Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #20521
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    servise geldim lastik taktırmaya, arka lastik mc7 140 90 sava. adam bunlar tubeless degil diye tutturdu. beni mi yiyor ki?
    hyo kenan bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #20522
    hyo kenan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    ramzeyQm250, GV250, cbf1000
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    servise geldim lastik taktırmaya, arka lastik mc7 140 90 sava. adam bunlar tubeless degil diye tutturdu. beni mi yiyor ki?
    Benim aldığım lastiklerden aldın dimi kardeşim? Openo'dan

  3. #20523
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    Cevap veren arkadaşlara özellikle teşekkür ediyorum. Peki artçı için rahatlık nasıldır?

  4. #20524
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    MOTOR ALMAK İSTEYEN Arkadaşlar gv250 2007 model 28000 de siyah gri renkli motorumuz satılıktır.Motor arkadaşımızın sahibinden com.a koymadan burda ilan ediyorum yabancıya gitmesin ilgilenen arkadaşlarım arayabilirler 5322124353.Motor HAREM GARAJ da görülebilir.

  5. #20525
    ÇAYAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2012
    Arkadaşlar, an itibariyle sahibinden.com sitesine GV250 motosikletimin ilanını verdim. Sanırım bir süre sonra onaylanıp yayına girecektir. Bu site benim motosikletimi almamda çok faydalı olmuştu. Bunun için forumun tüm üyelerine tekrar teşekkür ediyorum. Ha unutmadan aşağıda ilan metninde de görebilirsiniz, sürüş güvenliği ekipmanlarımı da satılığa çıkaracağım. Aşağıda ekipmanların bir listesi var. İhtiyaç duyduğunuz ekipmanlar varsa özelden veya facebook sayfasından mesaj atarsanız veya sahibinden.com'daki telefon numarasından ararsanız uygun fiyata size de verebilirim. Gerçekten çok temizler ve halen her birinin garantisi devam etmektedir. Ayrıca motosiklet arayan tanıdıklarınız var ise, benim ilanı önerebilirsiniz. Gerçekten çok iyi bakımlı bir motosiklet. Alan kişi kesinlikle performansın yanı sıra temizlik bakımından da çok memnun kalacaktır. Sağlıcakla kalın...

    Gazetelere konu olmak korkusunu yaşayarak vermiş olduğum ilanın metni ise şöyle -->

    Mesleğim icabı (akademisyen) uzun süreli yurtdışına gitmeyi planladığım için motosikletimi satıyorum. Merak edebileceğinizi düşündüğüm hususları aşağıda mümkün olduğunca ayrıntılı şekilde belirtmeye çalışacağım.

    Model ve KM Bilgisi: Motosikletim, 2012 model olup trafiğe çıkış tarihi 16.01.2013'tür. Şu an için 6200 km.dedir ancak bu sayı günlük olarak ortalama 5 km. şeklinde işe gidiş-geliş sebebiyle artmaktadır.

    Aksesuar ve Bakım Ekipmanları: Üzerinde sissy bar, koruma demiri ve Armode Ar-750 yan çantalar mevcut olup, motosiklet bu aksesuarlar ile birlikte verilecektir. Ayrıca hırsızlığa önlem için almış olduğum zincirli motosiklet kilidini ve açık havada muhafaza etmek durumunda kaldığım zamanlar için almış olduğum su geçirmez motosiklet brandasını da alıcıya ücretsiz vereceğim. Bütün bunlara ek olarak, yan çantaların içerisinde bulunan Castrol Zincir Yağını, olası lastik patlamasında yolda kalmamak için aldığım Stac Italy lastik tamir edici spreyini, paslanma ve ince yağlamalar için her motorcunun vazgeçilmezi olan WD-40 Spreyini, ithal zincir temizleme spreyini, boya ve plastik aksamları yıkamak, parlatmak, korumak için kullanabileceğiniz yardımcı araç-gereçleri de motosikletimin yeni sahibine hediye olarak vereceğim. Sanırım bu yukarıdaki liste bile GV250'ime ne derece psikopat mertebesinde özenle baktığım hakkında size samimi bir fikir verebilecektir. Halen motosikletin üzerinde fabrika tesliminden kalma muşambaların sökülmemiş olduğu yerler bile vardır

    Alıcılara Yönelik Bilgilendirme Notu: Ahlaklı ve dürüst alıcıları tenzih ederek şunu belirtmek istiyorum: "Bu herif nasıl olsa yurtdışına gidecek, el mahkum satmak zorunda" şeklinde düşünen veya "pazarlık sünnettir" deyip karşı tarafı ahmak yerine koymayı kurnazlık bilen alıcılardan rica ederim ki benimle iletişime geçmesinler.

    İletişim Notu: Son olarak mesleğim gereği yoğun bir tempoda çalışmaktayım ve kimi zamanlar uygun olmadığımda telefonlara yanıt veremeyebiliyorum. Bu nedenle, eğer aradığınız zaman telefonu meşgule alırsam veya çaldığı halde açmaz isem, sizden ricam bir mesaj (sms) ile GV250 için aradığınızı bana bildirirseniz size ilk fırsatta geri dönüş yapacağımdır.

    Diğer Hususlar:

    NOT-1:
    İl dışından alıcılar için tavsiyem, eğer motosikleti sürerek geldikleri yere geri dönmeyi düşünmüyorlarsa, benim de motosikleti ilk aldığım zamanda yaptığım gibi otobüsün bagaj kısmında çok rahat ve tamamen gönül rahatlığıyla beraberlerinde götürebilirler. Dediğim gibi bende motosikleti İzmir'den alıp Konya'ya otobüsün bagajında getirmiştim ve muhtemel alıcıların kafasında oluşabilecek "acabaların" hepsi bende de bulunmaktaydı. Ancak tecrübeyle sabittir ki motosiklet otobüsün bagajında dünyanın öbür ucuna dahi en ufak bir sıkıntıyla karşılaşmadan güvenli ve sağlıklı biçimde götürülebilmektedir.

    NOT-2: Güvenli sürüş ekipmanları (kask, mont, eldiven, dizlik, sırt koruma) almayı düşünen alıcılar var ise görüşmemiz esnasında ilgilendikleri ekipmanları da bana söyleyebilirler. Onları da sahibinden.com sitesinde ilana çıkaracağım ama alıcı talep ederse önceliği kendisine verebilirim. Düşünenler açısından elimde bulunan ekipmanlarımı ve şu an piyasadaki satış fiyatlarını aşağıya not olarak düşüyorum. Kendi satış fiyatım ise sahibinden.com'da her bir ekipman için ayrı ayrı vereceğim ilanlarda yazdığım fiyatlar olacaktır. Komple tüm ekipmanların tek seferde alınmak istenmesi durumunda bir miktar indirime gidebilirim.

    AGV K3 Kask (M ve L bedenleri): Sharp güvenlik testlerinden 5 yıldız almış enfes bir kasktır. L bedeni benim kullandığım, öteki M bedeni ise eşimin kullandığıdır. M beden olanı neredeyse hiç kullanılmamış gibidir. Her iki kaskında kılıfları mevcuttur. Piyasada bulabileceğiniz en düşük fiyat 165 eurodur.

    Dainese G.Air Flux Ceket: Omuz ve dirsek bölmelerinde çıkarılabilir güvenlik ekipmanları bulunan ve kış haricinde sonbahar, ilkbahar ve yaz aylarında rahatlıkla tüm ihtiyacınızı karşılayacak üst düzey kalitede bir monttur. Piyasada bulabileceğiniz en düşük fiyat 190 eurodur.

    Dainese Shield Air G2 Sırt Koruma: Montunuzun arkasında bulunan göze yerleştirilen ve olası kaza durumlarında belinizi bütünüyle koruyarak omiriliğinizin hasar görmesini engelleyerek sizi hayata tutunduran çok önemli bir korumadır. Piyasada bulabileceğiniz en düşük fiyat 75 eurodur.

    Dainese Knee V Diz Koruma: Türkiye koşullarında alabileceğiniz en kaliteli ve güvenli dizlik olduğunu düşünüyorum. Sürüş mesafelerim nispeten kısa olduğu için çok az kullanılmış durumda. İster pantolonun üstünden, isterse de altından rahatlıkla takabiliyorsunuz ve sürüş anında sadece dizinizi değil ayakbileğinizden dizinize kadar tüm kaval kemiğinizin koruma altında olduğunu hissediyorsunuz. Piyasada bulabileceğiniz en düşük fiyat 55 eurodur.

    Dainese Ricochet Yazlık Deri Eldiven: Tek kelimeyle alınabilecek en kaliteli deri eldivenlerden biridir. Deri olmasına karşın elimin bir kere bile terlediğini görmedim. Emin olunuz o olmadan motosiklete binmek içimden bile gelmiyor. Hem güvenlik bakımından inanılmaz kaliteli, hem sürüş kontrolümü farkedilir düzeyde arttırıyor, hem de gerçekten çok şık... Piyasada bulabileceğiniz en düşük fiyat 100 eurodur.

    Oldukça uzun uzun yazdım sanırım. Olsun; vakti zamanında bende bu siteden çok fiyat araştırması yapmıştım ve o zaman ilgilendiğim şeyler hakkında 1-2 kelimelik açıklamalar yaparak güven vermeyen satıcılardan illallah etmiştim. Bu bakımdan uzun olmasına karşın kafanıza takılabilecek sorulara yanıt bulabileceğiniz samimi bir ilan oldu. Alacak kişiye şimdiden hayırlı, uğurlu olsun...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0169480/detay/
    Liberté, Égalité, Fraternité...

  6. #20526
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı hyo kenan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim aldığım lastiklerden aldın dimi kardeşim? Openo'dan
    Ordan aldım lastikleri MC7 model lastik işte:

    Sava MC7 140/90-15 70 R Rear TL M/C sayi: 1 x 135 TRY
    Sava MC7 110/90-16 59 P Front/Rear TT M/C sayi: 1 x 95 TRY

    TL olunca tubeless, TT olunca da tüplü mü oluyor ne oluyor? Ne dertmiş. Adama arkadaş tavsiyesiyle gittim bi memnuniyetsiz yok bunlara niye bu kadar para verdin on kat iyisini alırdın bilmemne. Son iç lastikli taktı neyse de ondan sonra da egzosa da söyleniyor amma uzun yapmışlar egzosu ne gerek varsa diye. En son hala söyleniyordu dedim kalitelileri 1000 lira filan. Çok pahalıymış 230 ne tipler var usta diye.

    Ben yanlış bi lastik mi aldım ya da iç lastikle mi takılıyor da bunlar mı haberim yok şüpheye düştüm adamla da tartıştım gerçi de takıldı iç lastikli filan fazladan da elli iteledi lastikleri alıp çıkıp uğraşmak da yemedi. Neyse güzel şimdilik 130a kadar çıktım düz yolda, titreşim kalmadı hemen hemen önde arkada, fred çakmaktaşlıktan kurtuldum heralde.
    hyo kenan bunu beğendi.

  7. #20527
    hyo kenan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    ramzeyQm250, GV250, cbf1000
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ordan aldım lastikleri MC7 model lastik işte:

    Sava MC7 140/90-15 70 R Rear TL M/C sayi: 1 x 135 TRY
    Sava MC7 110/90-16 59 P Front/Rear TT M/C sayi: 1 x 95 TRY

    TL olunca tubeless, TT olunca da tüplü mü oluyor ne oluyor? Ne dertmiş. Adama arkadaş tavsiyesiyle gittim bi memnuniyetsiz yok bunlara niye bu kadar para verdin on kat iyisini alırdın bilmemne. Son iç lastikli taktı neyse de ondan sonra da egzosa da söyleniyor amma uzun yapmışlar egzosu ne gerek varsa diye. En son hala söyleniyordu dedim kalitelileri 1000 lira filan. Çok pahalıymış 230 ne tipler var usta diye.

    Ben yanlış bi lastik mi aldım ya da iç lastikle mi takılıyor da bunlar mı haberim yok şüpheye düştüm adamla da tartıştım gerçi de takıldı iç lastikli filan fazladan da elli iteledi lastikleri alıp çıkıp uğraşmak da yemedi. Neyse güzel şimdilik 130a kadar çıktım düz yolda, titreşim kalmadı hemen hemen önde arkada, fred çakmaktaşlıktan kurtuldum heralde.
    Kardeşim hayırlı uğurlu olsun.tekerin düz bazsın valla ben aldım taktım hiç iç lastikle filan uğraşmadık.yalnız ön lastik biraz kapanıktı benim lastikçide iç lastik varmış koyduk içine bastık havayı arka lastiği takana kadar öyle kaldı.arka lastiğin işi bitince önü taktık bide ben resimlerde görmüşsündür beyaz yanak taktım ona rağmen havayı basınca cuk die oturdu süperde oldu geçen baktım hava kaçırma filan yok sapa sağlam duruyo garajda uyuyo
    lycantrophic bunu beğendi.

  8. #20528
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Benim anladığım arka tubeless (TL) ön taraf iç lastikli (TT), neyse artık. Yarı yarıya tutturmuş adam olan oldu, iç lastikli kullanacağım ikisini de. Senin de düz bazsın. Almayı düşünenleri de uyarmış olalım. Bence gayet güzel bi motor bloğundan titreşim oluyor az bişey, daha önceden ön arka bariz titreşim yapıyordu biraz yüksek hızlarda. Tutturmuşlar michellin metzeler bilmemne. Sloven markalarını da koruyalım kollayalım.
    hyo kenan bunu beğendi.

  9. #20529
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic , honda msx 125 , planet 2
    Peki hangisini tavsiye edersiniz. ...
    İc lastikli olanimi tubles olanimi. ...

  10. #20530
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı blackarca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki hangisini tavsiye edersiniz. ...
    İc lastikli olanimi tubles olanimi. ...
    ben tubeless tavsiye ederim abi iç lastik olur olmadık yerde patlar kalırsın tubeless en azından çivi falan girdiği zaman yavaş yavaş iniyorda tamirciye kadar gidip fitil attırabiliyorsun..

    gerçi lastikler shinkoysa zaten taş gibi olduğundan çivi falan girmez
    lycantrophic, hyo kenan ve blackarca bunu beğendiler.

  11. #20531
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Shinkoları çıkarınca bir garipsedim motoru. Titreşim azaldı huylandım.
    blackarca bunu beğendi.

  12. #20532
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı blackarca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki hangisini tavsiye edersiniz. ...
    İc lastikli olanimi tubles olanimi. ...
    iç lastikliler genelde tel jantlı motosikletlerde olur..
    blackarca bunu beğendi.

  13. #20533
    hyo kenan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    ramzeyQm250, GV250, cbf1000
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim anladığım arka tubeless (TL) ön taraf iç lastikli (TT), neyse artık. Yarı yarıya tutturmuş adam olan oldu, iç lastikli kullanacağım ikisini de. Senin de düz bazsın. Almayı düşünenleri de uyarmış olalım. Bence gayet güzel bi motor bloğundan titreşim oluyor az bişey, daha önceden ön arka bariz titreşim yapıyordu biraz yüksek hızlarda. Tutturmuşlar michellin metzeler bilmemne. Sloven markalarını da koruyalım kollayalım.
    Valla ben önüde arkayıda sorunsuz taktırdım ama TL ve TT olayına garaja inince bakıcam.gerçi öyleyse bile ben şamyelsiz taktım zaten

  14. #20534
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ordan aldım lastikleri MC7 model lastik işte:

    Sava MC7 140/90-15 70 R Rear TL M/C sayi: 1 x 135 TRY
    Sava MC7 110/90-16 59 P Front/Rear TT M/C sayi: 1 x 95 TRY

    TL olunca tubeless, TT olunca da tüplü mü oluyor ne oluyor? Ne dertmiş. Adama arkadaş tavsiyesiyle gittim bi memnuniyetsiz yok bunlara niye bu kadar para verdin on kat iyisini alırdın bilmemne. Son iç lastikli taktı neyse de ondan sonra da egzosa da söyleniyor amma uzun yapmışlar egzosu ne gerek varsa diye. En son hala söyleniyordu dedim kalitelileri 1000 lira filan. Çok pahalıymış 230 ne tipler var usta diye.

    Ben yanlış bi lastik mi aldım ya da iç lastikle mi takılıyor da bunlar mı haberim yok şüpheye düştüm adamla da tartıştım gerçi de takıldı iç lastikli filan fazladan da elli iteledi lastikleri alıp çıkıp uğraşmak da yemedi. Neyse güzel şimdilik 130a kadar çıktım düz yolda, titreşim kalmadı hemen hemen önde arkada, fred çakmaktaşlıktan kurtuldum heralde.
    Yukarıda yazdığın bilgileri firmanın web sitesinden aldın sanıyorum. Orada yazılan bilgilerde yanlışlık var, kendileri de bunu söylemişti yani lastiklerin ikisi de TL (tubeless) kullanıma kesinlikle uygun ve lastiklerin üzerinde de bu yazıyor. En kısa zamanda o usta diye geçinen adamın taktığı şambrelleri lastiğinden söktür. Hem arka lastiğin şambrelli kullanıma uygun bir profilde değil (ön lastik her iki tip için de uygun) hem de şambrelli kullanımda lastiğin patladığında lastiğin bir anda tamamen iner (tehlike oluşturur) ve tamiri için lastiğin tamamen sökülmesi gerekir. Tubeless lastiklerde ise lastik patladığında (eğer yarılmadıysa) en kötü durumda bile en yakın tamirciye/benzinciye ulaşana kadar motoru sürebileceğin kadar lastiğin inmez (hatta 1-2 günde bir şişirerek öyle bile kullanabilirsin bir süreliğine) hem de tamir etmek için lastiği sökmene, sökecek yer aramana gerek kalmaz, herhangi bir benzincide / oto lastik tamircisinde 1-2 dakika içinde fitille tamir ettirebilir hatta tamir spreyiyle bile yola devem edebilirsin.

  15. #20535
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yukarıda yazdığın bilgileri firmanın web sitesinden aldın sanıyorum. Orada yazılan bilgilerde yanlışlık var, kendileri de bunu söylemişti yani lastiklerin ikisi de TL (tubeless) kullanıma kesinlikle uygun ve lastiklerin üzerinde de bu yazıyor. En kısa zamanda o usta diye geçinen adamın taktığı şambrelleri lastiğinden söktür. Hem arka lastiğin şambrelli kullanıma uygun bir profilde değil (ön lastik her iki tip için de uygun) hem de şambrelli kullanımda lastiğin patladığında lastiğin bir anda tamamen iner (tehlike oluşturur) ve tamiri için lastiğin tamamen sökülmesi gerekir. Tubeless lastiklerde ise lastik patladığında (eğer yarılmadıysa) en kötü durumda bile en yakın tamirciye/benzinciye ulaşana kadar motoru sürebileceğin kadar lastiğin inmez (hatta 1-2 günde bir şişirerek öyle bile kullanabilirsin bir süreliğine) hem de tamir etmek için lastiği sökmene, sökecek yer aramana gerek kalmaz, herhangi bir benzincide / oto lastik tamircisinde 1-2 dakika içinde fitille tamir ettirebilir hatta tamir spreyiyle bile yola devem edebilirsin.
    Evet slteden aldim bilgileri. Arkadas tavsiyesine uyunca iste sacma sapan adama denk geldim. Tutturdu herif tubeless degil diye. Tamir olayini biliyorum hem çok istemeden taktırdım, çıkmayı düşünmüştüm de lastikleri tekrar yüklenip başka bir yere gitmek çok işime gelmemişti, bi de ic lastige fazladan para aldi herif. Baska bi yerde cikarttırp atayim suratina.

    Lastiklerin üzerinde yazı görememiştim o yüzden de şüpheye düştüm. TL ya da TT diye mi yazıyor? Üzerine yapıştırdıkları kağıtta da TL/TT yazıyordu iyice kafam karışmıştı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------

    Bir de yabancı sitelerde 110/90/16 59p olan sava lastik Tubed diyor. Arkasının tubeless olduğu garanti ama ön lastik kafamı karıştırdı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------

    Bir soru daha, bu arka lastik iç lastiği teker inmeden çıkar değil mi? Motosiklete yazık. Saçma sapan adamlarla uğraşıyoruz usta diye. Teker inmeyecekse lastikçide çıkarttırayım iç lastiği. Ufak şehirlerde daha bir sıkıntı bu ustalar bir havalardalar karşı dağları ben yarattım der gibi bi halttan anladıkları da yok.

  16. #20536
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet slteden aldim bilgileri. Arkadas tavsiyesine uyunca iste sacma sapan adama denk geldim. Tutturdu herif tubeless degil diye. Tamir olayini biliyorum hem çok istemeden taktırdım, çıkmayı düşünmüştüm de lastikleri tekrar yüklenip başka bir yere gitmek çok işime gelmemişti, bi de ic lastige fazladan para aldi herif. Baska bi yerde cikarttırp atayim suratina.

    Lastiklerin üzerinde yazı görememiştim o yüzden de şüpheye düştüm. TL ya da TT diye mi yazıyor? Üzerine yapıştırdıkları kağıtta da TL/TT yazıyordu iyice kafam karışmıştı.

    Bir de yabancı sitelerde 110/90/16 59p olan sava lastik Tubed diyor. Arkasının tubeless olduğu garanti ama ön lastik kafamı karıştırdı.

    Bir soru daha, bu arka lastik iç lastiği teker inmeden çıkar değil mi? Motosiklete yazık. Saçma sapan adamlarla uğraşıyoruz usta diye. Teker inmeyecekse lastikçide çıkarttırayım iç lastiği. Ufak şehirlerde daha bir sıkıntı bu ustalar bir havalardalar karşı dağları ben yarattım der gibi bi halttan anladıkları da yok.
    Yabancı sitelere ya da başka birisinin söylediğine bakmana gerek yok zaten dediğim gibi lastiklerin üzerinde yazıyor. Arka lastiğinde sadece TL yazar yani sadece tubeless kullanım için, ön lastiğinde ise TT/TL yazar yani her iki şekilde kullanım için de uygun demek. Arka ya da ön lastikteki şambreli çıkartmak için lastiği tamamen sökmek zorundasın maalesef.
    lycantrophic bunu beğendi.

  17. #20537
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet slteden aldim bilgileri. Arkadas tavsiyesine uyunca iste sacma sapan adama denk geldim. Tutturdu herif tubeless degil diye. Tamir olayini biliyorum hem çok istemeden taktırdım, çıkmayı düşünmüştüm de lastikleri tekrar yüklenip başka bir yere gitmek çok işime gelmemişti, bi de ic lastige fazladan para aldi herif. Baska bi yerde cikarttırp atayim suratina.
    lastiği tubeless yapınca o ileri zekalı tamirciye bu uğrayında gösterin bişeyler öğrensin...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------

    şu tatile girelim artık, motoru temizliycem. bu aralar bütün gündemim motorun temizliği motor bloğunu, altını tüm boyalı kısımları temizleyip cilalayacam ve 2 gün sürücek sıfır gidi yapıcam motoru
    hyo kenan bunu beğendi.

  18. #20538
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastiği tubeless yapınca o ileri zekalı tamirciye bu uğrayında gösterin bişeyler öğrensin...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------

    şu tatile girelim artık, motoru temizliycem. bu aralar bütün gündemim motorun temizliği motor bloğunu, altını tüm boyalı kısımları temizleyip cilalayacam ve 2 gün sürücek sıfır gidi yapıcam motoru
    LAstiklerin ikisinde de TT/TL yazıyor. Tamam, çıkarttıracağım iç lastikleri, sonra gider herife al lazım olur diye getirdim diye bırakacağım. Baştan belliydi zaten tavırlardan da söylenmeye başladı görür görmez, bir artistikler bir havalar... motoru alıp gideydim o kadar oraya şartlanmayıp. Ders oldu. Saçma sapan motosiklet ustası diye kasım kasım kasılıp bi halttan anlamayan bisikletçi bozuntuları işte.
    hyo kenan bunu beğendi.

  19. #20539

    Üyelik
    09 Haziran 2013
    Şehir
    İSTANbul
    Motosikleti
    NAKED
    givi ön siperlik ve bağlantı aparatı gv250 ye uyar mı

  20. #20540
    segsegseg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2013
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    Arkadaşlar İyi aksamlar.Gv 250 için hangi marka ve ölcülerde branda kullanıyorsunuz?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler