Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #19781
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Yok hacı ben o yayları cok gevsek kullandım amortisorlere cok yük bindi hatta patladılar ve sert çukurda vuruyor haliyle ama dediğin gibi bir sorun yok,komplo yapmayalım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #19782
    ersins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2005
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha XSR700
    Alıntı lion05 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya su yolda telefona cevap verme olayını nsıl halledıyorsunuz
    Biraz geç cevap oldu ama
    Samsung HM1500 gibi bluetooth kulaklıklar bayagı iyi iş görüyor.
    Şu anda Nokia BH214 kullanıyorum. Stereo ve müzik de dinleniyor. Tabi müzik olayını kısık dinlemekte fayda var, dışardan gelen sesleri engellemeyecek kadar. Bunun yanısıra kulaklık kaskın içinde rahatsız etmiyor. Kumandasını göğüs civarına monte ederseniz arama gelirse kolaylıkla açıyorsunuz. Bir nevi intercom gibi ama ucuz bir çözüm.

  3. #19783
    lion05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2006
    Şehir
    istanbul kartal
    Motosikleti
    yamaha XVS650A
    Alıntı ersins adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz geç cevap oldu ama
    Samsung HM1500 gibi bluetooth kulaklıklar bayagı iyi iş görüyor.
    Şu anda Nokia BH214 kullanıyorum. Stereo ve müzik de dinleniyor. Tabi müzik olayını kısık dinlemekte fayda var, dışardan gelen sesleri engellemeyecek kadar. Bunun yanısıra kulaklık kaskın içinde rahatsız etmiyor. Kumandasını göğüs civarına monte ederseniz arama gelirse kolaylıkla açıyorsunuz. Bir nevi intercom gibi ama ucuz bir çözüm.
    cok tesekur ederım bende baktım ama cevaplamak ıcın telı kulanmak lazımmıs onu bılmıyodum

  4. #19784
    ahriman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    Çanakkale-İstanbul
    Motosikleti
    SymWolf125 06 (r.i.p)/ HyoGv250 09 (r.i.p)/ybr 12
    millet selam, uzun zamandir tatil modundayim foruma ugrayamadim. 10 temmuz gunu istanbul'dan yola ciktim 5 saat sonra ckaledeydim. uzun yolda cok keyifli bir yoldu motorum beni hic uzmedi. yola cikmadan 1 gun once lastiklerimi degistirdim () ve bakimlarini yaptirdim. ortalama 3,9 lt yakti. 17700 kmde aldigim motorum 6 ay icinde neredeyse 22000 km oldu. bu sure zarfinda ufak tefek sikistirma, bayanlarin muthis yetebegi vb sebeplerden ufak tefek olaylar yasasam da hic bi kaza- dusme vs olmadi.

    ckale'de gv kullanan bi arkadas ile tanistim geldigim ilk zamanlarda, arada yol yapiyoruz. arkadasin da motoru 2010 model enjeksiyonlu. bir haftadir problem yasiyor. buradaki yetkili servise gittik ama yuzune bile bakmadilar. daha sonra kendisi tekrar motorunu goturmus kenara al bakariz demisler ama hic ellememisler bile. yasadigi problemi taniyan vardir belki sizlere de sormak istedik:

    motor asagi yukari 5-6 km (bazen daha bile az) sonra devirde bayilma oluyor ve gaz yemiyor. kontak kapatip 10 dk kadar bekleyince calisiyor sorunsuz bir sekilde ama biraz yol yaptiginda veya rolantide calistiginda yine devir bayiliyor ve istop ediyor. buradaki servis ellerinde diagnostik olmadigindan bakmayi reddetmis. sizce sorun ne olabilir ve motor izmir veya bursa'ya goturulebilir mi yoksa istanbul'a mi gelmesi gerekiyor?

    ayrica arkadaslar ayni servise ben de birlikte gitmistim sorunun yasandigi ilk gun. servis yetkili olmasina karsin ilgi alaka 0 ve cok ilgisizler motora bakmayi kesinlikle reddediyorlar. yetkili servisin araci geri cevirme olayi var mi yoksa sikayet edebilir miyiz? ben cok rahatsiz oldum allah korusun yolda kalsak hic bir sekilde ilgilenmeyecekler demek.. bilginiz olsun uzak durmaniz acisindan soyluyorum bahsettigim yer adali motor, cuma pazari arkasinda.

  5. #19785
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Eski Keeway'imde son zamanlarda öyle bir sorun olmaya başlamıştı, birkaç kilometre gidince tekliyordu, bekletince kendine geliyordu, devam ederken yine teklemeye başlıyordu. Deponun içi paslanmıştı, pastan pislikten karbüratör tıkanıyordu. Depo değişince sorun çözüldü.

  6. #19786
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Arkadaşlar bizim motosikletlerin park ampulünün tipini bilen var mı?5w olduğunu biliyorum ama duyu nasıl,dipsiz mi?Yoksa standart küçük duylardan mı?Söylerseniz beni iki kere söküp takmaktan kurtarmış olacaksınız?
    Permatiq59 bunu beğendi.

  7. #19787
    Permatiq59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Motosikleti
    KapÇık
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bizim motosikletlerin park ampulünün tipini bilen var mı?5w olduğunu biliyorum ama duyu nasıl,dipsiz mi?Yoksa standart küçük duylardan mı?Söylerseniz beni iki kere söküp takmaktan kurtarmış olacaksınız?
    http://www.stkanuni.com.tr/modeller/gv250/gv250.pdf

    sayfa 55 - sayfa 60

    diplı (tırnaklı) Fren/Kuyruk lambası 12V‐21/5W x 1
    Thracian, Zengibar ve hyce bunu beğendiler.
    Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..

  8. #19788
    ahriman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    Çanakkale-İstanbul
    Motosikleti
    SymWolf125 06 (r.i.p)/ HyoGv250 09 (r.i.p)/ybr 12
    Alıntı hyce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski Keeway'imde son zamanlarda öyle bir sorun olmaya başlamıştı, birkaç kilometre gidince tekliyordu, bekletince kendine geliyordu, devam ederken yine teklemeye başlıyordu. Deponun içi paslanmıştı, pastan pislikten karbüratör tıkanıyordu. Depo değişince sorun çözüldü.
    valla aklimiza geldi ama arkadasim da ben de anlamiyoruz pek sok tak islerinden. hem motoru enjeksiyonlu 2010 modellerden. seninkinin aynisi siyah renk
    motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!

  9. #19789
    Zengibar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    RX3 Evo
    Arkadaşlar Ankara'nın lanet olası yol çukurlarından kaçmayı ancak bugüne kadar başarabildim.
    Koruma demirim ön çamurluğa çok yakın duruyordu, kaçamadığım bir çukur sonucu öpüştüler ve çamurluğun küçük bir parçasını yolda bırakmak zorunda kaldım:(
    Nereden temin edebilirim arkadaşlar?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

    Alıntı ahriman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...

    ckale'de gv kullanan bi arkadas ile tanistim geldigim ilk zamanlarda, arada yol yapiyoruz. arkadasin da motoru 2010 model enjeksiyonlu. bir haftadir problem yasiyor. buradaki yetkili servise gittik ama yuzune bile bakmadilar. daha sonra kendisi tekrar motorunu goturmus kenara al bakariz demisler ama hic ellememisler bile. yasadigi problemi taniyan vardir belki sizlere de sormak istedik...

    servis yetkili olmasina karsin ilgi alaka 0 ve cok ilgisizler motora bakmayi kesinlikle reddediyorlar. yetkili servisin araci geri cevirme olayi var mi yoksa sikayet edebilir miyiz?...
    Bakıma gitmiş olsan hiç acımandan yarım saatte bir yağ boşaltıp doldurmaya 200-250 TL almasını bilirler...

  10. #19790
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    herkese iyi akşamlar.
    onur çamurluk biraz tuzlu olmak ile birlikte kuralkan da var diye biliyorum. hyosource a da bakmak gerek belki kargo dahil daha ucuza gelebilir. çok geçmiş olsun dostum.en kötü kazan bu olur inşallah.

    tüm dostlarıma,saygılar ve sevgiler..

  11. #19791
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı ahriman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    millet selam, uzun zamandir tatil modundayim foruma ugrayamadim. 10 temmuz gunu istanbul'dan yola ciktim 5 saat sonra ckaledeydim. uzun yolda cok keyifli bir yoldu motorum beni hic uzmedi. yola cikmadan 1 gun once lastiklerimi degistirdim () ve bakimlarini yaptirdim. ortalama 3,9 lt yakti. 17700 kmde aldigim motorum 6 ay icinde neredeyse 22000 km oldu. bu sure zarfinda ufak tefek sikistirma, bayanlarin muthis yetebegi vb sebeplerden ufak tefek olaylar yasasam da hic bi kaza- dusme vs olmadi.

    ckale'de gv kullanan bi arkadas ile tanistim geldigim ilk zamanlarda, arada yol yapiyoruz. arkadasin da motoru 2010 model enjeksiyonlu. bir haftadir problem yasiyor. buradaki yetkili servise gittik ama yuzune bile bakmadilar. daha sonra kendisi tekrar motorunu goturmus kenara al bakariz demisler ama hic ellememisler bile. yasadigi problemi taniyan vardir belki sizlere de sormak istedik:

    motor asagi yukari 5-6 km (bazen daha bile az) sonra devirde bayilma oluyor ve gaz yemiyor. kontak kapatip 10 dk kadar bekleyince calisiyor sorunsuz bir sekilde ama biraz yol yaptiginda veya rolantide calistiginda yine devir bayiliyor ve istop ediyor. buradaki servis ellerinde diagnostik olmadigindan bakmayi reddetmis. sizce sorun ne olabilir ve motor izmir veya bursa'ya goturulebilir mi yoksa istanbul'a mi gelmesi gerekiyor?

    ayrica arkadaslar ayni servise ben de birlikte gitmistim sorunun yasandigi ilk gun. servis yetkili olmasina karsin ilgi alaka 0 ve cok ilgisizler motora bakmayi kesinlikle reddediyorlar. yetkili servisin araci geri cevirme olayi var mi yoksa sikayet edebilir miyiz? ben cok rahatsiz oldum allah korusun yolda kalsak hic bir sekilde ilgilenmeyecekler demek.. bilginiz olsun uzak durmaniz acisindan soyluyorum bahsettigim yer adali motor, cuma pazari arkasinda.
    Büyüh ihtimalle ateşleme bobininde sorun var diye düşünüyorum.

    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bizim motosikletlerin park ampulünün tipini bilen var mı?5w olduğunu biliyorum ama duyu nasıl,dipsiz mi?Yoksa standart küçük duylardan mı?Söylerseniz beni iki kere söküp takmaktan kurtarmış olacaksınız?
    Dipsiz park ampulü, eminim.

    Alıntı Zengibar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Ankara'nın lanet olası yol çukurlarından kaçmayı ancak bugüne kadar başarabildim.
    Koruma demirim ön çamurluğa çok yakın duruyordu, kaçamadığım bir çukur sonucu öpüştüler ve çamurluğun küçük bir parçasını yolda bırakmak zorunda kaldım:(
    Nereden temin edebilirim arkadaşlar?
    Çamurluğu mu nereden temin edebilirim diye soruyorsun? Eğer öyleyse servislerden ya da satis.kanuni.com'dan (yani kuralkan) temin edebilirsin.
    Thracian ve Zengibar bunu beğendiler.

  12. #19792
    Permatiq59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Motosikleti
    KapÇık
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster



    Dipsiz park ampulü, eminim.


    bakım kitapcığında bastır saat yönünün tersine çevir cıkar diyor. o tarz ampüller dipli tırnaklı değilmidir ? dipsiz park ampülü bunlardır diye biliyorum




    bizim ampül bu tip olması gerekiyor..



    hatam varsa düzelt üstat. hem park hem fren tek ampülde diye biliyorum.
    Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..

  13. #19793
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Permatiq59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bakım kitapcığında bastır saat yönünün tersine çevir cıkar diyor. o tarz ampüller dipli tırnaklı değilmidir ? dipsiz park ampülü bunlardır diye biliyorum

    http://mcdn01.gittigidiyor.net/4749/...47493437_0.jpg


    bizim ampül bu tip olması gerekiyor..

    http://img.alibaba.com/photo/7217879...b_12V21_5W.jpg

    hatam varsa düzelt üstat. hem park hem fren tek ampülde diye biliyorum.
    Park ampulü denilen şey ön farın içindeki, farı kapattığında yandığını fark edebileceğin, ancak farın içini aydınlatabilecek güçteki küçük ampul oluyor. Senin bahsettiğin stop/fren ampulü oluyor.
    Permatiq59 ve Thracian bunu beğendiler.

  14. #19794
    Permatiq59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Motosikleti
    KapÇık
    ben fren kuyruktakini soruyor sandım o yüzden özellikle sayfa vererek kullanıcı kitapcığından örnek verdim. eğer dediğin gibi ön fardaki park ampülünü soruyorsa dipsiz olmalı

  15. #19795
    FatihC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    2018 MH 150 Drift
    arkadaşlar enjeksiyonlu ile karbüratörlü gv250ler arasında ne gibi farklar var ve hangisini önerirsiniz.
    "Bu forum bilgi ve tecrübe paylaşım forumudur, Konularımda ve mesajlarım da yazdığım hiçbir şey doğru değildir tamamen kendi kişisel düşüncelerimdir."

  16. #19796
    ersins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2005
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha XSR700
    Alıntı lion05 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok tesekur ederım bende baktım ama cevaplamak ıcın telı kulanmak lazımmıs onu bılmıyodum
    Yok hayır kulaklığın kumanda ünitesinden açılabiliyor, Yani gögsünüze yerleştirince problemsiz kullanılabiliyor.

  17. #19797
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Genşler haftasonu yaptığımız minik bir Erikli gezisinde mikroskobik farklarla da olsa Rıdvan'dan daha az benzin tüketmemin şaşkınlığı icinde,özel Süleyman serisi biricik motorumla duydugum haklı gururumu siz değerli forum sakini arkadaslarımın bilgisine sunarım..
    hyce, DeathRacer ve oguzhansan bunu beğendiler.

  18. #19798

    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Merhaba arkadaşlar. İzmirde ikamet eden ve gv 250 si olan bir arkadaş varsa tanışmak istiyorum. Yakın zamanda bu makineye sahip olma düşüncesindeyim. Yakından görmek. Kullanan biri ile yüz yüze sohbet etmek isterim. Var mıdır İzmirli ?

  19. #19799
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler park ampulünden kastım ön farda alttaki küçük ampul.Slayer'ın dediği gibi dipsiz 5w büyük ihtimal.

  20. #19800

    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İSTANBUL / GOP
    Motosikleti
    GV250
    İstanbul - Balıkesir - Bodrum - Göcek - Ölüdeniz - Konya - istanbul gezim bu sabah 0500 itibariyle son bulmuştur. Ben bu kadar zevk alacağımı tahmin etmemiştim. Sıkıntısız geldim. hiç sorun yaşamadık maşallah. Toplamda 3000 km yol yapmışız. sehirdışı 3.4 ltr sehiriçi 4.0 ltr/100 km ortalama sarfiyatım oldu. sehirdısı ortalama 100-125 km/h hızla kullandım. genelde tek kişiydim. 135km/h hıza ulaşınca aşırı vibrasyon yapıyor. heralde normaldir. sollamalar için kısa süreli 140 km/h hıza çıkarken zorlandım. hız limitinin uygulandığı yollarda sıkıntı yok ama TEM de cok zorlandım. forumda birileri bi ara 3-5 beygirden bahsetmişti arkadaşa hak verdim gerçekten.
    m_cbc, Zengibar ve lycantrophic bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler