[IMG] [/IMG]
[IMG] [/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
oring tam oturmamıştır yada arasında küçükte olsa bişey kalsa sızıntı yapar.devirli kullandığında daha fazla olur çünkü yağ ısınır ve akışkanlığı artar,ayrıca yağ daha hızlı döndüğü için daha fazla akması normaldir.bence sök temizledikten ve oring i kontrol ettikten sonra tekrar dene...
hyosung gv 250-2006 mondial cross 150
KAFAMA NERESİ ESERSE ORDAYIM ORMAN ASVALT
Sıvı conta da kullanıyoruz ilave olarak,terlemiyor o zaman..
Yağ filtre kapağını çok sıkmamanız gerekiyor çok sıkarsanız kapak çatlıyor , oring yatağından dışarı dorğu çıkıyor. sızdırma yapıyor.
gv 650 lerde aynı sorunu debriyaj kapağında yapıyor.
sıkarken civataları kademeli olarak sıkmanız lazım. Bir tanesini iyice sıkıp sonra diğerlerini sıkmayın. Hepsini kademe kademe eşit oranlarda sıkmaya çalışın.
Persembe sabahı Sivastan Mersine Hafta sonu finaller için yola cıktım dun aksam itibariyle geri dondum toplamda yaklasık 1100km yol yaptım,giderken cok keyif aldım hava guzel yol guzeldi gelişte 3 defa yagmura yakalandım biraz boyun agrısı ve kırıklık var.Ama genel itibari ile motoruma hasta oldum100-110 km/saat bandında 280 km yolu 9,3 lt lerde yaktı,bir iki defa bu kmde benzin aldıgım için soyluyorum.Uzun yol performansı bu oldu şehir içinde elbetteki daha fazla harcıyor.
Çok güzel değerler. İşte bu yüzden buyaz uzun yolu gv ile yapmak istiyordum . Güle güle kullanın.
Öne ve arka dişlileride değişip yakıt tüketimini daha da düşürme amacım vardı ama bakalım kısmet. Önce burgman satılırsa yapıcam değerleride burdan paylaşırım.
Motorunuz kaç model Efi olan mı Fi olanmı karbüratörlümü.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Motorum 2013 model gecen sene temmuzda 0 almıstım ama gecen yaz işten gucten dolayı binemedim sezonu 370km ile actık suan 3700 km oldu galiba ikinci bakımı yaptıracagim,enjeksiyonlu model.Donuste duz yollarda 130-140km/saat yapmak zorunda kaldım yagmurda.Hiç sıkıntı yok gidiyor yagmur camur dinlemeden.Ama saglam ıslandım ayaklarım dondu..
Goruntu olarakta kaldıgım hotelin onunde ilgi odagı oldu motor herkes tarafından, hatta kendimi yurtdısından gelmiş turist gibi hissettirdiler.
10.000km yi tamamlayınca cc yukselteceğim ama hala karar veremedim ne ture gececeğimi.Bazen belli hızlara kısa surede olsa cıkmak lazım.
Ayni tarzda daha hızlı seri bir model isterseniz gv 650 çok güzel yalnız 2010 modelden altını almamak lazım. malum elektrik sorunları çok can sıkıcı olabiliyor.
Akü sorunu yaşatıyor ve bu sorun başgösterdiğinde km saatini sıfırlamak gibi bir salaklığı var. bu nedenle piyasada orjinal km gösteren neredeyse hiç gv 650 yok. Aklınızda olsun. ( 2010 üstü hariç )
Efi modeller şehir içinde çok farkediyor . Uzun yolda neredeyse hepsi aynı yakıyor bunların.
Efi ler gazı bıraktığınızda benzin akışını tamamen kesiyo , tüketim sıfıra iniyor . Bu nedenle sürekl gaz açıp kapatmak gerektiren durumlarda çok faydalı.
arkadaslar tanışmıştık gerçi hüseyin 30 yalova.
uzun zamandır aldım alacam alamadım dedim http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hysong-gv-250-700-km-de-tertemiz-162632418/detay linkteki motosikleti sonunda alıp aranıza katıldım. zaten okumuştum her sayfasını artık bir daha okuyorum. yalovadan sevgilerle.
Efi senindedigin sey oluyor.Tamircilerin f1 dediği fİ oluyor,ki ben de efbir demeyi seviyorum,o da kırmızı ışığın altında yazıyor
arkadaslar forumu 398. sayfadan beridir okuyorum 508 e yeni geldim zevkle okuyorum. kapalı bir parka bıraktım (yağmur yüzüden bursadan alığım makineyi yalovaya getirmeye yemedi ) yeni aldığım makineyi.ilandaki makineyi aldım eski sahibi şehir içi market gezileri yapmış ama hobileri fazla olduğundan kapalı garajında bazen birkaç ay binemeden motosikleti bekletmiş. zinciri iyi durumda. motor sesi çok güzel. sorunsuz çalışıyor.üstünde tozdan başka bir kusur yok. (700km de 2012).ben gözüm kapalı aldım. 5 km bile yapamadım hevesi kursağımda kaldı. şimdi biraz yardıma ihtiyacım var. elimden mekanik işleri gelir. alet edevatım var. motosiklet konusunda yeni olduğum için cevap bulamdığım daha doğrusu aslında bildiğim ama tavsiye niteliğinde ihtiyac duyduğum sorularım var size.
1. yağ ve filtresini kendim değiştireceğim videolara bakıyorum (300 bakımına girmiş. 700 kmde. yola çıkmadan yağ ve filtresini değiştireceğim) elimdeki yağ castrol magnatec 10w -40). bilmediğim bu motora ilaç gibi gelen başka bir marka varsa yağ ve filtresi için paylaşınız. filtrem yok onu da servisten temin edebilir miyim? bu konuda bir öneriniz var mı??
2. motosiklet yazın açıkta kalacak. önerdiğiniz bir branda var mı. kilit düşünmüyorum Allaha emanet.
3. lastik konusunda metzeler tavsiye edilmiş.benim lastikler (vallahi ona bakmadım ama) orjinal lastikleri olsa gerek tırtıkları halen duruyor.
4. motosiklet yağ hava soğutmalı diye geçiyor. bu özel bir yağ mı yoksa nedir kontrolü nasıl yapılır ve yardımcı olursanız sevinirim.
5. makine rodajda düşünülürse 5. viteste 80 i gördüm bujilerin sağlam olduğu görülüyor. buji seçiminde bir öneri var mı? iridyum gibi markalar varmış. değişimi arabada gibi kendimiz yapabilir miyiz.
6. Makinede yan çantalar ve ön segment koruma barları mevcut. gördüğüm tek eksik ön cam ve sissy bar. sissy bar kendim de yaptırabilirmişim. ön cam vs bunları yurtdışından veya buralardan fiyatına göre getirteceğim. bu konuda tecrübesi olan varsa dinlerim. bir de merak ettiğim herkeste ön cam var mı? önerilir mi?
korumalıklarım montum kaskım var korkmayın bunları sormayacağım ama okduğum kadarı ile motomax ve hudson dan alışveriş yapılıyor.
aklıma gelirse sormaya devam edeceğim ama notlarımda bunlar var. yeniyim anlayın artık :D
bir an önce getirmek istiyorum.
teşekkürler.
300 km bakımı diye ben birsey duymadım,bakım 1000 km de oluyor,Ilk bakımda malzeme hariç işçilik bedava,garantisi dolmadıysa ki dolmamıstır hiç ugrasma git servise.
Drfettah 300 bakımı diye bir olay yok,rodaj yağını 300kmde degistirmek cok doğru degil ama zarar da vermez heralde,ben de 700kmde değiştirmiştim uzun yola çıkmak icin.marka cok farketmiyor bildigim kadarıyla ama kutuda JasoMA yazan motosiklet yağını alman lazım 10-40,filtre serviste vardır.
Orijinal lastikleri kullanabilirsin cok yaşlı değiller ama sava marka kullanıyoruz,biraz daha yumuşak bir lastik fena degil.
Buji değiştirirsen iridyum filan takmana gerek yok,fabrika çıkışında olan NGKcr8e buji kullan,baska markalarda performans düşebiliyor.Kendin değiştirebilirsin ama dikkatli ol fazla sıkarsan ya da diş kaptırırsan basın ağrır.
On cam kullanmıyorum ama kısa doğru takacam,sisi bar kendi tasarımımız oldu,bu arada basamakları 10cm ileri aldık sonunda,kendi motoruma henüz takmadım ama baska bir gvye uyguladık cok guzel oldu
levent reiz açıklamalar için teşekkürler. herkes kendi bakımını kendi mi yapıyor yoksa bir yerlere gösteriyor musunuz? malum burası küçük bir şehir. garanti kapsamında gösterebilirsem göstereceğim yoksa kendi işimizi kendimiz görelim.
Ben servise yaptırıyorum,arızaları zaten servise yaptırıyorum ama bakim dediğin yagi,filtreyi değiştirip zincir germekse,kendin de yapabilirsin basit seyler bunlar basgan
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan arkadaşım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------
selam arkadaşlar bende motosikletime kavuştum aslında çarşamba aldım fakat hafta sonu aof sınavları dolayısı ile çok ilgilenme şansım olmadı , bu benim ilk motosikletim kısmet olursada uzun süre kullanmayı düşünüyorum , motosikleti adanadan aldım 2014 model 270 km de , ankaraya gelene kadarda rodajı tamamladım sanırım yolculuk süresince motordan hiç bir rahatsızlık hissetmedim fakat yanlış kask seçimi neticesinde neredeyse her 20 dk da mola vermek zorunda kaldım haliyle yolda çok uzadı , maksimum hızım 80 km oldu en fazla, 70-80 arası geldim çok şükür , tek dikkatimi çeken arka frenin zayıf olması bunun dışında bir şikayetim olmadı , tabi çok tecrübe olmadığı içinde sizlerin farkedebileceği şeyleri farketmemiş olabilirim ama zamanla bende anlarım heralde
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------
bu arada kendi çekmiş olduğum resimlerin boyutu büyük olduğu için yükleyemedim , bende ilanda iken kopyaladığım resimleri ekledim
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------
şimdi sevgili arkadaşlar ; motosikletime yan ve arka çantalar , sisy bar , motor koruma demiri , birde sürücü ayaklığını değiştirip rahatca ayağımı koyup keyifle gezebileceğim bir ayaklık yada adı herneyse almak istiyorum , çantalar kolay temin edilebilir ama diğerleri ile ilgili pek fazla alternatif bulamadım , birde ben ankarada ikamet ediyorum ankarada temin edebileceğim bir yer varmıdır bildiğiniz , yada önereceğiniz herhangi bir yer , tecrübeli arkadaşların tecrübelerinden istifade etmek isterim , acemiliğimi mazur görün şimdiden teşekkür ederim.
Arkadaslar Adana'da gv250den anlayan bir usta/servis bilen var mıdır?
İstanbuldan gidip alacak arkadas,sonra sıkıntı yasamayalım bilen biri bir incelesin diyoruz..
Anest;motorun hayirli olsun kazasiz belasiz..
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)