Merhaba;
Motosikletinizin kullanım kılavuzu konunun ilk mesajına eklenmiştir.
Keyifli forumlar diliyorum.
Merhaba;
Motosikletinizin kullanım kılavuzu konunun ilk mesajına eklenmiştir.
Keyifli forumlar diliyorum.
Benim eski motorun yan cantalari kappay dı ve cok ses cikariyodu, takirtukur rahatsız ediyodu, bence deri canta takman daha iyi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------
Bu arada eksoz actıran yokmu sitede kimse denememis galiba
http://hyosung.at.ua/_ld/0/15_hyosung-GV250.pdf
Bu tarz biseyler de eklemek lazım,sente ayarı ve sensör direnç degerleri gibi seyler de lazım olabiliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------
Meyto;aldın mı moturu?
Egsoz olayını bosver hayal kırıklığına ugrayabilirsin
Aldım levent kardeş, bodrumda yatıyor 2 gündür, egsoz olmadan olmaz, muhakkak yapacagım bir usta ile görüstüm, sehir efsanelerine inanma diyor, hic birsey olmaz istedigin tarzı yaparım diyor
Hayirli olsun sıfır mı aldın?
Egsoz yapılıyor yapılmasına da tatmin olacağını sanmıyorum
sensörden sonraki kısmı kesip biçebilir. aslında gv 250ninde görüntüsü gv 650 gibi olsaydı egzos açmak mantıklı olabilirdi yüksek devilerde racing sesi var benimde egzoslar açık yüksek devirlere çıktığım zaman ivmelenme+ses beni korkutuyor çok hızlı gidiyormuşum gibi geliyor
Selamlar, bizim motorlara uygun arka çanta taşıma demiri nereden buluruz.
Arka frendeki ötmeyi sıfıra yaklaştırmanın yolunu buldum.
Bizim kampanaların döndüğü yani fren merkezine temas ettiği yerde ufacık bir aralık var.
Oradan içeri balata temizleyici spreyi sıkın bolca ama sonra 1 km freni sık gevşet yaparak sürün.Bugün çivi gibi hava dahil denedim ötme kalmadı.
Balataları EBC ile değişmiştim ama yanlış olmasın
http://www.kalyoncumotor.com/zealsun...l#.VGq6mfmsVrU
Sissy Bar varsa olabileceğini düşünüyorum.
Sagol levent, 0 degil 2009 model 16 binde, ilk sahibinden aldım ruhsat tarihi 2009, 42 yasinda bi adam, tabiki tatminkar lık göreceli olur, eski motorlarımdan biri virago 1100 idi, ondaki sesi ne dragstar 650, ne gv 650 ne de vz 800intruder m800 de bulabildim, gv 250 den cıkabilecek sesi az cok tahmin edebiliyorum, yapacak olan ustadan bir istegim olacak, eger tahmin ettigim sesi bulamassam. Egsozu geri alması, eger elinde numune varsa denenmesi, bunlarıda gidip yüzyüze konusacagım, havalar düzelmeli biraz
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
Bu arada 2 farklı egsoz oldugunu, birinin fiyatının 650 lira, digerinin 850 lira oldugunu belirteyim, cbf i ilana koydum sattıgımda ilk isim egsoz cuya gitmek olacak
o motora ne egzozu takarsanız takın çok bir şey değişmeyecek ses anlamında, rölantide belki hoş bir ses çıkacak ancak gaza bastığınızda hiçbir şey değişmeyecek. ne bir harley, nede bir vn 800 sesi alamayacaksınız. Ha biri yapar sizin de hoşunuza gider bir şey diyemem.
http://www.youtube.com/watch?v=zOzOqbBGJkc
Reason667 Araligin oldugu yerin bi fotografini cekip yayinlasana. ..
Arkadaşlar Merhaba,
Eşimin Çok hayırlı bir haber vermesinden dolayı motosiklet hayatımı başlamadan bitirmek zorunda kalıyorum. ilgilenen olursa motorumu üzülerek satıyorum. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2013-model-6500-km-de-kazasiz-boyasiz-sorunsuz-188933992/detay
Forumdan ilgilenen olursa pazarlık yapabilirim.
egzos sesi %60 motora bağlıysa %40 usta ile ilgili bir şey.. işinin ehli usta 250cc den 900 lük sesde alır harley seside alır ama iyi güzel sağlam parada alır.. iş o paraya değermi.. soru o tabikii..
2000 devirde sürebiliyorsan olur ancak.hadi 3bine de raziyim ama malesef normal surusundeki 6bin devirde alacağın ses pazar jeneratöründen farklı olmaz.bahce sularsan guzel olabilir tabi
Arkadaşlar merhaba. Havalar soguk malum. Motoru calistrdiktan nekadar zaman sonra hareket edebilrz. Isındigni motorun yaglandigni nasil anliyoruz. 2006 karbüratörlu buarada
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)