Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21941
    odeon65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    suzuki inazuma 2014
    dün kanuni bayisine gv 250 sordum 14000 tl dediler şok oldum . bana biraz yüksek geldi bu fiyat


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #21942
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Hangi bayiye sordunuz bilmiyorum ama 2015 model sıfırının satış fiyatı KDV ve ÖTV dahil perakende satış fiyatı 12.599 TL'dir. İlgili link: Hyosung Türkiye

    Hatta sahibinden.com'a bakarsanız şu ilanı da görebilirsiniz: Bay-Moto İlan 10800 TL 2014 model son partiler.

    Ben de bu bayiden almıştım 10500'e. Aynı zamanda teknik servisidir.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  3. #21943

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    gv nin fiyatına hiç yorum yapmadım şimdiye kadar.. ama 14 bin tl 2015 lere isterlerse bırakın gv yi 250cc için bile bence çok fazla.. şimdi dene bilir tabi honda nınbcr 250 si kawa nın inazuması şu fiyatlar falan .. genel diyorum bütün 250 likler için bana göre 14 bin tl ve üstü çok pahalı.. o fiyatlara ikinci elden harika motorlar alınabilinir..

  4. #21944
    Attorney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul - Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250 / 2014
    Alıntı odeon65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün kanuni bayisine gv 250 sordum 14000 tl dediler şok oldum . bana biraz yüksek geldi bu fiyat
    Merhabalar,
    yaklaşık 3 hafta önce 10.800 TL'ye 2014 model 0 km Gv 250 almış bulunmaktayım. Size çok fahiş fiyat vermişler. Banka kredisi plaka ve ehliyet işlemlerinin bedelleri ile bile bu kadar tutmuyor açıkçası. Başka bir bayi varsa onlara da danışmanızı tavsiye ederim.

  5. #21945

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gv nin fiyatına hiç yorum yapmadım şimdiye kadar.. ama 14 bin tl 2015 lere isterlerse bırakın gv yi 250cc için bile bence çok fazla.. şimdi dene bilir tabi honda nınbcr 250 si kawa nın inazuması şu fiyatlar falan .. genel diyorum bütün 250 likler için bana göre 14 bin tl ve üstü çok pahalı.. o fiyatlara ikinci elden harika motorlar alınabilinir..
    başkan http://satis.kuralkan.com.tr/hyosung.aspx linkini tıklarsan 12.599 tl demişler (Allah razı olsun 12.600 deselerdi nasıl alırdık) 14000 tl'yi hangi bayi verdi merak ettim. ama yinede geçen sene 11250 liste fiyatıyla satışa çıkmıştı bayağı artmış fiyatı.

  6. #21946
    BERSHKA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    YAMAHA FZ6 FAZER
    Arkadaşım motorun çok güzel olmuş. Size kazasız belasız sürüşler dilerim. Benim de dragstar 1100 custom da ayaklıkları uzatmakla ilgili sıkıntım var. Açıkçası bir parça buldum bunun için ancak takımı 290 tl idi. Siz takımını ne kadara mal ettiniz acaba? Bir de bana daha yakından her iki tarafın da çekilmiş fotolarını atarsanız çok sevinirim. Ben de hazır almayıp tornada yaptırabilirim. Teşekkürler.
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-xvs-1100-drag-star-ayaklik-kontrol-seti-193600962/detay

  7. #21947
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Dostum fiyat gayet uygun,kendin yaptırsan bu modeli neredeyse ayni paraya çıkartırsın hic düşünme fiyat konusunu bence.sadece tornacida bitmiyor o is,lazer kesim polisaj ve krom kaplama atölyelerini de ziyaret etmen gerekecek Tornaci dısında.
    Bizim yaptığımız parçada sadece vites çubuğunu değiştirdik pedallar basamaklar ve fren teli yine ayni kaldi
    Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.

  8. #21948
    İzci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul - Şerifali
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Sonunda fotoğrafları yüklemeyi başardım sanırım. :-)

    Aşağıdaki arka demiri bu gün yaptırdım.
    Yarın krom kaplamaya vereceğim.

    Bu yaz çadır,mat ve tulum ile baya bir yol yapmayı düşünüyorum.




    ogzcngdk bunu beğendi.

  9. #21949
    TEODEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2015
    Şehir
    Kadıköy
    Motosikleti
    Gv 250
    İzci Bey
    Demirin halinden bir hayli yükleyeceğin ve artçıyı , yaslanma ihtiyacını pek önemsemediğin anlaşılıyor.
    Fakat arka yük arka tekerin merkezinden geriye kaçar ise ön tekerde hafifleme ve kontrolde zayıflama olur.
    Dikkatinden kaçmasın.Keyifli seyahatler.

  10. #21950
    lion05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2006
    Şehir
    istanbul kartal
    Motosikleti
    yamaha XVS650A
    Arkadaşlar dun gıray dostumla fuara gıttık oda gv 650 kullnıyor kanunı standında hv 650 ler yoktu gorevlı arkadaş ın verdıgı bılgıye gore sıparış uzerine getiriliyor oldu kı buda bana pek ınandırıcı gelmedı gecen senekı fiyatı 22000 cıvarı olan motor bu sene tahmınen 24000 olarak beklıyorduk gv250 2015 ler gecen seneden bu zamana fıyat artışı yapılmamıs benım tahmınım kanunı hyosung ları bırakır gıbı bır hava var kanunı standında gordugum bu

  11. #21951

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı lion05 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar dun gıray dostumla fuara gıttık oda gv 650 kullnıyor kanunı standında hv 650 ler yoktu gorevlı arkadaş ın verdıgı bılgıye gore sıparış uzerine getiriliyor oldu kı buda bana pek ınandırıcı gelmedı gecen senekı fiyatı 22000 cıvarı olan motor bu sene tahmınen 24000 olarak beklıyorduk gv250 2015 ler gecen seneden bu zamana fıyat artışı yapılmamıs benım tahmınım kanunı hyosung ları bırakır gıbı bır hava var kanunı standında gordugum bu
    servisler hyosung'un kuralkanla yollarını ayıracağını motoranla anlaşacağını konuşuyor. işin garip tarafı kuralkan'a mail atmıştım onlarda yok öyle birşey demişlerdi.

  12. #21952
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Hyosung'un ülkemizde Japonlarla mukayese konusunda yükselmesi için doğru dürüst bir distribütöre ihtiyacı var. Kuralkan bu konuda ciddi hatalarla dolu bir kurum. Motoran'ın marka sahibi Üniteks bu anlamda doğru bir tercih olur.

    Üniteks'in distrosu olduğu markaların içinde orta-alt, orta ve orta-üst segmentte markalar var.
    Motosiklet markaları: Motoran, SYM ve geçen sene büyük bir atılım olduğu yadsınamaz sürprizleri Indian ve Victory motosikletleri.
    Motosiklet Ekipman markaları: Spada, SPD, Gulf, Kenda, Ixon, Sena, Sikkia ve MT.

    Ekipman konusunda biraz yatırım yapacaklar ise üst segmente oynarlar, tıpkı Indian ve Victory markalarında yaptıkları gibi.

    Merakla Hyosung'un distro değişimini takip ediyorum.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  13. #21953
    lion05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2006
    Şehir
    istanbul kartal
    Motosikleti
    yamaha XVS650A
    ben bu konuda rahatım benım eskı mesajlarıma bakarsanız forumdakı 2013 yılında sıfır aldıgımı ve kuralkandan kaynaklanan hatalarda dolayı sıkıntı yaşadıgımı gorursunuz. hyosung kullanıcılarının daha bırının memnunıyetsızlıgını gormedım motor almadan evelde ıstedıgım motor yamaha dragstardı fakat forumdan aldıgım bılgıler dogrultusunda ozellıkle kullanıcıların memnunıyetlerınden sonra 2013 yılında gv250 aldım motora karsı ufak tefek sıkıntılar olabılır motor un sıfırı 11000 karsısında 32000 tl lık yamaha veya suzıkılerle herhalde kıyaslanmaz kıyaslayanda ayıp eder bu motorun hacmınden dolayı 600 luk sanan cok ınsanla karsılaştım bu motorun bellı bır kalıtesı fıyatına gore gercekten ıyı cın malı 8000 lık motorlarla da nasıl japon motorla bızımkını karsılastırmıyorsam cın lılerlede bızım motorları kıyaslamam . tek sıkıntı kanunı servıslerı bır kenara bırakıyorum ve onlarda hata aramam adamlar sonucta para kazanacaklar ama kanunı ıcın aynı seyı dıyemem sen bu motoru getırıyorsan ve kullananlar memnun sa hızmet vereceksın ben para verıyorsam sende hızmetı adam gıbı ver veremıyorsan adam gıbı veren cıkar sonucta dandık bır motor degıl kanunı sımdı bajaj a sarıldılar ondanda bıkarlar habus a sarılırlar mantık aynı ıse bana bmw hondaya sarılsan degısen bır sey olmaz bu arada kanunıyı sıkayet etmek ıcın 2013 yılında kore dekı merkeze maıl bıle attım ozelıkle kaorece yazdırıp attım herkez ısını dogru yapacak kanunı bıraksın dedıgım gıbı umurumda degıl emınım daha ıyı olur kım alırsa alsın hyosung tel maşa bır fırma degıl kanunı gıbı toplama motor yapmıyor...

  14. #21954
    İzci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul - Şerifali
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı TEODEN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İzci Bey
    Demirin halinden bir hayli yükleyeceğin ve artçıyı , yaslanma ihtiyacını pek önemsemediğin anlaşılıyor.
    Fakat arka yük arka tekerin merkezinden geriye kaçar ise ön tekerde hafifleme ve kontrolde zayıflama olur.
    Dikkatinden kaçmasın.Keyifli seyahatler.
    TEODEN görüşlerini paylaştığın için teşekkür ederim. Demiri ileri geri ayarlanabilir tasarladım. Motora vidaladığım noktadan ön tekere doğru çekilebiliyor. Resimdeki en dıştaki hali. Ayrıca yükleme bölümü yuvalarından çıkabiliyor. Artçı olmazsa yuvalarına ters takarak artçının olduğu bölgeyi yükleme alanı olarak kullanabiliyorum. Ayrıca yükleme bölgesi haricinde bir demir daha yaptırdım. Direk yükleme alansız üst yarım ay şeklinde üst bölüme geçiyor. O demire istersem ileride Döşeme kaplatıp. Sisi Bar olarak da kullanabilirim. Tasarımım çok yönlü yani.Sürüş sırasında uyarılarını dikkate alacağım. Görüşlerini bildirdiğin için tekrar teşekkür ederim.

  15. #21955
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Evet insanlar marka isminden midir nedir Hyosung'u Çinlilerle kıyaslıyor, hatta forumda sürekli her fırsatta GV250 pahalı pahalı diyip çamur atan bir arkadaş vardı. Kıyasladığı motorlar ya segment dışı motorlardı, ya da Çinlilerdi.

    Kore'nin 3 büyük motosiklet üreticisinden biridir Hyosung (S&T Motors Company). 250'lik cruiser'ların içinden Yamaha XVS250 Dragstar'lardan, Honda Rebel'lardan, Suzuki Intruder 250'lerden kat kat daha kaliteli ve uzun kilometrelerce yarı yolda bırakmayan bir motosiklettir. Üstelik 250'lik pazarına artık bu saydıklarım cruiser segmentinde girmezken, ortalık Çinlilere kalmışken kaliteli 3-4 marka içinden en başta Hyosung gelmektedir.

    Kuralkan ise inatla stokta yedek parça bulundurmayıp, belli partilerde motosiklet getirip Türkiye fiyatının üstüne fahiş kar payı koyarak bu markayı pazarlamaktadır. Geçenlerde de yazdım 33700 TL'ye Yamaha XVS1300 Midnightstar satılırıken 34000 küsür TL'ye 700cc'lik Hyosung ST7'nin satışı anormaldir. Servis garanti kurallarına uymayışı, kullanıcıyı mağdur bırakmak gibi pek çok sebebin sorumlusu da Kuralkan'dır. Bu sebeple motorumu ne kadar çok sevsem de ağırlıklı sebebi distribütör firma dengesizliğinden bu yaz sonu satmayı planlıyorum.

    Japon motosikletlerinin kalitesine, güvencesine en yakın Japonya dışı Asya'lı markalardan biri herhalde daha kötü pazarlanamazdı. Umarım distro değişikliği gerçektir ve iyi bir firmayla anlaşılır.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  16. #21956
    dadaş-bb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2014
    Şehir
    Her zaman ve her yerde...!
    Motosikleti
    'ni Sattı. Arayışlarda
    Merhabalar değerli gv250 kullanıcıları ve takipçileri,

    Son dönemlerde motor arayışlarımdan sonra sanırım gv250 e karar verdim

    Normalde şehir içinde hiç kullanmam ve uzun yolda keyif alırım gezerim.

    Enduro tarzı 250-400-600cc lik motorlara bakıyordum derken gözüm chopper tarzlara da gitti.

    Hemde kız arkadaşımın korkmaması için rahat yolculuk yapmak için sanırım chopper işimi görecektir diye düşünüyorum.

    Daha sonra tanıdık bir abimize derdimi isteklerimi anlattım ve kendisi de babadan gelme yıllardı çapır kullanıyor.

    Çapır olarak bir kaç seçeneği konuştuktan sonra hyosung gv 250 ye karar verdim ve şuan itibariyle yaklaşık bir saattir sayfaları okuyorum bakıyorum.

    Malum sitede ilanlar var ve güzel makinelerde var ama acele etmek istemedim 15 gün daha bakma araştırma modun da olacağım ve daha sonra uygun bir motor alacağım.

    2010 model ve yukarı modellerini almayı düşünüyorum.

    Sizin tavsiyeleriniz nelerdir. Aktif kullanıcısı olarak diyecekleriniz nelerdir nelere dikkat etmem gerek satın alırken bakarken. Teşekkür ederim.
    BİZ; KANINI VE CANINI BU VATAN İÇİN FEDA EDENLER VE GÖZÜ YAŞLI ANALAR İÇİN SAVAŞIRIZ...!

    "AKINCILAR..."

  17. #21957
    İzci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul - Şerifali
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı dadaş-bb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar değerli gv250 kullanıcıları ve takipçileri,

    Son dönemlerde motor arayışlarımdan sonra sanırım gv250 e karar verdim

    Normalde şehir içinde hiç kullanmam ve uzun yolda keyif alırım gezerim.

    Enduro tarzı 250-400-600cc lik motorlara bakıyordum derken gözüm chopper tarzlara da gitti.

    Hemde kız arkadaşımın korkmaması için rahat yolculuk yapmak için sanırım chopper işimi görecektir diye düşünüyorum.

    Daha sonra tanıdık bir abimize derdimi isteklerimi anlattım ve kendisi de babadan gelme yıllardı çapır kullanıyor.

    Çapır olarak bir kaç seçeneği konuştuktan sonra hyosung gv 250 ye karar verdim ve şuan itibariyle yaklaşık bir saattir sayfaları okuyorum bakıyorum.

    Malum sitede ilanlar var ve güzel makinelerde var ama acele etmek istemedim 15 gün daha bakma araştırma modun da olacağım ve daha sonra uygun bir motor alacağım.

    2010 model ve yukarı modellerini almayı düşünüyorum.

    Sizin tavsiyeleriniz nelerdir. Aktif kullanıcısı olarak diyecekleriniz nelerdir nelere dikkat etmem gerek satın alırken bakarken. Teşekkür ederim.
    Öncelikle doğru bir karar verdiğini söyleyebilirim.

    Ben 20'nin altı yaşlarda 1970'li yılların Honda 1.25 (o zaman öyle deniyordu şimdi 125 cc olduğunu anladım)kullanıyordum. Sonra uzun bir süre ara verdim. 42 yaşımda 0 GV 250 aldım aldım. Hala bende. Seninde seveceğini tahmin ediyorum. Kullanıcı olarak seveceğinden şüphem yok. Ancak kız arkadaşın için çok emin değilim. Her motor gibi artçı düşünülmemiş. Eşim şikayet ediyordu. Anlamıyordum. Bir arkadaşıma kendi motorumu verdim . Ben artçı oldum. Eşimi anladım. Kasislere ya da her hangi bir çukura geldiğinde arkanda artçı varsa yalnızmış gibi davranma. Artçını düşün. Uzun yolda sık mola ver. :-)
    Ayrıca GV 250 kullanıcıları sıradan insanlar değil. Bakımlarını düzenli yaptıran motoruna gözü gibi bakan 3-5 Liranın peşinde olan insanlar değil. Titizse satın alırken verilen bakım evrakını bakım yaptırdığı yere düzenli kaşeletiyordur. Onu iste. Yoksa bir fikrin olur. Evrakta önerilen kilometrelere sadık kalıp kalmadığına bak. Ben kendi adıma motoruma bakım yaparken buna çok dikkat ediyorum.

    Öte yandan Motorunu alırken Kuralkan'a güvenme burada Kuralkan'la ilgili yapılan tüm eleştirler doğrudur.Altına imzamı atarım. Ancak Motosiklet kullanıcılarının makus talihi her markada ne yazık ki böyledir. Bizler kendi yaratıcılığımızla, yurt dışı bağlantılarımızla, kenarda köşede kalmış iyi ustalarla sorunu bir şekilde çözeriz. Belkide bu eziyet bizi bu sevdaya düşürdü. Her şey dört dörtlük olsa. Motosiklete araba muamelesi yapıp. Bırakırız motosiklet kullanmayı. :-)

    Biraz duygusal oldu sanırım. :-)

    Umarım sana bir fikir vermiştir.

    İyi bir GV 250 bulursan pişman olmayacağını söyleyebilrim.
    dadaş-bb bunu beğendi.

  18. #21958
    dadaş-bb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2014
    Şehir
    Her zaman ve her yerde...!
    Motosikleti
    'ni Sattı. Arayışlarda
    Alıntı İzci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle doğru bir karar verdiğini söyleyebilirim.

    Ben 20'nin altı yaşlarda 1970'li yılların Honda 1.25 (o zaman öyle deniyordu şimdi 125 cc olduğunu anladım)kullanıyordum. Sonra uzun bir süre ara verdim. 42 yaşımda 0 GV 250 aldım aldım. Hala bende. Seninde seveceğini tahmin ediyorum. Kullanıcı olarak seveceğinden şüphem yok. Ancak kız arkadaşın için çok emin değilim. Her motor gibi artçı düşünülmemiş. Eşim şikayet ediyordu. Anlamıyordum. Bir arkadaşıma kendi motorumu verdim . Ben artçı oldum. Eşimi anladım. Kasislere ya da her hangi bir çukura geldiğinde arkanda artçı varsa yalnızmış gibi davranma. Artçını düşün. Uzun yolda sık mola ver. :-)
    Ayrıca GV 250 kullanıcıları sıradan insanlar değil. Bakımlarını düzenli yaptıran motoruna gözü gibi bakan 3-5 Liranın peşinde olan insanlar değil. Titizse satın alırken verilen bakım evrakını bakım yaptırdığı yere düzenli kaşeletiyordur. Onu iste. Yoksa bir fikrin olur. Evrakta önerilen kilometrelere sadık kalıp kalmadığına bak. Ben kendi adıma motoruma bakım yaparken buna çok dikkat ediyorum.

    Öte yandan Motorunu alırken Kuralkan'a güvenme burada Kuralkan'la ilgili yapılan tüm eleştirler doğrudur.Altına imzamı atarım. Ancak Motosiklet kullanıcılarının makus talihi her markada ne yazık ki böyledir. Bizler kendi yaratıcılığımızla, yurt dışı bağlantılarımızla, kenarda köşede kalmış iyi ustalarla sorunu bir şekilde çözeriz. Belkide bu eziyet bizi bu sevdaya düşürdü. Her şey dört dörtlük olsa. Motosiklete araba muamelesi yapıp. Bırakırız motosiklet kullanmayı. :-)

    Biraz duygusal oldu sanırım. :-)

    Umarım sana bir fikir vermiştir.

    İyi bir GV 250 bulursan pişman olmayacağını söyleyebilrim.
    Kıymetli yorumunuz için teşekkür ederim.

    Bakalım hayırlısı piyasayı takip ediyorum bende yerimi alırım umarım en kısa zamanda.
    İzci bunu beğendi.
    BİZ; KANINI VE CANINI BU VATAN İÇİN FEDA EDENLER VE GÖZÜ YAŞLI ANALAR İÇİN SAVAŞIRIZ...!

    "AKINCILAR..."

  19. #21959
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı dadaş-bb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar değerli gv250 kullanıcıları ve takipçileri,

    Son dönemlerde motor arayışlarımdan sonra sanırım gv250 e karar verdim

    Normalde şehir içinde hiç kullanmam ve uzun yolda keyif alırım gezerim.

    Enduro tarzı 250-400-600cc lik motorlara bakıyordum derken gözüm chopper tarzlara da gitti.

    Hemde kız arkadaşımın korkmaması için rahat yolculuk yapmak için sanırım chopper işimi görecektir diye düşünüyorum.

    Daha sonra tanıdık bir abimize derdimi isteklerimi anlattım ve kendisi de babadan gelme yıllardı çapır kullanıyor.

    Çapır olarak bir kaç seçeneği konuştuktan sonra hyosung gv 250 ye karar verdim ve şuan itibariyle yaklaşık bir saattir sayfaları okuyorum bakıyorum.

    Malum sitede ilanlar var ve güzel makinelerde var ama acele etmek istemedim 15 gün daha bakma araştırma modun da olacağım ve daha sonra uygun bir motor alacağım.

    2010 model ve yukarı modellerini almayı düşünüyorum.

    Sizin tavsiyeleriniz nelerdir. Aktif kullanıcısı olarak diyecekleriniz nelerdir nelere dikkat etmem gerek satın alırken bakarken. Teşekkür ederim.

    2. elde 2011 ve üstü modelleri tercih edersen geçmiş modellerde karşımıza çıkan 7-8 bin devir arası gaz kesme problemini yaşamazsın.

    Aşırı zorlamalardan ötürü "pipo" diye tabir edilen parçayı mutlaka kontrol ettir. Buji pipolarında çatlama çok sık yaşanıyor motor zorlandığında. Ama kullanıcılar böyle kullanmaya devam ediyorlar. Bunu anlamak için de çalıştığında düzensizlik olup olmadığına bir bakman lazım. Ama ustaya götürüp direk buji piposuna da bakalım dediğinde zaten kabak gibi ortaya çıkar. Bu arada bu parçaya pipo diyorlar ama asıl ismi başka bir şeydi sanırım.

    Çok dayanıklı bir motosiklet olmasına rağmen zaman zaman konjektöründe arıza çıkabiliyor. Mutlaka kontrol ettir.

    Gaz, fren ve debriyaj telleri aşınmak üzereyse satın alacağın adam mutlaka değiştirip versin veya sen değiştireceksen fiyattan düşsün.

    Oksijen sensörü bozulduğunda göstergelerde FI ışığı düzenli olarak yanar. Bu sensör değiştirilerek yapılan bir onarım gerektirir. Sürüşe, motrun çalışmasına HİÇBİR ENGELİ YOKTUR. Çok ucuza halledilir.

    Sağlam şasilidir. Yan yatmış diye motoru almamazlık etme. Çok sağlamdır. Depoda, egzostta, motor bloğunda hasarı yoksa sana bir masrafı olmayacaktır.

    Hava filtrelerinin, yağ filtresinin temiz olmasına veya düzenli değişmiş olmasına özen göster ki buna yine usta bakarsa daha iyi olur.

    Yan sehpa müşürü çalışıyor mu çalışmıyor mu kontrol et. Şöyle ki motor vitesteyken yan sehpada bırakılmışsa marş almaz, boştaysa marş alır. Motosikletin marşı kapalıyken debriyajı sıkıp 1 veya 2'ye al. Sehpayı aç. Debriyaj çekili iken marşa bas, eğer motor çalışırsa sehpa müşürü arızalıdır. Güvenlik olarak boşta değilse eğer yan sehpadayken motor çalışmaz çünkü.

    Ön çatalda bir eğrilik var mı diye mutlaka bak. Kafadan kaza yapmışsa sürüş esnasında sorun çıkar.

    Motorla stabil bir hızda giderken 2 elini de bırak. Sabit bir çizgide gitmiyorsa, yani motor bir yöne çekme konusunda meğil gösteriyorsa şaside veya kuvvetle daha muhtemel olarak arka tekerlekte bir darbe vardır.

    Elciklerin dış kısımlarını, aynaların arka kısmını ve fren ile debriyaj manetlerini iyice incele aşınma var mı diye. Ciddi sürtünme izleri varsa yerde sürünmüştür, ciddi bir kaza durumu yoksa SÜRÜŞE BİR ETKİSİ OLMAZ. İlgili parçalar değiştirilir, yola devam edilir.

    Lastikler Shinko marka fabrika çıkışı lastiklerse hemen imha et. Hele 15.000'i geçmesine rağmen bu lastiklerle yola devam ediyorsa mutlaka yok et. Michelin City Grip al yerine. Çünkü Shinko Naylondur, çabuk erir, yol tutmaz, virajda ve yağmurda kaydırır. Aman dikkat.

    Eziklere, göçüklere kafayı takma. Yolda giderken taş yemeyen yoktur. Depoda olmaması daha tercih edilir. Kılcal bir delik varsa bile yakıt kaçırabilir.

    Sakın ola motorunu OTOYIKAMADA TAZYİKLİ SUYLA YIKATMIŞ birisinden satın alma. Tambur gacırdar, konjektör kısa devre yapar, zincir yağı akar gider vs. Sorunlar sana kalır.

    Motor şasi numarası, seri numarası gibi değerlere mutlaka bakın ruhsatla örtüşüyor mu ? Çalıntı motor çok etrafımızda. Başkasının hayallerine istemeden de olsa sahip olmayalım; hele bu onun bunun çocuklarına bir de bunun için para ödemeyelim.

    Fren balata, disk, kaliper ve fren hidroliğini mutlaka kontrol ettir.

    Benzini kaliteli istasyonlardan (SHELL & OPET) ve hep 95 oktan mı almış sor mutlaka. 97 oktan koymuşsa makine tekleyecektir.

    Son olarak faturaları, kullanma kılavuzu, yedek anahtarı, yetkili servislerce atılmış bakım kaşeleri, muayenesi, zorunlu trafik sigortası gibi motosikletle ilgili tüm detaylar tam olsun. Bir de MTV borcu olmasın.

    Bunların tamamına olmasa da can alıcı olanlarına mutlaka dikkat et.

    Şimdiden hayırlı olsun, kazasız belasız sürmek nasip olsun.
    dadaş-bb, mv400 ve solamnic bunu beğendiler.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  20. #21960
    dadaş-bb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2014
    Şehir
    Her zaman ve her yerde...!
    Motosikleti
    'ni Sattı. Arayışlarda
    Cok cok teskkur ederim not ettim dediklerinizi gercekten detayli ozel bilgiler dikkat edecegim tesekkurler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler