayıp getirmek fırsatım bu aralar pek olamıyor. Bu yüzden yükleyip taşımak gerekecek.
Taşınacak motor Dragstar 650 bu arada, bizim GV'lerle çok fazla boyut farkı yok sanırım.
-
14 Nisan 2015, 10:03
#22217
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Aynen zor gibi. Aksesuarları ayrı satarım herhalde. Yok ben malzemesini aldım, montajı yaptım. İmalat, boya, airbrush bana ait değil.
Usta merak ettiğim bir şey var, daha önce yüksek CC motor deneyimin olmuş, Gv250 için yaptığın masraftan belli imkanın da var. Neden GV650 değil de , Gv250 aldın ?
-
14 Nisan 2015, 11:06
#22218
Sam@ adlı üyeden alıntı
Usta merak ettiğim bir şey var, daha önce yüksek CC motor deneyimin olmuş, Gv250 için yaptığın masraftan belli imkanın da var. Neden GV650 değil de , Gv250 aldın ?
Bu sorunun cevabı şudur ki üstte de yazmıştım; 2008 senesinde Yamaha XVS 1100 Dragstar ile Göztepe dolaylarında çok kötü bir kaza yaptım. Bu kazada Kadıköy-Pendik minibüslerinin hareketlerini iyi gözlemlemediğim için 80 km hızla minibüsün sol arka tarafına çarptım. Yan yatan motorun altında kaldım ve motorun ön tekerleği de minibüsün sol arka tekerleğinin önünde kaldığından metrelerce sürüklendim. Kaskı yere vurduğumdan kaskın sol tarafı tamamen eriyip köpükleri fırlamıştı ve kafatasımda bir çatlak oluştu. Sol omzum çıktı, sol bacağımın yan çapraz bağlarında zedelenme oldu. 2 ay kadar hastanede müşahade altında kaldım ve 6 ay bacağımdan ötürü fizik tedavi gördüm. Motor pertti, hurdaya çıkarttım ve uzun süre korkudan motosiklet kullanamadım. 2014 senesinde de tekrar geri döndüm kullanmak için ama dedim bu kez ufak cc ile daha idare edilebilir bir motosikletle başlıyım. Zamanla alışınca tekrar büyütürüm. Büyüttüğümde de bunu kız arkadaşıma veririm. Bu sebeple tercihim sınıfının en iyi motosikleti olan GV 250 oldu.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
14 Nisan 2015, 11:14
#22219
Sam@ adlı üyeden alıntı
Usta merak ettiğim bir şey var, daha önce yüksek CC motor deneyimin olmuş, Gv250 için yaptığın masraftan belli imkanın da var. Neden GV650 değil de , Gv250 aldın ?
bendede tdm850 vardı yeni sattım ondan önce eskiler bilir silverwinginim vardı şimdi bende gv lere bakınıyorum.. kendi açımdan söyliyim süratle çok ciddi işim yok keyifçi adamım bulduğum restaurant kahverengi tabela görürsem dalarım yerim içerm foto çekerim bacaklarımı uzatır manzarayı izlerim..
sadece riske atmıyycak hantallıkda olmasın uzun yolda yeterli benim için.. gv deki kafamdaki tek soru işareti o.. az yakıt çok yol konfor artı olarak 600cc lik bir motorun görünümü heybeti var öyle cılız çelimsiz 150 lik 250 lik motorlar gibi durmuyor..
birde alırsam benim kafamda daha öncede çok yazdım bir projede var gv ye sele ısıtma,elcik ısıtma,bixenon mercekli far tablet navigasyon uyarlaması v.b gibi .. görünümdede sadece arka çamurlukda orjinal stopu çıkartıp yerine kawasaki vn900 arka stop uyarlaması yapma niyetim var youtube da yapan olmuş gördüm çok beğendim orjinal stopundan çok daha güzel durmuş arkadan.. birde ön farda mümkün olabilirse VZR 1800 ön far ve kaplamsını uyarlamasını yapmak var mimkün olabilirse..
o yüzden araştırıyorumda net bir cevap bulamadım beygir olarak inceden 5-6 beygir alınabilicek uyarlamalar yapılabilinirmi mesela gt250 3 beygir daha fazla sanırım arka dişlisinden ötürü aynı motor neticede gv de dişli değişimi ile 2-3 beygir alınabilinir mi mesela.. yada başka yollarla ..
neticede 250cc motor teknolojisi bütün markalarda %90 aynı mekanizma sistemde işliyor.. ninja 250r dan 33 beygir çıkıyorsa gvdende ekstra inceden bir şeyler elde ediline bilinirmi..
-
14 Nisan 2015, 11:20
#22220
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Bu sorunun cevabı şudur ki üstte de yazmıştım; 2008 senesinde Yamaha XVS 1100 Dragstar ile Göztepe dolaylarında çok kötü bir kaza yaptım. Bu kazada Kadıköy-Pendik minibüslerinin hareketlerini iyi gözlemlemediğim için 80 km hızla minibüsün sol arka tarafına çarptım. Yan yatan motorun altında kaldım ve motorun ön tekerleği de minibüsün sol arka tekerleğinin önünde kaldığından metrelerce sürüklendim. Kaskı yere vurduğumdan kaskın sol tarafı tamamen eriyip köpükleri fırlamıştı ve kafatasımda bir çatlak oluştu. Sol omzum çıktı, sol bacağımın yan çapraz bağlarında zedelenme oldu. 2 ay kadar hastanede müşahade altında kaldım ve 6 ay bacağımdan ötürü fizik tedavi gördüm. Motor pertti, hurdaya çıkarttım ve uzun süre korkudan motosiklet kullanamadım. 2014 senesinde de tekrar geri döndüm kullanmak için ama dedim bu kez ufak cc ile daha idare edilebilir bir motosikletle başlıyım. Zamanla alışınca tekrar büyütürüm. Büyüttüğümde de bunu kız arkadaşıma veririm. Bu sebeple tercihim sınıfının en iyi motosikleti olan GV 250 oldu.
Yukarı da yazdığını görmedim, çok geçmiş olsun.Allah bir daha yaşatmasın..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------
logaritma adlı üyeden alıntı
bendede tdm850 vardı yeni sattım ondan önce eskiler bilir silverwinginim vardı şimdi bende gv lere bakınıyorum.. kendi açımdan söyliyim süratle çok ciddi işim yok keyifçi adamım bulduğum restaurant kahverengi tabela görürsem dalarım yerim içerm foto çekerim bacaklarımı uzatır manzarayı izlerim..
sadece riske atmıyycak hantallıkda olmasın uzun yolda yeterli benim için.. gv deki kafamdaki tek soru işareti o.. az yakıt çok yol konfor artı olarak 600cc lik bir motorun görünümü heybeti var öyle cılız çelimsiz 150 lik 250 lik motorlar gibi durmuyor..
birde alırsam benim kafamda daha öncede çok yazdım bir projede var gv ye sele ısıtma,elcik ısıtma,bixenon mercekli far tablet navigasyon uyarlaması v.b gibi .. görünümdede sadece arka çamurlukda orjinal stopu çıkartıp yerine kawasaki vn900 arka stop uyarlaması yapma niyetim var youtube da yapan olmuş gördüm çok beğendim orjinal stopundan çok daha güzel durmuş arkadan.. birde ön farda mümkün olabilirse VZR 1800 ön far ve kaplamsını uyarlamasını yapmak var mimkün olabilirse..
o yüzden araştırıyorumda net bir cevap bulamadım beygir olarak inceden 5-6 beygir alınabilicek uyarlamalar yapılabilinirmi mesela gt250 3 beygir daha fazla sanırım arka dişlisinden ötürü aynı motor neticede gv de dişli değişimi ile 2-3 beygir alınabilinir mi mesela.. yada başka yollarla ..
neticede 250cc motor teknolojisi bütün markalarda %90 aynı mekanizma sistemde işliyor.. ninja 250r dan 33 beygir çıkıyorsa gvdende ekstra inceden bir şeyler elde ediline bilinirmi..
Bende acemiyim, Cbr125 ile 2000 km yol yapıp sattım, şimdi niyetim Gv250 karbüratörlü. Süratle çok ciddi işin yok ise uğraşma beygir arttırmayla falan.Al motorunu, makyajını yap kafana göre, bak keyfine..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler