Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21181
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Levent E. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahmet edip;sizin sorunla ilgili ateşlemede hatanın olabileceği gibi yorumlar da var,bujiler ngk olsun diyorlar(bir kac arkadas Bosch takmış ve sorun olmus)bobinler,pipolar ve cdi(beyin) kontrol edilmeliymis
    Nedense Aklıma Rıdvan Geldi Bunları okuyunca
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #21182

    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Linkteki makina hakkında ne düşünüyorsunuz ? Çizik kaza vs değil, mat olmasını istediği için boyatmış depoyu. Km ve fiyat aradığım aralıkta ve çok yakınız.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2009-gv-250-10.000-km-164007625/detay/

  3. #21183
    mv400 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2013
    Şehir
    Kutahya
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750
    Alıntı Mesut Ertaş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Linkteki makina hakkında ne düşünüyorsunuz ? Çizik kaza vs değil, mat olmasını istediği için boyatmış depoyu. Km ve fiyat aradığım aralıkta ve çok yakınız.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2009-gv-250-10.000-km-164007625/detay/
    Plaka görünmüyor fotoğrafta. Plakayı, daha da emin olmak isterseniz şasi numarasını alarak tramer sorgulaması yapmanızı tavsiye ederim. Alacaksanız da mutlaka ustaya veya servise göstermelisiniz. Neden diyorum bunları, geçenlerde iki ilana denk geldim sahibindende. Adamlar temiz motosiklet yazmışlar. birisinin tramerde kazası çıktı, diğerinin görülen km.si tramer kayıtlarındaki km.den düşük, km. ile oynamış yani.

  4. #21184

    Üyelik
    23 Nisan 2014
    Şehir
    Iğdır
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    Alıntı Levent E. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahmet edip;sizin sorunla ilgili ateşlemede hatanın olabileceği gibi yorumlar da var,bujiler ngk olsun diyorlar(bir kac arkadas Bosch takmış ve sorun olmus)bobinler,pipolar ve cdi(beyin) kontrol edilmeliymis
    abim bu gun ankarada bulunan bi motosiklet ustasi arkadasimi aradim fazla kurcalama daha buyuk sikintilar dogurabilir malum burada etkili bir servis ve usta olmadigi icin; bana sibop ayarini bi kontrol ettird dedi. Firsat bulur bulmaz baktirayim. Bide bahsettigin bujiye bakayim abim Allah razi olsun

  5. #21185
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Dün bizim servisteyken ustaya ve Rıdvan'a sordum,km cok az oldugundan(eger gerçekse)siboplarda ya da karburatorde sıkıntı çıkması ihtimalini düşük gördüler,yanlis hesap yapmıyorsan ve jikle takili kalmiyorsa(bu sık oluyormus)ateşleme sorunu olabileceği ihtimali yuksekmis,ngk buji takarak bir deneyiver(cr8e),kendi yaşadığım sorundan da ornek vereyim;buji piposu çatlarsa da ateşleme düzgün olmuyor ve cekis düşünce daha fazla gaz açtığın icin fazla yakıyor..düzgün bir servisin olmadıgını söylüyorsun,bu durumda motorun verdigi tepkileri iyi gözlemlemen lazım,mesela ateşlemede sıkıntı olursa iki piston senkronize çalışamayacağı icin tekleme gibi sesler duyabilirsin,biraz fazladan ritimsiz titremeler yapıyor,kısa süreli calistirip kapattığında egsoz çıkışlarından biri digerine gore daha sıcak olur..
    Yakıt sisteminde bir sıkıntı oldugunda fazla yakmasi icin benzini fazladan gonderiyor olmasi lazim,motor zor çalışır,gazı fazla açtığında boğulur,aniden gaz açtığında puf der stop eder,egsozdan çığ benzin kokusu yogun gelir gibi daha benim bilmediğim baska seyler de yapar,motorunun tepkilerini iyi tahlil edersen teşhis koyman kolay olur..
    Tam olarak ilk çalıştırma ve sürüş esnasında ne tepkiler verdigini buraya yazarsan,Styleoscar ve benim Rıdvan'a sorup öğrenip buraya yazmamız kolay olur,yoksa lastik havasından ya da siboplardan bahsedip dururuz
    StyLeOscaR bunu beğendi.

  6. #21186

    Üyelik
    23 Nisan 2014
    Şehir
    Iğdır
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    Alıntı Levent E. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün bizim servisteyken ustaya ve Rıdvan'a sordum,km cok az oldugundan(eger gerçekse)siboplarda ya da karburatorde sıkıntı çıkması ihtimalini düşük gördüler,yanlis hesap yapmıyorsan ve jikle takili kalmiyorsa(bu sık oluyormus)ateşleme sorunu olabileceği ihtimali yuksekmis,ngk buji takarak bir deneyiver(cr8e),kendi yaşadığım sorundan da ornek vereyim;buji piposu çatlarsa da ateşleme düzgün olmuyor ve cekis düşünce daha fazla gaz açtığın icin fazla yakıyor..düzgün bir servisin olmadıgını söylüyorsun,bu durumda motorun verdigi tepkileri iyi gözlemlemen lazım,mesela ateşlemede sıkıntı olursa iki piston senkronize çalışamayacağı icin tekleme gibi sesler duyabilirsin,biraz fazladan ritimsiz titremeler yapıyor,kısa süreli calistirip kapattığında egsoz çıkışlarından biri digerine gore daha sıcak olur..
    Yakıt sisteminde bir sıkıntı oldugunda fazla yakmasi icin benzini fazladan gonderiyor olmasi lazim,motor zor çalışır,gazı fazla açtığında boğulur,aniden gaz açtığında puf der stop eder,egsozdan çığ benzin kokusu yogun gelir gibi daha benim bilmediğim baska seyler de yapar,motorunun tepkilerini iyi tahlil edersen teşhis koyman kolay olur..
    Tam olarak ilk çalıştırma ve sürüş esnasında ne tepkiler verdigini buraya yazarsan,Styleoscar ve benim Rıdvan'a sorup öğrenip buraya yazmamız kolay olur,yoksa lastik havasından ya da siboplardan bahsedip dururuz
    abim motorumun ilk calismasinda sikinti yok. Motoru biraz zorlayarak surdum tepkileri gayet iyi durumda ve herhangi bir titresim ve zorlanma hissetmedim; abim egzos ve pistonlara baktim her biri esit sekilde elimi yaktilar motorumu Ankara dan aldim almadan once sekron ayarini yapip gonderdiler. Sali gunu motor yagim ve yag filtrem geliyor onlarla birlikte debriyajimi temizligini de yapacagim. Abim su bujiyi pazartesi bi sorduracagim umarim buralarda bulabilirim yoksa yine internetten isteyecegim. Abim simdilik ilk izlenimlerim bunlar ilgin icin tesekurler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:07 ----------

    Levent abi bugun farkettim de kisa suruslerde on taraftaki piston arka pistona nazaran daha soguk ancak herhangi bir cekis sikintisi yok gaza yuklenince normal devir yukselme sesi var. Bugun buji siparis ettim ön taraftakini degistireyim diyorum. NGK cr8e buji siparis ettim. Bakalim 3 gune kadar gelirmis. Malum ulkenin diger ucu. Bazen iste yoneticilerimizle tartisinca adamlar bize sizi suremiyoruz diyorlar en dogu olunca

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

    Levent abi bugun farkettim de kisa suruslerde on taraftaki piston arka pistona nazaran daha soguk ancak herhangi bir cekis sikintisi yok gaza yuklenince normal devir yukselme sesi var. Tekleme ve titresim yok. Bugun Ngk 8cre buji siparis ettim ön taraftakini degistireyim diyorum. Bakalim 3 gune kadar gelirmis. Malum ulkenin diger ucu. Bazen iste yoneticilerimizle tartisinca adamlar bize sizi suremiyoruz diyorlar en dogu olunca

  7. #21187

    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    arkadaşlar bi tane gv 250 buldum satıcıyla sözleştik yarın görücem motoru. giderken yanımda bir ustayla gitmek istiyorum kim var götürebileceğim? istanbul avrupa yakasında sizlerin tavsiye edebileceği bir usta arıyorum. sonrasında da hep o ustayla muhatap olmak istiyorum. isim önerebilir misiniz bir de telefon numarası??? bir de usta bu işi bilir ama benim yapmam ve dikkat etmem gereken şeyler var mıdır? ilk defa alıyorum da tecrübesizliğim bundan...

  8. #21188
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı polins adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bi tane gv 250 buldum satıcıyla sözleştik yarın görücem motoru. giderken yanımda bir ustayla gitmek istiyorum kim var götürebileceğim? istanbul avrupa yakasında sizlerin tavsiye edebileceği bir usta arıyorum. sonrasında da hep o ustayla muhatap olmak istiyorum. isim önerebilir misiniz bir de telefon numarası??? bir de usta bu işi bilir ama benim yapmam ve dikkat etmem gereken şeyler var mıdır? ilk defa alıyorum da tecrübesizliğim bundan...
    sizin ustayı alıp götürmeniz biraz zor. motoru alıp ustaya götürmek lazım

  9. #21189

    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    o da olabilir tabi. önerisi olan var mı hyosung ustası kimseyi tanımıyorum. yetkili servis kayalar motor var kağıthanede ama orası çok uzak ve yoğun trafiğin olduğu bi yer oraya götürmem zor

  10. #21190
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    ben bursadan takip ediyorum ama istanbuldaki arkadaşlar motorlarının bakımlarını vs. avcılar motoparka yaptırıyorlar ve memnun görüyorlar

  11. #21191
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Polins sen ne taraftasin?

  12. #21192

    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    gopta çalışıyorum k.çekmede oturuyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------

    gopta çalışıyorum k.çekmede oturuyorum. motoparkı duymuştum

  13. #21193

    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    Polins bende senin gibi motor araştırıyorum Altın elbiseli adamı izledim alırken nerlere dikkat etmeliyiz diye. Ama orda çok genel anlatmış gibi geldi bana sen motoru alırken nelere dikkat ediyorsun. Ayrıca Ustalar motora bakmak için ne kadar istiyor?

  14. #21194
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı atii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Polins bende senin gibi motor araştırıyorum Altın elbiseli adamı izledim alırken nerlere dikkat etmeliyiz diye. Ama orda çok genel anlatmış gibi geldi bana sen motoru alırken nelere dikkat ediyorsun. Ayrıca Ustalar motora bakmak için ne kadar istiyor?
    altın elbiseli adamın en boş videolarından birisi zaten 2. el rehberleri.. motorun neresine bakılır çok fazla bilgim yok bende bakmadan almıştım çünkü

  15. #21195

    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    ogzcngdk motorunu kaç km de aldın km. yüksek km li iki motor var 2012 model 16000 de ve 2013 model 6500 de emsallerine göre km leri kat kat yüksek sen yeniden motor alsan nasıl düşünürsün. Benim aklıma ilk gelen adamların motorlar sağlam hiç anahtar değmemiş, değseydi kesin km leri düşürüledi Bu kadar yüksek olmazdı. Yanlış mı düşünüyorum acaba

  16. #21196
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Dostum 16000 km yuksek mı sence?
    70bin lere gelen ve anahtar değmemiş,yag yakmayan,debriyaj balatasi bile değişmemiş iki gv var bizzat şahit oldugum,yanlarına tornavida bile almadan uzun yola çıkabiliyor ikisi de
    Benim motorum da 30bine dayandı,kapalı kısımda en ufak bir arıza yaşamadığım gibi,hic bir belirti de yok su an..
    Bu motoru nasil bozarım seklinde kullanmadığınız sürece bahsettigin kmler sıfır motor gibidir

  17. #21197
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı atii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ogzcngdk motorunu kaç km de aldın km. yüksek km li iki motor var 2012 model 16000 de ve 2013 model 6500 de emsallerine göre km leri kat kat yüksek sen yeniden motor alsan nasıl düşünürsün. Benim aklıma ilk gelen adamların motorlar sağlam hiç anahtar değmemiş, değseydi kesin km leri düşürüledi Bu kadar yüksek olmazdı. Yanlış mı düşünüyorum acaba
    aldığım zaman zaten motor hakkında hiç bilgim yoktu tamamen şans yani.. ben 20 bin km de aldım motoru şuanda 30 bin km de 2006 model şu ana kadar mekanik olarak hiç problem yaşamadım konjektörü ve arka teker rulmanları değişti sadece.. bence 2012-13 model motorların 16 bin km de olması normal adam haftasonları biniyordur ayda bir kere uzun yola gidiyordur benim gibi.. mesela bende 1.5 senede 10 bin km yaptım. levent abi rıdvan abiler işe falan hergün gidiyorlar galiba normal yani 60 binlerde olması

    2010 model motorun 6500 km yaptığını idda edenlere inanmaktansa 16 bindeki yada 2013 model olan motora bakmak daha mantıklı bence

  18. #21198

    Üyelik
    13 Temmuz 2012
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Levent E. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum 16000 km yuksek mı sence?
    70bin lere gelen ve anahtar değmemiş,yag yakmayan,debriyaj balatasi bile değişmemiş iki gv var bizzat şahit oldugum,yanlarına tornavida bile almadan uzun yola çıkabiliyor ikisi de
    Benim motorum da 30bine dayandı,kapalı kısımda en ufak bir arıza yaşamadığım gibi,hic bir belirti de yok su an..
    Bu motoru nasil bozarım seklinde kullanmadığınız sürece bahsettigin kmler sıfır motor gibidir
    Hocam merhaba. İzmirdeyim gv250 ve kymco venox 250 almak arasında git gel yaşıyorum. Yedek parça olayı benim için önemli. Merkezde de değilim. Bi parça için uzun süre bekleyemem yani. Yedek parça olayı gv250 lerde nasıl? Kolay temin edilebiliyor mu?

  19. #21199
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Venox hakkinda hic bilgim yok acikcasi,Gvnin parca sıkıntısı yok dostum;
    St servislerinin elinde zaten bir cok parçası stokta,Kanuni'den de sipariş ediyorsun,baska toptancılar da satıyor,çıkmasını da bulabiliyorsun,istersen Kore'den de getirebilirsin ayrıca..
    Yalniz nadiren duydugum saçma gecikmeler de olmuyor degil,Kanuni'nin saçmalığı olarak görüyoruz,misal bir ara gidon almak istesen karburatorlununki vardi

  20. #21200

    Üyelik
    15 Mayıs 2014
    Şehir
    ankara
    arkadaşlar bir sorum olacak sizlere 1.85 boy ve 95 kilodayım GV250 küçük kaçar mı bana sizce ? ayrıca bayide üstüne oturup gidonu çevirdiğimde bacağıma çarpıyodu bu ayarlanabilir mi ? bi sorunumda şu şehir içi ağırlıklı olarak kullanığımda sıkıntı yaratırmı yeterince kıvrakmıdır sizce ?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler