Lastiğin geniş olması estetik olarak pek fark yaratmıyor çünkü arka çamurluklarımız fazlasıyla yere yakın lastik fazla görünmüyor zaten.
Lastiğin genişlemesi yakıt tüketimine ve janta olan uygunluğuna göre viraj kabiliyetine bile etki edebilir ama bu kadar küçük bir artışla kayda değer bir değişiklik olmaz.
Rafta beklediği süre kullanım süresinden bağımsızdır.
arkadaşlar lastiklerim geldi demiştim.resimlerini çektim ve sizlerle paylaşıyorum ankaranın ayazında takmak biraz zor oldu ama olsun bu arada eksoza naylon yapışmıştı onuda çıkardım süper oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------
ben bu resim yükleme işini pek beceremedim galiba fotolar tersten oldu
Cumartesi ben de gidip taktırayım. Shinko'dan sonra gözüme bi ilginç gözüktü, lastiğe benziyor cidden, kokusu filan da var buram buram.
Motoruna güzel bakmişsın çantalarda bir başka güzel hava vermiş..tekerin düz bassın kardeşim ..ancak lastik alırken mümkün olduğu kadar yeni üretim olmasına dikkat etmekte fayda var..malum sürekli lastik alıp taktırmak maliyet işi..Lastiklerin normal şartlarda ki raf ömrü Lastik markasına göre değişkenlik göstersede maksimum 4-5 yıl..ayrıca İstanbul da olanlar için Kadıköy Hasanpaşada ki Zen motoru tavsiye ederim michelin marka lastik takıyorlar ve kullananlar çok memnun..
Saol kardedeşim cümlemizin tekeri düz bassın.elimizden geldiği kadarıyla süsledik işte lastik firmasını arayıp konuştum en son tarih olarak bunlar vardı bende aldım beni bi iki sezon idare eder zaten.metzeler düşünüyodum ön arka 620tl fiyat aldık.hele ki bi yer 1000tl dedi şaka gibi sağolsun slayerrr arkadaşımız baya fikir verdi aldık taktık bakalım.hayırlısıyla bide havalar düzelseydi bi teste çıkıcam inşAllah.
Hayirli olsun guzel gunlerde kullan
620 TL m'?? Lanet olasi federaller. Ben alirken bu fiyata bulsam Metzeller alcaktim neyse saglik olsun.
Hocam o depo kilifini nerden buldun? yanlarindaki puskuller olmadan veya daha kisa sekilde satilan versiyonu var mi? Zahmet olmazsa bir kac fotosunu ceker misin kilifin.
LAstiklerin hayirli olsun kazasiz belasiz kullan
Saol kardeşim.daha iyisi senin olsun 620tl ama tarihi nedir bilmiyorum? Depo kılıfını istanbul motosaydan aldım kardeşim.çizilmeye karşı almıştım süperde oldu bayadırda kullanıyorum tavsiye ederim.fiyatıda uygun.resim çekip en kısa zamanda atarım.püskülleri standart die biliyorum ama sipariş ederken nasıl istediğini söylersin.irtibat numarasınıda veriyim ara istersen motosay yılmaz 0 (532) 574 05 77
tamamdir motosayi biliyorum ben de canta almistim gercekten guzel urunleri var fiyatlari da uygun. tesekkurler
Birebir uygun üretim yok bunda haklsın..Michelin olarak arka yı 150 lik takıyor önede city grip monte ediyorlar..aynı markanın takımı olmasa bile lastik kalitesi ve performansı noktasında maksimum avantajı elde ediyorlar..böylece gerek frenaj da gerekse virajda daha da avantajlı oluyor..kullananların yalancıcısıyım..
arkadaşlar bu gv 250lik ile daytona 350lık arasında nasıl bir tork farkı vardır ?.. gözüm regalde aklım gvde :D birde bu gv 250nin sıfırını kim satıyor abi kanuninin sitesinde yok...
Merhabalar sayın GV250 kullanıcıları, ben motoru seviyorum, motor almalıyım dediğimde ve ehliyet almaya karar verdiğimde aklımdaki ilk motor GV250 idi, daha sonra biraz daha atik bir şey olsun dedim CBR 250R dedim. Şimdide ama ben turlamayı severim, uzun yol yaparım, her haftasonu bir yere kaçarım dediğim için Inazumaya döndüm, vee son: madem rahatlık ve uzun yolda yormamasını istiyorsam neden GV250 almıyorum ki dedim.
Hem GV250 hemde Inazuma 250 kullananlar varsa öncelikle onların yorumlarını çok merak ediyorum. GV250 kullanıcıları motorlarından hep memnun gibi Uzun yolda nasıldır? Ne zaman yorar? Titreşim? Ne kadar yakar? Top speed ve tork keyif verici mi?
Muhtemelen inazuma daha ve cbr bariz sekilde daha dengelidir,konfor olarak Gv ve inazuma yakındır,titreşim olarak yuksek devirde yapar Gv,trafikte manevra olarak cbr den iyidir,performans olarak da vites-devir olayını cbr gibi kullanabiliyorsun.
Saglamlik olarak da fark yasamazsın ancak bazı ivir zivir parçalarda kalite iyi degil(buji pipoları,fren musuru,zincir muhafaza,plaka tutucu plastik gibi)
Uzun yolda ilk baslarda uyusmalar oluyor,alıştıktan sonra saatlerce kullanabiliyorsun uyusmadan
İvme olarak cok iyidir,cbr ile 120ye kadar cok yakın gittik,sonrasında fark açılmaya başlıyor ancak hizlica degil.son hız olarak 155 gördüm ama hiç güvenli degild,coook fazla rüzgar alıyordu
Yorumlarınız için teşekkürler Tüm sorularıma açıklık getirmiş, ikisini de bir şekilde bulup denemem lazım sanırım.
uzun yola gider yorulmaz.. benim rekorum şimdilik günde 9 saat yaz sıcağında banamısın demedi.
totonuzun durumuna göre 3-4 saatten sonra yormaya başlıyor.
titreşim rahatsızlık verecek derecede yok.. tek silindirli motorlara göre hiç yok.
benim motorum 2006 model karbratörlü 18 kuruş yakıyor(3.7 litre) 6-7 bin devir arası. basarsanız 4,5 litre falan yakar sanıyorum.
3 bin devirden sonra her viteste çekişi hissedebiliyorsunuz, 2. vitesle 1. vites arası diğer vitesler gibi değil, 3-4 bin devire gelip 2 ye attığınızda çok tatlı uzuyor
top speed 140 diyorlar ben daha denemedim yazın bi ara denerim
ne güzel anlatmıssın
benım bıle gıdıp bı tane daha alasım geldi
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)