Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Mart 2014, 02:33
#20861
drfettah adlı üyeden alıntı
üstatlar sorum var. ikisi de aynı temizlikte aynı km de olan 2007 model ve 2010 model gv 250 için aynı fiyat istenmesine rağmen niçin 2007 hemen satılıyor. karbüratör lü tercih sebebi olacağı için mi? beni aydınlatır mısınız?
teşekkürler.
Tamamen temizk olmasıyla ilgilidir motosikletin.
Tabi arada ciddi anlamda paraya ihtiyacı olanlar da çıkıveriyor, Ucuza satabiliyorlar.Motor ucuz diye kötüdür demek te pek mantıklı değil
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Reklamlar
-
13 Mart 2014, 13:00
#20862
sıfırların rakamları inanılmaz yüksek 250cc için.. bir ara 12-13 bin tl fiyatlar istiyorlardı sanırım talep olmayınca şu anda 10.500 - 11 bin tl arası rakamlara çekmişler ..
Benim sormak istediğim bu gv ler üstünde bu kadar kullanıcısı var hiç modifiye performans üstüne çalışma yapan yokmu.. sorma nedenim pcx 125 likler üstünde ible az bir şeyler yaparak ciddi güçler alınabiliyor 250 cc lik makinadan hayli hayli alınır.. bu insanların ilerde bana yetmiyor değiştiricem gibi ihtiyaçlarınıda törpüler motoru daha kullanışlı kılar..
modifiye derken çakma işlerden değil profesyönel orjinal işlerden bahsediyorum. mesela yurtdışı bir firmanın özel bir kiti falan olabilir gv için yaptığı..
-
13 Mart 2014, 13:26
#20863
logaritma adlı üyeden alıntı
sıfırların rakamları inanılmaz yüksek 250cc için.. bir ara 12-13 bin tl fiyatlar istiyorlardı sanırım talep olmayınca şu anda 10.500 - 11 bin tl arası rakamlara çekmişler ..
Benim sormak istediğim bu gv ler üstünde bu kadar kullanıcısı var hiç modifiye performans üstüne çalışma yapan yokmu.. sorma nedenim pcx 125 likler üstünde ible az bir şeyler yaparak ciddi güçler alınabiliyor 250 cc lik makinadan hayli hayli alınır.. bu insanların ilerde bana yetmiyor değiştiricem gibi ihtiyaçlarınıda törpüler motoru daha kullanışlı kılar..
modifiye derken çakma işlerden değil profesyönel orjinal işlerden bahsediyorum. mesela yurtdışı bir firmanın özel bir kiti falan olabilir gv için yaptığı..
gv ler sınıfında en güçlü makina zaten ayrıca bir kit bildiğim kadarıyla yok.Yani bu makinalara kiti takılmış olarak sahip olabiliyorsun.Genelde ilave güçler özel maksatlar için kullanılır bu da sarfiyat ve ömür kısalması gibi yan etkileri vardır.
-
13 Mart 2014, 13:56
#20864
logaritma adlı üyeden alıntı
sıfırların rakamları inanılmaz yüksek 250cc için.. bir ara 12-13 bin tl fiyatlar istiyorlardı sanırım talep olmayınca şu anda 10.500 - 11 bin tl arası rakamlara çekmişler ..
Benim sormak istediğim bu gv ler üstünde bu kadar kullanıcısı var hiç modifiye performans üstüne çalışma yapan yokmu.. sorma nedenim pcx 125 likler üstünde ible az bir şeyler yaparak ciddi güçler alınabiliyor 250 cc lik makinadan hayli hayli alınır.. bu insanların ilerde bana yetmiyor değiştiricem gibi ihtiyaçlarınıda törpüler motoru daha kullanışlı kılar..
modifiye derken çakma işlerden değil profesyönel orjinal işlerden bahsediyorum. mesela yurtdışı bir firmanın özel bir kiti falan olabilir gv için yaptığı..
açık egzos, açık hava filtresi, hava ayarı bu üçlüyle motorda hissedilir güç artışı olur bence.. ama piston segman büyütme cc büyütme gibi işler çok pahalıya patlar olurmu olmazmı o bile belli değil daha önce hiç duymadım cc yükselten
-
13 Mart 2014, 15:07
#20865
cc yükseltmek piston segman falan değil zaten olay.. o kadar abartmamak lazım
mesela K&N firması gv için kutu içi yada kutu dışı özel performans hava filtresi özel performsn yağ filtresi falan yapmış olabilir başka bir firma gv'ye özel performans egzos yapmış olabilir mesela enjektör değişimi ile verim arttrımı elde edilebilinir yada karbiratörlülerde karbiratör değişimi ile falan
tigerlara yapılıyordu dişli değişimi ile son sürat ve performansda belirgin artış oluyordu bu tip şeylerden bahsediyorum..
tabi bunu parça parça değilde belki bir firma komple organize paket şekilde yapmış satıyor falan olabilir diye dedim honda yamahalarda var mesela..
Gv baya dünya genelindede iyi sattı çünkü ama hiç bir firmanın butür işlere girmemesi beni şaşırttı adamlar pcx lere bile performans kit üretiyorlar acaba dedim varda türkiyeden mi talep yok yada çok pahalıda bulaşanmı olmadı..
-
14 Mart 2014, 01:39
#20866
sorunlu17 adlı üyeden alıntı
şu zincir koruma olayı kafama takılıyor benimki kırıldı yenisini alıcam oda kırılacak başka motorlarınkini denedimbir kaçını olmadı bu şekilde yapıpta uyduran varmı aranızda bazı parçaları diğer motorlarla uyuyor
Eger lazim olmayacaksa ve duruyorsa
Kiralan parcalari bana gonderebilirmisin. ...
Kromdan yapmayi deneyecegim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------
muratti34 adlı üyeden alıntı
motor düzeldi ama ben perte çıktım buz pateni yaparken düştüm sol ayak bilekten döndü altımda kaldı bağlarda kopma varmış 2 gündür alçılı ayak evde yatıyorum 12 gün daha böyle kalacak sonra kontrol en büyük korkum motora binememek sol ayakta en faal ayak motorda vitesti ayaklıktı hay şansıma benim.daha önce böyle sorunlar yaşayan oldumu merak ettim ayak düzelirmi acaba bizim motorların vitesleride zaten sert ve sorunlu satıp vitessiz bir scooter mı denesem acaba
Gecmis olsun. ..
-
14 Mart 2014, 01:46
#20867
logaritma adlı üyeden alıntı
cc yükseltmek piston segman falan değil zaten olay.. o kadar abartmamak lazım
mesela K&N firması gv için kutu içi yada kutu dışı özel performans hava filtresi özel performsn yağ filtresi falan yapmış olabilir başka bir firma gv'ye özel performans egzos yapmış olabilir mesela enjektör değişimi ile verim arttrımı elde edilebilinir yada karbiratörlülerde karbiratör değişimi ile falan
tigerlara yapılıyordu dişli değişimi ile son sürat ve performansda belirgin artış oluyordu bu tip şeylerden bahsediyorum..
tabi bunu parça parça değilde belki bir firma komple organize paket şekilde yapmış satıyor falan olabilir diye dedim honda yamahalarda var mesela..
Gv baya dünya genelindede iyi sattı çünkü ama hiç bir firmanın butür işlere girmemesi beni şaşırttı adamlar pcx lere bile performans kit üretiyorlar acaba dedim varda türkiyeden mi talep yok yada çok pahalıda bulaşanmı olmadı..
Selamlar,
Dostum bana sorarsan gv ye bu tarz şeylere gerek yok.Güç isteyen olursa cruisere binmesin bence
600 F vardı 2 ay kullandım tekrar gv ye dönüyorum. 600 F çok güçlü makine evet ama bununda yakıt gibi etkeni var.
Haftada 1 binmeme rağmen aylık aldığım yakıt gv nin 2 katıydı.Ve bundan ötürü sattım.Motosiklet zevk işi belki evet ama hergün binmek varken neden haftada 1 bineyim ?
Dişli değişmi de bu sefer tork hız oranını değiştiriyor.Mct den de hatırlıyorum seni zaten orada da yapmıştık bunu.Gv de dişli küçülterek ne kadar top speed etken edebilecekki. Zaten gv klasmanına göre güçlü değil mi
Neyse konuyu da dağıtmadan, Bence çok gerekli değil gv yi performans vb şeylerle bozmak gereksiz olur kanımca.Sonuç itibariyle bir cruiser çünkü
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
14 Mart 2014, 02:28
#20868
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
Selamlar,
Dostum bana sorarsan gv ye bu tarz şeylere gerek yok.Güç isteyen olursa cruisere binmesin bence
600 F vardı 2 ay kullandım tekrar gv ye dönüyorum. 600 F çok güçlü makine evet ama bununda yakıt gibi etkeni var.
Haftada 1 binmeme rağmen aylık aldığım yakıt gv nin 2 katıydı.Ve bundan ötürü sattım.Motosiklet zevk işi belki evet ama hergün binmek varken neden haftada 1 bineyim ?
Dişli değişmi de bu sefer tork hız oranını değiştiriyor.Mct den de hatırlıyorum seni zaten orada da yapmıştık bunu.Gv de dişli küçülterek ne kadar top speed etken edebilecekki. Zaten gv klasmanına göre güçlü değil mi
Neyse konuyu da dağıtmadan, Bence çok gerekli değil gv yi performans vb şeylerle bozmak gereksiz olur kanımca.Sonuç itibariyle bir cruiser çünkü
daha hiç denemedim ama gv 5. viteste redlineyi görebiliyormu? dişli oranları falan var işin içinde ama ne kadar değiştirebilirlerki gtr 170 yaparken gv 140-150? bilgin varmı abi
-
14 Mart 2014, 03:05
#20869
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
daha hiç denemedim ama gv 5. viteste redlineyi görebiliyormu? dişli oranları falan var işin içinde ama ne kadar değiştirebilirlerki gtr 170 yaparken gv 140-150? bilgin varmı abi
5. viteste redline görmek neredeyse imkansız..Yeri geldi ben makinenin limitlerini de zorladım..Dişli olayı benimde aklıma gelmişti Mondial mct den kalma ama gerek yok denildiği için de uğraşmadım.Bizim arka dişli 42 idi sanırım tam hatırlamıyorum..Onu bir seri düşürürsen şayet son hız az bişi artar ama makinenin torku da düşer..
gv forumunda çoook eski sayfalarda bir foto vardı onu bulunca ekliyeceğim buraya..
Ayrıca gtr yapı itibariyle grenajlı kıyaslama yapmak saçma..En basiti 600 F ile bir 600 hornet aynı hıza hayatta çıkamaz..Airo dinamik yapıdan dolayı..Ve gtr ın o hızı görmesine pek ihtimal vermiyorum çünkü gps ölçümüne göre % 5 ila 10 sapma illaki olur
-
14 Mart 2014, 03:23
#20870
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
5. viteste redline görmek neredeyse imkansız..Yeri geldi ben makinenin limitlerini de zorladım..Dişli olayı benimde aklıma gelmişti Mondial mct den kalma ama gerek yok denildiği için de uğraşmadım.Bizim arka dişli 42 idi sanırım tam hatırlamıyorum..Onu bir seri düşürürsen şayet son hız az bişi artar ama makinenin torku da düşer..
gv forumunda çoook eski sayfalarda bir foto vardı onu bulunca ekliyeceğim buraya..
Ayrıca gtr yapı itibariyle grenajlı kıyaslama yapmak saçma..En basiti 600 F ile bir 600 hornet aynı hıza hayatta çıkamaz..Airo dinamik yapıdan dolayı..Ve gtr ın o hızı görmesine pek ihtimal vermiyorum çünkü gps ölçümüne göre % 5 ila 10 sapma illaki olur
anladım bende bi kere 140 gördüm daha devir vardı ama pek gidicek gibi durmuyodu belki 145 olurdu ama daha fazla değil
-
14 Mart 2014, 04:46
#20871
-
14 Mart 2014, 13:23
#20872
kimseni cruiserda amacı yarışmak değil ama zorda kalınırsa uzun yolda bilhassa otobüs kamyon geçerken faydalı olabilir. zaten amaç çok yakma değil.. yani 250cc lik makineden perfromans alıyım diye 600 lük makine gibi yakmaya başlarsa o performansında bir anlamı kalmaz.
Doğru modifikasyonla aslında perfromansı arttırıp yakıtı sabit tutabilirsiniz yada yakıtta dahada ekonomi sağlaya bilirsiniz..
şimdi bakındım yalnız kitler varmış düşündüğüm gibi demek türkiyede talep görmüyor..
K&N firmasının kutu içi ve yağ filtresi var..
kitlerde var hatta stage 1 stage 2 diye satılıyor.. http://www.ebay.com/itm/Hyosung-GV25...item3cd8b5e3f9
Chip tunning box da varmış http://www.amazon.com/dp/B0078C16L0/?tag=rezim1-20
koririders forumunda Larry Cook jet kitleri fena değil diye yazmışlar http://www.asianiron.com/performance...-kit-for-gv250
custom şinorkel uygulamaları falan yapanda olmuş intake kit olarak..
Sanırım güzel doğru bir egzos uygulaması, jet kit,kutu içi performans yada kutu dışı filtre ile sanırım alınıcabilicek en güzel verim ve yakıttada en iyi verim alınabilinir.
-
14 Mart 2014, 13:44
#20873
logaritma adlı üyeden alıntı
kimseni cruiserda amacı yarışmak değil ama zorda kalınırsa uzun yolda bilhassa otobüs kamyon geçerken faydalı olabilir. zaten amaç çok yakma değil.. yani 250cc lik makineden perfromans alıyım diye 600 lük makine gibi yakmaya başlarsa o performansında bir anlamı kalmaz.
Doğru modifikasyonla aslında perfromansı arttırıp yakıtı sabit tutabilirsiniz yada yakıtta dahada ekonomi sağlaya bilirsiniz..
şimdi bakındım yalnız kitler varmış düşündüğüm gibi demek türkiyede talep görmüyor..
K&N firmasının kutu içi ve yağ filtresi var..
kitlerde var hatta stage 1 stage 2 diye satılıyor..
http://www.ebay.com/itm/Hyosung-GV25...item3cd8b5e3f9
Chip tunning box da varmış
http://www.amazon.com/dp/B0078C16L0/?tag=rezim1-20
koririders forumunda Larry Cook jet kitleri fena değil diye yazmışlar
http://www.asianiron.com/performance...-kit-for-gv250
custom şinorkel uygulamaları falan yapanda olmuş intake kit olarak..
Sanırım güzel doğru bir egzos uygulaması, jet kit,kutu içi performans yada kutu dışı filtre ile sanırım alınıcabilicek en güzel verim ve yakıttada en iyi verim alınabilinir.
Bu arada bu kitler enjeksiyonlu modellere uymuyor; kullanılmamasında onun da etkisi vardır. 2. el alanlar genelde geçiş motoru olarak görebiliyor ekstra masrafa gerek görmüyorlar, sıfır alanlara da uymuyor zaten.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
14 Mart 2014, 14:18
#20874
evet jet kitin karbüratörlü modele faydası olur.. enjeksiyonlu model için olanı varmı bilmiyorum..fazla bakmadım ama kori ridersda epey şeyler yapmışlar orda amerikalılarda var bolcana bir şeyler yapıyorlar eğer alırsam gv daha detaylı dalarım bu işlere şimdi üstten bakınıyorum üstün körü..
-
16 Mart 2014, 18:03
#20875
Merhabalar, bende gv 250 almayı düşünüyorum sıfırmı ikinci elmi almak mantıklı? bazılarının arasında çok fark yok yani yüksek modeller nerdeyse sıfırla aynı fiyat, düşük modeldede temiz bulmak zor gibi, birde karbüratör enjeksiyon konusu var hangisini tavsiye edersiniz? kullananlar yardımcı olursa sevinirim.
-
16 Mart 2014, 19:10
#20876
enjektör püskürtmeli sistemdir neticede ecu nun yani beynin daha istikrarlı yakıt yollıycağı aşikar enjeksiyonda.. karbüratör de bilindik eski sistemdir bakımı tamiri v.b kolaydır masrafı az olur.. enjektör tıkansa v.b olsa şimdi masraflı olur
250cc olduğu için enjeksiyonlu ile karbiratörlü arasında çokda ciddi bir yakıt farkı olucağını sanmıyorum.
ben teknik olarak yazdım ama gv sürenler daha tecrübelidir bu konularda.
-
17 Mart 2014, 13:39
#20877
logaritma adlı üyeden alıntı
enjektör püskürtmeli sistemdir neticede ecu nun yani beynin daha istikrarlı yakıt yollıycağı aşikar enjeksiyonda.. karbüratör de bilindik eski sistemdir bakımı tamiri v.b kolaydır masrafı az olur.. enjektör tıkansa v.b olsa şimdi masraflı olur
250cc olduğu için enjeksiyonlu ile karbiratörlü arasında çokda ciddi bir yakıt farkı olucağını sanmıyorum.
ben teknik olarak yazdım ama gv sürenler daha tecrübelidir bu konularda.
2012 Model enjektörü kullanıyorum 10 litre benzin ile şehir içi ve çevre yolu karışık kullanımda (ortalama 80-90km ile)yaklaşık 250-300 km arasında yol yapabiliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------
tall adlı üyeden alıntı
Merhabalar, bende gv 250 almayı düşünüyorum sıfırmı ikinci elmi almak mantıklı? bazılarının arasında çok fark yok yani yüksek modeller nerdeyse sıfırla aynı fiyat, düşük modeldede temiz bulmak zor gibi, birde karbüratör enjeksiyon konusu var hangisini tavsiye edersiniz? kullananlar yardımcı olursa sevinirim.
İkinci ellerde genellikle makineye eklenen aksesuarlar toplamda 1.000'yi geçebiliyor. O nedenle sıfırına yakın paralar çıkıyor. Sıfır aldığında da en azından sisibar, çanta, motor koruma demiri ihtiyacın olacak ayrıca keyfe keder diğer aksesuarlar.
-
17 Mart 2014, 21:59
#20878
Aranıza 2012 Gv 250 ile yeni katıldım. Selamlar...
-
17 Mart 2014, 22:05
#20879
GTaylan adlı üyeden alıntı
Aranıza 2012 Gv 250 ile yeni katıldım. Selamlar...
Hayırlısı olsun.Tekerin düz bassın
Kazasız belasız sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------
Gv250 2012 efi'lerde rolanti deviri ne olmalıdır. Motor başladığında devir saati 2.000'de motor ısınınca 1.500'lere düşüyor. Bu değer normal mi?
-
17 Mart 2014, 22:11
#20880
Küçükyalıda ikamet ediyorum. Yakınlarda tavsiye edebileceğiniz bir usta var mı? Yağ deşimi, arka fren balatası ve zincir değiştirmem gerekiyor. Tecrübe ettiğiniz tahmini bir fiyat çıkarabilirmisiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------
Çok teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler