Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21061
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Aslında yolda parçalarının döküldüğü doğrudur..genelleme yapmayalım ama önümde seyreden 2006 gvnin egsoz kapağı düşmüştü Gelibolu yarımadasını turlarken,o sırada Deniz'i izlediğim icin farketmedim,donuste arayıp bulmuslugumuz var.ayni motorun baska bir gezide arka fren levyesi düşmüş,baska bir gezide de on dişlinin yerinden cikmisligi yok degil.forumdan atıldığı icin isim vermek istemiyorum ama sahibi de dogrular.
    Neyse ki günümüze kadar evrilirken sadece pipo sorunu kalmış,o da yeni yeni peydah olmus ufak bir sorun.devir kesici olunca krank da kırmıyor,5500de takılma da yapmıyor,alınır yani bu makina.tavsiye ederim..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #21062
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Levent E. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında yolda parçalarının döküldüğü doğrudur..genelleme yapmayalım ama önümde seyreden 2006 gvnin egsoz kapağı düşmüştü Gelibolu yarımadasını turlarken,o sırada Deniz'i izlediğim icin farketmedim,donuste arayıp bulmuslugumuz var.ayni motorun baska bir gezide arka fren levyesi düşmüş,baska bir gezide de on dişlinin yerinden cikmisligi yok degil.forumdan atıldığı icin isim vermek istemiyorum ama sahibi de dogrular.
    Neyse ki günümüze kadar evrilirken sadece pipo sorunu kalmış,o da yeni yeni peydah olmus ufak bir sorun.devir kesici olunca krank da kırmıyor,5500de takılma da yapmıyor,alınır yani bu makina.tavsiye ederim..
    vay be bunları bilmiyodum bende böyle bişey olmadığından poroblem yok

  3. #21063
    Sam@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    97' Virago 250 / artık yok
    gözünüz aydın,ayaklık müşürü hortlamış
    bizim forum ölü ya, burada takılıyım biraz, dışlamayın
    StyLeOscaR bunu beğendi.

  4. #21064
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    "kafasiharic"
    "HeadIncluded" İngilizce meali "kafası dahil" demek.
    Şaka mı bu? Yoksa bu iki nickin sahibi de aynı arkadaş mı?
    emrah006 bunu beğendi.

  5. #21065

    Üyelik
    23 Nisan 2014
    Şehir
    Iğdır
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    Arkadaşlar hepinize hayırlı sürüşler. Bende sizlerin sayesinde 2007 model 23000 km de bir Gv250 aldım. Gerçekten verdiğim parayı sonuna kadar hak eden bir makine, bu motoru almamın tek sebebi sizlersiniz forumda emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Benim bir sorum olucak malum doğunun en ucra yeri olan Iğdır da ikamet ediyorum. Burada ne parça var, ne de usta :( motorumun çalışması gayet güzel ancak 1. vitese atınca motor debriyaj sıkılı halde iken rölanti düşüp hareket etmeye başlıyor. bu konuda yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
    emrah006 bunu beğendi.

  6. #21066
    hyo kenan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    ramzeyQm250, GV250, cbf1000
    Alıntı Ahmet Edip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hepinize hayırlı sürüşler. Bende sizlerin sayesinde 2007 model 23000 km de bir Gv250 aldım. Gerçekten verdiğim parayı sonuna kadar hak eden bir makine, bu motoru almamın tek sebebi sizlersiniz forumda emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Benim bir sorum olucak malum doğunun en ucra yeri olan Iğdır da ikamet ediyorum. Burada ne parça var, ne de usta :( motorumun çalışması gayet güzel ancak 1. vitese atınca motor debriyaj sıkılı halde iken rölanti düşüp hareket etmeye başlıyor. bu konuda yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
    Hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız güle güle kullan benim görüşüm senin makinenin debriyaj ayarı çok sıkı bu yüzden debriyajı çekice tam ayırmıyor buda motorun hareket etmesine sebep oluyor.doğrumudur arkadaşlar?
    emrah006 bunu beğendi.
    live to ride...ride to live...

  7. #21067

    Üyelik
    07 Nisan 2014
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    Arkadaşlar tekrar Merhaba. . Geçen çarşamba motorumu silifkeden teslim aldım. 1500 km pırıl pırıl 2012 model.. Sahibi çok iyi bakmış. Silifkeden 12yi geçerek çıktım. Konyaya kadar rüzgar pek müsade etmedi 100 ü geçmeye konya ankara arası düz yolda 145 km yi gördüm daha beklesem 150 yi geçerdi gibi geliyo ama rüzgar motoru fena itti sağa sola daha fazla bakamadım. . Maşallah motor 10 numara.. görenlerde bayılıyor. . Asılan kızlar bile oldu ) motor tam bi keyif motoru insanı hiç yormuyor.
    ssates bunu beğendi.

  8. #21068

    Üyelik
    23 Nisan 2014
    Şehir
    Iğdır
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    Cok tesekkur ederim Debriyaj teli sona kadar siktim ancak yine farketmedi daha sonra tekrar gevsettim.

  9. #21069
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Hayirli olsun motorlariniz..
    Ahmet,sanırım debriyaj telin gevşemiş,hareket ettigi mesafe kısa kalıyor.manetin oradaki civatadan ayar yapınca düzelir

  10. #21070
    hyo kenan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    ramzeyQm250, GV250, cbf1000
    Arkadaşlar zincir dişlileri bozulunca nasıl bir ses yapar? Yeni zincir takmanıza rağmen

  11. #21071
    sorunlu17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı Ahmet Edip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cok tesekkur ederim Debriyaj teli sona kadar siktim ancak yine farketmedi daha sonra tekrar gevsettim.
    debriyaj ayarı herzaman kurtarmaz zaten debriyaj balatalarının değişmeside gerekebilir şanzuman üzerinde debriyaj levyesi var onun önündeki ayar civatasındanda ayar yapmayı dene bir şey daha söyleyeceğim ama eğer yapamam diyorsan hiç deneme hepten bozarsın ayarı debriyaj levyesi yerine frezeli geçer onu söküp mevcut olduğu konumdan iki diş geriye getir böylece daha çok ayırma işlemi yapmış olursun o şekildede ayırmazsa büyük ölçüde balatadan ayrıca soğuk veya sıcakken motorun vites geçişleri değişiyormu?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

    Alıntı hyo kenan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar zincir dişlileri bozulunca nasıl bir ses yapar? Yeni zincir takmanıza rağmen
    ses tam olarak nerden geliyor egzantirik zinciri olmadığına eminmisin ayrıca nasıl bir ses zincirin yeni olabilir ama tam gerdirilmediysede ses yapar bu aralar bende bir ses var burada adam gibi bir ustada yok nasıl yapıcaz bilmiyorum sol taraftan bir şıkırtı geliyor vede artıyor gün geçtikçe hiç denk gelen varmı

  12. #21072
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Balatayla alakası yok,bOyle kullanmaya devam edersen olacak ama..tel ayarı yukarıdan kurtarmıyorsa alt taraftan ayarlat,o da kurtarmıyorsa tel cok uzamistir,hic boyunu ayarlatmakla uğraşma yenisini al kafan rahat olsun,olmadık yerde kopar,yolu debriyajsiz tamamlarsın..

  13. #21073

    Üyelik
    15 Ekim 2013
    merhaba arkadaşlar yeni akü taktırdkm. sonra motor 4 gün yattı derken bügün ni yıkattım eve geldim. sonra çalıştırayım dedim ilk marşta almadı sonra 4 5 daha denedim almadı. ve akü bitti çıkardım şarjetmeye götürdüm sorum şu yeni akü 5 marşta bitermi. model 2011

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

    sonra takviye yaptım çLıştı ama biraz gaz verince 8000 devirde bi süre çalışıp 1 dakka sonra devir düşüp stop etti bu meden olur akü bitmesi bunu yaparmı

  14. #21074

    Üyelik
    23 Nisan 2014
    Şehir
    Iğdır
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    şanzumanın orada bulunan debriyaj ayar vidasını da iyice sıktım. ancak herhangi bir değişme olmadı, vites geçişleride oldukça sert, daha önceki sahibiyle konuştum oda 10000 km de almış aldığı günden beri böyle bir durum varmış, oda üstüne düşmemiş sıkıntı çıkmaz diye! Levet abim debriyaj teli için herhangi standart bir uzunluk varmıdır. Eğer standart bir uzunluk varsa ona göre teli kısaltabilirim. ancak dediğim gibi Iğdır da parça sıkıntısı var, ilginiz için gerçekten çok teşekkürler.

  15. #21075
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Ulan Rıdvan nerdesin
    Oa51814 konjektorune bir baktir,sanki kısa devre varmış gibi motorunda,öyleyse akuyu de öldürür.
    Ahmet kanuni sitesinden debriyaj telini sipariş verebilirsin,orada telin sekli de çizim olarak var,gorecegin uzere ucundaki baglanti noktalari motora gore yapilmis.baska tel uydurmak icin uğraşmak lazım ki bulunduğun yerde usta olmadıgını yazmıştın,hic gerek yok..

  16. #21076

    Üyelik
    15 Ekim 2013
    Alıntı Levent E. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ulan Rıdvan nerdesin
    Oa51814 konjektorune bir baktir,sanki kısa devre varmış gibi motorunda,öyleyse akuyu de öldürür.
    Ahmet kanuni sitesinden debriyaj telini sipariş verebilirsin,orada telin sekli de çizim olarak var,gorecegin uzere ucundaki baglanti noktalari motora gore yapilmis.baska tel uydurmak icin uğraşmak lazım ki bulunduğun yerde usta olmadıgını yazmıştın,hic gerek yok..
    eyvallah üstad saol

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

    Alıntı oa51814 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvallah üstad saol
    üstad 2 hafta önce gene yolda giderken birine yardım etmek iişn durdum. motor sıcaktı sonra marşa bastım almadı sonra bidaha olmadı akü basmamaya başladı ve motoru vurdurdum oyle biraz gittim sonra gaz yememeye başladı ve hiç çalışmadı motorcıya kadar ittim leş gibi terleyerek. morotcuda bakıldı akü bitmiş dediler ve değişti altenatör ve konjektörde sıkıntı yok dediler. akü değiştikten sonra 4 gün yatıı bugün yıkattım ve yolamadan sonra da gayet iyi çlıştı 5 km kadar eve geldim sanki fı ışığı yanıyo gibiydi. bi çalıştırayım dedim marş bastı ama motor çalışmadı 5 kere deneyerek bekledim en son akü bitti olay kısaca boyle kafam almadı

  17. #21077
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Levent E. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ulan Rıdvan nerdesin
    Levent, Hayırlı işler kolay gelsin
    Maşallahın var her derde devasın heheh
    Rıdvan gene çıkar yazar dayanamaz gör bak zamanla..



    Alıntı hyo kenan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar zincir dişlileri bozulunca nasıl bir ses yapar? Yeni zincir takmanıza rağmen

    Yeni zincir takılsa da yağladın mı ?
    Eğer hayır ise o sebep olur.
    Bizim Makinelerin dişlileri sağlamdır kolay kolay deforme olmaz.


    Alıntı sorunlu17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ses tam olarak nerden geliyor egzantirik zinciri olmadığına eminmisin ayrıca nasıl bir ses zincirin yeni olabilir ama tam gerdirilmediysede ses yapar bu aralar bende bir ses var burada adam gibi bir ustada yok nasıl yapıcaz bilmiyorum sol taraftan bir şıkırtı geliyor vede artıyor gün geçtikçe hiç denk gelen varmı
    Egzantirik zinciri normalde 30 bin km civarlarında başlar ses çıkarmaya ama hemen farketmek te kolay olmayabilir (tabi sürekli ani kalkış yaparsanız daha da erken ses gelmeye başlayabilir )

    Sol taraf dediğiniz sizinde bu normal zincirin yağsız olmasından dolayı çıkan ses olmasın ? egzantrik sesi normalde motor giderken pek duymazsınız (çok artmadıysa şayet )


    Alıntı emrah006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar tekrar Merhaba. . Geçen çarşamba motorumu silifkeden teslim aldım. 1500 km pırıl pırıl 2012 model.. Sahibi çok iyi bakmış. Silifkeden 12yi geçerek çıktım. Konyaya kadar rüzgar pek müsade etmedi 100 ü geçmeye konya ankara arası düz yolda 145 km yi gördüm daha beklesem 150 yi geçerdi gibi geliyo ama rüzgar motoru fena itti sağa sola daha fazla bakamadım. . Maşallah motor 10 numara.. görenlerde bayılıyor. . Asılan kızlar bile oldu ) motor tam bi keyif motoru insanı hiç yormuyor.
    Hayırlı olsun , Kazasız sürüşler.


    Alıntı Ahmet Edip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hepinize hayırlı sürüşler. Bende sizlerin sayesinde 2007 model 23000 km de bir Gv250 aldım. Gerçekten verdiğim parayı sonuna kadar hak eden bir makine, bu motoru almamın tek sebebi sizlersiniz forumda emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Benim bir sorum olucak malum doğunun en ucra yeri olan Iğdır da ikamet ediyorum. Burada ne parça var, ne de usta :( motorumun çalışması gayet güzel ancak 1. vitese atınca motor debriyaj sıkılı halde iken rölanti düşüp hareket etmeye başlıyor. bu konuda yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
    Hoşgeldin Hayırlı olsun size de kazasız sürüşler..Gereken cevabı @levent paşamız vermiş

  18. #21078
    hyo kenan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    ramzeyQm250, GV250, cbf1000
    Alıntı sorunlu17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debriyaj ayarı herzaman kurtarmaz zaten debriyaj balatalarının değişmeside gerekebilir şanzuman üzerinde debriyaj levyesi var onun önündeki ayar civatasındanda ayar yapmayı dene bir şey daha söyleyeceğim ama eğer yapamam diyorsan hiç deneme hepten bozarsın ayarı debriyaj levyesi yerine frezeli geçer onu söküp mevcut olduğu konumdan iki diş geriye getir böylece daha çok ayırma işlemi yapmış olursun o şekildede ayırmazsa büyük ölçüde balatadan ayrıca soğuk veya sıcakken motorun vites geçişleri değişiyormu?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------



    ses tam olarak nerden geliyor egzantirik zinciri olmadığına eminmisin ayrıca nasıl bir ses zincirin yeni olabilir ama tam gerdirilmediysede ses yapar bu aralar bende bir ses var burada adam gibi bir ustada yok nasıl yapıcaz bilmiyorum sol taraftan bir şıkırtı geliyor vede artıyor gün geçtikçe hiç denk gelen varmı
    Kardeşim egzantirik zinciri değil gibi.çünkü ses sol alttan geliyor.gerginliğide gayet normal güzelce ayarını yaptık.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Levent, Hayırlı işler kolay gelsin
    Maşallahın var her derde devasın heheh
    Rıdvan gene çıkar yazar dayanamaz gör bak zamanla..






    Yeni zincir takılsa da yağladın mı ?
    Eğer hayır ise o sebep olur.
    Bizim Makinelerin dişlileri sağlamdır kolay kolay deforme olmaz.




    Egzantirik zinciri normalde 30 bin km civarlarında başlar ses çıkarmaya ama hemen farketmek te kolay olmayabilir (tabi sürekli ani kalkış yaparsanız daha da erken ses gelmeye başlayabilir )

    Sol taraf dediğiniz sizinde bu normal zincirin yağsız olmasından dolayı çıkan ses olmasın ? egzantrik sesi normalde motor giderken pek duymazsınız (çok artmadıysa şayet )




    Hayırlı olsun , Kazasız sürüşler.



    Hoşgeldin Hayırlı olsun size de kazasız sürüşler..Gereken cevabı @levent paşamız vermiş
    Zinciri yağlamadık ama zincir gayet güzel gresnmiş biçimde çıktı paketten.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

    Arkadaşlar durumu ben kısaca tarif ediyim.motoru sehpaya alıp zincir kapağını söktüm.sonra motoru çalıştırıp 1-2-3. vitese kadar çıktım sonra debriyajı sıkıp motoru stop ediyorum motor çalışmazken bile ön ve arka dişliden ses geliyor.benim tahminim dişliden ses geliyor gibi ama değiştirmeden önce ön dişliyi boşa çıkarıp bu testi tekrar yapmayı düşümüyorum.
    live to ride...ride to live...

  19. #21079
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı hyo kenan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ]Arkadaşlar durumu ben kısaca tarif ediyim.motoru sehpaya alıp zincir kapağını söktüm.sonra motoru çalıştırıp 1-2-3. vitese kadar çıktım sonra debriyajı sıkıp motoru stop ediyorum motor çalışmazken bile ön ve arka dişliden ses geliyor.benim tahminim dişliden ses geliyor gibi ama değiştirmeden önce ön dişliyi boşa çıkarıp bu testi tekrar yapmayı düşümüyorum.
    Anlattıklarına göre zincirin fazla gergin gibi..Öncelikle onu bir kontrol eder misin ?
    Motosikletini boş vitese alıp öyle kontrol ediver ama..
    hyo kenan bunu beğendi.
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  20. #21080
    hyo kenan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    ramzeyQm250, GV250, cbf1000
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlattıklarına göre zincirin fazla gergin gibi..Öncelikle onu bir kontrol eder misin ?
    Motosikletini boş vitese alıp öyle kontrol ediver ama..
    Onuda yaptım kardeşim.vitesi boşa aldım motoru stop ettim yine aynı.
    live to ride...ride to live...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler