Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Aralık 2013, 14:14
#20381
Dostum bu motoru tereddüt etmeden alabilirsin,250 olarak daha iyisi yok benim gördüğüm kadarıyla.saglamlik dersen ona da kesinlikle gv250 derim.uzun yolu cok seviyor 120-130 rahat gidiyor,110da uykunu getiriyor arabada gibisin
Yalniz bu makine ani hareketleri sevmiyor,debriyaji düzgün kullanıp ani hareketlerden kaçınırsan darbe almaz ve uzun ömürlü olur kesinlikle eminim,ki hangi arac olursa olsun yapmamak lazım zaten.bunun dısında lastikleri kuru asfalt seviyor,degistirilebirse iyi olur.önemsiz parçalarda kalite yuksek degil bilgin olsun ancak yolda bırakacak organlar cidden sağlam..
Bu arada genel bilgi olsun;buji pipoları çatlıyor bizim seride,garantiden değişiyor haberiniz olsun..
Reklamlar
-
23 Aralık 2013, 15:14
#20382
Levent E. adlı üyeden alıntı
Bu arada genel bilgi olsun;buji pipoları çatlıyor bizim seride,garantiden değişiyor haberiniz olsun..
Klasik Kanuni işte
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
23 Aralık 2013, 15:37
#20383
Bir Honda degil evet
-
23 Aralık 2013, 15:39
#20384
Levent E. adlı üyeden alıntı
Bir Honda degil evet
Sana daha iyileri Layık Abim ;)
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
23 Aralık 2013, 15:54
#20385
Nooldu islatamadik su hondayi?
-
23 Aralık 2013, 16:08
#20386
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
23 Aralık 2013, 22:43
#20387
arkadaşlar ben regal raptor-keeway-gv 250cc lıkler arasında karar veremiyorum.. başlangıç motorum olacak görüntü olarak hepsı bırbırıne yakın ancak regalın selesinin biraz daha alçakta olması hosuma gıdıyor.. gvninde deposunun genişliği hoşuma gidiyor ama selesini (sele diyorum bisiklet mantığıyla, yanlış değildir umarım:D) hiç sevmiyorum :D.. bu yerden yukseklikler ayarlanabilirmi klasik göbekli kel sakallı motorcuların kartal gıdon motorları vardırya boyle yayılıp surduklerı o tarz birşey istiyorum:D beni bir aydınlatır mısınız.. butce olarak 7.000 cash :D tabi görünüş dışında diğer kısımlarda önemli.. lütfen bildiklerinizi esirgemeyin saygılar..
Not: 0 almak istiyorum.. abi alıcam motoru içim rahat etmicek, bi sıkıntı cıkar bugun yarın diye :D
-
23 Aralık 2013, 23:49
#20388
chuckmak adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben regal raptor-keeway-gv 250cc lıkler arasında karar veremiyorum.. başlangıç motorum olacak görüntü olarak hepsı bırbırıne yakın ancak regalın selesinin biraz daha alçakta olması hosuma gıdıyor.. gvninde deposunun genişliği hoşuma gidiyor ama selesini (sele diyorum bisiklet mantığıyla, yanlış değildir umarım:D) hiç sevmiyorum :D.. bu yerden yukseklikler ayarlanabilirmi klasik göbekli kel sakallı motorcuların kartal gıdon motorları vardırya boyle yayılıp surduklerı o tarz birşey istiyorum:D beni bir aydınlatır mısınız.. butce olarak 7.000 cash :D tabi görünüş dışında diğer kısımlarda önemli.. lütfen bildiklerinizi esirgemeyin saygılar..
Not: 0 almak istiyorum.. abi alıcam motoru içim rahat etmicek, bi sıkıntı cıkar bugun yarın diye :D
Regal'in selesinin daha alçak olduğunu nereden çıkardın arkadaşımda regal 150 vardı ve o da daha alçak olduğunu söylüyordu yanyana getirdik ve gv'nin selesinin daha alçak olduğunu gördük.
Ayrıca şunu söyliyim ilk motor olarak gv alma tavsiye etmiyorum sonra kıymetini anlayamazsın önce regal veya gözüne hoş gelen başka bi motor al daha sonra gv al o zaman nasıl bi motor olduğunu daha iyi anlarsın.
-
24 Aralık 2013, 01:22
#20389
-
24 Aralık 2013, 18:14
#20390
kilitci adlı üyeden alıntı
Regal'in selesinin daha alçak olduğunu nereden çıkardın arkadaşımda regal 150 vardı ve o da daha alçak olduğunu söylüyordu yanyana getirdik ve gv'nin selesinin daha alçak olduğunu gördük.
Ayrıca şunu söyliyim ilk motor olarak gv alma tavsiye etmiyorum sonra kıymetini anlayamazsın önce regal veya gözüne hoş gelen başka bi motor al daha sonra gv al o zaman nasıl bi motor olduğunu daha iyi anlarsın.
daytona 250cc ya da 350cclıkle kıyasladınız mı ?.. Levent E. motorun gv250 ama regal diyorsun nedir bildiğin şey :D
-
24 Aralık 2013, 20:03
#20391
arkadaş sele demişte aklıma geldi şimdi..
hem sürücü hemde artçı selesine birkaç modifikasyon yaparsak oturuş pozusyonumu biraz daha geriye kaydırma şansım varmıdır acaba? mesela selenin ön tarafını biraz yüksek yaparız arkaya doğru oturmamı sağlar? koltuk kaplayan yerler uğraşırmı kalıbını yapmakla falan?
-
24 Aralık 2013, 21:21
#20392
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
arkadaş sele demişte aklıma geldi şimdi..
hem sürücü hemde artçı selesine birkaç modifikasyon yaparsak oturuş pozusyonumu biraz daha geriye kaydırma şansım varmıdır acaba? mesela selenin ön tarafını biraz yüksek yaparız arkaya doğru oturmamı sağlar? koltuk kaplayan yerler uğraşırmı kalıbını yapmakla falan?
var. topuksuz giy oğuz
-
24 Aralık 2013, 21:36
#20393
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
arkadaş sele demişte aklıma geldi şimdi..
hem sürücü hemde artçı selesine birkaç modifikasyon yaparsak oturuş pozusyonumu biraz daha geriye kaydırma şansım varmıdır acaba? mesela selenin ön tarafını biraz yüksek yaparız arkaya doğru oturmamı sağlar? koltuk kaplayan yerler uğraşırmı kalıbını yapmakla falan?
Selenin süngerini zımparalayıp alçaltan yerler var
-
24 Aralık 2013, 22:45
#20394
-
25 Aralık 2013, 00:40
#20395
Çakmak kardes bildigim sey regalin oturuş pozisyonunun cok daha iyi,daha havalı olduğu ve senin olaya bu acıdan baktığın
-
25 Aralık 2013, 01:08
#20396
aynen oturuş bicimi regalde daha iyi sanki, depoyla sele aynı hızada olmucak abi.. oturdum mu dik durucam one dogruda uzanmıcam arkaya dogruda yatmıcam.. dik rahat heybetli bir görüntü ve sürüş istiyorum :D gidondan arka tekere dogru %10 eğimli düşüş istiyorum :D
-
25 Aralık 2013, 13:23
#20397
O zaman şundan verelim
-
25 Aralık 2013, 19:55
#20398
Duruş kısmı gidonda değişiklikle halledilir ama ayaklar geride kalıyor,dizler fazla kırılıyor gvde.bazen klozette oturuyormuş gibi hissediyorum afedersin..
Yalniz sunu aklında bulundur dostum;performans,titreşim ya da kalite konusunda Gv cok daha üstündür,mantık gv'den yana bu konuda.
Hak verdigim kısmı ise easy rider ruhu regalde daha fazla,ancak motoru al karsına bir bak bakalım,motor kısmı sence goz dolduruyor mu?bence kutu gibi motor görsel olarak tatmin etmiyor..
Tabii oturuş olarak cok daha iyi,ben regal derim
-
25 Aralık 2013, 21:59
#20399
gv 250 nın artçı selesini söken varmı ya da öyle bir fotograf ...
yukarıdakı regal artcısız çok güzel görünüyor gv de nasıl olur fikri olan varmı ?
-
25 Aralık 2013, 22:06
#20400
blackarca adlı üyeden alıntı
gv 250 nın artçı selesini söken varmı ya da öyle bir fotograf ...
yukarıdakı regal artcısız çok güzel görünüyor gv de nasıl olur fikri olan varmı ?
harley dostum o .. gv250nin sıfırı kaç para abi.. bıldıgım kadırıyla kanunı getırıor ustune bırde damgasını vuruormuş.. ayrıca sitesinden de baktım sadece gv650 var.. valla 8 bın gıbı bır paraya sıfır bısey almak ıstıyorum :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler