Ben de aynen katılıyorum, arabada bile hands free telefon setlerinin kazalara yol açtığına dair araştırmalar var, telefonla konuşacaksanız kenara çekip öyle konuşun.
Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..
Dogru diyorsun valla deistirdim hocam ama pinokyomu da yazdim yine
benimde çocukken beyaz bi pinokyo bisikletim vardı tam ortasından mandallıydı 2 ye katlanıyordu
Benim ki giderken bile katlaniyordu )tam oturmuyordu vidasi yarim kaliyordu cat diye katlaniyordu... Ne zevkli bisiklettir ama bulsam bir de su ortada vites topuzu olanlardan alacagim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------
Dostlar sayfalarda anlatimlari var biliyorum ama su orta sehpayi alirsam benimle beraber montaja kim yardim eder? Daha dogrusu kim takar bende ona ciraklik yaparim???
Yav ne yapacan orta sehpayı be birader,takmayın sunu..zincir yaglamak dısında ne ise yarıyor?
valla tercih meselesi tabiki.. ''Benim şahsi görüşüm'' : yan sehpayı acıp motoru yan sehpada bırakmanın daha karizma olduğu yönünde mobilet gibi cift ayak gerek yok :D
zincir yağlama.. yağ değişimi.. seviye kontrolu.. duruma göre ön arka lastik sökme konusunda benim gibi motoru transpaletle kaldırmak zorunda kalmazsınız tabi
Nedendir bilmiyorum ama guvenmiyorum bir turlu su yan ayaga, egimli yerlere parkediyorum coluk cocuk simdi oturur kurclaar salaklarin ustune dusupte baslarina bisey gelsin istemem.
Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..
Yan ayak orta sehpadan daha güvenli. Düz ya da çok az aşağı eğimli bir yerde motora inip binerken orta sehpa kapanıp motor düşebilir ama motor vitesteyken yan sehpada düşmesi için düşürmeyi istemek gerekir. Tabi bu bizim motor için, mesela skuterlerin yan sehpaları genelde motoru fazlaca dik tuttuğu için o kadar güvenli olmayabiliyor. Ayrıca orta sehpa kapalıyken motorun altına gizlenemediği için çok çirkin duruyor.
selam arkadaslar benim far uzayı aydınlatıyor sürücülerde pek memnun değil bu konuda çeşitli sataşmalara maruz kaldım ; kitapçığa baktım far ayarıyla ilgili birşey görmedim bilgisi olan var mı bu konuda ?
Arkadaslar öncelikle herkese iyi bayramlar... Size bi sorunumu anlatayım motorum 2011model daha 6300 km de son üç haftadır marş basmamaya başladı satın aldığım kişide motoru biraz yatırmış dedim akü zayıfladı herhalde. dun bi akü aldım tamircime gittim taktık motor yine marş basmadı:( motor gıy diyor kalıyor marş motoru takılıyormuş gibi. Akü ölçtüğümüzde tam.@ farlar guzel yanıyor fakat marş basmıyor. Sizce neden olabilir
HERKESE İYİ BAYRAMLAR ARKADASLAR,BUYUKLERİN ELLERİNDEN,KUCUKLERİN GOZLERİNDEN, YAŞIT KARDESLERİMİN DE YANAKLARİNDAN OPERİM....
sevgili gv sevdalısı abilerim, arkadaşlarım ve kardeşlerim.
bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.kazasız, sağlıklı ve mutlu şekilde gvlerinizi yollara dökmenizi temenni eder,esenlikler dilerim..
Şu an bu konu içerisinde 38 kullanıcı var. (0 üye ve 38 misafir)