Ebatlar problem olmaz, çünkü bu arkadaşlar üzerinde çalışabilecekleri GV250 arıyorlardı. Koruma demiri, sissy bar, heybe demiri üretmek için ölçülere ihtiyaçları vardı. Şu anda üretmişler. Ama sahibinden.com'daki ilanları süresi dolduğu için kalkmış. Telefonla da bilgi alabilirsiniz.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Süresi dolduğundan değil ellerinde son bir tane kalmış onu da sayenizde ben sipariş ettim. Yarın elimde olacak inşallah. Bu arada bu demiri taktırabileceğim bir yer önerebilirmisiniz?
Eğer bağlantıda kullanabileceğin parçaları gönderiyorlarsa zaten olay basit 4 tane cıvatayı, eskileriyle değiştireceksiniz. Göndermemişlerse yanlardan bir tanesini çıkarıp Bauhaus, Koçtaş gibi mağazalardan veya hırdavatçılardan bir boy büyüğünü alın. Paslanmaz çelik ise daha da makbuldür. Aşağıdaki resimde arka çamurluğun yanındaki parçanın üzerinde 2 tane kırmızıya boyanmış bölge göreceksiniz. Cıvatalar orada. Eliniz anahtar tutuyorsa 5 dakikanızı almaz.
Hayırlı olsun.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Motor dünyasında yeniyim motoru 1 ay önce ehliyeti de 2 hafta önce aldım. Totalde 3 kez sürüş yaptım şu an 175 km yol yapmış vaziyetteyim. Aracı da 0 aldım biraz sakınıyorum açıkçası. Kendim deneyeceğim eğer olmazsa heybeleri alacağım yere taktırırım. Bu arada Motorda ilginç bir şekilde enjeksiyon ikaz ışığı yanmaya başladı ve sönmüyor. Yetkili servis motoru yeşilyurt'a götürmemi söyledi o makine bir tek orada varmış hafızaya format atılacağını fln söyledi. ama endişeliyim sizce yaptırmalımıyım? Sizin de başınıza geldi mi?
Şimdi dikkat ettim de sen de Kadıköydeymişsin benim gibi. Boş vakitlerim oldukça birlikte turlar, ufak tefek tüyoların alışverişini yaparız.
O ikaz lambasının yanma sebebi yanılıyorsam düzelin ama sanırım oksijen sensörü arızasından kaynaklanıyor. 175 km'deki motosiklet için böyle bir durumun olması şaşırtıcı. Beyni bağlayacağın bilgisayar sanırım Kartal'da var Anadolu Yakası'nda. Ama ondan önce oksijen sensörlerini bir kontrol ettir. Sanırım Bay-Moto'dan aldın motorunu. Baybars'a söyle iyice incelesin. Bazı şeyleri çok baştan savıyor : )
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
benimde başıma gelmişti. götür motoru yeşilyurt motora yaparlar. zaten garanti kapsamında olacağı için cebinden para filan çıkmaz. ama düzenli olarak oraya gideceğim dersen orada halil diye bir çocuk var işinide güzel yapar (17-18 yaşlarında filan). ben istanbuldayken hep oraya götürüyordum halilede her gittiğimde 5-10 lira bahşiş veriyordum tabi böyle olunca benim motora normalden fazla ilgi gösteriyordu. Ayrıca orada muammer abi var muhabbeti iyidir. tavsiyeleri dahada iyidir.
gv250 st7 ye çevrilebilinirmi.. bana kasalar çok benzer geldi.. st7 nin sele yapısı ve depo yapısı ve ön far bakışı çok hoş tam bir chopper.
Görüntü ve tip olarak çok benziyorlar zaten ama şasi boyutları çok farklı.
ST7: 2470 x 960 x 1135 mm Aks Arası: 1690 mm ; Ön-Arka Lastik: 120/80 -16 60H / 170/80 -15 77h
GV250: 2282 x 875 x 1096 mm Aks Arası: 1515 mm ; Ön-Arka Lastik: 110/90 -16 59 S / 150/80 -15 70 S
Jant tasarımları, göstergeler vs herşey çok farklı. Ama uğraşılırsa yapılabilir, GV250'ye değer mi o düşünülür.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Arkadaslar merhabalar.
Bugun motor biraz zor calisti fazla zorlayip akuyu ve mars motorunu zorlamak istemedim ve viteste vurdurarak calistirdim.
Acaba kontak yerinde bulunan direksiyon kilidi olan lock pozisyonuna aldigim icin elektrigi kestigi icin mi oldu yoksa uc gundur hafif yagmurlu ve soguk havadan mi oldu acaba. Jikleyi de actim bekledim denedim ama olmadi bende bogmadim zorlamadim motoru fazla ve vurdurdum viteste calisti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------
Bugün ön siperliğe ufak yazi yazdirdim
Ayrica kaska da kan grubu ve isim yazdirdim arka ense kismina sade ve guzel oldu
BİZ; KANINI VE CANINI BU VATAN İÇİN FEDA EDENLER VE GÖZÜ YAŞLI ANALAR İÇİN SAVAŞIRIZ...!
"AKINCILAR..."
Gidon kilidinin bir zararı olmaz. Soğuk havanın etkisidir o. Motosikleti vurdurarak çalıştırmak her zaman son tercihiniz olsun. Birkaç defa hafif gaz vererek uğraşsaydın muhtemelen çalışırdı.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Valla jikle acik bekledim denedim bir iki kere bogulur gibi oldu zorlamadim fazla. Tecrube ediyoruz bakalim bir daha ki sefere jikleyi acar biraz fazla beklerim
Jikleyi cek,marşa bas çalışmazsa tekrar et motoru vurdurmak ne yahu?senin motor gözümün önünde jiklesiz çalıştı,en fazla akun eskimistir değiştirirsin olur biter yapma oyle
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
Tamam kızma abi valla sende biliyorsun buraların lanet bir soğuğu vardır 2-3 gün yağmur yağınca havalar soğudu.
Hele istanbuldan gelirken var ya abi fenaydı, tekirdağ'a kadar gayet güzeldi ama malkara ya yaklaştıkça o son 30 km bitmedi soğuktan kaskın da ön vizör siyah olduğu için mecbur açmak zorunda kaldım duman oldum eve gelene kadar elim ayağım yüzüm kesildi soğuktan
Tabii ki turlayabiliriz. Maalesef çevremde motoru olan arkadaşım yok. dolayısıyla turlamak muhabbet etmek hoşuma gider. bu arada bana tavsiye etmiş olduğunuz heybe demirleri geldi ancak nasıl takılacağını henüz çözemedim. ctesi kartaldaki servise götürdüğümde orada rica etsem takarlar diye düşünüyorum. Belki nines'ın bahsettiği üzere Halil adlı arkadaşa biraz kıyak geçerim.
Bu arada müsait olduğunuz zaman konuşalım hem tanışmış oluruz hem 2 turlarız.
iyi akşamlar...
Dostum servise gidip cihaza baglat fi lambası yanıyorsa sorun var demektir,giderilmesi gerekir baska musurlerden ya da sensorlerden de yanabilir ama kisadevre durumunda da konjektor yuksek voltaj verince de yanar aklında olsun,motorun montajında ezilen bir kablo falan olabilir bir an once baktir bence.ariza durumu olarak yuksek sarj gösterirse bil ki kisadevre olmus bir yerlerde,oyle sürersen konjektor ve aku cortlar,hatta statoru de yakabilir..
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
Merhaba Levent,
Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Ctesi günü yeşilyurt a bir uğrayıp aletin derdi neymiş öğreneceğim. heybe demirlerini de taktıracağım.
Bu araba içinizde paletli basamaklardan kullanan var mı? Taktırmamı önerirmisiniz?
Bildiğim kadarıyla orijinal basamak gibi katlanabilme özelliği yok. Bu sebeple düşersem ( ki 3 sürüşte 2 kez düştüm bile :D) kolayca kırılabileceğini düşünüyorum. Ancak pek de güzel ve konforlu görünüyor. Sizler ne düşünüyorsunuz?
abi motor sıfır derecede ve eksi derecelerde normal marşla çalışsa dahi stop eder yada çalışmaz. yapman gereken jikleyi çeyrek veya yarım olarak açıp çeyrek gazla marşa basmak 2-3 kere denerseniz çalışacaktır. hafif ara gazlarla kendine getirip bırakırsanız 1-2 dakika çalışsın ısınsın. sonra jikleyi indirip devam edebilirsiniz
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)