Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Ağustos 2013, 19:08
#19801
emperor42 adlı üyeden alıntı
İstanbul - Balıkesir - Bodrum - Göcek - Ölüdeniz - Konya - istanbul gezim bu sabah 0500 itibariyle son bulmuştur. Ben bu kadar zevk alacağımı tahmin etmemiştim. Sıkıntısız geldim. hiç sorun yaşamadık maşallah. Toplamda 3000 km yol yapmışız. sehirdışı 3.4 ltr sehiriçi 4.0 ltr/100 km ortalama sarfiyatım oldu. sehirdısı ortalama 100-125 km/h hızla kullandım. genelde tek kişiydim. 135km/h hıza ulaşınca aşırı vibrasyon yapıyor. heralde normaldir. sollamalar için kısa süreli 140 km/h hıza çıkarken zorlandım. hız limitinin uygulandığı yollarda sıkıntı yok ama TEM de cok zorlandım. forumda birileri bi ara 3-5 beygirden bahsetmişti arkadaşa hak verdim gerçekten.
titreşim demişken 130 km hıza ulaşınca değişik bir titreme var benim motorda sanırım lastiğin rot-balans ayarında sıkıntı var, yüksek hıza ulaşınca motor titremesinden başka bir titreme daha hissettim çok sık değildi ve şiddetliydi titreme, zaten lastikte değiştirmem lazım bir gün yolda parçalanıcak
Reklamlar
-
19 Ağustos 2013, 21:48
#19802
[QUOTE=Slayerrr;3128899]Büyüh ihtimalle ateşleme bobininde sorun var diye düşünüyorum.
hocam tesekkurler enjeksiyondan kaynaklidir dedi burada da birisi insallah enjeksiyon degildir tuzlu olur maliyeti.
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
-
19 Ağustos 2013, 23:02
#19803
motopark avcılardamıydı_? resmi sitede bulamadım servisler arasında. adres yollayabilir mi bilen
arkadaşlar_?
-
20 Ağustos 2013, 01:10
#19804
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-hyosung-gv-250-koruma-demiri-133029970/detay
şunu alıcam arkadaşlar kesin karar verdim şimdi bir işe giricem hem cam hem koruma demiri taktırıcam elimdeki parayı bitiricem nerdeyse.. işe giremezsem sıçtım yani
cam bursada var onu yarın gidip görücem koruma demirinide konuşup anlaşıcam neyden yapmış nası yapmış sorucam sizinde fikrinizi almak istiyorum..
-
20 Ağustos 2013, 02:15
#19805
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-hyosung-gv-250-koruma-demiri-133029970/detay
şunu alıcam arkadaşlar kesin karar verdim şimdi bir işe giricem hem cam hem koruma demiri taktırıcam elimdeki parayı bitiricem nerdeyse.. işe giremezsem sıçtım yani
cam bursada var onu yarın gidip görücem koruma demirinide konuşup anlaşıcam neyden yapmış nası yapmış sorucam sizinde fikrinizi almak istiyorum..
üstat kaynak mukavemeti nedir?.. kaynak yerleri tam darbe alıcak yerde gibi gözüküyo.. demir mi paslanmaz mı metalin et kalınlığı nedir ? görteris demiriyle koruma demiri arasında fark var
Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..
-
20 Ağustos 2013, 09:46
#19806
Arkadaşlar,
Hiç GV250sine yeni sele yaptıran var mı?
-
20 Ağustos 2013, 10:33
#19807
emperor42 adlı üyeden alıntı
İstanbul - Balıkesir - Bodrum - Göcek - Ölüdeniz - Konya - istanbul gezim bu sabah 0500 itibariyle son bulmuştur. Ben bu kadar zevk alacağımı tahmin etmemiştim. Sıkıntısız geldim. hiç sorun yaşamadık maşallah. Toplamda 3000 km yol yapmışız. sehirdışı 3.4 ltr sehiriçi 4.0 ltr/100 km ortalama sarfiyatım oldu. sehirdısı ortalama 100-125 km/h hızla kullandım. genelde tek kişiydim. 135km/h hıza ulaşınca aşırı vibrasyon yapıyor. heralde normaldir. sollamalar için kısa süreli 140 km/h hıza çıkarken zorlandım. hız limitinin uygulandığı yollarda sıkıntı yok ama TEM de cok zorlandım. forumda birileri bi ara 3-5 beygirden bahsetmişti arkadaşa hak verdim gerçekten.
TEM hariç sıkıntı yok, ama otoyolda biraz gücü az gelebiliyor. 120de biraz vibrasyon oluyor, 130-140ta sağlam vibrasyon var o da doğal. 30-35 beygir arası ideal her yol için, GV 250'nin gücü de uzun yolda biraz az bence, her ne kadar sakarya bodrum arası 850 km rahat gittim geldim ama titreşimden ve kasmaktan tutulmuştu sağım solum. Genel olarak memnunum ama bir 5 beygir daha olaydı keşke çok farkettirirdi hani. Jet kit diye bişey paylaşmıştım, karbüratörlü olsa motor düşünürdüm.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
20 Ağustos 2013, 10:36
#19808
Burak yaptırdı geçenlerde,on ve arka seleleyi birlestirdi,ondeki traslandi,arkadaki yukseltildi,guzel oldu meret,artci icin de cok iyi oldu.feysbuk grubunda foto paylaşmıştı..
@oguzcan on tekerdeki titreme bende de tam 120de başlıyor,135 gibi tekrar normallesiyor,titreme gibi de degil hafif ziplama sekilde hissediliyor gidonda.saniyorum balans var ön lastikte.bir ara buzmotora götürmek lazım..
-
20 Ağustos 2013, 12:04
#19809
Uzun zamandır ayrı kalmıştım forumda yazılanları okumaktan. Görünen o ki tıpkı siteye son baktığım gibi herkesin keyfi tam tıkır... Umarım hep böyle kalmaya devam edersiniz. Öte yandan facebook grubu için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Yahu koca yaz bitiyor, herkes asfaltın tozunu attırma derdinde, hiçbirinizin mi bir kask kamerası falan yok? En azından face grubunda videolarınızı, deneyimlerinizi paylaşsanız da izlesek, gitmiş, gezmiş, görmüş gibi olsak...
Bana gelince, henüz 25 km'de aldığım kara gözlüm, yoldaşım, mükemmel geçen bir rodaj evresinin ardından şimdilerde 4000 km'ye erişmiş bulunuyor. Nazar değmesin, şimdiye değin ne tıkırtısını gördüm, ne sıkırtısını Bu sebeple, GV 250 alma kararı vermemde doğrudan veya dolaylı emeği olan tüm forum ahalisine tekrardan teşekkür etmek istiyorum. Gerçi motorun tıkırtısız-sıkırtısızlığında az buçukta olsa benim pimpirikliliğimin de payı yok değil sanırım. Yahu bildiğiniz sanayi bağımlısı haline geldim. Millet ilk 1000'de yağı değiştirip tekrar yağ değiştirmek için 4000'e varmayı beklerken, ben şimdiye kadar 4 kez yağ değişimi yaptım. Hatta olayı fazla abartmaya başlayıp her fırsat buldukça sanayiye uğrayıp ustaya zırt pırt kontrol ettirir ve "yapılması gereken bir bakım, denetim, vs. şey var mı" gibi cümleler kurar oldum. Yani 1000 km bakımı, 4000 km bakımı gibi kılavuzvari laflar benim açımdan her 200 km'de bir yapılan rutin tetkikler haline dönüşmüş durumda Ancak son sanayi ziyaretimden sonra karar verdim bundan sonra her 1000 km'de bir uğrayacağım
Bu arada ön cam alıp almama arasında gidip geliyorum şu sıralar... Yalnız ön cam isteğimin tek nedeni gavur sinekler. Her yolculuk sonrası montu ayrıntılı şekilde temizlemek veya yıkamak zorunda kalıyorum. Bu problemin de başka bir çözümü yoktur zaten sanırım. Yurtdışından satın almayı getirmeyi düşünen var mı? Ya da TR'de satılan şöyle güzel bir ön cam önerisi olan? Sağlıcakla arkadaşlar...
-
20 Ağustos 2013, 12:31
#19810
Benim motor 15000 oldu;stok olanla birlikte üçüncü hava filtresi,üçüncü buji takımı ve her ikibinde değiştirdiğim yag ve filtresini degistirecem bu bakımda,benimle dalga geçip duruyorlardı iyi oldu bunları yazman,daha arizalisinin da olduğunu gormuş oldum
Bu arada çıkardığın parçaları ve yagi atma,onlara talip olanlar çıkacaktır.dortbinde bir bakım yapsan da sıkıntı çıkarmıyor bu alet..
-
20 Ağustos 2013, 13:58
#19811
Arkadaşlar motosikletini sevmek güzel birşeydir fakat gereksiz yere para harcamaya da gerek yok.
Normal koşullarda "orjinal filitre" 12bin km kullanmanızda hiç bir sorun yok. Bu değerler mühendisler tarafından oluşturulmuş birde ihtiyatlı değerler yani 13bin olsa ne olur? Neredeyse hiç birşey.
Eğer çok çok tozlu bir kırsal alanda yaşıyorsanız o zaman 7-8 binde değiştirmeniz gerekir. Piyasa malı Sarı filitreler ise her bakımda değiştirilmesi gerekiyor!
Her bakımda hava tutup tozunu almanız yeterli. Bu motosikleti yapan mühendisler bunu uygun görmüş sizin yapacağınız değişimler fuzuliye gidiyor.
Yağ konusunda gv kullanan arkadaşlar zaten yapısı itibari ile çok devirli kullanmıyorlar motosikletlerini. Yine bu motosikletin mühendisleri 4bin km de değiştirin demiş yağı.
Yağ konusunda ihtiyatlı davranıp 3500km civarında değiştirirseniz bu gereksiz olmaz. Fakat 1000km 2000km nedir arkadaş 1000RR motosikletler bile 2000km de yağ değiştirmiyor.Çok özel yarış yağları koyduklarında sadece.
Bizim koyacağımız yağlar yarı sentetik 10-40 veya yaz sıcağında 10-50 /15-50 dir. Tavsiyem motul 5100 kullanın. 4000km sürün ilk günkü performansını sonuna kadar korur. Vitesleriniz çiçek gibi geçer.
Bujilerinizi her bakımda temizleyip normal buji ise 8000km de bir değiştirin.
Sıfır olarak aldığım GT250R'ı 30bin km kullandım. Dediğim şekilde bakımlarını yaptım. Motosikletim 110km hızla sabit giderken 3.2lt/100km yakıt tüketimi gibi çok güzel bir değerde çalışıyordu. Yaptıım bakımlar ve periyotları bu şekildeydi.
Türkiyede güneydoğu hariç heryere gittim motosikletimle dağ bayır orman yayla deniz vadi virajlar asfalt öpmeler
En ufak motor sıkıntısı çekmedim.Şuan da da motosikletimi bir arkadaşıma satıp ben gt650 aldım.
Arkadaşım da çok sağlıklı olarak kullanıyor.Bakımlarını yine ben yapıyorum.
Motosikletin debriyaj balatalarını kontrol etmek için açtığımda çok çabuk aşınan flanş malzemesi ve debriyaj balataları sıfır gibi çıktı en ufak bir sıkıntı yoktu. Malum R modeli kullanıcıları bazen gazlar bende ara ara iyi gazladım.
Bu kullanım koşullarında olanlar bunlar. Lütfen zamanınızı ve paranızı boşyere harcamayın. O para ile benzin alıp kendinize daha çok zaman ayırın ve bol bol gezin
Yolunuz açık olsun ;)
-
20 Ağustos 2013, 14:27
#19812
1000 km'de bir yağ değişimi filan nedir? Yağa verdiğiniz parayı benzine harcayın daha fazla zevk almış olursunuz hayattan. Yok sokağa atılacak paranız varsa da muhtaç birilerine yardımda bulunun da hayra geçersiniz bir işe yarar harcadığınız para. 15 ayda 25 bin km yaptım, ağustos ortası 40 derece sıcakta kullandım hiçbir sıkıntı yok, standart bakımları yapıp, kılavuzdaki değişecek gösterilenleri değiştirin yeter.
-
20 Ağustos 2013, 14:27
#19813
Merhaba arkadaşlar 2012 model Cbr 125 imi yarın satıyorum ve 1 hafta Gv 250 yeni motoruma kavuşuyorum.Aksesuar için cok arastırma yaptım fakat sizinde görüşlerinizi almak istiyorum.Yan canta,ön cam,sissy bar,koruma demiri vs aksesuarları ucuk olmayan fiyatlara nerden temin edebilirim bunların montajı nasıl oluyor kendim yapabilirmiyim yoksa sanayide serviste mi yaptırmam gerekir.Yardımcı olursanız sevinirim.
-
20 Ağustos 2013, 14:36
#19814
Çanta AR750, sissy bar hyosungsource, koruma demiri metal sanatları atölyesi... Ön cama ihtiyaç duymadım bilmiyorum. Biraz elin yatkınsa montajı kendin yaparsın, çantaya kaynak yaptırmanda fayda olacak amortisörlere sürtmemesi için, gerisinin montajında bir sıkıntı yok.
-
20 Ağustos 2013, 15:08
#19815
Permatiq59 adlı üyeden alıntı
üstat kaynak mukavemeti nedir?.. kaynak yerleri tam darbe alıcak yerde gibi gözüküyo.. demir mi paslanmaz mı metalin et kalınlığı nedir ? görteris demiriyle koruma demiri arasında fark var
işte benimde merak ettiğim sorular bunlar.. diğer koruma demirini ancak kargoyu bedava yaparsa alabilirim, ve bunun görüntüsü daha güzel ben şekle şemale önem veren biriyim bazen böyle sorunlar çıkarıyor karşıma bu özelliğim satıcı beni ikna edebilirse alırım büyük ihtimalle
-
20 Ağustos 2013, 16:04
#19816
hyce adlı üyeden alıntı
Rıdvan sana ekmak parası çıktı bak
eekthecat hikayedeki keywordlerden motora eşinle birlikte bindiğin kısımla alakalı yorum yapacağım. Arka süspansiyon yumuşak kaldıysa yoldaki engebelerde teker daha fazla aşağı yukarı oynar. Bir de iki kişinin ağırlığı eklenince teker alttan kablolara sürtüp çekmiş olabilir
süspansiyonları ayarlamistim.bu arada sorunu cozdum.sorun fren lambasinin yanmamasi degil devamli yanmasiymis.Duydan kaynaklı bir sıkıntı.egip bukerek halletdim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------
ersins adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
Hiç GV250sine yeni sele yaptıran var mı?
Sele yaptirmaktansa airhawk'ı siddetle tavsiye ederim.Biz aldik.Esim,artci olarak,ist-izmite kadar dayanamazken, izmir cesme'ye 2 molayla gittik.
Airhawk'ın guzelligi,motorunu degistirmek istediginde yeni motorda da kullanabilrisin.Cunku sele sorunu sadece gv250 de yok.
-
20 Ağustos 2013, 21:55
#19817
gece vardiyası bitsede binip biraz yol yapsak her sabah iş çıkışı , her aksam işe giderken garaja gidip brandayı kaldırıp bakışıyoruz koca oğlanla
-
21 Ağustos 2013, 01:15
#19818
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Çanta AR750, sissy bar hyosungsource, koruma demiri metal sanatları atölyesi... Ön cama ihtiyaç duymadım bilmiyorum. Biraz elin yatkınsa montajı kendin yaparsın, çantaya kaynak yaptırmanda fayda olacak amortisörlere sürtmemesi için, gerisinin montajında bir sıkıntı yok.
Cok teşekkür ederim.Metal sanatlar atölyesi sadece İstanbul içindemi ben Alanya'dayım yollarlarmı acaba?Birde çanta için kaynak demişsiniz sanayide herhangi bir yeremi yaptıracağım birde canta amortisör arası metal aksam standartmıdır?
-
21 Ağustos 2013, 02:10
#19819
lycantrophic adlı üyeden alıntı
TEM hariç sıkıntı yok, ama otoyolda biraz gücü az gelebiliyor. 120de biraz vibrasyon oluyor, 130-140ta sağlam vibrasyon var o da doğal. 30-35 beygir arası ideal her yol için, GV 250'nin gücü de uzun yolda biraz az bence, her ne kadar sakarya bodrum arası 850 km rahat gittim geldim ama titreşimden ve kasmaktan tutulmuştu sağım solum.
Genel olarak memnunum ama bir 5 beygir daha olaydı keşke çok farkettirirdi hani. Jet kit diye bişey paylaşmıştım, karbüratörlü olsa motor düşünürdüm.
bayramın 2.günü bodruma mı girdin_?
-
21 Ağustos 2013, 12:46
#19820
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-hyosung-gv-250-koruma-demiri-133029970/detay
şunu alıcam arkadaşlar kesin karar verdim şimdi bir işe giricem hem cam hem koruma demiri taktırıcam elimdeki parayı bitiricem nerdeyse.. işe giremezsem sıçtım yani
cam bursada var onu yarın gidip görücem koruma demirinide konuşup anlaşıcam neyden yapmış nası yapmış sorucam sizinde fikrinizi almak istiyorum..
Bu koruma demirinin nerdeyse aynısını Bursa'da Harun usta yapıyor. Telefonu 0 546 402 19 76
Hatta ilk bana sattı. Cam da yapıyor, ufak veya büyük.
Koruma demiri benim çok hoşuma gitti, motora hava kattı resmen.
Camdan da gayet memnunum.
Selamımı da söyleyebilirsin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler