Gv de tasarım olarak beğendiğim tek yeri arka stopu çok kaba duruyor şu videodaki gibi arka stop çok yakışıyor.
http://www.youtube.com/watch?v=Ivro510OpFc
Arkadaşlar bulunduğum şehirde yapabilecek yer yok benim motorun debriyaj kapağındaki nikel kaplama döküldü bulunduğunuz yerde bu işi yapan yer varsa parçayı motor üzerinde gösterip yapılıp yapılamayacağını vede fiyatını sorabilirmisiniz? Eski kaplama sökülüp yeniden kaplanacak vede yağ gösterge camı falan var üzerinde detaylı bilgi alabilirmisiniz?
HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR
EV ALDIĞIM İÇİN GV 250 Mİ SATICAM. NORMALDE CİDDİ ANLAMDA SEVEREK BİNDİĞİM Bİ MOTOR. BU SİTE ÜZERİNDE SAOLSUN BANA ÇOK KONUDA YARDIMCI OLAN ARKADAŞLAR OLDU O YÜZDEN SATACAĞIMI ÖNCE BURADAN YAZMAYI DÜŞÜNDÜM. 1-2 GÜNE KADAR FOTO ÇEKİP SAHİBİNDENE İLAN VERİCEM LİNK İ YAZARIM BURAYA GENE.
MOTORUM 2009 MODEL ENJEKSİYONLU, YAN VE ARKA ÇANTALAR, PÜSKÜLLÜ ELCİKLER, KORUMALIKLARINDA LED ATOM FARLARI GİBİ AKSESUARLARIDA VAR. İNŞ.DEĞERİNİ BİLECEK Bİ ARKADAŞIMA NASİP OLUR.
Merhaba arkadaşlar,
Sıfır GV 250 mi yoksa 15-20 binde GV 650 mi almak mantıklı olur?
İlerde illaki 650 ve üstü bi cruiser düşünüyorum ama takıldığım konu GV 650 ler ne kadar dayanır km açısından, ve problem çıkarma açısından ?
tecrubeniz varsa gv 650 alın derim ben, bazı kronik sorunları var ikinci ellerde çoğu çözülmüş oluyor zaten. cruiser tarzı olduğu için çok fazla zorlanmıyorlar uzun ömürlü oluyorlar genelde. yani gv 250 için geçerli gv 650ler ne durumdadır bilemem. ama tecrubeniz yoksa fazla gelir çok güçlü çünkü
gv650 nin şakası olmaz hata affetmez
gv 650 çok güçlü bir tork canavarı 80 beygir eğer tecrüben yetersizse kaza yaparsın şakaya gelmez
hyo grubu içinde ms250 de dahil scooterı hepsini sürdüm.. ve içlerinde vitesli olarak sürüşü en güzel benim hoşuma gideni biri gv250 diğeri 650 comet oldu.. cometinde sürüşü çok keyifli ve rahat az tecrübesi olanıda çok zorlamaz.. sürüşü en çok yoran gv650 olmuştu.. gerçi gv650 yide kapalı trafikde sürmek kısmet olmuşdu bostancıdan tarabyaya tam iş dağılış vakti baya bir yormuşdu beni.. gv250 işede uzun yol yaptım çok keyifliydi..
ciddi bir süratle işiniz yoksa benim gibi gördüğünüz uzun yolda her pişmaniyeci gözlemeci kestaneci keabçı simitçi dere kenarı gördüğünüzde duruyorsanız tam chopper ruhunu yaşarsınız..
mrb marushın kask kullanan varmı 999 karat serisi 100 km uzerıne cıkınca ugultu ve ıslık sesı yapıyor marushınde
mı bı problem var yoksa benım kullandıgım kask mı sorunlu
Herkese tekrar merhaba arkadaşlar, uzun süredir foruma giremiyordum ama bugün sizlerle resimli bir paylaşım yapayım dedim, yeni öğrendiğim herşeyi yazacağıma söz vermiştim, sözümü tutmaya başlayayım;
Yan çantalarım: Armode Chopper Motosiklet Çantası - Shadow Ar-750 Deri Çanta
Çantanın takılışını başlığın 300 lü sayfalarında eskilerden bir arkadaş anlatmış, ben de ondan özenip aldım bu çantaları ve aynen anlatılan şekilde taktırdım. Aslında çok basit ama ilk defa yan çanta alacak arkadaşlara faydalı olacaktır.
Arka çamurluğun üzerindeki nikelajlı demirlerin üstündeki somunları çıkarınca altlarındaki vidalar ortaya çıkıyor aşağıda resmi var.
Çok güzel vida ama kısa geliyor çantanın arkasındaki demir oraya oturtulunca, ne demiri diyorsanız buyrun aşağıda o demir.
Durum böyle olunca bir boy uzun vidayı alıyoruz ve eski vidamızın yerine takıyoruz, aşağıda resmi;
Sonra bu arada kalan boşluklara plastik halkalar takıyoruz demirler hareket sırasında birbirini aşındırıp gevşemesin diye aşağıdaki resimde "A" ile işaretli, B de bizim çantanın demiri oluyor.
Sonra basitçe çantalarımızı bu demirlere oturtuyoruz, ve iç tarafından tekli vidasını sıkarak sabitliyoruz, hem sağlam hem de çok kullanışlı çantalar.
Bu da benim motorun son hali, ön cam için halen bir hamle yapamasam da (tamamen zamansızlıktan) adam olmaya başladı, ilk servisine de az kaldı)
Yeni bilgilerle görüşmek üzere Tüm GV250 severlere selamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------
Kaskım AGV K4 evo ve 100 km üzerinde uğultu ve ses yapıyor ancak ıslık şeklinde değil ,kaskın hava tahliyelerini kontrol edebilirsin, açık olunca ses yapıyor olabilir ya da yerine tam oturmamış olabilir hereketli parçalar.
Çay var içersen...Ben var seversen...Yol var gidersen
Gv de sevdiğim iki çalışmadır bobber ve police custom ..
Logaritma resimler çok güzel ama 1. Photoshop galiba çünkü benzin enjeksiyonlu gvlerde tek eksoz var benim bildigim, yine de değişik olmuş sekiller
Çay var içersen...Ben var seversen...Yol var gidersen
TEMİZ GV 250 ARAYAN ARKADAŞLAR MOTORUMUN İLANI EK DE Kİ LİNK DEDİR
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-aksesuarli-garaj-motoru-183806099/detay
öyle demedim daytonadaki kit yani çamurluk sele depo jant gidon v.b cutsom work olarak gv ye uyarlanabilir demek istedim malzeme kalitesi çünkü fena değil o kadar kötü değil daytonada ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------
Daytona'nın jantlar sele gidon ön ve arka çamurluk depo Gv ye uyarlanabilse ki usta eller yapar o işi.. ortaya şahane bir makina çıkar custom olarak daytona görünümlü gv
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
tabi normalde v motor olduğu için doğal olarak çift çıkışdır boğazları ama orda hysoung makyaj namına tasarım olarak öyle bir şekil vermiş..
o bobber daki photoshop mu değilmi bilmem ama çok rahat resimdeki hale getirilir zor olmaz.
kontrol ettım ... maalesef onlarda bı sorun yok
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)