Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Aralık 2014, 00:23
#21681
hyosung gv 250 alıcam ama ben keyfime düşkün ve ses hastasıyım sıfrı almayı planlıyordum oda enjeksiyonlu ses çıkmıyor karbiratörlü alayım diyorum babam tutturmuş sıfır al diye bana enjeksiyonlu + larını yazarmısınız sesini açtırabilirmiyim bilmiyorum garantisinden çıkıcak deliricem bi yardım eli uzatıverin https://www.facebook.com/halil.i.dereli.5 bu facebookum acil mesaj lazım
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------
birde şöyle birşey buldum gv 250 sıfırı yerine gv 650 2 nci el 2007 model temiz 14 bin kilometre olan motoru mu tercih etmeliyim?
Reklamlar
-
05 Aralık 2014, 01:24
#21682
Gv 250 den karburatorlu veya enjeksiyonlu olmasi farketmiyor susturucularini cikarsaniz veya ciplak ekzosla kullansan bile bi dragstar veya virago(250 uzeri) gibi ses alamazsiniz.Gv 650 den daha makul sonuc alacaginizi dusunuyorum bir arkadsimin ekzosunu modifiye etmistik cikan ses idare eder duzeydeydi hatta youtube videolarini koymustu bakarsaniz belki fikir verebilir
-
05 Aralık 2014, 01:27
#21683
halilibooo adlı üyeden alıntı
hyosung gv 250 alıcam ama ben keyfime düşkün ve ses hastasıyım sıfrı almayı planlıyordum oda enjeksiyonlu ses çıkmıyor karbiratörlü alayım diyorum babam tutturmuş sıfır al diye bana enjeksiyonlu + larını yazarmısınız sesini açtırabilirmiyim bilmiyorum garantisinden çıkıcak deliricem bi yardım eli uzatıverin https://www.facebook.com/halil.i.dereli.5 bu facebookum acil mesaj lazım
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------
birde şöyle birşey buldum gv 250 sıfırı yerine gv 650 2 nci el 2007 model temiz 14 bin kilometre olan motoru mu tercih etmeliyim?
öncelikle tecrubeniz varsa gv 650 alın ama sanıyorumki yok peder beyi dinliyorsunuz çünkü gv 650 çok güçlü motordur. aman dikkat tecrube yoksa sakın hata yapmayın. gv 250 ise enjeksiyonlu ile karbratörlü arasında + veya - her hangi birşey yok aynı gibiler. enjeksiyonluda v motorun rölantisindeki saydırmasını alamazsınız 3-4 kere denk geldim ordan biliyorum. enjeksiyon rölantiyi yükseltiyor çünkü. mesela benim karbratörlü soğukken 1 devirde sıcakken 1.400 devirde çalışıyor çok güzel sesi var ama 5 bin devirden sonra racing oluyorsun o ayrı
-
05 Aralık 2014, 01:40
#21684
aralarında bin lira fark var ama 2. elden çok korkuyorum malum bizim insanımız chopperı bile racing gibi kullanmakta çekinmiyor başka ilde olduğu için ustamıda götüremiyorum sıfır temiz masrafsız olur diye kafama yatıyor ama gönlümde gv 650 den yana aklım masraf çıkarsa diyor çok ikilemde kaldım
-
05 Aralık 2014, 01:50
#21685
nines adlı üyeden alıntı
ben benim gv'yi bu yıl aldım sıfır olarak ve bana malolan rakam 11250 liraydı (mayıs ayı civarlarıydı) (plaka ruhsat dahil). ayrıca bayi ile hala görüşüyorum malum bakım vs. adamların dediği yine aynı fiyattan sattığıydı. ha adam yalan söylüyordur onu bilemem. bu arada kalite/fiyat oranında size katılıyorum fakat neyazıkki türkiyedeki arabadan tutunda bütün motosikletlere kadar bu durum böyle
Aydınlattığınız için teşekkür ederim..
Şunu söylemeliyim Ankara'da dediğim fiyatta. Siz istanbuldan aldınız anladığım kadarı ile.
Peki diyelimki tamamını NAKİT elden vererek alacağım o zaman sizin konustuğunuz usta plaka ,ruhsat dahil en son kaç tl ye veriyor motoru ?
SAYGILAR
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------
Bu arada şunu hatırlatmak istiyorum..
Kaza videolarını izleyin ve korkun .. Korku kişiyi emniyet tedbirlerini artırması noktasında tetikliyor :D
Korumasız mont giyerek AKCİĞER hastalığına..
Kasksız gezerek sinüsde kronik rahatsızlıklarına ,ciltte tahriş ve baş ağrılarına..
Dizliksiz sürerek romatizma ve benzeri rahatsızlıklara..
Eldivensiz gaz vererek eklem rahatsızlıklarına ..
TÜM bu saydıklarım olmadan da ÖLÜME DAVETİYE ÇIKARIYORUZ..
Sürmek sizi her daim MuTlu etsin !!! SEVDİKLERİN İÇİN KORUMA EKİPMANLARINI KULLAN !
-
05 Aralık 2014, 14:03
#21686
gv iyi makina ben uzun yol yaptığım için diyorum şehir içinde sürmedim geneldede hep yüksek hacimli motorlarım oldu çoğuda belli bir km sonrası yorar kolları yada sırtı uzun yolda.. ben gv ile bursadan istanbula geldim kaymak gibi aktı motor yolda istanbula geldiğimde bir daha bursaya dönebilirdim o kadar zindeydim.. güzel motor o açıdan.. uzun yol makinesi..
hysoung gv400 falan çıkartsa imiş şöyle 35-40 beygirlik versiyonunu gene gv250 kasasında evlatlık makine olurmuş.. satma oğluna kalsın misali.
gv250 ye bir şey yapmak isteyenlerde st7 deluxe verisyonuna bakabilirler hysoungun.. st7 gv250 nin 700cc lik versiyonu aynı kasa sayılır
-
05 Aralık 2014, 18:47
#21687
mezarkabulp adlı üyeden alıntı
Aydınlattığınız için teşekkür ederim..
Şunu söylemeliyim Ankara'da dediğim fiyatta. Siz istanbuldan aldınız anladığım kadarı ile.
Peki diyelimki tamamını NAKİT elden vererek alacağım o zaman sizin konustuğunuz usta plaka ,ruhsat dahil en son kaç tl ye veriyor motoru ?
SAYGILAR
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------
Bu arada şunu hatırlatmak istiyorum..
Kaza videolarını izleyin ve korkun .. Korku kişiyi emniyet tedbirlerini artırması noktasında tetikliyor :D
Korumasız mont giyerek AKCİĞER hastalığına..
Kasksız gezerek sinüsde kronik rahatsızlıklarına ,ciltte tahriş ve baş ağrılarına..
Dizliksiz sürerek romatizma ve benzeri rahatsızlıklara..
Eldivensiz gaz vererek eklem rahatsızlıklarına ..
TÜM bu saydıklarım olmadan da ÖLÜME DAVETİYE ÇIKARIYORUZ..
Sürmek sizi her daim MuTlu etsin !!! SEVDİKLERİN İÇİN KORUMA EKİPMANLARINI KULLAN !
Şimdi ankaradaki plaka ruhsat trafik sigortası masrafları ile istanbuldaki arasındaki fark nedir bilmiyorum. fiyat konusundada arayıp görüşmen lazım nakitte en son ne olur gelip alacağım gibisinden ama şuda var geldin istanbula hop yol parası dönüşteki benzin parası filan yine tutar tabi 1 gün plaka ruhsat için imza atmaya geleceksin daha sonra plaka takılacak edecek bir kezde motoru almaya geleceksin çok uygun bir fiyat verse bile sana aynı paraya gelir. hatta aldığım yeride söyleyeyim Kartal Yeşilyurt motor istersen bir ara ellerinde varsa birşeyler yaparlar sanırım. en kötü kadıköy baymotoyu ve kağıthane kayalar motoruda ara birde onlar fiyat versin. ama telefonda nekadar ciddiye alırlar bilmiyorum orası ayrı bir mesele.
bu arada önceki yazılarımı okudunmu bilmiyorum ama şunu belirtmeden edemeyeceğim gv250 güzel motordur falan ama aksesuarı filan pahalıdır haberin olsun ve bir kısmını (hatta büyük bir kısmını) ya özel yaptırman gerekecek yada koreden getirteceksin. yedek parçasınında ucuz olduğunu söyleyemem hatta www.satis.kanuni.com.tr adresinden yedek parçalarına bakabilirsin.
-
05 Aralık 2014, 22:44
#21688
-
06 Aralık 2014, 01:12
#21689
merhabalar ben gv 250 ile 650 arasında kaldım ve motora gidip baktım gv 650 alıcam büyük ihtimal ve bunu aksesuearları var deri ceket olsun kaskı olsun falan full ekipman tahmini kaça patlar ?
-
06 Aralık 2014, 02:36
#21690
Arkadaşlar merhaba. Geçtiğimiz aylarda gv 250 mi aldım. Motosikletimi aldığım günden beri pek fazla kullanamadım. Yoğun iş temposu ve mevsim koşullarından dolayı fırsatım olmadı. Haliyle servise de götüremedim. Avcılarda motoparkın ismini sizlerden çok duydum fakat E-5 trafiğine çıkma cesaretini kendimde bulamadım. Amatör bir sürücü olduğum için şimdilik otobana çıkmanın pek uygun olmadığını düşündüm. İstanbul Şirinevlerde referans olabileceğiniz bir ustanız varmı. Motorum 2009 model enjeksiyonlu. Bahçelievlerde yaşıyorum bu yüzden şirinevler tercihim.
-
06 Aralık 2014, 04:20
#21691
Rampada yığılmadan kastın nedir onu sormalı?
Toplam yolcu ağırlığı 160 kilo olarak dik yokuşların en beterinde 90 dan aşağı indiğini hatırlamam.Önceki motorum suzuki intruder 800 idi elbette onun gibi değil asla,ama 2 kişi 130 ları görebilirsin yolda,karbüratörlü olanı kurşun geçirmez sorunsuzlukta parçası ucuz.
Model önemli değilse en 500 lerin 2000 modelleri falan 7 civarı vardır onda hiç bu düşüncelere gerek olmaz o ayrı.
-
06 Aralık 2014, 13:45
#21692
Sevgili Reason667,
Öncelikle cevabın için teşekkürler.
Konvoy süratimiz ortalama 90-100 oluyor zaten. Dediğim gibi mesela bir yaylaya çıkarken, rampada olur ya önümüze bir kamyon çıktığında ister istemez yavaşlayıp tempo kaybediyorsun. Kamyonu sollarken gaz açtığımda MCT ile tekrar o tempoyu yakalayamıyorum. Veya vn800lü abimiz 4. vitesle estire estire çıkarken, ben 3. viteste motorun canını alıyordum resmen, 4'e çekince motor çekmiyordu. Baya bi kriz oldu bizim için uzun rampalar. Modeli çok önemli değil, hatta japon alırsam 2000 öncesi alırım kesinlikle ancak EN500 monoblock olduğundan pek yanaşmıyorum. V2 istiyorum açıkcası.
Anladığım kadarıyla da GV250'nin karbüratörlü versiyonunu öneriyorsunuz?
-
06 Aralık 2014, 13:46
#21693
youtube da bir tane amerikada gv250 ye egzos yapmış biri vardı egzos gürlüyordu .. burgulu egzos yapmışlar sanırım custom bir şey sesi sanırsın harley.. klibi bulamadım bulsam ekliycem.
-
06 Aralık 2014, 23:18
#21694
Şunu çok merak ediyorum
ENJEKSİYONLU ASIL MERAKIM..
14 LT lik depo var .. Bu da yaklasık full depoda 67TL gibi bir rakama tekabul ediyor ..
SORU ŞU ??????
Full depo ile UZUN YOL'da kaç kilometre gidiyorsunuz ?????????????
-
07 Aralık 2014, 15:24
#21695
mezarkabulp adlı üyeden alıntı
Şunu çok merak ediyorum
ENJEKSİYONLU ASIL MERAKIM..
14 LT lik depo var .. Bu da yaklasık full depoda 67TL gibi bir rakama tekabul ediyor ..
SORU ŞU ??????
Full depo ile UZUN YOL'da kaç kilometre gidiyorsunuz ?????????????
Enjeksiyon en fazla %10 fark ediyor desek,
Usturuplu gitmeyi başarırım diyorsan ve yanında benzin bitince koyacak benzin şişesi varsa;
350 km gibi benzinin biter diye düşünüyorum.
Enjeksiyonda da olsun olsun maks 380. 400 ü bulacağını sanmam.
-
07 Aralık 2014, 23:08
#21696
Reason667 ilgisi ve cevabı için teşekkür ederim..
Soruyu tekrar sormak ve farklı test sonuçlarını paylaşmanızı istiyorum ?
14 LT deposu ile uzun yolda GV ile tam depo kaç km yol yaptınız???
-
07 Aralık 2014, 23:36
#21697
mezarkabulp adlı üyeden alıntı
Reason667 ilgisi ve cevabı için teşekkür ederim..
Soruyu tekrar sormak ve farklı test sonuçlarını paylaşmanızı istiyorum ?
14 LT deposu ile uzun yolda GV ile tam depo kaç km yol yaptınız???
uzun yolda sürekli 110-120 km hızlarla 4-4.2 litre civarında yakıyor
şehir içinde 90-100 zaman zaman 60 km hızlarla 3.6-3.8 litre yakıyor
karbratörlü model
-
08 Aralık 2014, 00:42
#21698
Gv biraz fazla yakıyor dostum.canakkaleye gidip geldik,karburatorlu ve Enj.lu ayni yaktı,depoyu doldurup 300 km sonra benzinini almazsan max. 50km daha gider.
-
08 Aralık 2014, 00:48
#21699
Merhaba arkadaşlar. Pazartesi 2013 model GV 250 alarak aranıza katıldım. Bugün biraz kullandım. Sadece görsel olarak değil kullanım ve performans olarakta iyi bir motor almışım. Tabiki soracak öğrenecek çok şey var. 1080 küsür sayfadır çok şeyler paylaşılmış fakat o kadar sayfayı okumak çok uzun zaman alır. Bu forumda güzel ama sadece Hyosung kullanıcılarının forumu olsa aranılan bilgi kategoriler halinde olsa daha kolay ulaşılabilir diye düşünüyorum. Sizin fikirleriniz nelerdir.
-
08 Aralık 2014, 04:30
#21700
Arenli adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Pazartesi 2013 model GV 250 alarak aranıza katıldım. Bugün biraz kullandım. Sadece görsel olarak değil kullanım ve performans olarakta iyi bir motor almışım. Tabiki soracak öğrenecek çok şey var. 1080 küsür sayfadır çok şeyler paylaşılmış fakat o kadar sayfayı okumak çok uzun zaman alır. Bu forumda güzel ama sadece Hyosung kullanıcılarının forumu olsa aranılan bilgi kategoriler halinde olsa daha kolay ulaşılabilir diye düşünüyorum. Sizin fikirleriniz nelerdir.
bizim motorlar regal raptor gibi bir tarz sahibi olmadığı için forum açılsa bile çok tutmaz diye düşünüyorum eğer böyle bir topluluk arıyorsanız facebook grubumuzu vereyim, burdan çok daha aktiftir
https://www.facebook.com/groups/gv250/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler