Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Nisan 2015, 19:11
#22181
logaritma adlı üyeden alıntı
o zaman şöyle diyebiliriz 2009 enjeksiyonluya geçdikden sonra mühendislik ve yapısal olarak motor tamamen aynı sadece kozmetik olarak 2012 de dijital kadran falan eklenmiş 2014 de kozmetik olarak kromlar boyanmış siyaha..
esas öğrenmek istediğim motorun yapısal olarak bir değişikliği olup olmadığıydı mesela enjeksiyon sistemi yada gömlekde yürüyende v.b sanırım yok.. genelde kozmetik..
yani 2009 yada 2010 da alsak 2012-13 den tek farkı göstergeler olucak buda sonradan alınıp 2009 yada 2010 gv ye takılabilinir herhalde..
Abi tam olarak emin değilim motor bloğunda belirli bir değişiklik yok diye biliyorum ama elektronik aksamda belki değişiklik olabilir.Daha önce de dediğim gibi GV 250 enjeksiyona geçtiğinden beri bir kaç farklı beyin kullandı.O yüzden enjeksiyon sisteminde(sensörler beyin vb.)yada diğer elektronik aksam da küçük değişiklikler olabilir.Bir de bunların haricinde zaten herkes tarafından bilinen enjeksiyona geçince çift egsozdan tek egsoza geçildi,Hyosungsource'ta satılan çeşitli aksesuarlarda tek egsozlu versiyon uyumludur çift egsozlu versiyon uyumdur gibisinden uyarılar.Aynalar değişti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Ya bu seneki depolarda ve çamurluklarda kullandıkları o anlamsız sarı renkteki konturlara hala alışamadım. Ne kadar basit duruyor motosiklet bu haliyle. Bu seneki farklılıklardan biri de yuvarlak aynalar. Bundan öncekilerde ovaldi.
Böyle saçma makyajlama işlemlerine gireceklerine biraz yenilik ekleseler hiç fena olmazdı. Mesela Daelim Daystar'daki gibi ayarlanabilir elcikler, çift çıkışlı egzost ki bu zaten 2009 ve öncesi modellerde böyleydi, dörtlüler, çok lazım değil ama vites göstergesi, depo kapağının sağ tarafta olması gibi. Daha işlevsel yenilikler bekliyordum ama satışların düşmesinden korkmuş olacaklar ki makyajlamaya gitmişler her sene olduğu gibi. Bu söylediklerim de atla deve değil yani ciddi bir maliyet artışına sebep olacak özellikler değil.
Bu kafayla Hyosung yenilikçi rakiplerine yenik düşecek ki, en büyük rakibi Daelim Daystar fiyat uygulamasıyla da 1 adım öne geçer bu seneki satışlarda diye düşünüyorum.
Aynalar hatta gösterge paneli bile ülkeden ülkeye fark edebiliyor.O yüzden bize yine oval aynalardan gelme olasılığı var.2015 model resimlerini de sizin verdiğiniz siteden aldım.Bir de hala GV 250 nin kesin bir fiyatını öğrenebilmiş değiliz.Eğer o 12.000 TL GD 250 N in fiyatı ise GV 250 in daha pahalı yada daha ucuz olma olasılığı var.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Reklamlar
-
07 Nisan 2015, 21:39
#22182
Arenli adlı üyeden alıntı
Bencede.
Daelimin yeni fiyatlarına baktınmı 12100 TL. Geçen sene 9000 Tl ye almayanı dövüyorlardı. Ne olduda % 30 zamlandı çokmu talep var anlamadım. 1000-2000 km deki ikinci elleri 8000 TL civarı. Regallerin sıfırını bile 12500 civarında olacak diyorlar. Bence rakipleriyle kıyaslandığında 12000 Tl GV 250 için gayet makul bir fiyat.
Zaten en son fiyatta GV250 12599 TL idi. Üniteks aldığında da satış fiyatı 13000 civarı olacaktır diyorum, 12599'un altına kesinlikle indirmezler.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
08 Nisan 2015, 00:48
#22183
Yine bir Gv 250 parçalama seansında daha birlikteyiz gensler.sanirim bu sefer sadece motor tamiri degil tüm aksamı dagitip temizleyip toplayacaz ama bir hardtail düşüncesi de yok degil;sizce de iyi olmaz mı?
-
08 Nisan 2015, 01:18
#22184
hardtail mükemmel olurda iyi bir şey için ciddi uğraşmanız lazım.. en başda telli jant şart hardtail için single sele kısa çamurluk ki kesim işleminin çok iyi olması lazım yada direk çinden yada türkiyeden kelepir bir regal daytona yada spider kasası bulunup gv nin motor ona gömülücek ortaya şahane bir motor çıkar.
şu tarz bir şey sanırım en yakın olur depo yapısı gidon yapısı gv ye çok benziyor
-
08 Nisan 2015, 09:47
#22185
Amortisoru iptal edip yaylı sele kullansak yetmiyor mü hardtail icin
-
08 Nisan 2015, 10:15
#22186
-
08 Nisan 2015, 22:00
#22187
Arkadaşlar gv 250 ile gezi programlarınız oluyormu
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------
Çok güzel duruyor
-
09 Nisan 2015, 14:02
#22188
daha önce forumda sorulmuştur ama bulamadım. FI lambası arada yanıyor, sönüyor ama motorda herhangi bir sıkıntı hissetmedim. 2010 GV250. Kafaya takmaya gerek varmı arkadaşlar. biliyorum çok ciddi bir problem de olabilir. bazıları da önemli değil diyor. ışık yandığında hiç bir problem hissedilmiyor. bazen 4-5 dakka seyir halindeyken yanık kalıyor, sonra bir bakmışım sönüyor. yağmurda da kullanıyorum. su ve nemden olma ihtimali varmı acaba.
-
09 Nisan 2015, 14:05
#22189
pehliv adlı üyeden alıntı
daha önce forumda sorulmuştur ama bulamadım. FI lambası arada yanıyor, sönüyor ama motorda herhangi bir sıkıntı hissetmedim. 2010 GV250. Kafaya takmaya gerek varmı arkadaşlar. biliyorum çok ciddi bir problem de olabilir. bazıları da önemli değil diyor. ışık yandığında hiç bir problem hissedilmiyor. bazen 4-5 dakka seyir halindeyken yanık kalıyor, sonra bir bakmışım sönüyor. yağmurda da kullanıyorum. su ve nemden olma ihtimali varmı acaba.
Servise gidip oksijen sensörlerini bir kontrol ettirmelisin. Bahsettiğin sorun genelde bundan kaynaklanıyor. Ama %100 olarak kaynak budur diyemem. Sürüşe ciddi anlamda bir etkisi olmayabiliyor ancak sorun bambaşka bir şey de çıkabilir veya böyle sürerek farklı bir arızaya da yol açabilirsin. Bu tarz sorunlarda servisin kontrol etmesi yararına olacaktır.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
09 Nisan 2015, 14:56
#22190
anladım, bir kaç gün daha bekleyip sorun devam ederse göstermekte fayda var ozaman. umarım birşey çıkmaz.
-
09 Nisan 2015, 14:58
#22191
pehliv adlı üyeden alıntı
anladım, bir kaç gün daha bekleyip sorun devam ederse göstermekte fayda var ozaman. umarım birşey çıkmaz.
Yerinizde olsam şüphelendiğim durumlar için vakit kaybetmezdim ama sizin tercihiniz tabii. Kazasız sürüşler dilerim.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
09 Nisan 2015, 15:16
#22192
Selam,
Motorumu sattım, Gv250 alacağım inş., FI ışığının stresini yaşamak istemediğim için karbüratörlü almayı düşünüyorum.Çevreniz de bildiğiniz motor varsa benimle paylaşın lütfen..
-
09 Nisan 2015, 15:31
#22193
Facebook'ta GV 250 için kurulmuş bir grup var, adresi: https://www.facebook.com/groups/833892436650027/ . İçinde dünyanın dört bir yanından üyelerin GV 250'lerinin fotografları var, çeşitli custom ve hardtail modeller dahil.
-
10 Nisan 2015, 09:17
#22194
pehliv adlı üyeden alıntı
daha önce forumda sorulmuştur ama bulamadım. FI lambası arada yanıyor, sönüyor ama motorda herhangi bir sıkıntı hissetmedim. 2010 GV250. Kafaya takmaya gerek varmı arkadaşlar. biliyorum çok ciddi bir problem de olabilir. bazıları da önemli değil diyor. ışık yandığında hiç bir problem hissedilmiyor. bazen 4-5 dakka seyir halindeyken yanık kalıyor, sonra bir bakmışım sönüyor. yağmurda da kullanıyorum. su ve nemden olma ihtimali varmı acaba.
EFI yandı demişsin peki kontağı çevirip beklediğinde efi sistemi test eder sonra sana bir hata kodu verir bu koda baktın mı?
Kodu burdan çözebilirsin. http://www.hyosung.hu/download/pdf/d...ice-manual.pdf
Bu arada benim tahminim hava akış metre hatası yönünde eğer öyle ise 1tl ye işi çözebilirsin. Servise gidip 200tl verme
-
10 Nisan 2015, 16:09
#22195
sağolun arkadaşlar, hata kodu dediğin şeyi birkere fark ettim sanırım, belli aralıklarla yanıp sönme yaptı, sonra bir daha olmadı, yakalayamadım. bakalım durumu biraz daha izleyip değerlendiricem, sizi de bilgilendiricem, dediğin gibi umarım ufak bir sorundur.
-
11 Nisan 2015, 17:35
#22196
lambayı yakaladım. 2+7 . Dostum Vermiş olduğun pdfye göre "idle speed control selenoid" c27. Bakalım devam ederse servise.
-
11 Nisan 2015, 23:16
#22197
pehliv adlı üyeden alıntı
lambayı yakaladım. 2+7 . Dostum Vermiş olduğun pdfye göre "idle speed control selenoid" c27. Bakalım devam ederse servise.
kardeşim o öyle bekliyelim geçermi tarzında bir şey değil yüksek ihtimal rolanti sensöründe sorun var ics sensörü onu değiştirmen gerekli.. yoksa ilerde motor yolda giderken stop etmelere kadar gidebilir Allah korusun kazaya bile meyil edebilir.. sorun en başdayken büyümeden bence hallet.. çok pahalı bir şey değil 70-80 tl idi rolanti sensörü.. tabii oysa sorun benimki bir tahmin..
-
12 Nisan 2015, 12:14
#22198
pehliv adlı üyeden alıntı
daha önce forumda sorulmuştur ama bulamadım. FI lambası arada yanıyor, sönüyor ama motorda herhangi bir sıkıntı hissetmedim. 2010 GV250. Kafaya takmaya gerek varmı arkadaşlar. biliyorum çok ciddi bir problem de olabilir. bazıları da önemli değil diyor. ışık yandığında hiç bir problem hissedilmiyor. bazen 4-5 dakka seyir halindeyken yanık kalıyor, sonra bir bakmışım sönüyor. yağmurda da kullanıyorum. su ve nemden olma ihtimali varmı acaba.
Benim bir önceki motorumda buna benzer bir sorun yaşamıştım, benim ikaz lambam sürekli yanmaya başlamıştı, servise götürdüm bilgisayara bağladı baktı ne yaptıysa çözemedi, en sonunda beyni değiştirelim dedi, garantide olduğu için değiştirdim, tabi beyin gelene kadar bekledim, ve servisten bir yazı aldım arıza lambasının yandığını ve bu şekilde sürüldüğünde bişey olmayacağına dair kaşeli servis kağıdı aldım ve servisten öyle çıkardım motoru, bu işi bekletmeden bencede servisle çöz.
Bu arada beyin değişince arıza lambası söndü ve bir sıkıntı çıkmadı.
Yılın Muhtelif Aylarında Kapsama Alanı Dışındayım
-
12 Nisan 2015, 16:53
#22199
43000 i devirdim hala saat gibi motoru.Öksürme aksırma güç kaybı yok sadece standart bakım,bir zincir istiyor öneriniz var mı? DID ler biraz pahalı şart mı DID almak o ring herhangi bir şey iş görür mü?
Saygı ve sevgiler.
-
12 Nisan 2015, 18:34
#22200
Dun sabah baliga gitmek icin erkenden yola ciktik. Sabah saat 6 da calistirdim tik demeden calisti ve yola ciktim.
Yarim saat gittikten sonra motor sanki yedek depo benzine gecer gibi yani benzin biter gibi bogulma oldu bir kac kere ve duzeldi. Dedim belki sabah sogudundan etmistir.
Benzin gostergesi en son ki bakimda bozuldu yani ibre surekli asagida o yuzden ne kadar benzin oldugunu bilemiyordum.
Neyse yolda ki benzinlikten benzin aldim doldurdum depoyu ve 9 litre aldi yani 6 litre daha depo da varmis.
Gun icinde baska bir sey olmadi ve aksam eve geldim yorulmustum motoru oylece biraktim.
Sabah hava guzeldi dedim motoru yikarim temizledim hemde benzin gostergesine sökup bakarim.
Gittim aldim motoru yikadim evin onune getirdim gunes hava guzel sildim kuruladim kromlari guzelce parlatici ile sildim gerekli yerlere wd40 sıktım.
Daha sonra gosterge kismindan benzin gostergesini cikardim ve duzelttim ibreyi meger kayma olmus elle duzelttim. Vidalarini kapattim bir baktim yine asagi inmis haydaaa dedim tekrar cikardim yaptim kapattim. Motor gunesin altinda iki saat falan calistim bazen de calistirdim sorun yoktu.
Sonra tekrar calistirmak istedim baktim tik tik ediyor mars basmiyor. sagini solunu kontrol ettim yine olmadi ve vurdurdum viteste calistirdim.
Biraz dolandim ve bir saat kadar isim vardi park ettim isim bitti ciktim bastim marsa ve yine tik tik etti calismadi yine vurdurum calistirdim.
Benzin gostergesi yine ibre dibe dustu ve yolda giderken tekrar duzeldi.
Bu durumlarin sebebi nedir acaba arkadaslar olanlari biraz yorumlarmisiniz ?
Benzin gosterge sorununda bana kalirsa bir temassizlik yada baska bir kablosal cakisma sorunu var. Fakar kablolarda vs hic bir sıkınti yoktur.
Calismama olayinda ise pek bir yorum yapamadim neden oldu acaba.
motor: 2007 model karburatorlu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler